Er zijn 53 resultaten gevonden
- Vr 28 Nov 2014, 14:31
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: EETDAG MX LUCKY TEAM/ nieuw jeugdteam
- Reacties: 1
- Weergaves: 1758
Re: EETDAG MX LUCKY TEAM/ nieuw jeugdteam
door onvoorziene omstandigheden BEGINT DE EETDAG VANAF 16.00U EN NIET OM 11.30U dus gelieve hier rekening mee te houden !!! sorry voor dit kleine ongemak
- Do 20 Nov 2014, 17:18
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: EETDAG MX LUCKY TEAM/ nieuw jeugdteam
- Reacties: 1
- Weergaves: 1758
EETDAG MX LUCKY TEAM/ nieuw jeugdteam
1eGRIEKSE AVOND GAAT DOOR OP 20 DECEMBER 2014 ZAAL t'LINDEHOF RECHTERSTRAAT 43 HASSELT gelieve zo veel mogelijk op voorhand te reserveren daar het de 1ekeer is dat wij dit organiseren inl.0475/662855 van 11.30-14.00 en van 16.00-20.00 de JOSRAM-DENICOL KAMPIOENEN ZULLEN WORDEN GEHULDIGD EN DE NIEUWE...
- Wo 05 Nov 2014, 19:24
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: vlm sprokkel
- Reacties: 57
- Weergaves: 27681
Re: vlm sprokkel
de discussie over een reeks bij of niet is denk ik totaal verkeerd , voor de meeste piloten en toeschouwers duurt een cross namiddag nu al véél te lang ! het zou beter zijn de oudere piloten op zaterdag in te delen ,de meeste oudere zitten echt niet op een trofee meer of minder te wachten zij willen...
- Vr 08 Aug 2014, 14:12
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VMCF te scherpenheuvel (9 en 10 augustus)
- Reacties: 33
- Weergaves: 10304
Re: VMCF te scherpenheuvel (9 en 10 augustus)
graag het gps adres van de cross aub
- Di 25 Feb 2014, 19:19
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VLM Openingscross Linde - Peer 22 - 23/02/2014
- Reacties: 26
- Weergaves: 11132
Re: VLM Openingscross Linde - Peer 22 - 23/02/2014
he peter de backer en die andere groep experten A ,dat zijn geen piloten ? 38 piloten aan de start voor de eerste cross vind ik nog zo slecht niet ! want er zijn er die nog even afwachten wie er allemaal mee doet ,kwestie van een bekertje meer of minder te kunnen pakken !! alle jaren dezelfde zever
- Ma 16 Dec 2013, 20:08
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: Samenwerking tussen federaties ...
- Reacties: 85
- Weergaves: 29948
Re: Samenwerking tussen federaties ...
@suz je beweerd al zo lang in de mx- wereld te zijn dan kan je moeilijk het verleden van de vroegere fam vergeten zijn ,denk ik zo ! men heeft nog niet zo lang geleden de umc opgestart met de bedoeling meer leden samen te brengen om zo sterker te staan om samen te werken ! maar nu komt daar dus weer...
- Zo 15 Dec 2013, 12:41
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: Samenwerking tussen federaties ...
- Reacties: 85
- Weergaves: 29948
Re: Samenwerking tussen federaties ...
de klucht van indertijd met de fam gaat gewoon door ,men blijft maar uitvluchten zoeken om NIET hoeven samen te werken ! alle middelen zijn goed om het monopolie van de crossers naar eigen zak te leiden ,de grootste slachtoffers zijn uiteraard de piloten zelf die men op deze manier maar meer en meer...
Re: te koop
inl voor de hogedruk reiniger 0475/66.28.55
te koop
te koop hogedruk reiniger "power plus " met benzine motor
slechts 1x gebruikt weg wegens dubbel gebruik
prijs 275 euro
slechts 1x gebruikt weg wegens dubbel gebruik
prijs 275 euro
- Wo 12 Jun 2013, 18:46
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VLM Molenbeersel 15&16 juni
- Reacties: 83
- Weergaves: 23992
Re: VLM Molenbeersel 15&16 juni
de parking ziet er weer ideaal uit om de plezanterike hun hobby van af te spannen te kunnen uitleven!! zou zeggen aan de inrichters ,plaats lint op de grond dat er tenminste rijbanen zijn die MOETEN OP BLIJVEN !!de eerste keer dat er eens brand komt en de brandweer kan er niet bij komen ,dan gaan er...
- Ma 27 Mei 2013, 23:08
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: 22 en23 Juni Jms-Vlm cross te Baal Tremelo Balenberg
- Reacties: 42
- Weergaves: 15229
Re: 22 en23 Juni Jms-Vlm cross te Baal Tremelo Balenberg
prachtig dat deze mensen een tweede kans hebben ! alle jeugd piloten op post zou ik zeggen ,dit is een prachtige baan om uw techniek bij te werken ,zeker bij droge omstandigheden en anders ook wel hoor hihi
- Wo 01 Mei 2013, 17:20
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: 4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerbeek.
- Reacties: 97
- Weergaves: 22163
Re: 4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerb
voor op zaterdag mee te rijden moet men zich toch niet op voorhand inschrijven dacht ik ? ik wil met een clubvergunning mee doen bij de amateurs B
- Wo 01 Mei 2013, 17:14
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: 11 en 12 mei jms/vlm kasterlee
- Reacties: 49
- Weergaves: 13508
Re: 11 en 12 mei jms/vlm kasterlee
om een rennerspark ten volle te gebruiken is het nochtans heel simpel hoor , je spant lint OP DE GROND en maakt zo verchillende vakken en een rijbaan die open moet blijven !! wie zich hier niet kan aan houden om welke UITVLUCHT dan ook , inpakken en ophoepelen !! twee weken vol houden en die ambetan...
- Wo 01 Mei 2013, 17:06
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: 27 en 28 april, VMCF te Huldenberg.
- Reacties: 35
- Weergaves: 9263
Re: 27 en 28 april, VMCF te Huldenberg.
het was inderdaad een toffe crossbaan veel piloten en volk ,organisatie was goed alleen vlg keer een aparte doorgang maken naar het gesloten park denk ik zo , is een stuk veiliger voor de mensen die aan de tent staan.
- Wo 01 Mei 2013, 16:57
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: 5mei mc lille
- Reacties: 14
- Weergaves: 3500
Re: 5mei mc lille
ik heb de indruk dat het circus van vroeger van de FAM deze hele klucht zich opnieuw herhaald ! blijkbaar zijn sommige heren NOG NIET slimmer geworden ,ze laten de piloten veel geld betalen en dan gaan ZIJ nog eens beslissen wat ze moeten doen en laten ,wat tenslotte slechts een HOBBY is !! samenwer...
- Wo 20 Feb 2013, 20:43
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: Sportreglement 2013 vlm
- Reacties: 94
- Weergaves: 18814
Re: Sportreglement 2013 vlm
laat iedereen rijden in het rennerspark stapvoets ! wie het verschil niet snapt tussen ralentie en racen gewoon SCHORSEN 1WEEK ,de cowboys zullen het wel vlug snappen als ze een wkn moeten thuis blijven (umc verwittigen van schorsing )dan kunnen ze proberen in de mclb daar de held uit te hangen
- Zo 17 Feb 2013, 12:01
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST
- Reacties: 107
- Weergaves: 28684
Re: seizoensopener VLM cross te linde - peer 23/24 februari
kan men op zaterdag met een club vergunning van lille rijden bij de amateurs B ,of word dat ook niet toegestaan ! (in peer bedoel ik wel )
- Ma 22 Okt 2012, 16:23
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: SMX- zolder
- Reacties: 3
- Weergaves: 1480
SMX- zolder
de eerste smx wedstrijd te zolder was zeer positief te noemen ,vooral dan hoe het circuit was aangelegd ,maar met oa keeno als raadgever kon dit bijna niet anders ! de grote afwezige waren weeral de piloten voornl dan die van bmb !en dan maar klagen en zagen dat er niet kan gereden worden .Als er da...
- Wo 12 Sep 2012, 19:31
- Forum: Onderdelen
- Onderwerp: CRF 250 Dubbel uitlaatsysteem + 2 zadelhoezen
- Reacties: 5
- Weergaves: 970
Re: CRF 250 Dubbel uitlaatsysteem + 2 zadelhoezen
de originele zadelhoes zou ik wel willen ,eventueel opsturen ? of neem kontakt met mij op 0475/66.28.55
- Wo 12 Sep 2012, 09:33
- Forum: Onderdelen
- Onderwerp: crf250/09 uitlaat en beschermbeugels radiator
- Reacties: 0
- Weergaves: 502
crf250/09 uitlaat en beschermbeugels radiator
beschermbeugels voor de radiator voor een honda crf 450 /prijs 65e nieuwe nooit gebruikt
akrapovic volledige uitlaat voor crf250/09 prijs 150eu
telf 0475/662855
akrapovic volledige uitlaat voor crf250/09 prijs 150eu
telf 0475/662855