Coupe l'avenir Nismes
-
Marc de ReuverMa
- mx2 wk rookie
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Coupe l'avenir Nismes
Was er wel wat publiek? Ik heb ook zeer weinig over deze wedstrijd gehoord. Apart is dat toch he.
0 x
O.P.E.N.
-
Mark DejongheMa
- mx all time winner
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
-
Dries DewitteDr
- 125cc junior EK
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Vond dat er toch maar weinig volk was. Is nochtans ieder jaar
een mooie wedstrijd.
een mooie wedstrijd.
0 x
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Nismes is al jaren een probleem wat het publiek betreft ... Is gewoon te ver voor de doorsnee Vlaming.
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
-
Steve Van AvondtSt
- ama sx 250 champ
laatste keer dat ik daar naar een B.K.-proef ging was het al heel triestig van zowel publieke opkomst als van piloten.laatste reeks inters niet eens een half gevuld starthek.
blijkbaar was dat financieel ook niet te houden en haakten ze af.toch een beetje speciaal circuit waar niet alle piloten gek van waren.voor de toeschouwers enkele spectaculaire punten.ik herinner me vooral een gp 125 met Melotte op Suzuki,Ramon in z'n debuut jaar,Gouverneur,Grun,Stalmann..bergen waren super aangelegd toen met heel veel airtime,40 piloten en heel veel strijd.
de prestatie van Janvier verbaasd me niet..erg sterk bezig en ik schrijf al van toen hij nog beloften reed dat Yerki een talent is.Graulus toch ook mooi 2e terwijl modder niet z'n favoriete ding is.
blijkbaar was dat financieel ook niet te houden en haakten ze af.toch een beetje speciaal circuit waar niet alle piloten gek van waren.voor de toeschouwers enkele spectaculaire punten.ik herinner me vooral een gp 125 met Melotte op Suzuki,Ramon in z'n debuut jaar,Gouverneur,Grun,Stalmann..bergen waren super aangelegd toen met heel veel airtime,40 piloten en heel veel strijd.
de prestatie van Janvier verbaasd me niet..erg sterk bezig en ik schrijf al van toen hij nog beloften reed dat Yerki een talent is.Graulus toch ook mooi 2e terwijl modder niet z'n favoriete ding is.
0 x