Er zijn 11 resultaten gevonden
- Di 05 Aug 2014, 20:28
- Forum: mx pro
- Onderwerp: MXON - KEGUMS Letland - Pre Talk + Raceweekend
- Reacties: 131
- Weergaves: 43460
Re: MXON - KEGUMS Letland - Pre Talk
Filip, anders moet je tijdens je zakendiner met Leon er maar eens naar informeren 
- Di 05 Aug 2014, 18:52
- Forum: mx pro
- Onderwerp: MXON - KEGUMS Letland - Pre Talk + Raceweekend
- Reacties: 131
- Weergaves: 43460
Re: MXON - KEGUMS Letland - Pre Talk
en wat met de Belgen, er zijn er al wat uitgevallen...
Misschien Everts nog wat extra terug laten trainen en meerijden met MXON....
Misschien Everts nog wat extra terug laten trainen en meerijden met MXON....
- Di 14 Mei 2013, 19:25
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tremelo
- Reacties: 66
- Weergaves: 18244
Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre
amai, dat is proper werk alleen had men dat vorig jaar beter ook gedaan, dat zou me een hele hoop ellende bespaard hebben waar ik nu nog last van heb, maar in elk geval 't is dit jaar proper gedaan!
- Di 05 Mar 2013, 20:06
- Forum: mx amateur pix
- Onderwerp: VLM Keiheuvel -Balen 3 maart
- Reacties: 5
- Weergaves: 3066
Re: VLM Keiheuvel -Balen 3 maart
Merci voor de foto's!
- Di 07 Aug 2012, 21:17
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: vlm onderzoekt inter splitsing voor 2013
- Reacties: 97
- Weergaves: 18503
Re: vlm onderzoekt inter splitsing voor 2013
misschien terugkeren naar zoals vroeger ten tijde van de BLM? (of is dat nostalgie?)
- Di 29 Mei 2012, 07:08
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VLM Pinkstertrofee 27&28 Mei Balenberg
- Reacties: 74
- Weergaves: 13535
Re: VLM Pinkstertrofee 27&28 Mei Balenberg
Corné ligt nog in Bonheiden op semi-intensief met gaatje in longvlies (moet dicht alvorens getransporteerd mag worden), zes gebroken ribben, gebroken sleutelbeen, serieuze bloeduitstorting op linkerbil (moet mssch nog bloed uittrekken als zwelling weg is) Heeft iemand het misschien zien gebeuren? wa...
- Ma 28 Mei 2012, 21:27
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VLM Pinkstertrofee 27&28 Mei Balenberg
- Reacties: 74
- Weergaves: 13535
Re: VLM Pinkstertrofee 27&28 Mei Balenberg
@ Axel: merci! crossseizoen zit er bij deze wel op voor Corné, nu alleen hopen op volledig herstel dat motor niet voorgoed aan de kant moet (send by Kristin)
- Di 18 Okt 2011, 20:48
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: Baarle nassau , dit jaar nog cross ?
- Reacties: 2
- Weergaves: 837
Re: Baarle nassau , dit jaar nog cross ?
ik vrees niet meer voor 2011
vorig jaar was er trouwens ook al geen najaarscross
deze gaat nl. in 't voorjaar door (districtscross)
vorig jaar was er trouwens ook al geen najaarscross
deze gaat nl. in 't voorjaar door (districtscross)
- Ma 24 Jan 2011, 21:06
- Forum: mx algemeen
- Onderwerp: de oude doos
- Reacties: 7695
- Weergaves: 804404
Re: de oude doos
om nog even terug te komen om de YZM 500
had Mon Blokhuys ook niet aan de ontwikkeling meegewerkt van deze motor?
heb mij nl. laten vertellen dat hij destijds ook in het bezit was van zo'n model
had Mon Blokhuys ook niet aan de ontwikkeling meegewerkt van deze motor?
heb mij nl. laten vertellen dat hij destijds ook in het bezit was van zo'n model
- Do 05 Aug 2010, 12:07
- Forum: mx algemeen
- Onderwerp: de oude doos
- Reacties: 7695
- Weergaves: 804404
Re: de oude doos
Volgens mij is dit Peter Iven op het fort.
En ik denk zefs dat dit in 1992 was?
En ik denk zefs dat dit in 1992 was?
- Do 05 Aug 2010, 11:47
- Forum: mx algemeen
- Onderwerp: croskledij 2011
- Reacties: 2
- Weergaves: 1471
Re: croskledij 2011
ben afgelopen zaterdag op voorstelling nieuwe fox-kleding geweest en dacht daar gehoord te hebben eind september - begin oktober
(waren trouwens knappe dingen bij)
(waren trouwens knappe dingen bij)