GP Czech Republic, Loket
-
Le
- mxdn winner
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP Czech Republic, Loket
Flip, ik ga zeker voor U supporteren, maar stel alles liefst nog één week uit aub.
0 x
-
Do
- ama sx 250 champ
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)
Dourte Gerrit schreef:EMX 125 warming up
Wie anders dan Jonass, Pauls best lap 1:49.852
Dercourt Nico 1:50.169 (verschil word kleiner)
Herbreteau, David 1:50.523
Belgen
Vermijl 21 best lap 1:53.887
Bosman 36 1:56.644
Willems 38 1:56.710 (net 15 geworden)
Dercourt wint EK !!
éérste Belg Vermijl knap 16de
Willems heel mooi 22ste !!!
0 x
-
St
- ama sx 250 champ
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
reeksen van 30 min voor die jongens..dat zijn ze toch niet gewend..
Willems reed wel z'n snelste ronde tegen het eind van de reeks aan.
in de 4-takt klasse kon Graulus de 2e plaats niet vasthouden. hij finishte uiteindelijk als 4e in het wiel van Mike Kras.
Brent Van Doninck opende sterk maar kwam na enkele ronden ten val toen hij op de 5e plaats lag in het wiel van Damon Graulus. hij verloor een aantal plaatsen maar kon toch nog als 9e finishen.
Dietger Damiaens startte erg slecht maar reed een prima wedstrijd jammer genoeg net niet genoeg om nog punten te scoren.
Van Horebeek gaat vandaag z'n eerste podium pakken.
in de 4-takt klasse kon Graulus de 2e plaats niet vasthouden. hij finishte uiteindelijk als 4e in het wiel van Mike Kras.
Brent Van Doninck opende sterk maar kwam na enkele ronden ten val toen hij op de 5e plaats lag in het wiel van Damon Graulus. hij verloor een aantal plaatsen maar kon toch nog als 9e finishen.
Dietger Damiaens startte erg slecht maar reed een prima wedstrijd jammer genoeg net niet genoeg om nog punten te scoren.
0 x
-
Do
- ama sx 250 champ
- Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)
Steve Van Avondt schreef:reeksen van 30 min voor die jongens..dat zijn ze toch niet gewend..
Tja BMB is juist de helft he " de volle 15 min" maar ze rijden alle 3 gelukkig ook buiten Belgie !!! dus ze kennen het wel !!
0 x
- Lander Vanderstraeten
- wk mister 875cc
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
DOEME! echt spijtige val van jeremy! hopelijk kan hij de race nog uitrijden pfffff
0 x
enjoy the ride, don't destroy it
- Lander Vanderstraeten
- wk mister 875cc
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
ECHT SPIJTIG VAN JERRE! Anders waren de eerste 4 belgen
.
Reeks 1:
1. Desalle
2. Strijbos (!)
3. Keeno
4. Der Tony

Reeks 1:
1. Desalle
2. Strijbos (!)
3. Keeno
4. Der Tony
0 x
enjoy the ride, don't destroy it
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Waarom leek het erop dat Cairoli echt voor de Jerre ging? Gelukkig liet Van Horebeek hem niet over het randje duwen en viel het kwartje naar Cairoli's kant.
0 x
- Etienne Dierckx
- the legend!
blijkbaar heeft dat KTM team wel iets tegen de jerre ...
dik verdiende zege van desalle, eindelijk nog eens een gp overwinning. Nu in Bastogne nog wat punten inlopen en het wordt nog spannend
Dat herlings al wereldkampioen is, is toch wel een dikke streep door de rekening voor de Belgische gp. Die invasie van Nederlandse supporters kunnen ze nu wel vergeten.
dik verdiende zege van desalle, eindelijk nog eens een gp overwinning. Nu in Bastogne nog wat punten inlopen en het wordt nog spannend

Dat herlings al wereldkampioen is, is toch wel een dikke streep door de rekening voor de Belgische gp. Die invasie van Nederlandse supporters kunnen ze nu wel vergeten.
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
-
Fr
- mx2 wk champ
Mooie races al bij al vandaag.Zeer jammer voor de Jerre van zijn val met problemen erna anders..
Mooi duels en prestatie van Strijbos tot op het laatst in heat twee.
Smets zal het moeilijk krijgen deze week.. Desalle chapeau natuurlijk
Het inzoomen op het starthek is zeer kort bij mx1 is dit per piloot of..triestig
Mooi duels en prestatie van Strijbos tot op het laatst in heat twee.
Smets zal het moeilijk krijgen deze week.. Desalle chapeau natuurlijk

Het inzoomen op het starthek is zeer kort bij mx1 is dit per piloot of..triestig
0 x
-
Fo
- european champ mx2
Mooie overwinning van Desalle, knap vechtende Strijbos, zonder pech Van Horebeek op het podium en De Dycker??? Dieje wou vandaag precies niet op het podium??? Vervalt hij in zijn oude gewoonte of had hij gisteren zijn dagje niet???
20 piloten........
20 piloten........

0 x
-
Ge
- 50cc rider
Etienne Dierckx schreef:blijkbaar heeft dat KTM team wel iets tegen de jerre ...
Die invasie was er gisteren in Loket ook ni ze , nog nooit zo weinig volk geweten daar !!!
0 x
-
St
- ama sx 250 champ
het is dan ook moeilijk nog een goeie reden te vinden om naar een GP motorcross te gaan zien.
komaan seg..20 piloten aan de start waarvan er 5 niet eens in vlm een podium kunnen rijden.
en van de top 10 is dan nog 50 procent een Belg..misschien moeten ze die maar opnieuw gaan weren zoals ze nog eens gedaan hebben om het WK een meer mondiale uitstraling te geven.
ik vind dit ook erg voor de (goeie) piloten die rond plaats 10,15 strijden en er veel voor moeten doen maar er quasi niks aan verdienen..ooit was het een eer en een prestatie in de gp's op die plaats te kunnen finishen..
Belgen reden een prima GP,ook Roelants schuift stilaan op al heeft dat ook/vooral te maken met de vele afwezigen..
komaan seg..20 piloten aan de start waarvan er 5 niet eens in vlm een podium kunnen rijden.
en van de top 10 is dan nog 50 procent een Belg..misschien moeten ze die maar opnieuw gaan weren zoals ze nog eens gedaan hebben om het WK een meer mondiale uitstraling te geven.
ik vind dit ook erg voor de (goeie) piloten die rond plaats 10,15 strijden en er veel voor moeten doen maar er quasi niks aan verdienen..ooit was het een eer en een prestatie in de gp's op die plaats te kunnen finishen..
Belgen reden een prima GP,ook Roelants schuift stilaan op al heeft dat ook/vooral te maken met de vele afwezigen..
0 x
-
Ol
- mx all time winner
Ik zou ze graag nog eens naar Jinin zien gaan voor de Tsjechische GP, als dat ooit nog haalbaar is...
0 x
-
Ma
- mx all time winner
Ik ken mensen die al bijna alle GP's gedaan hebben en die van Duitsland gingen doorgaan naar Loket , die zijn naar huis gekomen , omdat ze nie naar de cross willen gaan zien gelijk leeuwen achter de tralies , acommodatie was er perfect naar het schijnt , maar dat is maar bijzaak... Van strijd is niets te zien.... en da was de volgende reden om nie door te gaan .
Ge zou bij god bijna denken dat het mindere presteren van TC gisteren te maken heeft om er wat meer spanning in te steken , mischh te ver gezocht maar op den duur zou men van alles beginnen denken. KTM , TC , Youthstream.
Ge zou bij god bijna denken dat het mindere presteren van TC gisteren te maken heeft om er wat meer spanning in te steken , mischh te ver gezocht maar op den duur zou men van alles beginnen denken. KTM , TC , Youthstream.
0 x
-
Me
- european champ mx2
Wie vorige week wilde kon gewoon langs het parkoers staan er was wel wa zoekwerk nodig om die ingang te vinden.in zweden zitten de meesten op die rots da is ook net een tribune en niemand klaagt daarover, in Teutchental zit de helft ook op de helling op de banken, waar er geen zitplaatsen zijn zit meer dan de helft op zn eigen stoel het publiek heeft YS zelf op het idee gebracht let wel kben ook niet akkoord met wa er nu allemaal gebeurd maar die tribunes hebben de toeschouwers zelf in de hand gewerkt.
0 x
-
Me
- european champ mx2
Lander de val van jerre was al het gevolg van pech, zn voor rem blokeerde , iets met de shijf
0 x
-
Ca
- ama sx 250 champ
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Meesschaert Marc schreef:Wie vorige week wilde kon gewoon langs het parkoers staan er was wel wa zoekwerk nodig om die ingang te vinden.in zweden zitten de meesten op die rots da is ook net een tribune en niemand klaagt daarover, in Teutchental zit de helft ook op de helling op de banken, waar er geen zitplaatsen zijn zit meer dan de helft op zn eigen stoel het publiek heeft YS zelf op het idee gebracht let wel kben ook niet akkoord met wa er nu allemaal gebeurd maar die tribunes hebben de toeschouwers zelf in de hand gewerkt.
Gij gelooft nog in sinterklaas zeker.
0 x
Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
-
Bi
- european champ mx2
-
Ca
- ama sx 250 champ
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Gelieve geen stoeltjes mee te brengen naar Bastogne want als Luongo dit ziet is het volgend jaar grandprix in Francorchamps op de raidillon .
0 x
Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
-
Bi
- european champ mx2
ik bedoel WAT meer volk ,vroeger konden ze dat mooi inkleden zelfs dat is er niet meer bij
0 x