GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Mark Dejonghe Di 01 Mei 2012, 20:33

Geef eens prijzengeld , t zal ook veel schelen.
0 x


Jo
Joeri Lambrecht
125cc rookie
Berichten: 142
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:14
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Joeri Lambrecht Wo 02 Mei 2012, 09:57

vond het het parcours wel een van de mooiste van het seizoen,idd mss hier en daar een een hindernis minder zou nie slecht zijn....

maar wat lommel en lierop betreft,behalve dat er daar altijd suspens is door veel positiewissels omwille van valpartijen,omdat ze stikkapot zitten...vind ik er ook nie veel aan om naar te kijken...dan vond ik bv namen,nimes of kester veel meer spektakel geven...
0 x


Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Etienne Dierckx Wo 02 Mei 2012, 14:25

Davy Vanderhaeghen schreef:Denk dat Peter zijn redenering klopt! Wat mij opvalt is dat weer meer dan de helft van het pak op een ronde wordt gereden.De verschillen zijn torenhoog lijkt me.


dat heb je als promotors vrij spel hebben.

In MX2 heb je de leeftijdslimiet waardoor heel wat piloten tegen hun zin naar MX1 moeten, gewoon omdat je te oud bent. Daardoor verlies je heel wat kwaliteit in MX2.

Die kwaliteit win je dan wel in MX1 doordat er veel meer piloten moeten overstappen. Het niveau van de top 15 ligt heel hoog in MX1 maar daarachter is het gewoon heel droevig.
Piloten die middenmoot zijn doen gewoon niet meer mee in het WK.
Door de heel brede top in MX1, zien heel wat piloten geen kans meer om top 10 te halen in MX1 wat tot gevolg heeft dat er geen interesse meer is van sponsors ... dus geen budget. Met andere woorden, ze moeten veel geld meebrengen om WK te rijden.

Maar gelukkig zijn er nog van die gekken die verschrikkelijk veel geld willen neerleggen om mee te doen anders hadden we er al geen 20 meer in MX1. :roll:
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Guy Dick Wo 02 Mei 2012, 23:33

Er was 1 groot verschil met de voorgaande wedstrijden, zelfs die van verleden jaar: de rondetijden van de toppers in MX1 waren beduidend lager dan deze van de toppers in MX2.
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Fo
Fons Van Loon
mxdn winner
Berichten: 859
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 20:33
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Fons Van Loon Do 03 Mei 2012, 19:27

Dat kan maar aan twee dingen liggen nl dat mx1 op een nog slechtere baan rijden na een mx2 reeks en of dat een mx2 motor beter geschikt is voor dit soort banen!
0 x


Co
Con Van Meel
mx2 amateur champ
Berichten: 157
Lid geworden op: Zo 04 Sep 2011, 23:15
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Con Van Meel Do 03 Mei 2012, 19:32

Lager als in sneller....
0 x


Gebruikersavatar
Gunther Smeys
mx all time winner
Berichten: 1258
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Gunther Smeys Do 03 Mei 2012, 22:02

lol Fons... rondetijden die lager zijn, zijn sneller he, mx1 was sneller en niet trager zoals jij zegt......
0 x


http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Fo
Fons Van Loon
mxdn winner
Berichten: 859
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 20:33
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Fons Van Loon Vr 04 Mei 2012, 22:00

Lager en trager,als ge niet goed kijkt zoals ik hier zit ge er vlug naast eh!
0 x


Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

Aanmelden · Registreer