Guy Dick schreef:Matthias Van Eeckhoven schreef:Het is lang geleden motorcross nog op zo weinig zenders is uitgezonden. Maar wat maakt het nog uit toch?
Ik word er moedeloos van men sport word uitgezogen en als het helemaal leeg is gezogen worden de rechten op het WK terug verkocht voor een monster bedrag en dan word er weeral aan verdiend!
Als Luongo dit kan waarmaken staat hij hoog op de lijst van mensen waar ik naar opkijk... dit is de taak van iedere CEO: winst maken...
@frederick: hoe hoog schat jij de kijkdichtheid van MotorsTV?
Bekijk het gewoon simpel: Luongo wil (meer) geld van MotorsTV om de GP's uit te zenden en die vinden geen sponsors om dat te betalen en haken af...
Ik veronderstel dat als je mij quote dat het een vraag is aan mij? Matthias en anders is het aan Frederi
k. Maar om op jouw vraag te antwoorden. PR 2009: 1,07 Miljard mensen kijken de Grand Prixs daarvan doet 351,4 miljoen kijkers dat via MotorsTV dat natuurlijk in enkele landen digitaal te nemen is waaronder; Engeland, Nederland, Frankrijk en België maar dat maakt niet uit.
Dus Youthstream neemt nu de sponsors 1/3 van hun kijkpubliek weg en eigenlijk 3/3 van hun kijk publiek weg want ALLE LIVE contracten zijn verbroken om de welbekende redenen dus het gaat er niet over dat ze meer geld willen van MotorsTV of andere zenders want ze hebben gewoon een lopend contract
verbroken.Ze willen nu al het geld dat te verdienen valt met het Broadcasten van het Wereld kampioenschap zelf verdienen en dit via die website. Goed slim van de zakenman maar op lange termijn wil ik het nog wel eens zien want de zappende man die toevallig op het motorcross komt ben je kwijt en zovoort en daar kan een sponsor niet tevreden mee zijn. Maar komt deze sponsors dat wel te weten? Want cijfers en onze vrienden daar...