DT1 Trofee 14 februari 2010
-
Arno RuttingerAr
- peewee pilot
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: DT1 Trofee 14 februari 2010
en of strijbos gelijk heeft...mooi je seizoen verknallen op zo'n bevroren baan....
0 x
-
Mark DejongheMa
- mx all time winner
Denk dat er stillekes aan afgelasting mag gedacht worden, zou voor iedereen goed uitkomen denk ik .
0 x
-
Glenn BerghmansGl
- 125cc junior EK
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Er was sprake om misschien het parcour te frezen en de bevroren klonters met de buldozer te bewerken
zodat het er geen ijsbaan zou zijn en we toch nog losse ondergrond zouden hebben.
Later meer hier over...
zodat het er geen ijsbaan zou zijn en we toch nog losse ondergrond zouden hebben.
Later meer hier over...
0 x
-
Patrick MoonsPa
- european champ mx2
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Dat zou een mooie inspanning zijn van de organisatie.
Vroeger werd er nooit gedacht aan afgelasting,denk maar aan de betonharde omlopen in Bolderberg en Lummen in het begin van het seizoen.
De grote namen waren er allemaal op de afspraak in voorbereiding op het GP-seizoen.
Vroeger werd er nooit gedacht aan afgelasting,denk maar aan de betonharde omlopen in Bolderberg en Lummen in het begin van het seizoen.
De grote namen waren er allemaal op de afspraak in voorbereiding op het GP-seizoen.
0 x
-
Werner DewitWe
- mx1 wk rookie

Dit is hechtel in 91 !! Normaal 1 van de zwaarste zandcrosse en nu ...............bevroren
0 x
It was 1989 my thoughts were short my hair was long !!
Sometimes I hear that song and I start to sing along
And think, Man I'd like to see that girl again
-
Eddie BootEd
- ama sx 250 champ
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
bevroren op zich is niet erg , rijden in harskamp dit jaar bijna niet anders . maar als het niet vlak ligt en je hebt sporen van buldozer of shovel en het gaat dan vriezen is het gewoon gekkewerk om daar op te gaan rijden ,
het zelfde is wanneer er sneeuw op ligt wat gaat dooien en dan weer aanvriest ,kan je de marathon van lommel schaatsen .
harskamp hadden ze een maand geleden een machine die ze normaal gebruiken om bovenlaag van een asfaltweg af te halen de baan opgestuurd en tot 10 cm diep vermaald met daaronder een bevroren ondergrond die in elkgeval vlak is . werkte super . met een gewone frees kom je waarschijnlijk de grond niet in . zo,n ding wat asfalt aankan kan ook bevroren grond aan . 10 cm los met harde ondergrond was een super inzet.
het zelfde is wanneer er sneeuw op ligt wat gaat dooien en dan weer aanvriest ,kan je de marathon van lommel schaatsen .
harskamp hadden ze een maand geleden een machine die ze normaal gebruiken om bovenlaag van een asfaltweg af te halen de baan opgestuurd en tot 10 cm diep vermaald met daaronder een bevroren ondergrond die in elkgeval vlak is . werkte super . met een gewone frees kom je waarschijnlijk de grond niet in . zo,n ding wat asfalt aankan kan ook bevroren grond aan . 10 cm los met harde ondergrond was een super inzet.
0 x
supporting mark boot
-
Leon Van GestelLe
- mxdn winner
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Zonet bericht gekregen: TV Limbrug zend ook een cameraploeg ter plekke.
0 x
-
Leon Van GestelLe
- mxdn winner
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Bericht management Ken De Dycker - gehaald bij topic Ken De Dycker:
Ken zal zondag WEL aanwezig zijn in Lommel op de openingscross. Wij hebben al van december 2009 een overeenkomst met de organisator. De kalender van Ken voor 2010, die je ook kan vinden op zijn website keenomx.com, is ook goedgekeurd door Yamaha. Doordat de testen met de nieuwe motors nog niet volledig waren afgerond dit weekend, was er gevraagd door Yamaha, om deze week terug te komen naar Italie, zodat ze de volledige week verder konden werken en indien nodig, zou Ken zelfs het komende weekend in Montevarchi moeten rijden om de testen af te werken. Vandaag hebben wij pas de bevestiging gekregen, dat Ken wel terug mag komen naar Belgie, omdat de voorziene testen vlugger gevorderd zijn dan dat ze voorzien hadden. Ken is heel blij dat hij nu toch aanwezig kan zijn, zowel voor zijn fans, als voor zijn sponsor STARMEAL als voor de organisators van Lommel, omdat die mensen echt wel meer dan hun best gedaan hebben om alles perfect in orde te hebben dit weekend.
Ken wil dan ook al zijn fans nog eens oproepen om zondag IN fankledij aanwezig te zijn te Lommel. Starmeal zorgt voor een mooi pakket voor elke aanwezige KEENO supporter in fankledij. Degene die nog geen "number 9" kledij hebben, kunnen dit nog kopen op de wedstrijd zelf aan de mobilhome van de ouders van Ken. Hopelijk zien we jullie allemaal zondag. Tot dan...
Ken zal zondag WEL aanwezig zijn in Lommel op de openingscross. Wij hebben al van december 2009 een overeenkomst met de organisator. De kalender van Ken voor 2010, die je ook kan vinden op zijn website keenomx.com, is ook goedgekeurd door Yamaha. Doordat de testen met de nieuwe motors nog niet volledig waren afgerond dit weekend, was er gevraagd door Yamaha, om deze week terug te komen naar Italie, zodat ze de volledige week verder konden werken en indien nodig, zou Ken zelfs het komende weekend in Montevarchi moeten rijden om de testen af te werken. Vandaag hebben wij pas de bevestiging gekregen, dat Ken wel terug mag komen naar Belgie, omdat de voorziene testen vlugger gevorderd zijn dan dat ze voorzien hadden. Ken is heel blij dat hij nu toch aanwezig kan zijn, zowel voor zijn fans, als voor zijn sponsor STARMEAL als voor de organisators van Lommel, omdat die mensen echt wel meer dan hun best gedaan hebben om alles perfect in orde te hebben dit weekend.
Ken wil dan ook al zijn fans nog eens oproepen om zondag IN fankledij aanwezig te zijn te Lommel. Starmeal zorgt voor een mooi pakket voor elke aanwezige KEENO supporter in fankledij. Degene die nog geen "number 9" kledij hebben, kunnen dit nog kopen op de wedstrijd zelf aan de mobilhome van de ouders van Ken. Hopelijk zien we jullie allemaal zondag. Tot dan...
0 x
- Gunther Smeys
- mx all time winner
Is al een pagina eerder gepost Leon ......
0 x
http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Werner DewitWe
- mx1 wk rookie
@ glenn : Hou ons op de hoogte over da frezen want ik denk da het wel belangrijk is voor vele !! Das het verschil tusse een schaatbaan en een deftig parcour hé 
0 x
It was 1989 my thoughts were short my hair was long !!
-
Glenn BerghmansGl
- 125cc junior EK
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
net bevestigd dat zaterdag het circuit gefreesd zal worden en zondag morgend ook
betemo gaat er terug een zandbak van maken
Werner het zal dus zeker geen schaatsbaan zijn, ge moogt uwe tenue gerust nog eens afstoffen en meerijden
betemo gaat er terug een zandbak van maken
Werner het zal dus zeker geen schaatsbaan zijn, ge moogt uwe tenue gerust nog eens afstoffen en meerijden
0 x
- Steven Van Kempen
- mxdn winner
-
Olivier GoetstouwersOl
- mx all time winner
Al sjaans dat die allemaal ingeschreven waren...
Ze vragen achter harde banen, nu ligt Lommel eens hard, komen ze niet af.
Ze vragen achter harde banen, nu ligt Lommel eens hard, komen ze niet af.
0 x
- Marvin Van Den Berk
- 125cc rookie
Vorige jaar @ grobbendonk was het ook een beton baan tijdens training/kwali.
was best wel gevaarlijk opzich....maar naar wat reeksen lag het er goed/redelijk bij
was best wel gevaarlijk opzich....maar naar wat reeksen lag het er goed/redelijk bij
0 x
Marvin '' The Rookie '' Van Den Berk
-
Gert VerreytGe
- 80cc pilot
Dat de kritikasters eens ophouden met negatieve commentaar te geven over de wedstrijd in Lommel aub. Kritiek geven op andermans werk is toch zo snel klaar. Stel uzelf maar eens in de plaats van organisator voorjaarswedstrijd.. Ik denk dat de harde kern van MC Betemo er alles zal doen om publiek en rijders zondag een mooie crossdag te bezorgen. De mensen leveren enorm hard werk. We zitten nu met deze koude temperaturen, wintertijd, voor hetzelfde geld hadden we dezer dagen 13 graden op de thermometer staan. Ikzelf was in het verleden elk jaar toeschouwer in het nederlandse GEMERT met de opener van het O.N.K., daar werd er toch ook altijd gecrosst in ALLE weersomstandigheden.. De kranten worden zondagavond geschreven en ook de rekening van deze BMB-openingswedstrijd zal dan gemaakt worden. Heel veel succes aan de mensen van Betemo Arendonk !!!!
0 x
-
Roy GijselRo
- 80cc pilot
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
-
Joris GeuensJo
- 80cc pilot
Quoten is hier niet nodig!
Helemaal met eens roy met da gelul allemaal
Helemaal met eens roy met da gelul allemaal
0 x
-
Gert VerreytGe
- 80cc pilot
@ Roy een groot kampioen heeft gesproken ! En heb de indruk dat het er zondag in Lommel druk kan/gaat worden, openingswedstrijd van de MCLB federatie Stekene is afgelast.
Ook Mozes is van de partij !!
Ook Mozes is van de partij !!
0 x
-
Sven Van MieghemSv
- mx1 wk rookie
betemo zal er wel werk van maken, gaan het frezen za en zo . hebben wel het weer niet echt aan hun kant maar voor hetzelfde geld was het tien graden en pijpestelen regenen, dan hadden ze ook een probleem gehad. weet dat ze enkele weken geleden in nl zo is een circuit hebben gefreest , lag naar het schijnt een dikke tien cm los.
0 x