GP Uddevalla Sweden

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Da
Darcis Ken
ama lites rookie
Berichten: 350
Lid geworden op: Za 15 Aug 2009, 17:09
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Contact:

Re: GP Uddevalla Sweden

Berichtdoor Darcis Ken Zo 03 Jul 2011, 13:24

keeno zwaar gecrasht in warm up? =(
0 x


Team motocrossracingmxdirtbiketillwedieriders rider #1 Inters MX1 Holeshotboy bringin' it home

WWW.V-MAC.BE
Da
Darcis Ken
ama lites rookie
Berichten: 350
Lid geworden op: Za 15 Aug 2009, 17:09
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Contact:

Re: GP Uddevalla Sweden

Berichtdoor Darcis Ken Zo 03 Jul 2011, 13:30

0 x


Team motocrossracingmxdirtbiketillwedieriders rider #1 Inters MX1 Holeshotboy bringin' it home

WWW.V-MAC.BE
Gebruikersavatar
Willy Michiels
125cc junior EK
Berichten: 92
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 10:18
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP Uddevalla Sweden

Berichtdoor Willy Michiels Zo 03 Jul 2011, 14:38

Zo ver nog niet te slecht voor Desalle; Frossard komt stilletjes dichter; het gaat nog spannend worden
0 x


Ke
Kenny Michiels
mx1 wk rookie
Berichten: 316
Lid geworden op: Za 18 Jul 2009, 21:22
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: omg lier

Re: GP Uddevalla Sweden

Berichtdoor Kenny Michiels Zo 03 Jul 2011, 16:21

het heeft lang geduurd,maar ken vliegt terug :roll:
0 x


Fo
Fonny Lambaerts
european champ mx2
Berichten: 232
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 08:38
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Westerlo

Re: GP Uddevalla Sweden

Berichtdoor Fonny Lambaerts Zo 03 Jul 2011, 16:50

@ Kenny: heel efkes toch!!! Verdekke toch, da zo weeral afgeven!

Ik zou in een eerste opwelling kunnen zeggen dat em zijn bullen beter aan den haak hangt! Ma ja, als Keeno-fan zal ik beter zeggen: Go Keeno,go!
0 x


Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: GP Uddevalla Sweden

Berichtdoor Mark Dejonghe Zo 03 Jul 2011, 17:01

Heel normale reactie Fonny , ge zou voor minder ontevreden zijn.
0 x


Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP Uddevalla Sweden

Berichtdoor Etienne Dierckx Zo 03 Jul 2011, 17:27

ni vergeten dat Keeno wel vierde wordt in de Gp ... en 2 sterke inhaalraces heeft gereden.

Maar inderdaad in de tweede reeks weer totaal verkeerd ingedeeld.

Als Frossard de zandbak van Lommel overleefd, zullen ze met hem rekening moeten houden voor het WK.

Knappe Gp van Russian Bob.

Iemand een idee wat er met Roelants aan de hand is?
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Gebruikersavatar
Gunther Smeys
mx all time winner
Berichten: 1258
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP Uddevalla Sweden

Berichtdoor Gunther Smeys Zo 03 Jul 2011, 17:41

roelants zou een hersenschudding hebben opgelopen, had eerste reeks te harde hoofdpijn en daarmee opgegeven en niet meer gestart in 2de reeks...
0 x


http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: GP Uddevalla Sweden

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Zo 03 Jul 2011, 18:15

Geert Hofman schreef:Nu zullen we zien hoeveel karakter hij heeft se ;)


Uhm, karakter genoeg?? Vond die opmerking toen al op niks slagen zeker nadat hij vorig jaar twee weken na de ontwrichte schouder in Valkenswaard gewoon de Grand Prix in Portugal won en na de zware valpartij in Lierop waarbij zijn lip "ontplofte", hij zijn tanden uitviel en zijn rug helemaal blokkeerde de dag erna gewoon mee reed en de week erna het BK mee reed en twee weken erna ook gewoon weer een Grand Prix won.

Desalle is gewoon "bad ass"!!

Maar wat is dat toch met Keeno?? Dan doet hij eens mee voor het podium en dan zakt hij weer in elkaar als een gelatine puddinkje... Jammer!! Goede Grand Prix van Ramon en Triest ook goede tweede reeks en Van Horebeek heeft een goed wederoptreden er op zitten!
0 x


El
Ellen Geerts
50cc rider
Berichten: 13
Lid geworden op: Wo 30 Mar 2011, 20:56
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP Uddevalla Sweden

Berichtdoor Ellen Geerts Zo 03 Jul 2011, 19:04

Matthias Van Eeckhoven schreef:
Geert Hofman schreef:Nu zullen we zien hoeveel karakter hij heeft se ;)


Uhm, karakter genoeg?? Vond die opmerking toen al op niks slagen zeker nadat hij vorig jaar twee weken na de ontwrichte schouder in Valkenswaard gewoon de Grand Prix in Portugal won en na de zware valpartij in Lierop waarbij zijn lip "ontplofte", hij zijn tanden uitviel en zijn rug helemaal blokkeerde de dag erna gewoon mee reed en de week erna het BK mee reed en twee weken erna ook gewoon weer een Grand Prix won.

Desalle is gewoon "bad ass"!!


Dat is nog eens goed gezegd! Inderdaad ondanks alle pijn, toch nog een goede prestatie neer gezet en zo blijft het kampioenschap zéér spannend!
0 x


Gebruikersavatar
Jeroen Van Wassehove
mx2 wk champ
Berichten: 658
Lid geworden op: Di 22 Dec 2009, 22:50
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP Uddevalla Sweden

Berichtdoor Jeroen Van Wassehove Zo 03 Jul 2011, 19:12

Hopelijk volgende week al een stuk beter dan vandaag! Ja het was een goede presentatie omwille van zijn schouder maar heeft toch 11 punten verloren en het kon veel erger als Cairoli niet was gevallen de 1ste reeks ...
0 x


Gebruikersavatar
Jan Willem Visser
mxdn winner
Berichten: 905
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP Uddevalla Sweden

Berichtdoor Jan Willem Visser Zo 03 Jul 2011, 20:35

OK hij moet zun races misschien wa beter indelen maar Keeno was wel de beste Belg vandaag en stond bijna op het podium. En dan toch krijgt hij weer kritiek, man man man
0 x


Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: GP Uddevalla Sweden

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Zo 03 Jul 2011, 21:54

Jan Willem Visser schreef:OK hij moet zun races misschien wa beter indelen maar Keeno was wel de beste Belg vandaag en stond bijna op het podium. En dan toch krijgt hij weer kritiek, man man man


Ja ik snap wat je wil zeggen Jan Willem, maar ik vind dat het hier wel mag en ik zal ook meteen zeggen waarom. Ik persoonlijk denk dat er nooit of nauwelijks uit Keeno komt wat er inzit. Als je herinnert wat hij deed in Lierop! Op Ken valt geen lijn te trekken, hij rijd soms ronden waarmee hij gewoon bij de snelste van de wereld hoort of waarmee hij gewoon de snelste van de wereld zou kloppen en een ronde of twee later zakt hij in elkaar alsof het helemaal donker voor de ogen wordt.

Mij lijkt het dan ook logisch dat er kritiek komt. Kritiek die meestal komt uit een soort van ontgoocheling... Hij heeft de snelheid, hij kan reeksen en Grand Prix's winnen maar om een of andere reden lukt het nauwelijks nog...
0 x


Gebruikersavatar
Jan Willem Visser
mxdn winner
Berichten: 905
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP Uddevalla Sweden

Berichtdoor Jan Willem Visser Zo 03 Jul 2011, 22:16

Ik denk inderdaad dat het vooral de ontgoocheling is. Ik dacht ook dat hij die 3e plaats wel vast zou houden. En inderdaad, hij kan echt met de beste mee. Was het vorig jaar nie in Teutschental dat hij Desalle en Cairoli versloeg en beide reeksen redelijk makkelijk won?
Maar ja het valt nu eenmaal meer op als je terugzakt van 3 naar 6 of 7 dan wanneer je van 15 naar 6 of 7 rijdt, terwijl het resultaat hetzelfde is.
Ik hoop in ieder geval dat hij weer het juiste gevoel heeft en vaker in de top 5 te zien zal zijn!!!
0 x


St
Steve Van Avondt
ama sx 250 champ
Berichten: 704
Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: GP Uddevalla Sweden

Berichtdoor Steve Van Avondt Zo 03 Jul 2011, 22:58

Etienne Dierckx schreef:ni vergeten dat Keeno wel vierde wordt in de Gp ... en 2 sterke inhaalraces heeft gereden.

Maar inderdaad in de tweede reeks weer totaal verkeerd ingedeeld.

Als Frossard de zandbak van Lommel overleefd, zullen ze met hem rekening moeten houden voor het WK.

Knappe Gp van Russian Bob.

Iemand een idee wat er met Roelants aan de hand is?



inderdaad,Ken reed al bij al wel een goeie gp,natuurlijk jammer van die laatste 10 minuten.maar als hij iedere week 4e werd stond hij niet 11e in het wk..dus dit was een goeie gp voor hem.

Frossard heeft vorige winter heel wat zandmetertjes gedraaid samen met van horebeek..winnen zit er allicht niet in maar hij zal z'n mannetje staan,niet vergeten dat hij conditioneel oké is en daar kom je ook een eind mee.

Bobryshev misschien wel z'n beste gp ooit.

over roelants..van de week belde iemand me op het werk die gehoord had dat roelants zwaar gecrasht was op training en al enkele dagen in het ziekenhuis lag,ik had er nergens iets over gelezen of gehoord..kan dus wel waar geweest zijn.

spijtig van de blessure van Coldenhoff,was goed op dreef.
Triest alweer 2 reeksen punten al zat er meer in zonder z'n valpartijen.
ook cedric Lieber 2 reeksen punten.
0 x


De
Dennis Dierckx
125cc rookie
Berichten: 144
Lid geworden op: Za 18 Jul 2009, 14:19
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: GP Uddevalla Sweden

Berichtdoor Dennis Dierckx Ma 04 Jul 2011, 11:10

gewoon respect voor roelants. ken geen enkele piloot die nog maar aan rijden zou denken in de situatie van joel
0 x


Fo
Fons Van Loon
mxdn winner
Berichten: 859
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 20:33
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP Uddevalla Sweden

Berichtdoor Fons Van Loon Ma 04 Jul 2011, 12:22

Vierde is dat zo geweldig voor iemand die volgens sommige 5 a 6 jaar geleden al de morele wereldkampioen was en dat verschillende jaren is gebleven!
0 x


Gebruikersavatar
Gunther Smeys
mx all time winner
Berichten: 1258
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP Uddevalla Sweden

Berichtdoor Gunther Smeys Ma 04 Jul 2011, 13:34

ik vind dat Ken een sterke gp gereden heeft (aan gezien zijn andere gp's, buiten Frankrijk want daar reed hij ook sterk) en vind die 4de plaats goed voor hem. Hij mag van mij elke gp vierde eindigen het hele seizoen, daar teken ik voor en ik denk zelfs veel gp piloten. Vier is gewoon heel goed....

@ Jan Willem Visser
idd dat was in Duitsland op zijn verjaardag verleden jaar... dus volgend weekend BAM er op he(hoop ik)
0 x


http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
St
Steve Van Avondt
ama sx 250 champ
Berichten: 704
Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: GP Uddevalla Sweden

Berichtdoor Steve Van Avondt Ma 04 Jul 2011, 20:52

@Dennis Dierckx

respect daarvoor,ja..maar betwijfel of het verstandig was,de gevolgen zouden nu weleens langer kunnen aanslepen,laten we hopen van niet.

Joel Smets gisteren toch ook een paar keer in de fout gegaan als commentator..het was heel merkwaardig dat hij niet wist van de sleutelbeenbreuk van Delince,zelfs niet toen hij niet tussen de deelemerslijst stond.
Al moet ik wel zeggen dat ik er ook nergens berichtgeving over gelezen heb.maar Smets was toch ook in Tongeren.
het stond hier 's avonds zelfs opt forum dat Delince geblesseerd was. ;)
op een gegeven moment is er een beeld waarop bobryshev op kop rijdt,dan Frossard en daarachter goncalves die een fout maakte,alle 3 in 1 beeld..en dan hoor je dat bobryshev een slipper maakte en frossard zou nieuwe leider zijn..een ronde of 2 later laten ze dan terug bobryshev op kop zien en dan was de verwondering groot dat hij opnieuw leider was voor Frossard terwijl hij daar gewoon heel de tijd gereden had..en zo zijn er nog af en toe wel dingen,maar soit,duizend keer beter dan die hollanders op eurosport en dat is dan een ex wk-topper,onbegrijpelijk wat er soms verteld wordt als je al zo lang in de cross zit.da zijn mannen die er wekelijks bovenop zitten en ze moeten soms nog zoeken naar wie wie is..zelfs de mannen van youthstream waren weer verkeerd toen ze in beeld gaven dat Butron tegen de grond lag na die springberg,ik had meteen gezien dat het
de Noor Heibye was..ni moeilijk met een ander nummer op de rug dan dat van Butron.bovendien was die enkele ronden voordien al in de pits gefilmd na een opgave.
tuurlijk kan je eens iets missen maar gebeurd wel erg vaak bij crossverslaggevingen..
ik heb het niet echt voor Wuyts en De Cauwer bij de koersverslaggeving maar die herkennen wel zowat alle renners aan de kleinste details op een beeld dat soms haast niet in te schatten is.in de cross is dat helemaal niet zo moeilijk eigelijk.
0 x


Pa
Paul Verdonschot
world THQ sx champ
Berichten: 1552
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 10:36
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: GP Uddevalla Sweden

Berichtdoor Paul Verdonschot Ma 04 Jul 2011, 21:31

Fons Van Loon schreef:Vierde is dat zo geweldig voor iemand die volgens sommige 5 a 6 jaar geleden al de morele wereldkampioen was en dat verschillende jaren is gebleven!



idd ,het is al jaren hetzelfde ,ofwel de moto of de rug ,nee gewoon conditioneel kan hij niet mee met de top ,en dat is het verschil :!:
0 x


paladin

Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten

Aanmelden · Registreer