GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Gebruikersavatar
Kenny Vanderheyden
mx2 wk champ
Berichten: 686
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 18:34
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM
Locatie: betekom
Contact:

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Kenny Vanderheyden Za 28 Apr 2012, 17:16

i gok op ne ktm me nr 9 op podium :p
0 x


Pain is temporary..... Pride lasts forever
Wi
Wim Jansens
european champ mx2
Berichten: 239
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Herentals
Contact:

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Wim Jansens Za 28 Apr 2012, 17:17

Desalle en Cairoli hebben allebei precies tegen de grond gelegen. Desalle 12e nu en Cairoli 17e.
0 x


Gebruikersavatar
Kenny Vanderheyden
mx2 wk champ
Berichten: 686
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 18:34
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM
Locatie: betekom
Contact:

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Kenny Vanderheyden Za 28 Apr 2012, 17:24

volgens my is er wa me cairoli als je zen tijden bekijkt tegenover de eersten
0 x


Pain is temporary..... Pride lasts forever
Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Mark Dejonghe Za 28 Apr 2012, 17:37

KDD , moet ne halve minuut toegeven op de eersten.
0 x


Ma
Mark Meijer
125cc rookie
Berichten: 137
Lid geworden op: Zo 28 Mar 2010, 19:27
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Mark Meijer Za 28 Apr 2012, 17:37

Thanks voor de link. Maarre die Roelants is echt sterk bezig!! :shock:
Pfff!!
0 x


Wi
Wim Jansens
european champ mx2
Berichten: 239
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Herentals
Contact:

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Wim Jansens Za 28 Apr 2012, 17:45

Kenny, Cairoli reed dezelfde tijdens als Desalle. Denk dat die tijden vrij normaal zijn in een inhaalrace ;)
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Frank Janssen Za 28 Apr 2012, 17:49

volgens mij krijgen we een boeiend wk , eerst werd herlings als de te kloppen man voorop gesteld, maar die gaat geen steken moeten laten vallen ,anders is jeffrey gezien denk ik,roelants krijgt dit jaar de kans om vele podiums te vergaren, hopelijk blijft hij een gans seizoen gefocust en gespaard van ongevallen, dan is dit jaar de grote doorbraak, ook van jeremy van horebeeck verwacht ik nog vuurwerk als zijn banen eraan komen!!
0 x


speaker Frankske
Ma
Martin Boelaers
mx2 amateur champ
Berichten: 195
Lid geworden op: Zo 06 Feb 2011, 16:33
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Grensland

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Martin Boelaers Za 28 Apr 2012, 17:52

MX1 - Qualifying Race - Classification

1 21 Paulin, Gautier FRA FFM Kawasaki 25:09.523
2 377 Pourcel, Christophe FRA FFM Kawasaki25:11.082
3 9 de Dycker, Ken BEL FMB KTM 25:43.134
4 777 Bobryshev, Evgeny RUS MFR Honda 25:48.453
5 11 Pourcel, Sebastien FRA FFM Kawasaki25:53.696
6 19 Philippaerts, David ITA FMI Yamaha 25:57.850
7 121 Boog, Xavier FRA FFM Kawasaki 26:02.234
8 25 Desalle, Clement BEL FMB Suzuki 26:07.379
9 120 Soubeyras, Cedric FRA FFM Honda 26:11.304
10 24 Simpson, Shaun GBR ACU Yamaha 26:12.435
11 39 Guarneri, Davide ITA FMI KTM 26:12.587
12 7 Barragan, Jonathan ESP RFME Honda 26:14.219
13 222 Cairoli, Antonio ITA FMI KTM 26:16.371
14 22 Strijbos, Kevin BEL FMB KTM 26:20.683
15 4 Leok, Tanel EST EMF Suzuki 26:21.464
0 x


Motocross is not a crime
Gebruikersavatar
Rob Indemans
mxdn winner
Berichten: 886
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:44
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Rob Indemans Za 28 Apr 2012, 18:06

Mooie quali van Ken,hopelijk kan hij dit morgen nog eens overdoen in de reeksen...
0 x


Sc
Schroyen Pierre
ama lites national champ
Berichten: 472
Lid geworden op: Ma 21 Sep 2009, 22:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Schroyen Pierre Za 28 Apr 2012, 19:20

De MSF Topsport Vlaanderen piloten hebben ook weer punten behaald in de eerste reeks EK 125 D.Damiaens(13de),S.Hofman(18de)
0 x


Fr
Fred Degret
mx2 wk champ
Berichten: 670
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:23
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Fred Degret Za 28 Apr 2012, 19:44

Inderdaad de Kawa en Roelants doen het momenteel zeer goed ,hopelijk blijft het zo.
Paulin maakt sterke indruk bij de mx1-startperiode.
Keeno ook redelijk op de KTM ,hopelijk morgen tijdens de race gefocust en niet teveel "manouvres" vorige keer zogezegd om Cairoli te "steunen" denk niet dat die dat nodig heeft....
Strijbos hopelijk een beetje meer richting top vijf.

go go go
0 x


Gebruikersavatar
Kenny Vanderheyden
mx2 wk champ
Berichten: 686
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 18:34
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM
Locatie: betekom
Contact:

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Kenny Vanderheyden Za 28 Apr 2012, 19:54

waarop geven ze uit morgen??
0 x


Pain is temporary..... Pride lasts forever
Gebruikersavatar
Glenn Cordier
ama lites rookie
Berichten: 396
Lid geworden op: Do 26 Jan 2012, 16:08
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Nukerke
Contact:

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Glenn Cordier Za 28 Apr 2012, 20:05

Op sporza heb ik gezien dat ze een samenvatting in namiddag zullen uitzenden
0 x


Gebruikersavatar
Lander Vanderstraeten
wk mister 875cc
Berichten: 2451
Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
Contact:

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Lander Vanderstraeten Za 28 Apr 2012, 21:04

pittige detail in de pre-race show :D

Pre race show
[youtube]Zv3V7x76-hE[/youtube]

Detail
Knipsel.JPG
Knipsel.JPG (43.93 KiB) 1788 keer bekeken
0 x


enjoy the ride, don't destroy it
Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Guy Dick Za 28 Apr 2012, 21:22

De oude Pourcel komt ook weer naar voren!
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Gebruikersavatar
Steve Sels
ama lites eastcoast champ
Berichten: 413
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:04
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Grobbendonk
Contact:

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Steve Sels Za 28 Apr 2012, 21:48

The Fonz is echt supergoe bezig met en dankzij PC Kawasaki!! De Lijnen en rijstijl waren vorig sezoen ook al veel beter dan vroeger! Mja toenmoest hij me nen MT5 proberen volgen ocharme!! Maar das't verleden he.
Als Fonz'ke dit seizoen zen eerste GP wint.....Loop ik in men onderbroek dwars over de start!!!
0 x


"The Grobbendonk Connection" #34
Gebruikersavatar
Jan Willem Visser
mxdn winner
Berichten: 905
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Jan Willem Visser Za 28 Apr 2012, 23:20

Bereid u dan maar vast voor. Joel en herlings waren qua rondetijden vandaag ook weer de snelsten. Dat gaat niet lang duren voorda Joel zun eerste GP wint.
0 x


Gebruikersavatar
Kenny Vanderheyden
mx2 wk champ
Berichten: 686
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 18:34
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM
Locatie: betekom
Contact:

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Kenny Vanderheyden Zo 29 Apr 2012, 00:17

ik heb mobistar tv en heb motors tv ni maar kijk wel op de pc,hopelijk me beter beeld as vorige weken :(
Geert Peeters68 schreef:Kenny Vanderheyden als je Telenet hebt dan op Motors Tv.
0 x


Pain is temporary..... Pride lasts forever
Gebruikersavatar
Kenny Vanderheyden
mx2 wk champ
Berichten: 686
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 18:34
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM
Locatie: betekom
Contact:

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Kenny Vanderheyden Zo 29 Apr 2012, 00:28

als em op dees niveau blijft dan wint hij binnen de 3 gp's wint minstens 1 denk ik :D
0 x


Pain is temporary..... Pride lasts forever
Ge
Gert Holemans
european champ mx2
Berichten: 225
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 20:40
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Gert Holemans Zo 29 Apr 2012, 03:25

Als The Fonz morgen nog is bevestigd dan denk ik dat er 3 ipv 2 titelkandidaten zijn !! ;-)))
0 x


supporter #34 THE FONZ !! http://www.twitter.com/GertHolemans onclick="window.open(this.href);return false;

Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

Aanmelden · Registreer