17&18|09 -MXDN - St Jean d'Angely (FR): Race Weekend

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Gebruikersavatar
Rudi Vandenplas
mx3 wk champ
Berichten: 550
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:12
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Bekkevoort

Re: 17&18|09 -MXDN - St Jean d'Angely (FR): Race Weekend

Berichtdoor Rudi Vandenplas Zo 18 Sep 2011, 14:05

Zowel Marvin als Joël waren minder dan 1 sec van hun resp. voorganger. En nu met op papier onze beste troeven in de volgende reeks ... er is misschien wel een verrassing in de maak 8-)
0 x


AKA Rudicross
Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 17&18|09 -MXDN - St Jean d'Angely (FR): Race Weekend

Berichtdoor Etienne Dierckx Zo 18 Sep 2011, 14:08

Tussenstand na de eerste reeks

1 Great Britain 13
4 Race 1 10 SEARLE, Tommy ACU Kawasaki MX1
9 Race 1 11 WILSON, Dean ACU Kawasaki MX2

2 France 19
8 Race 1 20 MUSQUIN, Marvin AMA KTM MX2
11 Race 1 19 POURCEL, Christophe FFM Kawasaki MX1

3 Australia 20
1 Race 1 16 REED, Chad MA Honda MX1
19 Race 1 17 MOSS, Matt MA KTM MX2

4 USA 20
3 Race 1 1 DUNGEY, Ryan AMA Suzuki MX1
17 Race 1 2 BAGGETT, Blake AMA Kawasaki MX2

5 Estonia 24
6 Race 1 43 LEOK, Tanel EMF TM MX1
18 Race 1 44 RÄTSEP, Priit EMF Honda MX2

6 Belgium 26
10 Race 1 5 ROELANTS, Joel FMB KTM MX2
16 Race 1 4 VAN DAELE, Marvin FMB Honda MX1


7 Rep. of South Africa 29
5 Race 1 116 RATTRAY, Tyla MSA Kawasaki MX1
24 Race 1 117 TERREBLANCE, Shannon MSA Honda MX2


8 Germany 30
2 Race 1 8 ROCZEN, Ken DMSB KTM MX2
28 Race 1 7 SIEGL, Daniel DMSB KTM MX1


9 Portugal 42
12 Race 1 25 GONCALVES, Rui FMP Honda MX1
30 Race 1 26 ALBERTO, Paulo FMP Suzuki MX2


10 Spain 43
7 Race 1 37 BARRAGAN, Jonathan RFME Kawasaki MX1
36 Race 1 38 BUTRON, Jose Antonio RFME KTM MX2
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Jo
Joeri Lambrecht
125cc rookie
Berichten: 142
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:14
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 17&18|09 -MXDN - St Jean d'Angely (FR): Race Weekend

Berichtdoor Joeri Lambrecht Zo 18 Sep 2011, 14:14

-pourcel heeft meestal één (mindere reeks) en één goeie reeks,dus van frankrijk verwacht ik nog wel wat...

-ken roczen eigenlijk ongeloofelijk

- het niveau van de ama is volgens mij toch nog altijd iets hoger,zonder tegenslagen zal de gp winst 8 keer op de tien naar iemand gaan die in amerika rijdt...

- belgie goed resultaat (op niveau vind ik),
marvin komt toch van de 24e positie,knap terug...en als je ziet wie er voor roelandts aankomt,is het gewoon knap
0 x


Gebruikersavatar
Jan Willem Visser
mxdn winner
Berichten: 905
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 17&18|09 -MXDN - St Jean d'Angely (FR): Race Weekend

Berichtdoor Jan Willem Visser Zo 18 Sep 2011, 14:16

Wel jammer dat Marvin zich nog een plaatsje laat afsnoepen in de laatste ronde. Had eigenlijk gehoopt dat hij Pyronen nog wel ging pakken. 2 plekken hoger had dus gekund.
0 x


Gebruikersavatar
Rudi Vandenplas
mx3 wk champ
Berichten: 550
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:12
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Bekkevoort

Re: 17&18|09 -MXDN - St Jean d'Angely (FR): Race Weekend

Berichtdoor Rudi Vandenplas Zo 18 Sep 2011, 14:21

Zet Desalle, Phili, Nagl, Frossard etc... hier tussen en je zal geen dominatie van de AMA piloten vinden, eerder een mooie mix met het beste van beide federaties.
0 x


AKA Rudicross
Br
Brayen Callaert
mx1 wk rookie
Berichten: 304
Lid geworden op: Di 28 Jul 2009, 19:18
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Baasrode (Dendermonde)
Contact:

Re: 17&18|09 -MXDN - St Jean d'Angely (FR): Race Weekend

Berichtdoor Brayen Callaert Zo 18 Sep 2011, 14:27

Ik mis hier een Desalle & frossard die toch wel steeds mooie momenten in een race kunnen brengen . . . . . Maar aan de andere kant doe ik mijn petje af voor "the flying post man !" je moet het maar doen he als facteur je nog is opladen voor zo'n race en dan toch nog presteren ook ! ook roelants super als de mx2+open de belgen gewoon kunnen doen wat ze moeten doen dan zit er podium in ook al is dit voorbarig . . . .
0 x


Grat in haak ahja XD
-----Callaert Mx-----
Pitbike-Mx Rider #231
www.pitbikeplanet.eu
Gebruikersavatar
Lander Vanderstraeten
wk mister 875cc
Berichten: 2451
Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
Contact:

Re: 17&18|09 -MXDN - St Jean d'Angely (FR): Race Weekend

Berichtdoor Lander Vanderstraeten Zo 18 Sep 2011, 15:19

Gooooooooo Belgiummmmmm!! Momenteel staan we 3es!!! :D :lol: :D
0 x


enjoy the ride, don't destroy it
Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 17&18|09 -MXDN - St Jean d'Angely (FR): Race Weekend

Berichtdoor Etienne Dierckx Zo 18 Sep 2011, 15:25

tussenstand, rekening houdend met 1 schrapresultaat, dus de 3 beste reeksen

1 Duitsland 19
2 Frankrijk 20
3 usa 23
4 Belgie 27
5 GB 27
6 Zuid Afrika 35
7 Spanje 35
8 Nederland 36

dus het kan nog alle kanten uit ...

Duitsland valt vermoedelijk nog weg want die moeten het nu hebben van Siegl en Schiffer

USA moet in principe nu zijn beste reeks krijgen met Dungey en Villo
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Gebruikersavatar
Sven Deutschmann
mxdn winner
Berichten: 875
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:25
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 17&18|09 -MXDN - St Jean d'Angely (FR): Race Weekend

Berichtdoor Sven Deutschmann Zo 18 Sep 2011, 15:26

het gevecht tussen herlings en villo was gewoonweg top! mooi voor the bullit

belgie tot nu toe supers.. had het niet verwacht zoals het er nu uitziet
0 x


Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 17&18|09 -MXDN - St Jean d'Angely (FR): Race Weekend

Berichtdoor Filip Hardis Zo 18 Sep 2011, 15:32

It aint over till the fat lady sings!! Let maar op mijn woorden. USA heeft zijn twee beste paarden gehouden voor de laatste reeks.
Duitsland kun je van uitgaan dat die wegvallen.

Mijne prono : 1. USA 2.Frankrijk 3. BELGIE
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Jo
Johny Dejaeghere
125cc junior EK
Berichten: 83
Lid geworden op: Ma 14 Sep 2009, 13:38
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 17&18|09 -MXDN - St Jean d'Angely (FR): Race Weekend

Berichtdoor Johny Dejaeghere Zo 18 Sep 2011, 15:38

Persoonlijk had ik het ook zo in gedachten
1 usa
2 frankrijk
3 Belgie

Onze Belgen doen uitstekend werk , damn ,
Duitsland zal (hopelijk) falen in de 3é reeks ,

Go Belgium go !!!!
0 x


Gebruikersavatar
Gunther Smeys
mx all time winner
Berichten: 1258
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 17&18|09 -MXDN - St Jean d'Angely (FR): Race Weekend

Berichtdoor Gunther Smeys Zo 18 Sep 2011, 15:42

Hou UK nog in de gaten, daarmee zijn we nog ni thuis....een derde stek zou meer dan geweldig zijn voor Belgie...
0 x


http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 17&18|09 -MXDN - St Jean d'Angely (FR): Race Weekend

Berichtdoor Etienne Dierckx Zo 18 Sep 2011, 15:42

Ook australie niet vergeten ....

Heeft met 1 schrapresultaat (moss die zijn bike het begaf in de parade lap), 27 punten.

En die krijgen nu nog Reede en Metcalfe. Als die rijden voor wat ze waard zijn, doen die zeker mee voor het podium.
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 17&18|09 -MXDN - St Jean d'Angely (FR): Race Weekend

Berichtdoor Filip Hardis Zo 18 Sep 2011, 15:47

duitsland mist volgende reeks roczen, daar kunde dus van uitgaan dat die terugvallen.
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Gebruikersavatar
Jan Vanhulle
mx2 amateur champ
Berichten: 158
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:41
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: 17&18|09 -MXDN - St Jean d'Angely (FR): Race Weekend

Berichtdoor Jan Vanhulle Zo 18 Sep 2011, 15:50

Amai, Team Italië.... Van tegenslag gesproken.

Marvin Van Daele deed het schitterend de eerste reeks, Roelants deed het nog schitterender en Kevin Strijbos een zeer prachtig resultaat neergezet.

Amerika zal alsnog winnen.
0 x


If there's magic in motocross, it's the magic of fighting battles beyond endurance. It's the magic of risking everything for a dream that nobody sees but you.
Gebruikersavatar
Kevin De Bock
mx2 wk rookie
Berichten: 255
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 22:15
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Locatie: Hulst City
Contact:

Re: 17&18|09 -MXDN - St Jean d'Angely (FR): Race Weekend

Berichtdoor Kevin De Bock Zo 18 Sep 2011, 16:03

prachtig van herlings en Roczen

Liever da frankrijk of belgie ofzo wint ipv usa
0 x


It is better to be a racer for a day then a spectator for life
Gebruikersavatar
Koen Daems
mx1 wk rookie
Berichten: 326
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:07
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Meerhout

Re: 17&18|09 -MXDN - St Jean d'Angely (FR): Race Weekend

Berichtdoor Koen Daems Zo 18 Sep 2011, 16:41

Strijbos verdient een goed team volgend seizoen.
Het belgisch team laat een pracht prestatie zien.
0 x


Unbidliama
Jo
Johny Dejaeghere
125cc junior EK
Berichten: 83
Lid geworden op: Ma 14 Sep 2009, 13:38
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 17&18|09 -MXDN - St Jean d'Angely (FR): Race Weekend

Berichtdoor Johny Dejaeghere Zo 18 Sep 2011, 16:57

Een prachtig resultaat van Team Belgie ,

Proficiat kerels !!!!
0 x


Sv
Sven Van Mieghem
mx1 wk rookie
Berichten: 320
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 22:43
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 17&18|09 -MXDN - St Jean d'Angely (FR): Race Weekend

Berichtdoor Sven Van Mieghem Zo 18 Sep 2011, 17:03

tieste regie(beelden) , heel moeilijk om juiste info te krijgen, wat ik zag op tv, laatste reeks hele slechte start van strijbos, komt volgens mij ook nog even tenval op een berg achteraan in beeld tijdens ronde één. Rijdt dan sterke reeks waar hij volgens mij nog in de laatste ronde in de aanval gaat op reed en paulin maar moet dan iets gebeurd zijn want verliest nog enkele plaatsen. marvin kan zich ook nog net ontdubbelen in beeld. Start was superbelangrijk.
Schrapresultaat zou van mij is achterwege mogen blijven, was andere uitslag dan.
0 x


Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: 17&18|09 -MXDN - St Jean d'Angely (FR): Race Weekend

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Zo 18 Sep 2011, 17:08

Sorry maar de laatste reeks wat gewoon een typisch voorbeeld van een Youthstream Fail! Live Timing die helemaal op hol slaat, Regie die cruciale momenten mist ... lame!

Wat is bijvoorbeeld gebeurd met Christophe Pourcel?? Was hij zo kwaad op zichzelf of was er een aanvaring met Ryan Dungey?
0 x


Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden · Registreer