Orp-Le-Grand, nog zo'n echte.......

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Do
Dourte Gerrit
ama sx 250 champ
Berichten: 732
Lid geworden op: Ma 12 Okt 2009, 19:28
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)

Re: Orp-Le-Grand, nog zo'n echte.......

Berichtdoor Dourte Gerrit Ma 02 Sep 2013, 22:10

Alles behalve een veilige wedstrijd !!! mede door het niet prepareren van het circuit !!!
0 x


Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: Orp-Le-Grand, nog zo'n echte.......

Berichtdoor Guy Dick Ma 02 Sep 2013, 23:50

Lieven Wieleman schreef:
Guy Dick schreef:Desalle is in aktie gekomen in een enduro-wedstrijd vandaag






in België? :mrgreen:



Dinant
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Orp-Le-Grand, nog zo'n echte.......

Berichtdoor Etienne Dierckx Di 03 Sep 2013, 09:25

en meteen ook de enduro van dinant gewonnen ... voor cremer en melotte
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Do
Dourte Gerrit
ama sx 250 champ
Berichten: 732
Lid geworden op: Ma 12 Okt 2009, 19:28
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)

Re: Orp-Le-Grand, nog zo'n echte.......

Berichtdoor Dourte Gerrit Wo 04 Sep 2013, 19:46

Met alle jaren enkel paalkes te kloppen , help je zelfs een super mooi circuit naar de .......
0 x


Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Orp-Le-Grand, nog zo'n echte.......

Berichtdoor Mark Dejonghe Wo 04 Sep 2013, 20:20

Is al jaren niks aan gedaan geweest,..... alleen gras en onkruid laten opgroeien....
0 x


Gebruikersavatar
Frederik Van Eeckhoven
mx all time winner
Berichten: 1490
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Orp-Le-Grand, nog zo'n echte.......

Berichtdoor Frederik Van Eeckhoven Do 05 Sep 2013, 21:10

Vorig jaar zijn alle springbergen onder handen genomen en ook dit jaar zijn ze bij geschraapt. Ik vraag mij trouwens ook af wat er gevaarlijk was aan het circuit. Het feit dat het nog eens een echt mx circuit was met technische stukken? Er lagen geen sporen in de jumps, de sporen in de klei waren niet super diep en regelmatig ging de bulldozer zijn toertje doen.

Ik heb slechts twee kleine opmerking, het stof bovenaan, het sproeien van de eerste bocht. Maar dat tweede hebben ze zelfs nog recht getrokken voor de inters open reeks.
0 x


"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
Do
Dourte Gerrit
ama sx 250 champ
Berichten: 732
Lid geworden op: Ma 12 Okt 2009, 19:28
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)

Re: Orp-Le-Grand, nog zo'n echte.......

Berichtdoor Dourte Gerrit Vr 06 Sep 2013, 17:06

STOF !!!zowel zaterdag als zondag namiddag !!! zondagmorgen de boel onder water zetten is dom !!!! (maar gemakkelijk) !!!!! de beloften zullen den boel wel droog rijden zullen ze gedacht hebben !!!
0 x


St
Steve Jans
50cc rider
Berichten: 14
Lid geworden op: Vr 22 Jun 2012, 21:19
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: Orp-Le-Grand, nog zo'n echte.......

Berichtdoor Steve Jans Vr 06 Sep 2013, 17:50

Dourte Gerrit schreef:STOF !!!zowel zaterdag als zondag namiddag !!! zondagmorgen de boel onder water zetten is dom !!!! (maar gemakkelijk) !!!!! de beloften zullen den boel wel droog rijden zullen ze gedacht hebben !!!











Wist niet dat de beloften tegenwoordig eerst reden. De seniors worden 'r toch altijd eerst opgejaagd.
0 x


Do
Dourte Gerrit
ama sx 250 champ
Berichten: 732
Lid geworden op: Ma 12 Okt 2009, 19:28
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)

Re: Orp-Le-Grand, nog zo'n echte.......

Berichtdoor Dourte Gerrit Za 07 Sep 2013, 08:30

Sorry Steve , de seniors en dan nadien de beloften !!!!wat ik wou aankaarten dat het gewoon ni te verantwoord is !!! en .......het kan vermeden worden !!!
0 x


Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten

Aanmelden · Registreer