Er zijn 7 resultaten gevonden

door Serneels Tony
Wo 11 Aug 2010, 20:37
Forum: mecanic area
Onderwerp: km stand
Reacties: 0
Weergaves: 607

km stand

beste,is er iemand op de hoogte over de richtprijzen van 2de hands enduro,tzou yam wr 450 zijn,2007,10500km op,groeten
door Serneels Tony
Do 15 Jul 2010, 21:51
Forum: mecanic area
Onderwerp: nieuwe tandwielen
Reacties: 15
Weergaves: 2483

Re: nieuwe tandwielen

nu staat er voor 14op en achter 42,ik ben nog een leek in verband met motertechniek,het is welmaar een enduro klx250 van 2009,ik ben beetje van alles aan het proberen te veranderen,t is maar voor hobby en zondagse ritjes mee te doen,groeten
door Serneels Tony
Wo 14 Jul 2010, 21:05
Forum: mecanic area
Onderwerp: nieuwe tandwielen
Reacties: 15
Weergaves: 2483

nieuwe tandwielen

moet men bepaalde verhouding houden als men andere tandwielen steekt,(voorste tandwiel tegenover het achterste)ik zou voorste kleiner gaan en achterste groter,wat zou het resultaat zijn,grt
door Serneels Tony
Zo 04 Jul 2010, 05:33
Forum: enduro world
Onderwerp: georganiseerde enduroritten
Reacties: 3
Weergaves: 4793

georganiseerde enduroritten

waar kan ik datums vinden van georganiseerde enduroritten in belgie, :shock:
door Serneels Tony
Do 01 Jul 2010, 23:46
Forum: mecanic area
Onderwerp: meer pk klx 250 enduro
Reacties: 5
Weergaves: 1151

Re: meer pk klx 250 enduro

heeft iemand ervaring met andere einddemper,er staat ook elektrische katalysator op,
door Serneels Tony
Wo 30 Jun 2010, 22:14
Forum: mecanic area
Onderwerp: meer pk klx 250 enduro
Reacties: 5
Weergaves: 1151

meer pk klx 250 enduro

beste,graag had ik wat informatie om mijn enduro eventueel wat meer pks te geven,heb hem 3maand en 1000km,kunnen ze bij eerste onderhoud eventueel aan moter iets doen,kdenk dat hij te licht is voor mij,groetjes
door Serneels Tony
Wo 30 Jun 2010, 21:57
Forum: mx media
Onderwerp: meer pk
Reacties: 1
Weergaves: 1507

meer pk

graag had ik wat meer informatie over mijn enduro,ik rijd kawa klx 250 enheb hem nieuw gekocht,hij heeft nu 1000km en vind hem te licht voormij,bestaat er een mogelijkheid om hem meer pk te geven,groetjes

Ga naar uitgebreid zoeken