Er zijn 12 resultaten gevonden

door Bart Claes
Za 08 Sep 2012, 00:50
Forum: mx pro
Onderwerp: Team Belguim MXoN 2012
Reacties: 224
Weergaves: 47902

Re: Team Belguim MXoN 2012

De layout zou niet veel aangepast worden, enkel de zone aan de kantine, de start komt aan de binnenzijde aan de tunnelberg. Er zijn geen publiekszone in de middenzone, bedoeling is om een arena effect te creeren door het publiek aan de buitenzijde te plaatsen en een grotere zichtbaarheid te verkrijg...
door Bart Claes
Do 07 Jun 2012, 13:31
Forum: trainingscircuits
Onderwerp: lommel
Reacties: 561
Weergaves: 186398

Re: lommel

er is een webcam geinstalleerd op het circuit zodat je live kan kijken of het circuit open is en hoe het erbij ligt.

www.motorcrosscentrumlommel.be
door Bart Claes
Ma 20 Jun 2011, 23:28
Forum: mx amateur
Onderwerp: V.L.M - J.M.S CROSS te PAAL -BERINGEN
Reacties: 59
Weergaves: 11055

Re: V.L.M - J.M.S CROSS te PAAL -BERINGEN

Dat gaat lukken Tony.
Een heel groot deel is uitgerust na een weekje verlof en staan te popelen om nog eens een wedstrijd te rijden.

Hopelijk veel volk en piloten.
door Bart Claes
Ma 20 Jun 2011, 20:20
Forum: mx amateur
Onderwerp: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011
Reacties: 45
Weergaves: 7409

Re: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011

Ik vind het heel spijtig als een club moeite doet om een cross in te richten er dan zo weinig volk naartoe komt , als je volgende week zondag gaat zien naar training daar zijn er 300 aan het trainen !! Straks richt er geen club nog een cross in en kunnen de afwezigen elke weekend gaan trainen , plu...
door Bart Claes
Do 16 Jun 2011, 23:35
Forum: mx dames
Onderwerp: Imba DAMES WISSKIRCHEN
Reacties: 15
Weergaves: 4782

Re: Imba DAMES WISSKIRCHEN

met grote waarschijnlijkheid gaat dit initiatief volgend seizoen een vervolg kennen (als het aan mij licht daar ik de inrichter ben van Lommel). ik zou zeggen heb vooral geen schrik om deel te nemen, daar dit toch een unieke kans is om enkel met dames te rijden. Eerlijk gezegd had ik een grotere res...
door Bart Claes
Do 16 Jun 2011, 23:25
Forum: mx amateur
Onderwerp: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011
Reacties: 45
Weergaves: 7409

Re: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011

Kom net van het parcour in Lommel.
We zijn vollop bezig met vlakken.
Er gaan zelf enkel bergen aangepast worden.
Het parcour gaat er zondag perfect bijliggen.
Degene die niet komen gaan iets missen.
door Bart Claes
Wo 15 Jun 2011, 22:41
Forum: mx dames
Onderwerp: Imba DAMES WISSKIRCHEN
Reacties: 15
Weergaves: 4782

Re: Imba DAMES WISSKIRCHEN

Het seizoen 2011 is gestart met een nieuw initiatief voor dames nl. de Queen of Sand-cup.Hopelijk helpt dit om meer crossende dames in Belgie te krijgen.
door Bart Claes
Di 14 Jun 2011, 21:49
Forum: mx amateur
Onderwerp: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011
Reacties: 45
Weergaves: 7409

Re: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011

zaterdag zal er een stand van trendy fun wear aanwezig zijn.

info op www.trendyfunwear.nl
door Bart Claes
Di 14 Jun 2011, 21:18
Forum: mx amateur
Onderwerp: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011
Reacties: 45
Weergaves: 7409

JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011

een organisatie van MC De Kruiers vzw met JMS clubpiloot Boyd Van Endert.
Op zaterdag is er voor de -8 jarige en de pitbikes een apart parcour voorzien.
Er is een attentie voorzien voor alle -8 jarigen en 65cc pilootjes.

Op zondag is het VLM programma voorzien.
door Bart Claes
Vr 18 Feb 2011, 19:07
Forum: mx amateur
Onderwerp: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)
Reacties: 114
Weergaves: 24573

Re: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)

Bijzonder reglement openingswedstrijd Lommel Naam van de organiserende club : M.C. De Kruiers vzw Kromstraat 81 2480 Dessel E-mail : bart.claes.43@skynet.be OPENINGSWEDSTRIJD VLM 2011 En eerste wedstrijd van de QUEEN of SAND-cup Bijzonder reglement van de wedstrijd Art. 1 De hierboven vermelde club...
door Bart Claes
Zo 30 Jan 2011, 22:46
Forum: mx amateur
Onderwerp: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)
Reacties: 114
Weergaves: 24573

Re: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)

Het VLM-seizoen 2011 opent met een primeur!!! De QUEEN of SAND-cup De organisatoren van de wedstrijden in Lommel-Heeserbergen op 27 februari 2011 en Balen-Keiheuvel op 6 maart 2011 slaan de handen in elkaar met de QUEEN of SAND-cup, dewelke openstaat voor dames vanaf 15 jaar. De cup wordt gespekt me...

Ga naar uitgebreid zoeken