Er zijn 53 resultaten gevonden

door Roland Rombaut
Vr 28 Nov 2014, 14:31
Forum: mx amateur
Onderwerp: EETDAG MX LUCKY TEAM/ nieuw jeugdteam
Reacties: 1
Weergaves: 1758

Re: EETDAG MX LUCKY TEAM/ nieuw jeugdteam

door onvoorziene omstandigheden BEGINT DE EETDAG VANAF 16.00U EN NIET OM 11.30U dus gelieve hier rekening mee te houden !!! sorry voor dit kleine ongemak
door Roland Rombaut
Do 20 Nov 2014, 17:18
Forum: mx amateur
Onderwerp: EETDAG MX LUCKY TEAM/ nieuw jeugdteam
Reacties: 1
Weergaves: 1758

EETDAG MX LUCKY TEAM/ nieuw jeugdteam

1eGRIEKSE AVOND GAAT DOOR OP 20 DECEMBER 2014 ZAAL t'LINDEHOF RECHTERSTRAAT 43 HASSELT gelieve zo veel mogelijk op voorhand te reserveren daar het de 1ekeer is dat wij dit organiseren inl.0475/662855 van 11.30-14.00 en van 16.00-20.00 de JOSRAM-DENICOL KAMPIOENEN ZULLEN WORDEN GEHULDIGD EN DE NIEUWE...
door Roland Rombaut
Wo 05 Nov 2014, 19:24
Forum: mx amateur
Onderwerp: vlm sprokkel
Reacties: 57
Weergaves: 27681

Re: vlm sprokkel

de discussie over een reeks bij of niet is denk ik totaal verkeerd , voor de meeste piloten en toeschouwers duurt een cross namiddag nu al véél te lang ! het zou beter zijn de oudere piloten op zaterdag in te delen ,de meeste oudere zitten echt niet op een trofee meer of minder te wachten zij willen...
door Roland Rombaut
Vr 08 Aug 2014, 14:12
Forum: mx amateur
Onderwerp: VMCF te scherpenheuvel (9 en 10 augustus)
Reacties: 33
Weergaves: 10304

Re: VMCF te scherpenheuvel (9 en 10 augustus)

graag het gps adres van de cross aub
door Roland Rombaut
Di 25 Feb 2014, 19:19
Forum: mx amateur
Onderwerp: VLM Openingscross Linde - Peer 22 - 23/02/2014
Reacties: 26
Weergaves: 11132

Re: VLM Openingscross Linde - Peer 22 - 23/02/2014

he peter de backer en die andere groep experten A ,dat zijn geen piloten ? 38 piloten aan de start voor de eerste cross vind ik nog zo slecht niet ! want er zijn er die nog even afwachten wie er allemaal mee doet ,kwestie van een bekertje meer of minder te kunnen pakken !! alle jaren dezelfde zever
door Roland Rombaut
Ma 16 Dec 2013, 20:08
Forum: mx amateur
Onderwerp: Samenwerking tussen federaties ...
Reacties: 85
Weergaves: 29948

Re: Samenwerking tussen federaties ...

@suz je beweerd al zo lang in de mx- wereld te zijn dan kan je moeilijk het verleden van de vroegere fam vergeten zijn ,denk ik zo ! men heeft nog niet zo lang geleden de umc opgestart met de bedoeling meer leden samen te brengen om zo sterker te staan om samen te werken ! maar nu komt daar dus weer...
door Roland Rombaut
Zo 15 Dec 2013, 12:41
Forum: mx amateur
Onderwerp: Samenwerking tussen federaties ...
Reacties: 85
Weergaves: 29948

Re: Samenwerking tussen federaties ...

de klucht van indertijd met de fam gaat gewoon door ,men blijft maar uitvluchten zoeken om NIET hoeven samen te werken ! alle middelen zijn goed om het monopolie van de crossers naar eigen zak te leiden ,de grootste slachtoffers zijn uiteraard de piloten zelf die men op deze manier maar meer en meer...
door Roland Rombaut
Zo 28 Jul 2013, 23:22
Forum: Overige
Onderwerp: te koop
Reacties: 1
Weergaves: 1513

Re: te koop

inl voor de hogedruk reiniger 0475/66.28.55
door Roland Rombaut
Zo 28 Jul 2013, 23:20
Forum: Overige
Onderwerp: te koop
Reacties: 1
Weergaves: 1513

te koop

te koop hogedruk reiniger "power plus " met benzine motor
slechts 1x gebruikt weg wegens dubbel gebruik
prijs 275 euro
door Roland Rombaut
Wo 12 Jun 2013, 18:46
Forum: mx amateur
Onderwerp: VLM Molenbeersel 15&16 juni
Reacties: 83
Weergaves: 23992

Re: VLM Molenbeersel 15&16 juni

de parking ziet er weer ideaal uit om de plezanterike hun hobby van af te spannen te kunnen uitleven!! zou zeggen aan de inrichters ,plaats lint op de grond dat er tenminste rijbanen zijn die MOETEN OP BLIJVEN !!de eerste keer dat er eens brand komt en de brandweer kan er niet bij komen ,dan gaan er...
door Roland Rombaut
Ma 27 Mei 2013, 23:08
Forum: mx amateur
Onderwerp: 22 en23 Juni Jms-Vlm cross te Baal Tremelo Balenberg
Reacties: 42
Weergaves: 15229

Re: 22 en23 Juni Jms-Vlm cross te Baal Tremelo Balenberg

prachtig dat deze mensen een tweede kans hebben ! alle jeugd piloten op post zou ik zeggen ,dit is een prachtige baan om uw techniek bij te werken ,zeker bij droge omstandigheden en anders ook wel hoor hihi
door Roland Rombaut
Wo 01 Mei 2013, 17:20
Forum: mx amateur
Onderwerp: 4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerbeek.
Reacties: 97
Weergaves: 22163

Re: 4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerb

voor op zaterdag mee te rijden moet men zich toch niet op voorhand inschrijven dacht ik ? ik wil met een clubvergunning mee doen bij de amateurs B
door Roland Rombaut
Wo 01 Mei 2013, 17:14
Forum: mx amateur
Onderwerp: 11 en 12 mei jms/vlm kasterlee
Reacties: 49
Weergaves: 13508

Re: 11 en 12 mei jms/vlm kasterlee

om een rennerspark ten volle te gebruiken is het nochtans heel simpel hoor , je spant lint OP DE GROND en maakt zo verchillende vakken en een rijbaan die open moet blijven !! wie zich hier niet kan aan houden om welke UITVLUCHT dan ook , inpakken en ophoepelen !! twee weken vol houden en die ambetan...
door Roland Rombaut
Wo 01 Mei 2013, 17:06
Forum: mx amateur
Onderwerp: 27 en 28 april, VMCF te Huldenberg.
Reacties: 35
Weergaves: 9263

Re: 27 en 28 april, VMCF te Huldenberg.

het was inderdaad een toffe crossbaan veel piloten en volk ,organisatie was goed alleen vlg keer een aparte doorgang maken naar het gesloten park denk ik zo , is een stuk veiliger voor de mensen die aan de tent staan.
door Roland Rombaut
Wo 01 Mei 2013, 16:57
Forum: mx amateur
Onderwerp: 5mei mc lille
Reacties: 14
Weergaves: 3500

Re: 5mei mc lille

ik heb de indruk dat het circus van vroeger van de FAM deze hele klucht zich opnieuw herhaald ! blijkbaar zijn sommige heren NOG NIET slimmer geworden ,ze laten de piloten veel geld betalen en dan gaan ZIJ nog eens beslissen wat ze moeten doen en laten ,wat tenslotte slechts een HOBBY is !! samenwer...
door Roland Rombaut
Wo 20 Feb 2013, 20:43
Forum: mx amateur
Onderwerp: Sportreglement 2013 vlm
Reacties: 94
Weergaves: 18814

Re: Sportreglement 2013 vlm

laat iedereen rijden in het rennerspark stapvoets ! wie het verschil niet snapt tussen ralentie en racen gewoon SCHORSEN 1WEEK ,de cowboys zullen het wel vlug snappen als ze een wkn moeten thuis blijven (umc verwittigen van schorsing )dan kunnen ze proberen in de mclb daar de held uit te hangen
door Roland Rombaut
Zo 17 Feb 2013, 12:01
Forum: mx amateur
Onderwerp: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST
Reacties: 107
Weergaves: 28684

Re: seizoensopener VLM cross te linde - peer 23/24 februari

kan men op zaterdag met een club vergunning van lille rijden bij de amateurs B ,of word dat ook niet toegestaan ! (in peer bedoel ik wel )
door Roland Rombaut
Ma 22 Okt 2012, 16:23
Forum: mx amateur
Onderwerp: SMX- zolder
Reacties: 3
Weergaves: 1480

SMX- zolder

de eerste smx wedstrijd te zolder was zeer positief te noemen ,vooral dan hoe het circuit was aangelegd ,maar met oa keeno als raadgever kon dit bijna niet anders ! de grote afwezige waren weeral de piloten voornl dan die van bmb !en dan maar klagen en zagen dat er niet kan gereden worden .Als er da...
door Roland Rombaut
Wo 12 Sep 2012, 19:31
Forum: Onderdelen
Onderwerp: CRF 250 Dubbel uitlaatsysteem + 2 zadelhoezen
Reacties: 5
Weergaves: 970

Re: CRF 250 Dubbel uitlaatsysteem + 2 zadelhoezen

de originele zadelhoes zou ik wel willen ,eventueel opsturen ? of neem kontakt met mij op 0475/66.28.55
door Roland Rombaut
Wo 12 Sep 2012, 09:33
Forum: Onderdelen
Onderwerp: crf250/09 uitlaat en beschermbeugels radiator
Reacties: 0
Weergaves: 502

crf250/09 uitlaat en beschermbeugels radiator

beschermbeugels voor de radiator voor een honda crf 450 /prijs 65e nieuwe nooit gebruikt
akrapovic volledige uitlaat voor crf250/09 prijs 150eu
telf 0475/662855

Ga naar uitgebreid zoeken