Er zijn 23 resultaten gevonden

door Marcel Van Alebeek
Za 12 Dec 2015, 23:27
Forum: mecanic area
Onderwerp: Kawa KX250F 2013 start slecht
Reacties: 5
Weergaves: 7872

Re: Kawa KX250F 2013 start slecht

waarschijnlijk tog de klepspeling
door Marcel Van Alebeek
Zo 25 Okt 2015, 22:49
Forum: gezocht
Onderwerp: vhm en v-fores
Reacties: 2
Weergaves: 1884

vhm en v-fores

voor een yz250 een vhm kop en een v-fores membraam
door Marcel Van Alebeek
Zo 25 Okt 2015, 22:41
Forum: Onderdelen
Onderwerp: yz voorwiel haan
Reacties: 0
Weergaves: 1253

yz voorwiel haan

ik heb een net haan voorwiel met bussen blanke naaf en velg wil ruilen met origineel voorwiel met bussen
door Marcel Van Alebeek
Zo 25 Okt 2015, 22:38
Forum: Onderdelen
Onderwerp: yamaha yz 250 uitlaat
Reacties: 1
Weergaves: 1275

Re: yamaha yz 250 uitlaat

vraagprijs.....heeft wel veel deuken das jammer
door Marcel Van Alebeek
Di 13 Okt 2015, 16:35
Forum: gezocht
Onderwerp: Vhm yz 125 2004
Reacties: 3
Weergaves: 1853

Re: Vhm yz 125 2004

heb geen foto maar is een nette met diverse kopjes 125 en 144
vraagprijs 100 euro
door Marcel Van Alebeek
Di 13 Okt 2015, 16:34
Forum: gezocht
Onderwerp: velgen
Reacties: 0
Weergaves: 1521

velgen

ikzoek 2 velgen 19 inch 2,15 breed liefst blanke
door Marcel Van Alebeek
Ma 12 Okt 2015, 16:50
Forum: gezocht
Onderwerp: Vhm yz 125 2004
Reacties: 3
Weergaves: 1853

Re: Vhm yz 125 2004

heb ik voor je met div binnen kopjes
door Marcel Van Alebeek
Zo 19 Aug 2012, 22:26
Forum: mecanic area
Onderwerp: Welke is beter Ktm sx 250 2stroke 012 of yamaha 250 2stroke
Reacties: 19
Weergaves: 3993

Re: Welke is beter Ktm sx 250 2stroke 012 of yamaha 250 2str

als je betrouwbaar en betaalbaar wilt rijden ga voor de yamaha
door Marcel Van Alebeek
Zo 19 Aug 2012, 12:54
Forum: Kledij
Onderwerp: Pro grip XXL brillen
Reacties: 3
Weergaves: 1391

Re: Pro grip XXL brillen

Kun je ff contact opnemen? 0628443782
door Marcel Van Alebeek
Zo 19 Aug 2012, 04:29
Forum: Kledij
Onderwerp: 3 x progrip brillen tekoop
Reacties: 1
Weergaves: 877

Re: 3 x progrip brillen tekoop

Wat voor iets is het.. Roll off / big roll off?
door Marcel Van Alebeek
Zo 19 Aug 2012, 04:25
Forum: Kledij
Onderwerp: Opruiming crossbrillen Oakley,Scott,Smith,Pro Grip
Reacties: 4
Weergaves: 1475

Re: Opruiming crossbrillen Oakley,Scott,Smith,Pro Grip

Foto van de progrip brilletjes want pagina opent niet
door Marcel Van Alebeek
Zo 19 Aug 2012, 04:16
Forum: Kledij
Onderwerp: te koop ( helms , brillen , broeken , handsch. ortema , enz)
Reacties: 36
Weergaves: 7746

Re: te koop ( helms , brillen , broeken , handsch. ortema ,

50 euro voor de 2 proteïne brillen :d
door Marcel Van Alebeek
Za 18 Aug 2012, 20:02
Forum: Kledij
Onderwerp: Pro grip XXL brillen
Reacties: 3
Weergaves: 1391

Re: Pro grip XXL brillen

hey zijn de brillen er nog
door Marcel Van Alebeek
Za 18 Aug 2012, 19:52
Forum: mx pro
Onderwerp: GP #13, Matterly Basin, Engeland
Reacties: 99
Weergaves: 22143

Re: GP #13, Matterly Basin, Engeland

ik heb van anstie meer beelden gezien van vallen dan van rijden :D
door Marcel Van Alebeek
Za 18 Aug 2012, 16:25
Forum: mecanic area
Onderwerp: achtervering twinshock
Reacties: 5
Weergaves: 1397

Re: achtervering twinshock

promax schijdel hebben daar ervaring mee
door Marcel Van Alebeek
Zo 12 Aug 2012, 01:41
Forum: mecanic area
Onderwerp: GROTE WIELEN IN KTM 65SX
Reacties: 3
Weergaves: 1312

Re: GROTE WIELEN IN KTM 65SX

Ik meen 3,5 tot5 cm
Dezelfde als van een 85 klein velgenmaat
door Marcel Van Alebeek
Vr 10 Aug 2012, 01:34
Forum: mecanic area
Onderwerp: GROTE WIELEN IN KTM 65SX
Reacties: 3
Weergaves: 1312

Re: GROTE WIELEN IN KTM 65SX

Hallo
Velgen zijn 17 inche voor en14 inche achter
Deoriginele brug wórdt veelalverlengt dit is zelf te doen
door Marcel Van Alebeek
Vr 10 Aug 2012, 00:38
Forum: mx pro
Onderwerp: Transfertgeruchten 2013
Reacties: 784
Weergaves: 161339

Re: Transfertgeruchten 2013

@ Ettiene Het lijkt mij heel erg sterk da Glenn Coldenhoff (veel) geld heeft kunnen meebrengen naar JM want da heeft hem en zun ouders ni. Misschien da er 1 of 2 sponsors(kes) mee zijn gekomen ma da zal het dan wel zijn. Die heeft zich zeker ni ingekocht voor heel veel geld. n ge denkt da v/d weter...
door Marcel Van Alebeek
Do 09 Aug 2012, 23:13
Forum: mx pro
Onderwerp: GP #12 Loket
Reacties: 254
Weergaves: 38104

Re: GP #12 Loket

Ik zou niet meer reageren op dienen Hollander zijn geratel. Heb het geprobeert , ben zelfs een maand van het forum geweest maar kan het ni laten om mijn mening te geven . Alleen die wartaal lezen en ni reageren kan ik ni :evil: :evil: die hollander lult op elk forum uit zunne nek heb nog nooit iets...

Ga naar uitgebreid zoeken