Orp-Le-Grand, nog zo'n echte.......
-
Dourte GerritDo
- ama sx 250 champ
- Berichten: 732
- Lid geworden op: Ma 12 Okt 2009, 19:28
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)
Re: Orp-Le-Grand, nog zo'n echte.......
Alles behalve een veilige wedstrijd !!! mede door het niet prepareren van het circuit !!!
0 x
-
Guy DickGu
- the legend!
- Berichten: 3392
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Galmaarden
Re: Orp-Le-Grand, nog zo'n echte.......
Lieven Wieleman schreef:Guy Dick schreef:Desalle is in aktie gekomen in een enduro-wedstrijd vandaag
in België?
Dinant
0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Orp-Le-Grand, nog zo'n echte.......
en meteen ook de enduro van dinant gewonnen ... voor cremer en melotte
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
-
Dourte GerritDo
- ama sx 250 champ
- Berichten: 732
- Lid geworden op: Ma 12 Okt 2009, 19:28
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)
Re: Orp-Le-Grand, nog zo'n echte.......
Met alle jaren enkel paalkes te kloppen , help je zelfs een super mooi circuit naar de .......
0 x
-
Mark DejongheMa
- mx all time winner
- Berichten: 1357
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: Orp-Le-Grand, nog zo'n echte.......
Is al jaren niks aan gedaan geweest,..... alleen gras en onkruid laten opgroeien....
0 x
- Frederik Van Eeckhoven
- mx all time winner
- Berichten: 1490
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: Orp-Le-Grand, nog zo'n echte.......
Vorig jaar zijn alle springbergen onder handen genomen en ook dit jaar zijn ze bij geschraapt. Ik vraag mij trouwens ook af wat er gevaarlijk was aan het circuit. Het feit dat het nog eens een echt mx circuit was met technische stukken? Er lagen geen sporen in de jumps, de sporen in de klei waren niet super diep en regelmatig ging de bulldozer zijn toertje doen.
Ik heb slechts twee kleine opmerking, het stof bovenaan, het sproeien van de eerste bocht. Maar dat tweede hebben ze zelfs nog recht getrokken voor de inters open reeks.
Ik heb slechts twee kleine opmerking, het stof bovenaan, het sproeien van de eerste bocht. Maar dat tweede hebben ze zelfs nog recht getrokken voor de inters open reeks.
0 x
"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
-
Dourte GerritDo
- ama sx 250 champ
- Berichten: 732
- Lid geworden op: Ma 12 Okt 2009, 19:28
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)
Re: Orp-Le-Grand, nog zo'n echte.......
STOF !!!zowel zaterdag als zondag namiddag !!! zondagmorgen de boel onder water zetten is dom !!!! (maar gemakkelijk) !!!!! de beloften zullen den boel wel droog rijden zullen ze gedacht hebben !!!
0 x
-
Steve JansSt
- 50cc rider
- Berichten: 14
- Lid geworden op: Vr 22 Jun 2012, 21:19
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: Orp-Le-Grand, nog zo'n echte.......
Dourte Gerrit schreef:STOF !!!zowel zaterdag als zondag namiddag !!! zondagmorgen de boel onder water zetten is dom !!!! (maar gemakkelijk) !!!!! de beloften zullen den boel wel droog rijden zullen ze gedacht hebben !!!
Wist niet dat de beloften tegenwoordig eerst reden. De seniors worden 'r toch altijd eerst opgejaagd.
0 x
-
Dourte GerritDo
- ama sx 250 champ
- Berichten: 732
- Lid geworden op: Ma 12 Okt 2009, 19:28
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)
Re: Orp-Le-Grand, nog zo'n echte.......
Sorry Steve , de seniors en dan nadien de beloften !!!!wat ik wou aankaarten dat het gewoon ni te verantwoord is !!! en .......het kan vermeden worden !!!
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten