GP #12 Loket
-
Fons Van LoonFo
- mxdn winner
- Berichten: 859
- Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 20:33
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #12 Loket
K De Bock: Dat is inderdaad zo,maar hier daalt het niveau de laatste jaren gewoonweg,de Desalle van 2009 was ook een andere Desalle dan die van nu!
0 x
- Rob Indemans
- mxdn winner
- Berichten: 886
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:44
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #12 Loket
Oei,blijkbaar is m'n bericht idd weg... 
Neen JWV,ik realiseer me niet dat ik onzin post als ik zeg dat een Herlings niet aan het niveau van een Roczen komt,want dit is gewoon zo!!! en ik zeg nergens dat Herlings niet snel is op de harde maar op dat terrein zijn er jongens die beter en sneller zijn!!!
Cairoli verloor een tijdje terug ook even de rode plaat maar dat is direct terug rechtgezet,net zoals vorig jaar bij roczen en herlings gebeurde,dus ja hij was beter dan Herlings(lees stront voor de ogen gereden) maar ik verwacht dat herlings dit op de mxon ook bij velen gaat doen!
Verder sluit ik me helemaal bij peter z'n post aan,de gp's zijn meer een ek aan't worden,wordt hoog tijd dat er terug wat meer spanning komt in de wedstrijden
Neen JWV,ik realiseer me niet dat ik onzin post als ik zeg dat een Herlings niet aan het niveau van een Roczen komt,want dit is gewoon zo!!! en ik zeg nergens dat Herlings niet snel is op de harde maar op dat terrein zijn er jongens die beter en sneller zijn!!!
Cairoli verloor een tijdje terug ook even de rode plaat maar dat is direct terug rechtgezet,net zoals vorig jaar bij roczen en herlings gebeurde,dus ja hij was beter dan Herlings(lees stront voor de ogen gereden) maar ik verwacht dat herlings dit op de mxon ook bij velen gaat doen!
Verder sluit ik me helemaal bij peter z'n post aan,de gp's zijn meer een ek aan't worden,wordt hoog tijd dat er terug wat meer spanning komt in de wedstrijden
Laatst gewijzigd door Rob Indemans op Do 09 Aug 2012, 13:52, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
Con Van MeelCo
- mx2 amateur champ
- Berichten: 157
- Lid geworden op: Zo 04 Sep 2011, 23:15
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #12 Loket
Vorig jaar WAS Roczen idd de snellere van de twee maar heb ze dit jaar nog niet tegen elkaar zien rijden,waar baseer je dan je uitspraak op?...zoals eerder aangegeven;ik moet het nog zien.
0 x
- Rob Indemans
- mxdn winner
- Berichten: 886
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:44
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #12 Loket
Je kan het enkel in lommel gaan zien,en daar schat ik een herlings heel hoog in,maar zoals peter vermeld,een roczen word dit jaar alleen maar sneller omdat die nu moet knokken voor z'n plaats,terwijl een herlings een searle achter zich moet dulden en dus meer gecontroleerd kan rijden als hij een voorsprong heeft... Ik denk dat een Roczen dit jaar meer leert op een 4de- 5de plaats dan Herlings met 15 seconde voorsprong op een 1 ste plaats,want daar is het moeilijker om grenzen te verleggen...
0 x
-
Tom Van De VenneTo
- 125cc junior EK
- Berichten: 87
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 15:39
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #12 Loket
@ Rob: Ben ik niet met u eens, Roczen was sneller afgelopen jaar maar het verschil is niet zo groot als jij het nu laat overkomen. Ik denk wel dat Roczen nu nog meer snelheid heeft gekregen, maar dat kan Herlings ook hebben gekregen alleen in mindere mate daar geef ik u gelijk in. Roczen heeft uiteindelijk ook 3/4 jaar meer GP's gereden en heeft daardoor toch wel wat meer ervaring m.b.t. druk. Musquin was ook sneller als Roczen en nu is dat ook niet meer zo groot. Ik denk alleen dat Roczen mentaal meer sch**t heeft aan de rest en de druk. Daarom verloor Herlings en Desalle ook de Redplate weer zo snel!!
Lommel is geen goede vergelijking dat is een baan naar het handje van Herlings.
Lommel is geen goede vergelijking dat is een baan naar het handje van Herlings.
0 x
- Steve Sels
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 413
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:04
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Grobbendonk
- Contact:
Re: GP #12 Loket
We gaan weer hard hier! Al begrijp ik Peters reactie wel! Ik zit toch ook ni te kankeren op nederlandse forum!
0 x
"The Grobbendonk Connection" #34
-
Con Van MeelCo
- mx2 amateur champ
- Berichten: 157
- Lid geworden op: Zo 04 Sep 2011, 23:15
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #12 Loket
Heb me al geexcuseerd Steve,snap Peter zijn reactie ook en ga er verder ook niet meer op in.
Het laatste wat ik wil is dat het hier escaleerd in dezelfde toestanden als op het Nederlandse forum.Al dat gezeur over Belgie en Nederland is nergens goed voor.
Laten we zeggen dat ik mijn lesje geleerd heb...fair enough?
Het laatste wat ik wil is dat het hier escaleerd in dezelfde toestanden als op het Nederlandse forum.Al dat gezeur over Belgie en Nederland is nergens goed voor.
Laten we zeggen dat ik mijn lesje geleerd heb...fair enough?
0 x
-
Peter Wynants2Pe
- 125cc rookie
- Berichten: 125
- Lid geworden op: Za 22 Aug 2009, 08:00
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #12 Loket
Dank u voor heb begrip Con. En natuurlijk mag je Herlings fan blijven. Geen enkel probleem mee
. Mij blijft het, zoals eerder gezegd, worst wie wint. Zo lang ik maar kan kijken naar mooie, faire wedstrijden.
0 x
- Steve Sels
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 413
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:04
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Grobbendonk
- Contact:
Re: GP #12 Loket
Flink Con
Wijze woorden!! Op naar de keiheuvel mannen!
0 x
"The Grobbendonk Connection" #34
-
Francois BaconFr
- 125cc junior EK
- Berichten: 63
- Lid geworden op: Di 18 Aug 2009, 19:05
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Marcel Van AlebeekMa
- 50cc rider
- Berichten: 23
- Lid geworden op: Ma 06 Aug 2012, 21:16
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: GP #12 Loket
Gert Holemans schreef:Janneke Luyten schreef:Ik zou niet meer reageren op dienen Hollander zijn geratel.
Heb het geprobeert , ben zelfs een maand van het forum geweest maar kan het ni laten om mijn mening te geven . Alleen die wartaal lezen en ni reageren kan ik ni![]()
die hollander lult op elk forum uit zunne nek
heb nog nooit iets zinnigs uit zunne nek heure komme
0 x
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
- Berichten: 2825
- Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: GP #12 Loket
Geert Hofman schreef:Clement is altijd sinds hij begonnen is in de GP's één van mijn favoriete piloten geweest en nog , maar ik denk dat het een tweede Bervoets zal worden . Hoe spijtig het ook is want ik zou nie liever zijn dat hij het WK wint maar ... Als je een cadeau in je handen krijgt van 47 punten achterstand naar 3 punten voor en twee GP's verder sta je terug 12 achter dan denk ik dat je dat net ietsje meer te kort komt . Maar nog het is nog niet gedaan en hoop dat hij het seizoen op het hoogste schavot kan eindigen
Het is misschien niet leuk om te zeggen maar er zijn wel een paar parallellen te trekken. Op welke motor zat Bervoets en op welke motor zit Clément? Onder wie zijn hoeden zat Bervoets en onder wie zijn hoeden zit Clément?
Bervoets heeft ooit een nog veel groter cadeau gekregen in 1996 of 1997 weet het niet helemaal zeker meer en gooide het samen met Johnson Suzuki weg...
Als we de laatste jaren van Suzuki bekijken is het steeds van "net niet" geweest. Tegen Phillipaerts met Ramon en De Dycker, nu met Desalle tegen Cairoli en normaal tegen Coppins zou het ook net niet geweest zijn maar gelukkig voor ons Belgen en Ramon is het in cross pas gedaan aan de finish.
In de lichtste (125cc/MX2) klasse is het trouwens nog triestiger gesteld voor Suzuki. Daar is het namelijk volgend jaar 20 jaar geleden dat het nog een wereldtitel kon nemen.
0 x
-
Catteeuw GeertCa
- ama sx 250 champ
- Berichten: 702
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:07
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: GP #12 Loket
@ Rob
Anderzijds zou ik graag eens Carioli aan het werk zien op een 450 blaze !Het zou kunnen zoals hij nu soms nog net een fout kan corrigeren het dan net niet lukt .
Tjiens , die posts van Rob verdwijnen hier als ijs onder een hete zon
Anderzijds zou ik graag eens Carioli aan het werk zien op een 450 blaze !Het zou kunnen zoals hij nu soms nog net een fout kan corrigeren het dan net niet lukt .
Tjiens , die posts van Rob verdwijnen hier als ijs onder een hete zon
0 x
Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
- Rob Indemans
- mxdn winner
- Berichten: 886
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:44
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #12 Loket
GVD weer een bericht weg hier??
Stond dus dat het ook weer niet gemakkelijk moet zijn voor desalle om,net zoals Bervoets en Coppins in de tijd, tegen een rijder uit te komen die net dat tikkeltje sterker is,en dat dit volgens mij ook psychologisch zeer moeilijk is... En net dat psychologische is het punt dat een cairoli zo sterk maakt,die breekt niet snel!!!
Verder stond er ook nog dat ik Desalle graag eens op een Martin-honda aan het werk zou zien,op de LS honda reed hij zich echt in de kijker en laat het Martin team nog net wat professioneler(factory) zijn dan moet dat toch een mooie combinatie kunnen zijn!?? En eens een nieuwe weg in slaan is misschien ook weer eens goed voor zijn koppeke!?!
@Geert
Dat zou misschien wel kunnen wat jij hier zegt,maar denk dat Tony zich hier ook wel aan zou aanpassen...
Hopelijk volgt er voor Desalle toch nog eens die beloning die voor Bervoets en een Coppins niet was weggelegd,want die hebben een mooie carriere gereden maar telkens "net niet"
Stond dus dat het ook weer niet gemakkelijk moet zijn voor desalle om,net zoals Bervoets en Coppins in de tijd, tegen een rijder uit te komen die net dat tikkeltje sterker is,en dat dit volgens mij ook psychologisch zeer moeilijk is... En net dat psychologische is het punt dat een cairoli zo sterk maakt,die breekt niet snel!!!
Verder stond er ook nog dat ik Desalle graag eens op een Martin-honda aan het werk zou zien,op de LS honda reed hij zich echt in de kijker en laat het Martin team nog net wat professioneler(factory) zijn dan moet dat toch een mooie combinatie kunnen zijn!?? En eens een nieuwe weg in slaan is misschien ook weer eens goed voor zijn koppeke!?!
@Geert
Dat zou misschien wel kunnen wat jij hier zegt,maar denk dat Tony zich hier ook wel aan zou aanpassen...
Hopelijk volgt er voor Desalle toch nog eens die beloning die voor Bervoets en een Coppins niet was weggelegd,want die hebben een mooie carriere gereden maar telkens "net niet"
0 x
- Pierre Vandenplas
- mx2 wk champ
- Berichten: 642
- Lid geworden op: Do 10 Sep 2009, 12:42
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Rotselaar
Re: GP #12 Loket
Ben het met Rob eens, ik vind Desalle goed zitten op een Honda, en Martin schat ik ook iets hoger in dan L.S., hij slaat dan inderdaad een andere weg in, goed voor 't koppeke, zie naar Dedycker, die zen koppeke is, nu met de KTM en een ander, goed team, ook in orde!
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten