GP #3 Fermo - Italië 28-29 april
- Kenny Vanderheyden
- mx2 wk champ
- Berichten: 686
- Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 18:34
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
- Locatie: betekom
- Contact:
Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april
i gok op ne ktm me nr 9 op podium :p
0 x
Pain is temporary..... Pride lasts forever
-
Wim JansensWi
- european champ mx2
- Berichten: 239
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:28
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Herentals
- Contact:
Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april
Desalle en Cairoli hebben allebei precies tegen de grond gelegen. Desalle 12e nu en Cairoli 17e.
0 x
- Kenny Vanderheyden
- mx2 wk champ
- Berichten: 686
- Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 18:34
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
- Locatie: betekom
- Contact:
Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april
volgens my is er wa me cairoli als je zen tijden bekijkt tegenover de eersten
0 x
Pain is temporary..... Pride lasts forever
-
Mark DejongheMa
- mx all time winner
- Berichten: 1357
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
-
Mark MeijerMa
- 125cc rookie
- Berichten: 137
- Lid geworden op: Zo 28 Mar 2010, 19:27
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april
Thanks voor de link. Maarre die Roelants is echt sterk bezig!!
Pfff!!
Pfff!!
0 x
-
Wim JansensWi
- european champ mx2
- Berichten: 239
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:28
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Herentals
- Contact:
Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april
Kenny, Cairoli reed dezelfde tijdens als Desalle. Denk dat die tijden vrij normaal zijn in een inhaalrace 
0 x
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april
volgens mij krijgen we een boeiend wk , eerst werd herlings als de te kloppen man voorop gesteld, maar die gaat geen steken moeten laten vallen ,anders is jeffrey gezien denk ik,roelants krijgt dit jaar de kans om vele podiums te vergaren, hopelijk blijft hij een gans seizoen gefocust en gespaard van ongevallen, dan is dit jaar de grote doorbraak, ook van jeremy van horebeeck verwacht ik nog vuurwerk als zijn banen eraan komen!!
0 x
speaker Frankske
-
Martin BoelaersMa
- mx2 amateur champ
- Berichten: 195
- Lid geworden op: Zo 06 Feb 2011, 16:33
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Grensland
Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april
MX1 - Qualifying Race - Classification
1 21 Paulin, Gautier FRA FFM Kawasaki 25:09.523
2 377 Pourcel, Christophe FRA FFM Kawasaki25:11.082
3 9 de Dycker, Ken BEL FMB KTM 25:43.134
4 777 Bobryshev, Evgeny RUS MFR Honda 25:48.453
5 11 Pourcel, Sebastien FRA FFM Kawasaki25:53.696
6 19 Philippaerts, David ITA FMI Yamaha 25:57.850
7 121 Boog, Xavier FRA FFM Kawasaki 26:02.234
8 25 Desalle, Clement BEL FMB Suzuki 26:07.379
9 120 Soubeyras, Cedric FRA FFM Honda 26:11.304
10 24 Simpson, Shaun GBR ACU Yamaha 26:12.435
11 39 Guarneri, Davide ITA FMI KTM 26:12.587
12 7 Barragan, Jonathan ESP RFME Honda 26:14.219
13 222 Cairoli, Antonio ITA FMI KTM 26:16.371
14 22 Strijbos, Kevin BEL FMB KTM 26:20.683
15 4 Leok, Tanel EST EMF Suzuki 26:21.464
1 21 Paulin, Gautier FRA FFM Kawasaki 25:09.523
2 377 Pourcel, Christophe FRA FFM Kawasaki25:11.082
3 9 de Dycker, Ken BEL FMB KTM 25:43.134
4 777 Bobryshev, Evgeny RUS MFR Honda 25:48.453
5 11 Pourcel, Sebastien FRA FFM Kawasaki25:53.696
6 19 Philippaerts, David ITA FMI Yamaha 25:57.850
7 121 Boog, Xavier FRA FFM Kawasaki 26:02.234
8 25 Desalle, Clement BEL FMB Suzuki 26:07.379
9 120 Soubeyras, Cedric FRA FFM Honda 26:11.304
10 24 Simpson, Shaun GBR ACU Yamaha 26:12.435
11 39 Guarneri, Davide ITA FMI KTM 26:12.587
12 7 Barragan, Jonathan ESP RFME Honda 26:14.219
13 222 Cairoli, Antonio ITA FMI KTM 26:16.371
14 22 Strijbos, Kevin BEL FMB KTM 26:20.683
15 4 Leok, Tanel EST EMF Suzuki 26:21.464
0 x
Motocross is not a crime
- Rob Indemans
- mxdn winner
- Berichten: 886
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:44
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april
Mooie quali van Ken,hopelijk kan hij dit morgen nog eens overdoen in de reeksen...
0 x
-
Schroyen PierreSc
- ama lites national champ
- Berichten: 472
- Lid geworden op: Ma 21 Sep 2009, 22:03
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april
De MSF Topsport Vlaanderen piloten hebben ook weer punten behaald in de eerste reeks EK 125 D.Damiaens(13de),S.Hofman(18de)
0 x
-
Fred DegretFr
- mx2 wk champ
- Berichten: 670
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:23
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april
Inderdaad de Kawa en Roelants doen het momenteel zeer goed ,hopelijk blijft het zo.
Paulin maakt sterke indruk bij de mx1-startperiode.
Keeno ook redelijk op de KTM ,hopelijk morgen tijdens de race gefocust en niet teveel "manouvres" vorige keer zogezegd om Cairoli te "steunen" denk niet dat die dat nodig heeft....
Strijbos hopelijk een beetje meer richting top vijf.
go go go
Paulin maakt sterke indruk bij de mx1-startperiode.
Keeno ook redelijk op de KTM ,hopelijk morgen tijdens de race gefocust en niet teveel "manouvres" vorige keer zogezegd om Cairoli te "steunen" denk niet dat die dat nodig heeft....
Strijbos hopelijk een beetje meer richting top vijf.
go go go
0 x
- Kenny Vanderheyden
- mx2 wk champ
- Berichten: 686
- Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 18:34
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
- Locatie: betekom
- Contact:
Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april
waarop geven ze uit morgen??
0 x
Pain is temporary..... Pride lasts forever
- Glenn Cordier
- ama lites rookie
- Berichten: 396
- Lid geworden op: Do 26 Jan 2012, 16:08
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Nukerke
- Contact:
Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april
Op sporza heb ik gezien dat ze een samenvatting in namiddag zullen uitzenden
0 x
- Lander Vanderstraeten
- wk mister 875cc
- Berichten: 2451
- Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
- Contact:
Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april
pittige detail in de pre-race show 
Pre race show
[youtube]Zv3V7x76-hE[/youtube]
Detail
Pre race show
[youtube]Zv3V7x76-hE[/youtube]
Detail
0 x
enjoy the ride, don't destroy it
-
Guy DickGu
- the legend!
- Berichten: 3392
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Galmaarden
Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april
De oude Pourcel komt ook weer naar voren!
0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
- Steve Sels
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 413
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:04
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Grobbendonk
- Contact:
Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april
The Fonz is echt supergoe bezig met en dankzij PC Kawasaki!! De Lijnen en rijstijl waren vorig sezoen ook al veel beter dan vroeger! Mja toenmoest hij me nen MT5 proberen volgen ocharme!! Maar das't verleden he.
Als Fonz'ke dit seizoen zen eerste GP wint.....Loop ik in men onderbroek dwars over de start!!!
Als Fonz'ke dit seizoen zen eerste GP wint.....Loop ik in men onderbroek dwars over de start!!!
0 x
"The Grobbendonk Connection" #34
- Jan Willem Visser
- mxdn winner
- Berichten: 905
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april
Bereid u dan maar vast voor. Joel en herlings waren qua rondetijden vandaag ook weer de snelsten. Dat gaat niet lang duren voorda Joel zun eerste GP wint.
0 x
- Kenny Vanderheyden
- mx2 wk champ
- Berichten: 686
- Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 18:34
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
- Locatie: betekom
- Contact:
Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april
ik heb mobistar tv en heb motors tv ni maar kijk wel op de pc,hopelijk me beter beeld as vorige weken
Geert Peeters68 schreef:Kenny Vanderheyden als je Telenet hebt dan op Motors Tv.
0 x
Pain is temporary..... Pride lasts forever
- Kenny Vanderheyden
- mx2 wk champ
- Berichten: 686
- Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 18:34
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
- Locatie: betekom
- Contact:
Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april
als em op dees niveau blijft dan wint hij binnen de 3 gp's wint minstens 1 denk ik 
0 x
Pain is temporary..... Pride lasts forever
-
Gert HolemansGe
- european champ mx2
- Berichten: 225
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 20:40
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april
Als The Fonz morgen nog is bevestigd dan denk ik dat er 3 ipv 2 titelkandidaten zijn !!
))
0 x
supporter #34 THE FONZ !! http://www.twitter.com/GertHolemans onclick="window.open(this.href);return false;
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten