Er zijn 12 resultaten gevonden
- Za 08 Sep 2012, 00:50
- Forum: mx pro
- Onderwerp: Team Belguim MXoN 2012
- Reacties: 224
- Weergaves: 47902
Re: Team Belguim MXoN 2012
De layout zou niet veel aangepast worden, enkel de zone aan de kantine, de start komt aan de binnenzijde aan de tunnelberg. Er zijn geen publiekszone in de middenzone, bedoeling is om een arena effect te creeren door het publiek aan de buitenzijde te plaatsen en een grotere zichtbaarheid te verkrijg...
- Do 07 Jun 2012, 13:31
- Forum: trainingscircuits
- Onderwerp: lommel
- Reacties: 561
- Weergaves: 186398
Re: lommel
er is een webcam geinstalleerd op het circuit zodat je live kan kijken of het circuit open is en hoe het erbij ligt.
www.motorcrosscentrumlommel.be
www.motorcrosscentrumlommel.be
- Ma 20 Jun 2011, 23:28
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: V.L.M - J.M.S CROSS te PAAL -BERINGEN
- Reacties: 59
- Weergaves: 11055
Re: V.L.M - J.M.S CROSS te PAAL -BERINGEN
Dat gaat lukken Tony.
Een heel groot deel is uitgerust na een weekje verlof en staan te popelen om nog eens een wedstrijd te rijden.
Hopelijk veel volk en piloten.
Een heel groot deel is uitgerust na een weekje verlof en staan te popelen om nog eens een wedstrijd te rijden.
Hopelijk veel volk en piloten.
- Ma 20 Jun 2011, 20:20
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011
- Reacties: 45
- Weergaves: 7409
Re: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011
Ik vind het heel spijtig als een club moeite doet om een cross in te richten er dan zo weinig volk naartoe komt , als je volgende week zondag gaat zien naar training daar zijn er 300 aan het trainen !! Straks richt er geen club nog een cross in en kunnen de afwezigen elke weekend gaan trainen , plu...
- Do 16 Jun 2011, 23:35
- Forum: mx dames
- Onderwerp: Imba DAMES WISSKIRCHEN
- Reacties: 15
- Weergaves: 4782
Re: Imba DAMES WISSKIRCHEN
met grote waarschijnlijkheid gaat dit initiatief volgend seizoen een vervolg kennen (als het aan mij licht daar ik de inrichter ben van Lommel). ik zou zeggen heb vooral geen schrik om deel te nemen, daar dit toch een unieke kans is om enkel met dames te rijden. Eerlijk gezegd had ik een grotere res...
- Do 16 Jun 2011, 23:25
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011
- Reacties: 45
- Weergaves: 7409
Re: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011
Kom net van het parcour in Lommel.
We zijn vollop bezig met vlakken.
Er gaan zelf enkel bergen aangepast worden.
Het parcour gaat er zondag perfect bijliggen.
Degene die niet komen gaan iets missen.
We zijn vollop bezig met vlakken.
Er gaan zelf enkel bergen aangepast worden.
Het parcour gaat er zondag perfect bijliggen.
Degene die niet komen gaan iets missen.
- Wo 15 Jun 2011, 22:41
- Forum: mx dames
- Onderwerp: Imba DAMES WISSKIRCHEN
- Reacties: 15
- Weergaves: 4782
Re: Imba DAMES WISSKIRCHEN
Het seizoen 2011 is gestart met een nieuw initiatief voor dames nl. de Queen of Sand-cup.Hopelijk helpt dit om meer crossende dames in Belgie te krijgen.
- Di 14 Jun 2011, 21:49
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011
- Reacties: 45
- Weergaves: 7409
- Di 14 Jun 2011, 21:18
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011
- Reacties: 45
- Weergaves: 7409
JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011
een organisatie van MC De Kruiers vzw met JMS clubpiloot Boyd Van Endert.
Op zaterdag is er voor de -8 jarige en de pitbikes een apart parcour voorzien.
Er is een attentie voorzien voor alle -8 jarigen en 65cc pilootjes.
Op zondag is het VLM programma voorzien.
Op zaterdag is er voor de -8 jarige en de pitbikes een apart parcour voorzien.
Er is een attentie voorzien voor alle -8 jarigen en 65cc pilootjes.
Op zondag is het VLM programma voorzien.
- Wo 23 Feb 2011, 22:38
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)
- Reacties: 114
- Weergaves: 24573
Re: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)
wist je al dat de animatie en de pitbikes een aangepaste aparte omloop hebben op zaterdag.
https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=explorer&chrome=true&srcid=0B85MC76NNyRQZGI5NGRhNmEtODdhNS00Y2JkLWI3ZWQtOWU5ZTc4Y2VjNzQy&hl=es
https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=explorer&chrome=true&srcid=0B85MC76NNyRQZGI5NGRhNmEtODdhNS00Y2JkLWI3ZWQtOWU5ZTc4Y2VjNzQy&hl=es
- Vr 18 Feb 2011, 19:07
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)
- Reacties: 114
- Weergaves: 24573
Re: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)
Bijzonder reglement openingswedstrijd Lommel Naam van de organiserende club : M.C. De Kruiers vzw Kromstraat 81 2480 Dessel E-mail : bart.claes.43@skynet.be OPENINGSWEDSTRIJD VLM 2011 En eerste wedstrijd van de QUEEN of SAND-cup Bijzonder reglement van de wedstrijd Art. 1 De hierboven vermelde club...
- Zo 30 Jan 2011, 22:46
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)
- Reacties: 114
- Weergaves: 24573
Re: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)
Het VLM-seizoen 2011 opent met een primeur!!! De QUEEN of SAND-cup De organisatoren van de wedstrijden in Lommel-Heeserbergen op 27 februari 2011 en Balen-Keiheuvel op 6 maart 2011 slaan de handen in elkaar met de QUEEN of SAND-cup, dewelke openstaat voor dames vanaf 15 jaar. De cup wordt gespekt me...