Ik vind het heel tof dat Eurosport 2 de GP's uitzendt dit seizoen, maar ben ik de enige die zich ergert aan hun constante ping-pong in uitzendtijd? Voor Valkenswaard was ik eraan voor de moeite: ik programmeer de uitzendingen een paar dagen voor Paasmaandag volgens de uren in de telenet gids, blijkt dat ze in real time een uur voor hun geplande uitzending (en dus toch live) beginnen uitzenden. Gevolg: geen MX2 opgenomen, enkel MXGP. Voor Mexico morgen had ik vorige week de races al geprogrammeerd, blijkt dat ze intussen hun uitzending maar liefst 2 uur vervroegd hebben. Chance dat ik nog eens checkte vanmorgen want poef, mijn opnames zijn gewoon gedelete

Voor de rest geen klagen zenne (alhoewel ze wel eens mogen blijven hangen voor de interviews na het podium), ben al blij dat ik nog "gratis" kan kijken
