Er zijn 23 resultaten gevonden
- Za 12 Dec 2015, 23:27
- Forum: mecanic area
- Onderwerp: Kawa KX250F 2013 start slecht
- Reacties: 5
- Weergaves: 7872
Re: Kawa KX250F 2013 start slecht
waarschijnlijk tog de klepspeling
- Zo 25 Okt 2015, 22:49
- Forum: gezocht
- Onderwerp: vhm en v-fores
- Reacties: 2
- Weergaves: 1884
vhm en v-fores
voor een yz250 een vhm kop en een v-fores membraam
- Zo 25 Okt 2015, 22:41
- Forum: Onderdelen
- Onderwerp: yz voorwiel haan
- Reacties: 0
- Weergaves: 1253
yz voorwiel haan
ik heb een net haan voorwiel met bussen blanke naaf en velg wil ruilen met origineel voorwiel met bussen
- Zo 25 Okt 2015, 22:38
- Forum: Onderdelen
- Onderwerp: yamaha yz 250 uitlaat
- Reacties: 1
- Weergaves: 1275
Re: yamaha yz 250 uitlaat
vraagprijs.....heeft wel veel deuken das jammer
- Di 13 Okt 2015, 16:35
- Forum: gezocht
- Onderwerp: Vhm yz 125 2004
- Reacties: 3
- Weergaves: 1853
Re: Vhm yz 125 2004
heb geen foto maar is een nette met diverse kopjes 125 en 144
vraagprijs 100 euro
vraagprijs 100 euro
velgen
ikzoek 2 velgen 19 inch 2,15 breed liefst blanke
- Ma 12 Okt 2015, 16:50
- Forum: gezocht
- Onderwerp: Vhm yz 125 2004
- Reacties: 3
- Weergaves: 1853
Re: Vhm yz 125 2004
heb ik voor je met div binnen kopjes
- Zo 19 Aug 2012, 22:26
- Forum: mecanic area
- Onderwerp: Welke is beter Ktm sx 250 2stroke 012 of yamaha 250 2stroke
- Reacties: 19
- Weergaves: 3993
Re: Welke is beter Ktm sx 250 2stroke 012 of yamaha 250 2str
als je betrouwbaar en betaalbaar wilt rijden ga voor de yamaha
- Zo 19 Aug 2012, 19:51
- Forum: Kledij
- Onderwerp: te koop ( helms , brillen , broeken , handsch. ortema , enz)
- Reacties: 36
- Weergaves: 7746
Re: te koop ( helms , brillen , broeken , handsch. ortema ,
Ik bedoel progrip brillen
- Zo 19 Aug 2012, 12:54
- Forum: Kledij
- Onderwerp: Pro grip XXL brillen
- Reacties: 3
- Weergaves: 1391
Re: Pro grip XXL brillen
Kun je ff contact opnemen? 0628443782
- Zo 19 Aug 2012, 04:29
- Forum: Kledij
- Onderwerp: 3 x progrip brillen tekoop
- Reacties: 1
- Weergaves: 877
Re: 3 x progrip brillen tekoop
Wat voor iets is het.. Roll off / big roll off?
- Zo 19 Aug 2012, 04:25
- Forum: Kledij
- Onderwerp: Opruiming crossbrillen Oakley,Scott,Smith,Pro Grip
- Reacties: 4
- Weergaves: 1475
Re: Opruiming crossbrillen Oakley,Scott,Smith,Pro Grip
Foto van de progrip brilletjes want pagina opent niet
- Zo 19 Aug 2012, 04:16
- Forum: Kledij
- Onderwerp: te koop ( helms , brillen , broeken , handsch. ortema , enz)
- Reacties: 36
- Weergaves: 7746
Re: te koop ( helms , brillen , broeken , handsch. ortema ,
50 euro voor de 2 proteïne brillen :d
- Za 18 Aug 2012, 20:02
- Forum: Kledij
- Onderwerp: Pro grip XXL brillen
- Reacties: 3
- Weergaves: 1391
Re: Pro grip XXL brillen
hey zijn de brillen er nog
- Za 18 Aug 2012, 19:52
- Forum: mx pro
- Onderwerp: GP #13, Matterly Basin, Engeland
- Reacties: 99
- Weergaves: 22143
Re: GP #13, Matterly Basin, Engeland
ik heb van anstie meer beelden gezien van vallen dan van rijden 
- Za 18 Aug 2012, 16:25
- Forum: mecanic area
- Onderwerp: achtervering twinshock
- Reacties: 5
- Weergaves: 1397
Re: achtervering twinshock
promax schijdel hebben daar ervaring mee
- Zo 12 Aug 2012, 01:41
- Forum: mecanic area
- Onderwerp: GROTE WIELEN IN KTM 65SX
- Reacties: 3
- Weergaves: 1312
Re: GROTE WIELEN IN KTM 65SX
Ik meen 3,5 tot5 cm
Dezelfde als van een 85 klein velgenmaat
Dezelfde als van een 85 klein velgenmaat
- Vr 10 Aug 2012, 01:34
- Forum: mecanic area
- Onderwerp: GROTE WIELEN IN KTM 65SX
- Reacties: 3
- Weergaves: 1312
Re: GROTE WIELEN IN KTM 65SX
Hallo
Velgen zijn 17 inche voor en14 inche achter
Deoriginele brug wórdt veelalverlengt dit is zelf te doen
Velgen zijn 17 inche voor en14 inche achter
Deoriginele brug wórdt veelalverlengt dit is zelf te doen
- Vr 10 Aug 2012, 00:38
- Forum: mx pro
- Onderwerp: Transfertgeruchten 2013
- Reacties: 784
- Weergaves: 161339
Re: Transfertgeruchten 2013
@ Ettiene Het lijkt mij heel erg sterk da Glenn Coldenhoff (veel) geld heeft kunnen meebrengen naar JM want da heeft hem en zun ouders ni. Misschien da er 1 of 2 sponsors(kes) mee zijn gekomen ma da zal het dan wel zijn. Die heeft zich zeker ni ingekocht voor heel veel geld. n ge denkt da v/d weter...
- Do 09 Aug 2012, 23:13
- Forum: mx pro
- Onderwerp: GP #12 Loket
- Reacties: 254
- Weergaves: 38104
Re: GP #12 Loket
Ik zou niet meer reageren op dienen Hollander zijn geratel. Heb het geprobeert , ben zelfs een maand van het forum geweest maar kan het ni laten om mijn mening te geven . Alleen die wartaal lezen en ni reageren kan ik ni :evil: :evil: die hollander lult op elk forum uit zunne nek heb nog nooit iets...