Er zijn 6 resultaten gevonden

door Louis Boersma
Wo 30 Mar 2011, 19:53
Forum: mx pro
Onderwerp: Geen Gp's meer op motors tv?
Reacties: 219
Weergaves: 32293

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

http://www.motorstv.com/bike/off-road/a ... v-coverage
hopelijk een 1 april grap maar staat wel op de engelse site
door Louis Boersma
Ma 06 Sep 2010, 20:17
Forum: mx pro
Onderwerp: transfers 2011
Reacties: 1563
Weergaves: 264359

Re: transfers 2011

Op mxpure.com staat ook een opmerkelijk stukje. Misschien dat ze een nieuw team oprichten? It is no secret that KTM had hoped to secure the signature of Ken Roczen over the weekend, but the optimism, although possibly well-founded in the long term, was possibly a trifle premature. During the course ...
door Louis Boersma
Do 27 Mei 2010, 08:31
Forum: FIM 2010
Onderwerp: GP#06 - USA, Glen Helen
Reacties: 565
Weergaves: 122103

Re: GP USA,Glen Helen - Pre Talk

thanks!
door Louis Boersma
Wo 26 Mei 2010, 22:21
Forum: FIM 2010
Onderwerp: GP#06 - USA, Glen Helen
Reacties: 565
Weergaves: 122103

Re: GP USA,Glen Helen - Pre Talk

Ik kan Max antsti en searle nergens vinden in de pronostiek. Tellen die niet mee voor de prono?
door Louis Boersma
Di 27 Apr 2010, 17:59
Forum: FIM 2010
Onderwerp: GP#03 - Nederland, Valkenswaard
Reacties: 294
Weergaves: 98940

Re: GP Valkenswaard: Raceweekend + Aftertalk

@ lars en olivier. Ik heb ook in Namen een heleboel belgen hetzelfde zien doen toen met Everts en Pichon. stuk na het cafe kreeg Pichon het ook aardig te verduren. Niet iedereen is gelijk of het nu Nederlanders of belgen of fransen zijn. er zitten er altijd bij die een beetje te fanatiek zijn voor h...
door Louis Boersma
Ma 21 Dec 2009, 20:57
Forum: mx algemeen
Onderwerp: de oude doos
Reacties: 7695
Weergaves: 803856

Re: de oude doos

Maddi?

Ga naar uitgebreid zoeken