Er zijn 12 resultaten gevonden
- Wo 21 Sep 2016, 17:39
- Forum: mx pro
- Onderwerp: Proficiat aan Jago Geerts
- Reacties: 3
- Weergaves: 6948
Jago Geerts.
Hele dikke proficiat aan Jago en entourage;ik hoop dat de kwakkel die ik vandaag hoorde geen waarheid bevat,maar ik zou het wel kunnen begrijpen.
- Zo 29 Sep 2013, 19:12
- Forum: mx pro
- Onderwerp: MXDN - Raceweekend!
- Reacties: 119
- Weergaves: 33052
Re: MXDN - Raceweekend!
Zou Fons ziek zijn,of mischien is em op congé?
- Zo 29 Sep 2013, 16:48
- Forum: mx pro
- Onderwerp: MXDN - Raceweekend!
- Reacties: 119
- Weergaves: 33052
Re: MXDN - Raceweekend!
Zal het gezaag over keeno nu eindelijk stoppen?
Proficiat team Belgié
Proficiat team Belgié
- Do 05 Sep 2013, 22:36
- Forum: mx pro
- Onderwerp: Prijsvraag "Buurtvriendelijke Motorcross" met superprijs!!!
- Reacties: 19
- Weergaves: 7780
Re: Prijsvraag "Buurtvriendelijke Motorcross" met superprijs
Te veel lawaai?Dan moet daar iets aan gedaan worden hé mannen.Ik herinner me nog dat er 40jaar geleden al iemand rondreed en die zijn machien maakte niet meer lawaai als een wasmachien.Ik denk dat het Vic Eastwood was,maar zeker ben ik er niet van.
- Do 08 Aug 2013, 10:39
- Forum: mx pro
- Onderwerp: BMOMX - BALEN - ZONDAG 11 augustus 2013
- Reacties: 40
- Weergaves: 14113
Re: BMOMX - BALEN - ZONDAG 11 augustus 2013
is da alleen voor de 60jarigen of bedoelen ze alle 60plussers?
- Wo 06 Mar 2013, 13:04
- Forum: mx pro
- Onderwerp: WK MX1/MX2: GP#1 Losail, Qatar
- Reacties: 230
- Weergaves: 39639
Re: WK MX1/MX2: GP#1 Losail, Qatar
Voor mijn part mogen ze elk 2 reeksen rijden plus een superfinale!!!
- Zo 25 Nov 2012, 21:36
- Forum: mx pro
- Onderwerp: De Leeuw van Dessel op intensive care
- Reacties: 30
- Weergaves: 9983
Re: De Leeuw van Dessel op intensive care
Veel sterkte Joél;heb het zelf ook meegemaakt.
Ben toen 8 keer geopereerd en ben een jaar
op de sukkel geweest.
Ben toen 8 keer geopereerd en ben een jaar
op de sukkel geweest.
- Do 05 Jul 2012, 20:30
- Forum: mx pro
- Onderwerp: Team Belguim MXoN 2012
- Reacties: 224
- Weergaves: 47896
Re: Team Belguim MXoN 2012
ik ben van hetzelfde gedacht als Andy
- Di 03 Jul 2012, 20:03
- Forum: mx algemeen
- Onderwerp: de oude doos
- Reacties: 7695
- Weergaves: 803344
Re: de oude doos
als dik het mij nog goed herinner reed benny reeds halfweg de jaren 70 inter bij de bmb,
heb hem jaren nadien nog een paar keer ontmoet toen hij beton kwam leveren op de werf,reed toen voor de firma kerkstoel
heb hem jaren nadien nog een paar keer ontmoet toen hij beton kwam leveren op de werf,reed toen voor de firma kerkstoel
- Za 16 Jun 2012, 09:11
- Forum: mx pro
- Onderwerp: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken
- Reacties: 397
- Weergaves: 66265
Re: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken
Als de gp voorbij is gaat ge de artikels over mx weer met een vergrootglas moeten zoeken in hln
- Zo 10 Jun 2012, 20:50
- Forum: mx pro
- Onderwerp: GP #7 Agueda, Portugal 9 en 10 juni
- Reacties: 277
- Weergaves: 45724
Re: GP #7 Agueda, Portugal 9 en 10 juni
Het moet niet allemaal suiker en honing zijn tussen de piloten,er mag een beetje buskruit tussen zitten.
Ook gezien vanwaar Keeno vandaag gekomen is?Tweemaal van de 22ste naar de 5de plaats!!!
Zeker een van de spannendste gp's van de laatste jaren!!!
Ook gezien vanwaar Keeno vandaag gekomen is?Tweemaal van de 22ste naar de 5de plaats!!!
Zeker een van de spannendste gp's van de laatste jaren!!!
- Do 02 Feb 2012, 10:00
- Forum: mx algemeen
- Onderwerp: de oude doos
- Reacties: 7695
- Weergaves: 803344
Re: de oude doos
kalender1985:27jan.hechtel-3febr.bolderberg-10febr.arendonk-17bebr.lummen-24febr.koersel
kalender1986:26jan.hechtel-2febr.bolderberg-9febr.lummen-16febr.koersel
kalender1987:8febr.hechtel-15febr.heusden-zolder-1maart.koersel
kalender1986:26jan.hechtel-2febr.bolderberg-9febr.lummen-16febr.koersel
kalender1987:8febr.hechtel-15febr.heusden-zolder-1maart.koersel