Er zijn 19 resultaten gevonden

door Mirval Passchier
Ma 08 Okt 2012, 18:12
Forum: Kledij
Onderwerp: new new alpinestars tech 10 maat 43...350e
Reacties: 2
Weergaves: 903

Re: new new alpinestars tech 10 maat 43...350e

sorry het is een europa maat 44 en maat 10 us

foto's op kapaza en 2de hands
door Mirval Passchier
Ma 08 Okt 2012, 17:55
Forum: Kledij
Onderwerp: new new alpinestars tech 10 maat 43...350e
Reacties: 2
Weergaves: 903

new new alpinestars tech 10 maat 43...350e

deze zijn nieuw nieuw nieuw in de doos !!!!!!!!!!!!

heb ze te klein gekocht en nu verkopen met verlies ....grrrrrrrrrr

maat 43 prijs = vaste prijs van 350 euro !!!!

0475/26.84.85
door Mirval Passchier
Ma 08 Okt 2012, 17:52
Forum: Kledij
Onderwerp: kniebracen links + rechts.. C T I !! 500 euro voor de 2
Reacties: 1
Weergaves: 639

kniebracen links + rechts.. C T I !! 500 euro voor de 2

hallo

hierbij verkoop ik mijn zo goed als new kniebracen C T I !!!

dus links + rechts ..

maat is meduim !!

500 euro voor de 2 stuksssssssssss

0475/26.84.85

staan ook op kapaza en 2de hands foto's
door Mirval Passchier
Za 12 Nov 2011, 06:54
Forum: Onderdelen
Onderwerp: originele wielen yamaha 85 yz 17"+14" 250€
Reacties: 0
Weergaves: 337

originele wielen yamaha 85 yz 17"+14" 250€

deze zijn origineel van een yamaha 85 cc kleine wielen

en hebben geen schade ...

juist 1x kleine kleine deuk in voorwiel maar niet erg

kan dit makkelijk uitpressen (2 min )

vooraan 17"

achteraan 14"

pion +2x remschijf zijn ok en erbij....

250 euro voor alles

0475/26.84.85
door Mirval Passchier
Za 12 Nov 2011, 06:53
Forum: Motoren
Onderwerp: yamaha 85cc YZ kleine wielen 14"+17" =950€ all in
Reacties: 0
Weergaves: 555

yamaha 85cc YZ kleine wielen 14"+17" =950€ all in

hallo hier een mooie en zeer goed onderhouden yamaha 85cc lw de motor is juist 08/2011 vernieuwd daar er 27h mee gereden is dus ....nieuwe**** - piston en sigment.. -setje roulemeten -een setje dichtingen koppeling is nagekeken en is zeer ok !! ketting + pions ok veringen zijn aangepast voor +- 30 a...
door Mirval Passchier
Wo 07 Sep 2011, 15:11
Forum: gezocht
Onderwerp: crossbanden 18"
Reacties: 4
Weergaves: 1705

crossbanden 18"

hallo
ik zoek crossbanden maat 18"
low prise..

0475/26.84.85 passchier mirval
door Mirval Passchier
Do 30 Jun 2011, 19:00
Forum: Onderdelen
Onderwerp: ktm 125cc cross wielen 2012 model nieuw nieuw
Reacties: 0
Weergaves: 331

ktm 125cc cross wielen 2012 model nieuw nieuw

hallo

nieuwe wielen kompleet van 125cc model 2012 !!

wegen aankoop zwarte...

alles kompleet en origineel 21" en 19"

vaste prijs 650 euro

kijk 2de hands of kapaza... :|

mvg mirval 0475/26.84.85
door Mirval Passchier
Za 26 Feb 2011, 13:41
Forum: gezocht
Onderwerp: stikkersetje ktm 2005.... 450
Reacties: 0
Weergaves: 329

stikkersetje ktm 2005.... 450

hallo
heeft er nog iemand een stikkersetje liggen :?

KTM 450 van 2003 tot 2006 ....

ik moet achter en zijflaps stikkers hebben ( of alles)ga smr maken..

kan ook plastiek met stikkers erop...

low prise :roll: ...greeeeeeeeets
door Mirval Passchier
Zo 12 Dec 2010, 18:01
Forum: Motoren
Onderwerp: SUZUKI RMZ 250 nu 2500EURO!
Reacties: 22
Weergaves: 5095

Re: SUZUKI RMZ 250 nu 2500EURO!

yoo

2000 euro zo meenemen

mirval.passchier@telenet.be
door Mirval Passchier
Zo 12 Dec 2010, 17:59
Forum: Motoren
Onderwerp: SUZUKI RMZ 250 nu 2500EURO!
Reacties: 22
Weergaves: 5095

Re: SUZUKI RMZ 250 nu 2500EURO!

2000 euro zo meenemen

mirval.passchier@telenet.be
door Mirval Passchier
Zo 12 Dec 2010, 17:51
Forum: mx algemeen
Onderwerp: Protest tegen trainingsdagen in Lille
Reacties: 133
Weergaves: 15977

Re: Protest tegen trainingsdagen in Lille

vroeg of laat .... iedereen electriche crossen hhhi

geen probleem meer... helaas maar pindakaas

groetjes
door Mirval Passchier
Zo 07 Mar 2010, 12:38
Forum: gezocht
Onderwerp: Dealer Golden tyre
Reacties: 8
Weergaves: 1321

Re: Dealer Golden tyre

bij patatski goed prijs en snele service !!!
een aanrader !! :D :roll:
ook nichtje :o
door Mirval Passchier
Di 16 Feb 2010, 17:50
Forum: gezocht
Onderwerp: transponders
Reacties: 7
Weergaves: 1943

Re: transponders

hallo
ik heb hier nog een nieuwe transponder liggen...
ik nieuw gekocht op 9/2009...
ik rijd bij de experten nu en dan...

alles is erbij 12v..220v adapter 2 x ...stikkers

180 euro mag hij weg...

0475/26.84.85

mirval.passchier@telenet.be
door Mirval Passchier
Di 16 Feb 2010, 17:41
Forum: mx jeugd
Onderwerp: veel beterschap BRAN PASSCHIER..van MX junior pataski team
Reacties: 27
Weergaves: 8022

Re: veel beterschap BRAN PASSCHIER..van MX junior pataski team

hallo hallo hier een opdate.. het gaat al veel beter met bran... heeft al 2 dagen naar school geweest (in rolstoel ) maar dat is ook niet echt beter... ze rijden mee hem de trappen af maar das wel leuk zo ;););).. :cry: volgende week terug een andere plaaster en dan met krukken lopen.. anders geen p...
door Mirval Passchier
Di 02 Feb 2010, 20:58
Forum: mx jeugd
Onderwerp: veel beterschap BRAN PASSCHIER..van MX junior pataski team
Reacties: 27
Weergaves: 8022

Re: veel beterschap BRAN PASSCHIER..van MX junior pataski team

ge zijt ne echte coach :lol: :roll: patatski..en familie...
eene die zorg draagt voor zijn piloten zelfs al zijn ze gekwest
thankssssssssss
voor de steun van iedereen
ook op het forum
zo kan bran terug doorgaan !!
merci


de papa..
door Mirval Passchier
Ma 01 Feb 2010, 20:23
Forum: mx jeugd
Onderwerp: veel beterschap BRAN PASSCHIER..van MX junior pataski team
Reacties: 27
Weergaves: 8022

Re: veel beterschap BRAN PASSCHIER..van MX junior pataski team

we zijn naar het hospitaal geweest en moeten morgen ...dinsdag terug onder het mes....:( :? de derde breuk zat er niet goed bij.. zo gaan ze terug een plaat en vijzen bij stekken maar nu hooger op het been ... laat ons hopen dat het hier bij gedaan is ... bran houd er de moed wel nog in !! en hoopt...
door Mirval Passchier
Ma 01 Feb 2010, 20:22
Forum: mx jeugd
Onderwerp: veel beterschap BRAN PASSCHIER..van MX junior pataski team
Reacties: 27
Weergaves: 8022

Re: veel beterschap BRAN PASSCHIER..van MX junior pataski team

we zijn naar het hospitaal geweest en moeten morgen ...dinsdag terug onder het mes....:( :? de derde breuk zat er niet goed bij.. zo gaan ze terug een plaat en vijzen bij stekken maar nu hooger op het been ... laat ons hopen dat het hier bij gedaan is ... bran houd er de moed wel nog in !! en hoopt ...
door Mirval Passchier
Za 30 Jan 2010, 11:30
Forum: mx jeugd
Onderwerp: veel beterschap BRAN PASSCHIER..van MX junior pataski team
Reacties: 27
Weergaves: 8022

veel beterschap BRAN PASSCHIER..van MX junior pataski team

bran heeft veleden week hard over kop geweest in duinkerke.... kwam vast te zitten tussen tank en stuur en viel overkop waarbij de motor nog eens op zijn boven bil viel... na goede training sesie werd bran terug gevoerd naar hospithaal te ronse waar ze hem onmiddelijk 2 uur geopereed hebben aan zijn...
door Mirval Passchier
Za 18 Jul 2009, 11:04
Forum: trainingscircuits
Onderwerp: Crissolles
Reacties: 3
Weergaves: 2122

Re: Crissolles

crissoles is open alleen effen bellen ...
kijken op motoverte
ben er geweest met "clem.desalle#25"
hij reed wel rapper dan wij... :oops: :o

Ga naar uitgebreid zoeken