Bini Conserriere schreef:gisteren in NL gehoord Coldenhoff ktm volgend jaar??
Citroen wordt appelsien I
Bini Conserriere schreef:gisteren in NL gehoord Coldenhoff ktm volgend jaar??
Jeroen lambers schreef:@geert: beetje overdreven die 20sec niet?
De ene keer moeten jonge rijders meer kansen krijgen enz enz... en voor deze jongen geldt dat ineens niet meer.
En inderdaad mij maakt het niks uit wie er 20e word, Valente of een ander.
Wat is het probleem als iemand zich ergens inkoopt om te kijken of ie zijn droom kan waarmaken?
Maar voor sommige mensen hier is het glas altijd half leeg.
Guy Dick schreef:Citroen wordt appelsien
Citroen wordt appelsien
Appelsien wordt citroen
Appelsien wordt citroen
Daar moet je het mee doen
Jeroen lambers schreef:Ik heb sterk de indruk dat als het om een Belg zou gaan dat het "probleem" een stuk kleiner was geweest.
Want over de belgen die zich inkopen lees ik hier nooit iets.
Steve Van Avondt schreef:Is dat nu omdat Everts naar Suzuki gaat da niemand naar Suzuki wil? Ik vraag het me af.
Waters begint beter en beter te rijden maar allicht mikken ze nog net hoger.
Ik zou proberen Tonus te halen.
Etienne, groot gelijk. In het wk horen de beste piloten thuis. .niet de rijkste, maar de meeste teams hebben hen nodig om zelf financieel rond te komen.
Voor de mensen die zich alleen in de eerste 5 interesseren is dat geen enkel probleem,mensen zoals wij raken er door gefrustreerd,omdat wij net die jongens die nu geen kansen meer krijgen zo apprecieerden.
Jeroen, denk je echt dat er financieel niets veranderd is?denk dat je totaal geen zicht op hebt dan.
Maar er is niets aan de hand, voor de fabrieken tellen alleen de toppers dus zij doen mee.Ys is tevreden, ze hebben hun doel bereikt.
Het wk is wat het is, 15 goeie piloten die door de fabrieken gesteund worden, een stuk of 10 die 50000 tot 100000 per jaar betalen en een paar locals. Dat is de realiteit en meer hebben zij niet nodig.
Ik ben daar allerminst tevreden mee maar heb me er al een tijd bij neergelegd .
Jeroen lambers schreef:Ik zeg niet dat er financieel niks veranderd is. Ik reageer op de stelling dat er een aantal talenten niet doorkomen omdat ze de middelen niet hebben, en dat is iets van alle tijden. Ik denk dat de salarissen nu toch ook een stukje hoger liggen als 15/20 jaar geleden.
Catteeuw Geert schreef:Is er niets veranderd volgens tov vroeger . Vertel mij eens hoever bv Joel Smets het zou gebracht hebben in het huidige systeem .
Filip Hardis schreef:Guy Dick schreef:Citroen wordt appelsien
Citroen wordt appelsien
Appelsien wordt citroen
Appelsien wordt citroen
Daar moet je het mee doen
Ofte....
Coldenhoff naar KTM
Smets naar KTM
Everts naar Suzuki
En dan heb ik er het raden naar maar zou kunnen
Keeno naar Suzuki (wegens alle piloten beter dan Keeno al ergens onderdak)
Steve Van Avondt schreef:Is dat nu omdat Everts naar Suzuki gaat da niemand naar Suzuki wil? Ik vraag het me af.
Waters begint beter en beter te rijden maar allicht mikken ze nog net hoger.
Ik zou proberen Tonus te halen.
Etienne, groot gelijk. In het wk horen de beste piloten thuis. .niet de rijkste, maar de meeste teams hebben hen nodig om zelf financieel rond te komen.
Voor de mensen die zich alleen in de eerste 5 interesseren is dat geen enkel probleem,mensen zoals wij raken er door gefrustreerd,omdat wij net die jongens die nu geen kansen meer krijgen zo apprecieerden.
Jeroen, denk je echt dat er financieel niets veranderd is?denk dat je totaal geen zicht op hebt dan.
Maar er is niets aan de hand, voor de fabrieken tellen alleen de toppers dus zij doen mee.Ys is tevreden, ze hebben hun doel bereikt.
Het wk is wat het is, 15 goeie piloten die door de fabrieken gesteund worden, een stuk of 10 die 50000 tot 100000 per jaar betalen en een paar locals. Dat is de realiteit en meer hebben zij niet nodig.
Ik ben daar allerminst tevreden mee maar heb me er al een tijd bij neergelegd .
Guy Dick schreef:Catteeuw Geert schreef:Is er niets veranderd volgens tov vroeger . Vertel mij eens hoever bv Joel Smets het zou gebracht hebben in het huidige systeem .
Héél lang geleden (toen er nog oefenterreinen waren) was Motoland Tielt-Winge op dinsdag enkel geopend voor GP-piloten en de top van de liefhebbersbonden. Ene Joël Smets reed daar op een CR500 rapper rond als veel wereldtoppers en is daar opgepikt door een GP-team (zo heeft den John, de vroegere uitbater, altijd verteld)
Guy Dick schreef:Héél lang geleden (toen er nog oefenterreinen waren) was Motoland Tielt-Winge op dinsdag enkel geopend voor GP-piloten en de top van de liefhebbersbonden. Ene Joël Smets reed daar op een CR500 rapper rond als veel wereldtoppers en is daar opgepikt door een GP-team (zo heeft den John, de vroegere uitbater, altijd verteld)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten