http://www.motorstv.com/bike/off-road/a ... v-coverage
hopelijk een 1 april grap maar staat wel op de engelse site
Er zijn 6 resultaten gevonden
- Wo 30 Mar 2011, 19:53
- Forum: mx pro
- Onderwerp: Geen Gp's meer op motors tv?
- Reacties: 219
- Weergaves: 32293
- Ma 06 Sep 2010, 20:17
- Forum: mx pro
- Onderwerp: transfers 2011
- Reacties: 1563
- Weergaves: 264359
Re: transfers 2011
Op mxpure.com staat ook een opmerkelijk stukje. Misschien dat ze een nieuw team oprichten? It is no secret that KTM had hoped to secure the signature of Ken Roczen over the weekend, but the optimism, although possibly well-founded in the long term, was possibly a trifle premature. During the course ...
- Do 27 Mei 2010, 08:31
- Forum: FIM 2010
- Onderwerp: GP#06 - USA, Glen Helen
- Reacties: 565
- Weergaves: 122103
Re: GP USA,Glen Helen - Pre Talk
thanks!
- Wo 26 Mei 2010, 22:21
- Forum: FIM 2010
- Onderwerp: GP#06 - USA, Glen Helen
- Reacties: 565
- Weergaves: 122103
Re: GP USA,Glen Helen - Pre Talk
Ik kan Max antsti en searle nergens vinden in de pronostiek. Tellen die niet mee voor de prono?
- Di 27 Apr 2010, 17:59
- Forum: FIM 2010
- Onderwerp: GP#03 - Nederland, Valkenswaard
- Reacties: 294
- Weergaves: 98940
Re: GP Valkenswaard: Raceweekend + Aftertalk
@ lars en olivier. Ik heb ook in Namen een heleboel belgen hetzelfde zien doen toen met Everts en Pichon. stuk na het cafe kreeg Pichon het ook aardig te verduren. Niet iedereen is gelijk of het nu Nederlanders of belgen of fransen zijn. er zitten er altijd bij die een beetje te fanatiek zijn voor h...
- Ma 21 Dec 2009, 20:57
- Forum: mx algemeen
- Onderwerp: de oude doos
- Reacties: 7695
- Weergaves: 803856
Re: de oude doos
Maddi?