Geen Gp's meer op motors tv?

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Gebruikersavatar
Frederik Van Eeckhoven
mx all time winner
Berichten: 1490
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Frederik Van Eeckhoven Do 31 Mar 2011, 18:30

Als het niet meteen terug op tv komt dan zullen héél véél crossers hun geluk(geld) over de plas gaan zoeken.

Zeker aangezien ze hier in Europa moeten leven van een loon van de teamsponsor. Want wie gaat er nu nog geld in een GP team pompen? Ze komen toch niet meer in de media...

Hopelijk is hun kwaliteit op het internet beter als vorig jaar, anders zal ik me toch nog een andere hobby/passie moeten zoeken voor op zondag. En dat ZONDER hulp van groen! :shock:

Oh, is er hier trouwens een zelfstandige geinteresseerd om T-shirtjes te drukken? Met op da achterzijde het grote Fuck youthstream logo en op de voorzijde en mouwtjes en waar je plek kunt vinden uw logo.
0 x


"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Etienne Dierckx Do 31 Mar 2011, 20:21

ik vraag me wel af met welke uitleg ze nu gaan afkomen bij YS .... dat waren toch degenen die er al een paar jaar op hameren hoe belangrijk live tv wel was voor het wereldkampioenschap. :?
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Fo
Fons Van Loon
mxdn winner
Berichten: 859
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 20:33
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Fons Van Loon Do 31 Mar 2011, 20:48

Het is eigenlijk de plicht van iedere cross liefhebber om zijne internet prul te boycotten niemand zou 1 euro aan die klootzak mogen geven!
0 x


Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Do 31 Mar 2011, 20:55

Fons Van Loon schreef:Het is eigenlijk de plicht van iedere cross liefhebber om zijne internet prul te boycotten niemand zou 1 euro aan die klootzak mogen geven!


Klopt. Maar wie gaat dan nu doen? Ieder van ons wilt het seizoen zien waarin Van Horebeek volledig ontbolstert en Desalle wereldkampioen word.
0 x


Fo
Fons Van Loon
mxdn winner
Berichten: 859
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 20:33
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Fons Van Loon Do 31 Mar 2011, 21:00

En toch zou het wel eens een aprilgrap kunnen zijn ,kijk eens op nl. motorstv.com het tweede bericht!
0 x


Gebruikersavatar
Rudi Vandenplas
mx3 wk champ
Berichten: 550
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:12
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Bekkevoort

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Rudi Vandenplas Do 31 Mar 2011, 21:13

Ik blijf het raar vinden dat het (nog) niet vermeld staat op zowel de MXlarge en de Youthstream website. Na morgen weten we allicht meer :?
0 x


AKA Rudicross
Gebruikersavatar
Jan Willem Visser
mxdn winner
Berichten: 905
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Jan Willem Visser Do 31 Mar 2011, 21:51

Fons Van Loon schreef:En toch zou het wel eens een aprilgrap kunnen zijn ,kijk eens op nl. motorstv.com het tweede bericht!


Die NL site is gewoon nog nie vertaald. Op de Engelse site staat het wel gewoon uitgelegd. En daarnaast is het 2 dagen voor 1 april geplaatst en is het volgens mij de bedoeling dat ge kunt lachen met een 1 april grap. Noem mij eens 1 iemand die hiermee gaat lachen.

Hoe spijtig het gewoon is het is gewoon afgelopen op MotorsTV
0 x


Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Guy Dick Do 31 Mar 2011, 22:31

Matthias Van Eeckhoven schreef:Het is lang geleden motorcross nog op zo weinig zenders is uitgezonden. Maar wat maakt het nog uit toch?

Ik word er moedeloos van men sport word uitgezogen en als het helemaal leeg is gezogen worden de rechten op het WK terug verkocht voor een monster bedrag en dan word er weeral aan verdiend!


Als Luongo dit kan waarmaken staat hij hoog op de lijst van mensen waar ik naar opkijk... dit is de taak van iedere CEO: winst maken...

@frederick: hoe hoog schat jij de kijkdichtheid van MotorsTV?

Bekijk het gewoon simpel: Luongo wil (meer) geld van MotorsTV om de GP's uit te zenden en die vinden geen sponsors om dat te betalen en haken af...
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Fo
Fons Van Loon
mxdn winner
Berichten: 859
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 20:33
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Fons Van Loon Do 31 Mar 2011, 23:42

Het is toch een raar verhaal ook over de nationals op de engelse site van motors tv eerst staat er een bericht dat ze rechtstreeks gaan uitzenden en dan komt er een bericht dat ze hoogtepunten gaan uitzenden!
0 x


Gebruikersavatar
Koen Daems
mx1 wk rookie
Berichten: 326
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:07
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Meerhout

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Koen Daems Vr 01 Apr 2011, 00:04

TV gids motorsTV

En ik zie daar niets van de GP's staan. Kan natuurlijk opgezet spel zijn. Maar om nu echt alles aan te passen voor een grap.
0 x


Unbidliama
Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Vr 01 Apr 2011, 01:01

Guy Dick schreef:
Matthias Van Eeckhoven schreef:Het is lang geleden motorcross nog op zo weinig zenders is uitgezonden. Maar wat maakt het nog uit toch?

Ik word er moedeloos van men sport word uitgezogen en als het helemaal leeg is gezogen worden de rechten op het WK terug verkocht voor een monster bedrag en dan word er weeral aan verdiend!


Als Luongo dit kan waarmaken staat hij hoog op de lijst van mensen waar ik naar opkijk... dit is de taak van iedere CEO: winst maken...

@frederick: hoe hoog schat jij de kijkdichtheid van MotorsTV?

Bekijk het gewoon simpel: Luongo wil (meer) geld van MotorsTV om de GP's uit te zenden en die vinden geen sponsors om dat te betalen en haken af...


Ik veronderstel dat als je mij quote dat het een vraag is aan mij? Matthias en anders is het aan Frederik. Maar om op jouw vraag te antwoorden. PR 2009: 1,07 Miljard mensen kijken de Grand Prixs daarvan doet 351,4 miljoen kijkers dat via MotorsTV dat natuurlijk in enkele landen digitaal te nemen is waaronder; Engeland, Nederland, Frankrijk en België maar dat maakt niet uit.

Dus Youthstream neemt nu de sponsors 1/3 van hun kijkpubliek weg en eigenlijk 3/3 van hun kijk publiek weg want ALLE LIVE contracten zijn verbroken om de welbekende redenen dus het gaat er niet over dat ze meer geld willen van MotorsTV of andere zenders want ze hebben gewoon een lopend contract verbroken.

Ze willen nu al het geld dat te verdienen valt met het Broadcasten van het Wereld kampioenschap zelf verdienen en dit via die website. Goed slim van de zakenman maar op lange termijn wil ik het nog wel eens zien want de zappende man die toevallig op het motorcross komt ben je kwijt en zovoort en daar kan een sponsor niet tevreden mee zijn. Maar komt deze sponsors dat wel te weten? Want cijfers en onze vrienden daar...
0 x


Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Guy Dick Vr 01 Apr 2011, 12:36

Ik snap de adverteerders bij VTM niet meer Matthias... :D

317 miljoen kijkers naar het WK MX?????????? Dat is evenveel als het aantal kijkers naar VTM over een heel jaar...

Dus: een multinational als Coca Cola zou evenveel kijkers hebben naar 16 spots op MotorsTV als het hele jaar door iedere dag 1 spot op VTM.
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Pa
Paul Verdonschot
world THQ sx champ
Berichten: 1552
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 10:36
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Paul Verdonschot Vr 01 Apr 2011, 12:48

Motors TV zal ook in 2011 LIVE verslag doen van het FIM World Motocross kampioenschap. Alle vijftien Grand Prix evenementen ondergaan een complete High Speed Televisie behandeling.

Zowel MX1, MX2, het WK voor vrouwen en de MX of Nations worden LIVE verslagen


dit staat toch op de site :!:
0 x


paladin
Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Vr 01 Apr 2011, 15:31

Guy Dick schreef:Ik snap de adverteerders bij VTM niet meer Matthias... :D

317 miljoen kijkers naar het WK MX?????????? Dat is evenveel als het aantal kijkers naar VTM over een heel jaar...

Dus: een multinational als Coca Cola zou evenveel kijkers hebben naar 16 spots op MotorsTV als het hele jaar door iedere dag 1 spot op VTM.


Hey de cijfers van YS zijn altijd correct dat weet je toch ... En zoals al gezegd MotorsTV zit in heel wat landen op de kabel. Bekijk dit maar eens even.

Dus het is ongeveer 20 miljoen kijkers per Grand Prix en dat verdeeld over 39 landen waar het beschikbaar is, dat is dus even snel berekend een 512820,5128205128 per land ... uhm tja cijfers van Youthstream ben niet verantwoordelijk voor deze.
0 x


Mi
Michael De Kerk
mx2 wk rookie
Berichten: 267
Lid geworden op: Vr 21 Aug 2009, 18:46
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Michael De Kerk Vr 01 Apr 2011, 16:55

Erik Eggens is/was verslaggever van de GP's op motorstv, hij heeft nu ook laten weten dat het over is en zeker geen grap is. dus het lijkt toch echt waar te zijn..
0 x


Ci
Cindy Nuijten
125cc junior EK
Berichten: 93
Lid geworden op: Zo 15 Aug 2010, 14:21
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Cindy Nuijten Vr 01 Apr 2011, 18:41

Op redbulltv.com zenden ze het volgens het schema wel uit...
0 x


Gebruikersavatar
Frederik Van Eeckhoven
mx all time winner
Berichten: 1490
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Frederik Van Eeckhoven Vr 01 Apr 2011, 20:35

@Guy, geen exact idee. Maar zo'n GP zal toch wel door een redelijk pak unieke kijkers bekeken worden. Want wanneer het mx seizoen bezig is zende ze de GP wel elke dag een stuk of 3-4 keer uit.

Ook is Motors TV een hele internationale zender. UK, France, NL, BE ... 2/3e van de mx liefhebbers keek toch wel naar de mx op motors tv schat ik.


In ieder geval zal het toen meer bekeken geweest zijn dan nu. Al was het maar door een rondzappende loner die enkel keek in de hoop dat iemand z'n nek brak. Maar ook die persoon kon niet naast de bilboards kijken.
0 x


"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
Fo
Fons Van Loon
mxdn winner
Berichten: 859
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 20:33
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Fons Van Loon Vr 01 Apr 2011, 21:32

Het is eigenlijk te absurd om waar te zijn maar toch zal het zo zijn,van mij krijgen die gekken van youtstream geen halve euro meer nie voor internet en ook de 4 grote prijzen en de mxdn die ik gepland had om naartoe te gaan schrap ik van mijn kalender.
0 x


Gebruikersavatar
Sven Deutschmann
mxdn winner
Berichten: 875
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:25
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Sven Deutschmann Vr 01 Apr 2011, 23:06

met een beetje geluk krijgen we iemand die torrents ervan post.. zo hoef je er tenminste die dikzak niet rijk mee te maken!!
0 x


Gebruikersavatar
Harrie Meuwissen
european champ mx2
Berichten: 200
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 21:05
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Harrie Meuwissen Vr 01 Apr 2011, 23:30

Boycotten die klootzak....

Maar ja , iedereen gaat hem toch weer geld in zijn reet duwen via zijn internet-show...iedereen wil het het toch zien :roll:
En dan heeft hij zijn doel weer bereikt :evil:
0 x


Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden · Registreer