sorry het is een europa maat 44 en maat 10 us
foto's op kapaza en 2de hands
Er zijn 19 resultaten gevonden
- Ma 08 Okt 2012, 18:12
- Forum: Kledij
- Onderwerp: new new alpinestars tech 10 maat 43...350e
- Reacties: 2
- Weergaves: 903
- Ma 08 Okt 2012, 17:55
- Forum: Kledij
- Onderwerp: new new alpinestars tech 10 maat 43...350e
- Reacties: 2
- Weergaves: 903
new new alpinestars tech 10 maat 43...350e
deze zijn nieuw nieuw nieuw in de doos !!!!!!!!!!!!
heb ze te klein gekocht en nu verkopen met verlies ....grrrrrrrrrr
maat 43 prijs = vaste prijs van 350 euro !!!!
0475/26.84.85
heb ze te klein gekocht en nu verkopen met verlies ....grrrrrrrrrr
maat 43 prijs = vaste prijs van 350 euro !!!!
0475/26.84.85
- Ma 08 Okt 2012, 17:52
- Forum: Kledij
- Onderwerp: kniebracen links + rechts.. C T I !! 500 euro voor de 2
- Reacties: 1
- Weergaves: 639
kniebracen links + rechts.. C T I !! 500 euro voor de 2
hallo
hierbij verkoop ik mijn zo goed als new kniebracen C T I !!!
dus links + rechts ..
maat is meduim !!
500 euro voor de 2 stuksssssssssss
0475/26.84.85
staan ook op kapaza en 2de hands foto's
hierbij verkoop ik mijn zo goed als new kniebracen C T I !!!
dus links + rechts ..
maat is meduim !!
500 euro voor de 2 stuksssssssssss
0475/26.84.85
staan ook op kapaza en 2de hands foto's
- Za 12 Nov 2011, 06:54
- Forum: Onderdelen
- Onderwerp: originele wielen yamaha 85 yz 17"+14" 250€
- Reacties: 0
- Weergaves: 337
originele wielen yamaha 85 yz 17"+14" 250€
deze zijn origineel van een yamaha 85 cc kleine wielen
en hebben geen schade ...
juist 1x kleine kleine deuk in voorwiel maar niet erg
kan dit makkelijk uitpressen (2 min )
vooraan 17"
achteraan 14"
pion +2x remschijf zijn ok en erbij....
250 euro voor alles
0475/26.84.85
en hebben geen schade ...
juist 1x kleine kleine deuk in voorwiel maar niet erg
kan dit makkelijk uitpressen (2 min )
vooraan 17"
achteraan 14"
pion +2x remschijf zijn ok en erbij....
250 euro voor alles
0475/26.84.85
- Za 12 Nov 2011, 06:53
- Forum: Motoren
- Onderwerp: yamaha 85cc YZ kleine wielen 14"+17" =950€ all in
- Reacties: 0
- Weergaves: 555
yamaha 85cc YZ kleine wielen 14"+17" =950€ all in
hallo hier een mooie en zeer goed onderhouden yamaha 85cc lw de motor is juist 08/2011 vernieuwd daar er 27h mee gereden is dus ....nieuwe**** - piston en sigment.. -setje roulemeten -een setje dichtingen koppeling is nagekeken en is zeer ok !! ketting + pions ok veringen zijn aangepast voor +- 30 a...
- Wo 07 Sep 2011, 15:11
- Forum: gezocht
- Onderwerp: crossbanden 18"
- Reacties: 4
- Weergaves: 1705
crossbanden 18"
hallo
ik zoek crossbanden maat 18"
low prise..
0475/26.84.85 passchier mirval
ik zoek crossbanden maat 18"
low prise..
0475/26.84.85 passchier mirval
- Do 30 Jun 2011, 19:00
- Forum: Onderdelen
- Onderwerp: ktm 125cc cross wielen 2012 model nieuw nieuw
- Reacties: 0
- Weergaves: 331
ktm 125cc cross wielen 2012 model nieuw nieuw
hallo
nieuwe wielen kompleet van 125cc model 2012 !!
wegen aankoop zwarte...
alles kompleet en origineel 21" en 19"
vaste prijs 650 euro
kijk 2de hands of kapaza...
mvg mirval 0475/26.84.85
nieuwe wielen kompleet van 125cc model 2012 !!
wegen aankoop zwarte...
alles kompleet en origineel 21" en 19"
vaste prijs 650 euro
kijk 2de hands of kapaza...
mvg mirval 0475/26.84.85
- Za 26 Feb 2011, 13:41
- Forum: gezocht
- Onderwerp: stikkersetje ktm 2005.... 450
- Reacties: 0
- Weergaves: 329
stikkersetje ktm 2005.... 450
hallo
heeft er nog iemand een stikkersetje liggen
KTM 450 van 2003 tot 2006 ....
ik moet achter en zijflaps stikkers hebben ( of alles)ga smr maken..
kan ook plastiek met stikkers erop...
low prise
...greeeeeeeeets
heeft er nog iemand een stikkersetje liggen
KTM 450 van 2003 tot 2006 ....
ik moet achter en zijflaps stikkers hebben ( of alles)ga smr maken..
kan ook plastiek met stikkers erop...
low prise
- Zo 12 Dec 2010, 18:01
- Forum: Motoren
- Onderwerp: SUZUKI RMZ 250 nu 2500EURO!
- Reacties: 22
- Weergaves: 5095
- Zo 12 Dec 2010, 17:59
- Forum: Motoren
- Onderwerp: SUZUKI RMZ 250 nu 2500EURO!
- Reacties: 22
- Weergaves: 5095
- Zo 12 Dec 2010, 17:51
- Forum: mx algemeen
- Onderwerp: Protest tegen trainingsdagen in Lille
- Reacties: 133
- Weergaves: 15977
Re: Protest tegen trainingsdagen in Lille
vroeg of laat .... iedereen electriche crossen hhhi
geen probleem meer... helaas maar pindakaas
groetjes
geen probleem meer... helaas maar pindakaas
groetjes
- Zo 07 Mar 2010, 12:38
- Forum: gezocht
- Onderwerp: Dealer Golden tyre
- Reacties: 8
- Weergaves: 1321
Re: Dealer Golden tyre
bij patatski goed prijs en snele service !!!
een aanrader !!
ook nichtje
een aanrader !!
ook nichtje
- Di 16 Feb 2010, 17:50
- Forum: gezocht
- Onderwerp: transponders
- Reacties: 7
- Weergaves: 1943
Re: transponders
hallo
ik heb hier nog een nieuwe transponder liggen...
ik nieuw gekocht op 9/2009...
ik rijd bij de experten nu en dan...
alles is erbij 12v..220v adapter 2 x ...stikkers
180 euro mag hij weg...
0475/26.84.85
mirval.passchier@telenet.be
ik heb hier nog een nieuwe transponder liggen...
ik nieuw gekocht op 9/2009...
ik rijd bij de experten nu en dan...
alles is erbij 12v..220v adapter 2 x ...stikkers
180 euro mag hij weg...
0475/26.84.85
mirval.passchier@telenet.be
- Di 16 Feb 2010, 17:41
- Forum: mx jeugd
- Onderwerp: veel beterschap BRAN PASSCHIER..van MX junior pataski team
- Reacties: 27
- Weergaves: 8022
Re: veel beterschap BRAN PASSCHIER..van MX junior pataski team
hallo hallo hier een opdate.. het gaat al veel beter met bran... heeft al 2 dagen naar school geweest (in rolstoel ) maar dat is ook niet echt beter... ze rijden mee hem de trappen af maar das wel leuk zo ;););).. :cry: volgende week terug een andere plaaster en dan met krukken lopen.. anders geen p...
- Di 02 Feb 2010, 20:58
- Forum: mx jeugd
- Onderwerp: veel beterschap BRAN PASSCHIER..van MX junior pataski team
- Reacties: 27
- Weergaves: 8022
Re: veel beterschap BRAN PASSCHIER..van MX junior pataski team
ge zijt ne echte coach
patatski..en familie...
eene die zorg draagt voor zijn piloten zelfs al zijn ze gekwest
thankssssssssss
voor de steun van iedereen
ook op het forum
zo kan bran terug doorgaan !!
merci
de papa..
eene die zorg draagt voor zijn piloten zelfs al zijn ze gekwest
thankssssssssss
voor de steun van iedereen
ook op het forum
zo kan bran terug doorgaan !!
merci
de papa..
- Ma 01 Feb 2010, 20:23
- Forum: mx jeugd
- Onderwerp: veel beterschap BRAN PASSCHIER..van MX junior pataski team
- Reacties: 27
- Weergaves: 8022
Re: veel beterschap BRAN PASSCHIER..van MX junior pataski team
we zijn naar het hospitaal geweest en moeten morgen ...dinsdag terug onder het mes....:( :? de derde breuk zat er niet goed bij.. zo gaan ze terug een plaat en vijzen bij stekken maar nu hooger op het been ... laat ons hopen dat het hier bij gedaan is ... bran houd er de moed wel nog in !! en hoopt...
- Ma 01 Feb 2010, 20:22
- Forum: mx jeugd
- Onderwerp: veel beterschap BRAN PASSCHIER..van MX junior pataski team
- Reacties: 27
- Weergaves: 8022
Re: veel beterschap BRAN PASSCHIER..van MX junior pataski team
we zijn naar het hospitaal geweest en moeten morgen ...dinsdag terug onder het mes....:( :? de derde breuk zat er niet goed bij.. zo gaan ze terug een plaat en vijzen bij stekken maar nu hooger op het been ... laat ons hopen dat het hier bij gedaan is ... bran houd er de moed wel nog in !! en hoopt ...
- Za 30 Jan 2010, 11:30
- Forum: mx jeugd
- Onderwerp: veel beterschap BRAN PASSCHIER..van MX junior pataski team
- Reacties: 27
- Weergaves: 8022
veel beterschap BRAN PASSCHIER..van MX junior pataski team
bran heeft veleden week hard over kop geweest in duinkerke.... kwam vast te zitten tussen tank en stuur en viel overkop waarbij de motor nog eens op zijn boven bil viel... na goede training sesie werd bran terug gevoerd naar hospithaal te ronse waar ze hem onmiddelijk 2 uur geopereed hebben aan zijn...
- Za 18 Jul 2009, 11:04
- Forum: trainingscircuits
- Onderwerp: Crissolles
- Reacties: 3
- Weergaves: 2122
Re: Crissolles
crissoles is open alleen effen bellen ...
kijken op motoverte
ben er geweest met "clem.desalle#25"
hij reed wel rapper dan wij...

kijken op motoverte
ben er geweest met "clem.desalle#25"
hij reed wel rapper dan wij...