Er zijn 18 resultaten gevonden
- Do 09 Feb 2012, 22:56
- Forum: mecanic area
- Onderwerp: Gereedschap om kleine ronde circlips van zuiger te monteren
- Reacties: 17
- Weergaves: 3979
Re: Gereedschap om kleine ronde circlips van zuiger te monte
dat is inderdaad moeilijk bij zo een ktm 2 takt zuiger vooral omdat die circlips van zo dik materiaal zijn en ook nog zo diep in de zuiger liggen. ik doe hem meestal met een kant iets in de zuiger en met je vingers het veertje rond en er zo ver mogelijk er in drukken en het laatste stukje met een du...
- Za 19 Nov 2011, 15:47
- Forum: mecanic area
- Onderwerp: problemen met chinese crossmotor 250cc
- Reacties: 25
- Weergaves: 6824
Re: problemen met chinese crossmotor 250cc
de zuiger kan alleen de kleppen raken als hij van tijd af is gesprongen dus dat de zuiger omhoog komt terwijl de kleppen open gaan, of doordat je te veel toeren hebt gemaakt en de kleppen zijn gaan "zweven" dus niet op tijd terug dicht waren terwijl de zuiger zijn bovenste dode punt heeft ...
- Do 25 Aug 2011, 17:02
- Forum: mecanic area
- Onderwerp: yamaha yzf 250
- Reacties: 8
- Weergaves: 1690
Re: yamaha yzf 250
ik zou eerst eens een groter achter tandwiel proberen bijvoorbeeld 51 in plaats van 49. Kost niet veel je moet alleen misschien wat meer schakelen.
- Za 23 Apr 2011, 11:03
- Forum: mecanic area
- Onderwerp: yamaha yzf250 2009 neutraal
- Reacties: 10
- Weergaves: 1981
Re: yamaha yzf250 2009 neutraal
komt je koppeling nog wel goed vrij als hij warm is. misschien zijn het de stalen platen in de koppeling die iets krom trekken als ze warm worden.
- Vr 18 Feb 2011, 19:28
- Forum: mecanic area
- Onderwerp: Ralentie crf150r
- Reacties: 2
- Weergaves: 826
Re: Ralentie crf150r
met de schroef die onder de choke zit op de bovenste foto (gaat middels een kabeltje naar de andere kant) als je die rechtsom draait loopt hij harder en linksom zachter stationair.
gr.
gr.
- Za 12 Feb 2011, 11:58
- Forum: trainingscircuits
- Onderwerp: M.C.C. de Kempen (Hapert, Eersel)
- Reacties: 154
- Weergaves: 55191
Re: M.C.C. de Kempen (Hapert, Eersel)
volgens de site alleen op woensdag en zaterdag open.
- Vr 04 Feb 2011, 10:57
- Forum: mecanic area
- Onderwerp: Welke bougies??
- Reacties: 7
- Weergaves: 1547
Re: Welke bougies??
volgens mijn NGK boek voor bouwjaar 1983 t/m bouwjaar 1991 een NGK B9EG of een BR9EIX
- Ma 10 Jan 2011, 10:18
- Forum: trainingscircuits
- Onderwerp: msc grevenbroich (www.msc-grevenbroich.com)
- Reacties: 41
- Weergaves: 37575
Re: msc grevenbroich (www.msc-grevenbroich.com)
voor een dagje trainen in grevenbroich ben je 18 euro kwijt, je moet voor de baan daar een aparte verzekering afsluiten, kost je 5 euro per keer of 25 euro voor een heel jaar. die verzekering is dan wel voor meerdere banen in duitsland geldig.
- Za 13 Nov 2010, 12:02
- Forum: mecanic area
- Onderwerp: 530 2008 slecht startenen niet fel op gas oppakken
- Reacties: 5
- Weergaves: 1740
Re: 530 2008 slecht startenen niet fel op gas oppakken
er zijn 530's die een modificatie aan de nokkenas hebben gehad omdat er inderdaad iets was met de automatische decompressie. ik zou eens contact opnemen met een ktm dealer
- Di 09 Nov 2010, 10:28
- Forum: mecanic area
- Onderwerp: YZ80 1993 geen goeie gasreactie op lage toeren
- Reacties: 19
- Weergaves: 1977
Re: YZ80 1993 geen goeie gasreactie op lage toeren
ik heb zo een zelfde geval gehad met een TM. hiervan was de cylinder niet maat vast over de gehele hoogte en "onrond" onder de uitlaat poort. Ik heb toen de cylinder opnieuw laten nicasealen en was het probleem opgelost. zeg niet dat het bij de yamaha hetzelfde is, maar meten is weten in d...
- Ma 19 Jul 2010, 11:56
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: TM CUP 2011
- Reacties: 40
- Weergaves: 12641
Re: TM CUP 2010
Zondag 25 juli is de 4e wedstrijd om de TM cup. de wedstrijd word gereden tijdens de clubwedstrijd van de mc deurne op het circuit van mac de helm in helmond (NL). voor de mensen die willen overnachten is het rennerskwartier op zaterdag open tot 22.00 uur. Bij voldoende aanmeldingen word de cup opge...
- Ma 12 Jul 2010, 13:06
- Forum: mecanic area
- Onderwerp: haperen rmz 250
- Reacties: 4
- Weergaves: 1034
Re: haperen rmz 250
heb je al een nieuwe bougie geprobeerd. als hij hapert bij het openen van het gas kan het ook nog zijn dat de acceleratie pomp niet genoeg benzine inspuit. als je de luchtslang aan de achterkant van de carburateur eraf pakt en je opent het gas dat moet je kunnen zien dat er een straaltje benzine in ...
- Di 29 Jun 2010, 09:42
- Forum: mecanic area
- Onderwerp: koppeling
- Reacties: 13
- Weergaves: 1943
Re: koppeling
het zou ook kunnen dat je stalen platen een klein beetje krom zijn en dat daarom de koppeling niet helemaal vrij komt. of zoals hierboven als gezegd het binnen of het buitenhuis ingeslagen
- Za 09 Jan 2010, 12:44
- Forum: mecanic area
- Onderwerp: probleem met plastiek van moto
- Reacties: 14
- Weergaves: 3064
Re: probleem met plastiek van moto
je kunt ook gewoon wat benzine in een potje doen en met een kwast op de kappen doen. dat vervliegt niet zo vlug als remmen reiniger. dan als het goed nat is gewoon met een oude doek de lijm afvegen. wel regelmatig een zuiver stuk doek pakken. anders ben je lijm alleen maar aan het rond smeren.
- Wo 18 Nov 2009, 09:14
- Forum: mecanic area
- Onderwerp: afstelling carburator yzf 250
- Reacties: 7
- Weergaves: 1885
Re: afstelling carburator yzf 250
Als je de luchtfilter bak eraf pakt en je geeft gas, kun je dan zien of hij benzine inspuit. achter de gasschuif zit namelijk een sproeiertje dat inspuit bij het open draaien van het gas. zo niet dan zou je acceleratie pomp we eens vuil kunnen zijn of aan de onderkant volzitten met rommel.
- Di 10 Nov 2009, 14:39
- Forum: mx pro
- Onderwerp: Transfers 2010
- Reacties: 1528
- Weergaves: 230682
Re: Transfers 2010
dit komt van de website van ceriel Door het besluit dat men niet meer met 1 rijder naar de GP mag werden ook wij onverwacht voor een andere keuze gezet dan wij hadden verwacht en zal daarmee ook het KTM -CKK- van der Haar mx Team ophouden te bestaan na dit MX seizoen. Nu aan het eind van het GP seiz...
- Ma 14 Sep 2009, 18:31
- Forum: mx pro
- Onderwerp: GP #15: Brasil - Aftertalk
- Reacties: 27
- Weergaves: 5122
Re: GP #15: Brasil - Aftertalk
@fonny
volgens mij stonden ze nochtans vollebak met de gele vlag te zwaaien. maar was er geen van de 4 kopmannen die zijn gas dicht deed. toch fijn als je daar als misschien te langzaam rijdende local op de grond ligt.
volgens mij stonden ze nochtans vollebak met de gele vlag te zwaaien. maar was er geen van de 4 kopmannen die zijn gas dicht deed. toch fijn als je daar als misschien te langzaam rijdende local op de grond ligt.
- Wo 09 Sep 2009, 10:28
- Forum: mx pro
- Onderwerp: Transfers 2010
- Reacties: 1528
- Weergaves: 230682
Re: Transfers 2010
Ik heb in lommel de naam aprillia martin horen vallen. naar het schijnt gaat het honda budget nog verder omlaag. hoop het eerlijk gezegd niet zo wordt het voor honda wel erg mager.