Die Nederlanders moeten niet zo luid schreeuwen want vorig jaar was het telkens koekebak met herlings
GP 12 Finland
-
Dimitri LamoteDi
- world THQ sx champ
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)
Re: GP 12 Finland
ik denk dat er wel iets aan voorgegaan is ze als je de beelden bekijkt en trouwens steekt searle een tweede keer voorbij buiten het circuit.
Die Nederlanders moeten niet zo luid schreeuwen want vorig jaar was het telkens koekebak met herlings
0 x
-
Fons Van LoonFo
- mxdn winner
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Vorig jaar in Frankrijk was het sportieve hoogtepunt toen JH er Tonus uitkegelde en dat was heel zeker bewust gedaan!
0 x
- Jan Willem Visser
- mxdn winner
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
En ni te vergeten in Loket toen Searle Herlings eraf kegelde. da was ook een heel bewuste actie. Dus dien Engelsman is er zelf ook ni vies van
http://www.youtube.com/watch?v=JkAc5Rf4YnA
http://www.youtube.com/watch?v=JkAc5Rf4YnA
0 x
-
Catteeuw GeertCa
- ama sx 250 champ
Ik had net nog gedacht , Visser die ligt dood zeker . Maar als Herlings ter sprake komt is em daar ze.
0 x
Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
-
Steve Van AvondtSt
- ama sx 250 champ
Er gebeuren regelmatig acties op het randje.
de verwittiging voor Desalle is terecht.Searle zelf durft ook op het randje gaan trouwens. maar de actie van Herlings vorig jaar op Tonus was veel erger. de acties van De Dijcker op Van Horebeek in Brazilie verdienden ook een vermaning,hoewel daar geen contact was.
waarom nu net deze ene actie berispt wordt is een raadsel als je al de rest toelaat.
Feit is wel dat zowel Searle als Van Horebeek het de gevestigde waarden in het mx1 peleton knap lastig maken de laatste tijd!!
de verwittiging voor Desalle is terecht.Searle zelf durft ook op het randje gaan trouwens. maar de actie van Herlings vorig jaar op Tonus was veel erger. de acties van De Dijcker op Van Horebeek in Brazilie verdienden ook een vermaning,hoewel daar geen contact was.
waarom nu net deze ene actie berispt wordt is een raadsel als je al de rest toelaat.
Feit is wel dat zowel Searle als Van Horebeek het de gevestigde waarden in het mx1 peleton knap lastig maken de laatste tijd!!
0 x
-
Dennis DierckxDe
- 125cc rookie
"ZE" moesten natuurlijk nog iets goedmaken he bij Searle, na zijn voor mij onterechte sanctie van Zweden
0 x
- Pierre Vandenplas
- mx2 wk champ
Vind ik ook Steve! Searle en de Jerre zijn de 450 , het beest, echt goed gewoon aan't geraken. Wat die actie van Clement betreft, volgens mij is hij te ver gegaan om toch maar voorbij te geraken, heeft hij Searle doen vallen, en het handgebaar is volgens mij een 'sorry, dit was er over, had ik niet mogen doen'. Dus een verontschuldiging, tja, 'tis wel gebeurd natuurlijk, hij is er voorbij.
0 x
-
Catteeuw GeertCa
- ama sx 250 champ
Searle had natuurlijk de pech dat er daar een wal was, wat het hele plaatje erger toonde .Zonder die wal was ie niet eens gevallen .Had Van horebeeck niet kunnen uitwijken was hij ook in de lucht gevlogen.
0 x
- Pierre Vandenplas
- mx2 wk champ
Inderdaad Geert, dat is volledig waar, natuurlijk, zelf 20j gecrosst te hebben, is het zo, dat acties, die meestal NIET op tv komen,leiden dan tot , laat ons het zo zeggen: vergeldingsacties die dan weer wel op tv komen! En zo resulteert het in, hij reed em eruit! Ik vind, als iemand een serieuze verkeerde actie tegen U onderneemt, die zich mag verwachten aan een tegenactie, is normaal volgens mij, niet overdrijven natuurlijk.
0 x
-
Fred DegretFr
- mx2 wk champ
-
Peter MoonsPe
- european champ mx2
Fonny Lambaerts schreef:Hé mannekes: bij de moves van De Dycker op Van Horenbeek schreeuwen der hier veel moord en brand!!!
Nu Desalle zoiets uithaalt is het allemaal goe of wa???
2 maten en gewichten hier..........
Laat die mannen ma doen: boontje komt toch altijd om zijn loontje......
@Fonny, wat dat waaltje #25 hier doet kan inderdaad niet door de beugel, hij raakt zo gefrusteerd dat hij Searle niet voorbij kan ,en dan knalt hij er hem maar gewoon uit...STOMME WAAL. Ze moesten hem 2 wedstrijden schorsen...
0 x
" TEAM GREEN KAWASAKI "
-
Fons Van LoonFo
- mxdn winner
Als ze hem hiervoor moesten schorsen en de lijn doortrekken naar alle piloten dan waren alle toppiloten die iets meer doen dan hun rondjes draaien geschorst! nl De Dyker,Searle zelf,Cairoli,Paulin,Herlings,Desalle en misschien nog wel enkele!
0 x
-
Luc DejongheLu
- mxdn winner
idd Fons zeer juist!!Moons uw taalgebruik jong!!ik stel voor daze u 2 weken schorsen op tforum hier

0 x
-
Dave DankersDa
- 125cc junior EK
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
had CD de gas erop gehouden bij de move van TC, dan had CD ook in de lucht gevlogen en met zijne kop int zand, TC reed vol naar het voorwiel van CD, als dat van desalle niet mag dan moeten ze TC en DD ook maar waarschuwen, maja die rijden met een ktm he
0 x
-
Paul VerdonschotPa
- world THQ sx champ
Peter Moons schreef:Fonny Lambaerts schreef:Hé mannekes: bij de moves van De Dycker op Van Horenbeek schreeuwen der hier veel moord en brand!!!
@Fonny, wat dat waaltje #25 hier doet kan inderdaad niet door de beugel, hij raakt zo gefrusteerd dat hij Searle niet voorbij kan ,en dan knalt hij er hem maar gewoon uit...STOMME WAAL. Ze moesten hem 2 wedstrijden schorsen...![]()
![]()
Duidelijk kenners
0 x
paladin
-
Peter MoonsPe
- european champ mx2
Paul Verdonschot schreef:Peter Moons schreef:Fonny Lambaerts schreef:Hé mannekes: bij de moves van De Dycker op Van Horenbeek schreeuwen der hier veel moord en brand!!!
@Fonny, wat dat waaltje #25 hier doet kan inderdaad niet door de beugel, hij raakt zo gefrusteerd dat hij Searle niet voorbij kan ,en dan knalt hij er hem maar gewoon uit...STOMME WAAL. Ze moesten hem 2 wedstrijden schorsen...![]()
![]()
Duidelijk kenners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad, ik ben een duidelijke kenner, ik ga al meer dan 40 jaar naar de cross,en heb hele grote heimwee naar de jaren 70 - 80 tot jaren 90,da was pas cross, nu is het begot een groot circus
0 x
" TEAM GREEN KAWASAKI "
-
Catteeuw GeertCa
- ama sx 250 champ
Rustig Peter . Desalle is heel goed hoor.Alleen heeft hij de pech dat hij in het Cairoli tijdperk moet rijden , en hij niet alleen.Denk je dat Cairoli zo,n braaf manneke is . Wacht maar tot hij weer wat concurentie krijgt , want eens stopt het of hij zal moeten doen als Everts , stoppen op zijn hoogtepunt.
http://www.youtube.com/watch?v=9TyF3nWQdG0
https://www.youtube.com/watch?v=-XE7MutTH98
En LS was een springplank voor Desalle naar de echte top maar om wat te verdienen moet ge daar niet zijn denk ik.En ondanks alles willen ze hem blijkbaar toch in het circus want er zijn er niet veel die kunnen uitpakken mat een 5 tal aanbiedingen voor 2014.Ja , als ge betaalt kunt ge bijna overal terecht .Zelfs bij redbull ktm is gebleken vorig jaar.
En LS was een springplank voor Desalle naar de echte top maar om wat te verdienen moet ge daar niet zijn denk ik.En ondanks alles willen ze hem blijkbaar toch in het circus want er zijn er niet veel die kunnen uitpakken mat een 5 tal aanbiedingen voor 2014.Ja , als ge betaalt kunt ge bijna overal terecht .Zelfs bij redbull ktm is gebleken vorig jaar.
0 x
-
Peter MoonsPe
- european champ mx2
Catteeuw Geert schreef:Rustig Peter . Desalle is heel goed hoor.Alleen heeft hij de pech dat hij in het Cairoli tijdperk moet rijden , en hij niet alleen.Denk je dat Cairoli zo,n braaf manneke is . Wacht maar tot hij weer wat concurentie krijgt , want eens stopt het of hij zal moeten doen als Everts , stoppen op zijn hoogtepunt.
@Geert, wat CAIROLI hier doet is er inderdaad ook dik over, ik ben geen CAIROLI fan, het komt er hier gewoon op neer dat als DE DIJCKER bekritiseert wordt,dan moeten de supporters van DESALLE daar ook maar mee kunnen omgaan...
0 x
" TEAM GREEN KAWASAKI "
-
Mark DejongheMa
- mx all time winner
- Gunther Smeys
- mx all time winner
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
@Peter Moons
Jij bekritiseerd niet, jij maakt iemand belachelijk ( eerst Keeno met zijn mx-stage en nu Desalle met dikke waalkop), maar je bent eigenlijk goe bezig uw eigen aan't belachelijk te maken..
Jij bekritiseerd niet, jij maakt iemand belachelijk ( eerst Keeno met zijn mx-stage en nu Desalle met dikke waalkop), maar je bent eigenlijk goe bezig uw eigen aan't belachelijk te maken..
0 x
http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;