17&18|09 -MXDN - St Jean d'Angely (FR): Race Weekend
- Rudi Vandenplas
- mx3 wk champ
- Berichten: 550
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:12
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Bekkevoort
Re: 17&18|09 -MXDN - St Jean d'Angely (FR): Race Weekend
Zowel Marvin als Joël waren minder dan 1 sec van hun resp. voorganger. En nu met op papier onze beste troeven in de volgende reeks ... er is misschien wel een verrassing in de maak 
0 x
AKA Rudicross
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 17&18|09 -MXDN - St Jean d'Angely (FR): Race Weekend
Tussenstand na de eerste reeks
1 Great Britain 13
4 Race 1 10 SEARLE, Tommy ACU Kawasaki MX1
9 Race 1 11 WILSON, Dean ACU Kawasaki MX2
2 France 19
8 Race 1 20 MUSQUIN, Marvin AMA KTM MX2
11 Race 1 19 POURCEL, Christophe FFM Kawasaki MX1
3 Australia 20
1 Race 1 16 REED, Chad MA Honda MX1
19 Race 1 17 MOSS, Matt MA KTM MX2
4 USA 20
3 Race 1 1 DUNGEY, Ryan AMA Suzuki MX1
17 Race 1 2 BAGGETT, Blake AMA Kawasaki MX2
5 Estonia 24
6 Race 1 43 LEOK, Tanel EMF TM MX1
18 Race 1 44 RÄTSEP, Priit EMF Honda MX2
6 Belgium 26
10 Race 1 5 ROELANTS, Joel FMB KTM MX2
16 Race 1 4 VAN DAELE, Marvin FMB Honda MX1
7 Rep. of South Africa 29
5 Race 1 116 RATTRAY, Tyla MSA Kawasaki MX1
24 Race 1 117 TERREBLANCE, Shannon MSA Honda MX2
8 Germany 30
2 Race 1 8 ROCZEN, Ken DMSB KTM MX2
28 Race 1 7 SIEGL, Daniel DMSB KTM MX1
9 Portugal 42
12 Race 1 25 GONCALVES, Rui FMP Honda MX1
30 Race 1 26 ALBERTO, Paulo FMP Suzuki MX2
10 Spain 43
7 Race 1 37 BARRAGAN, Jonathan RFME Kawasaki MX1
36 Race 1 38 BUTRON, Jose Antonio RFME KTM MX2
1 Great Britain 13
4 Race 1 10 SEARLE, Tommy ACU Kawasaki MX1
9 Race 1 11 WILSON, Dean ACU Kawasaki MX2
2 France 19
8 Race 1 20 MUSQUIN, Marvin AMA KTM MX2
11 Race 1 19 POURCEL, Christophe FFM Kawasaki MX1
3 Australia 20
1 Race 1 16 REED, Chad MA Honda MX1
19 Race 1 17 MOSS, Matt MA KTM MX2
4 USA 20
3 Race 1 1 DUNGEY, Ryan AMA Suzuki MX1
17 Race 1 2 BAGGETT, Blake AMA Kawasaki MX2
5 Estonia 24
6 Race 1 43 LEOK, Tanel EMF TM MX1
18 Race 1 44 RÄTSEP, Priit EMF Honda MX2
6 Belgium 26
10 Race 1 5 ROELANTS, Joel FMB KTM MX2
16 Race 1 4 VAN DAELE, Marvin FMB Honda MX1
7 Rep. of South Africa 29
5 Race 1 116 RATTRAY, Tyla MSA Kawasaki MX1
24 Race 1 117 TERREBLANCE, Shannon MSA Honda MX2
8 Germany 30
2 Race 1 8 ROCZEN, Ken DMSB KTM MX2
28 Race 1 7 SIEGL, Daniel DMSB KTM MX1
9 Portugal 42
12 Race 1 25 GONCALVES, Rui FMP Honda MX1
30 Race 1 26 ALBERTO, Paulo FMP Suzuki MX2
10 Spain 43
7 Race 1 37 BARRAGAN, Jonathan RFME Kawasaki MX1
36 Race 1 38 BUTRON, Jose Antonio RFME KTM MX2
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
-
Joeri LambrechtJo
- 125cc rookie
- Berichten: 142
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:14
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 17&18|09 -MXDN - St Jean d'Angely (FR): Race Weekend
-pourcel heeft meestal één (mindere reeks) en één goeie reeks,dus van frankrijk verwacht ik nog wel wat...
-ken roczen eigenlijk ongeloofelijk
- het niveau van de ama is volgens mij toch nog altijd iets hoger,zonder tegenslagen zal de gp winst 8 keer op de tien naar iemand gaan die in amerika rijdt...
- belgie goed resultaat (op niveau vind ik),
marvin komt toch van de 24e positie,knap terug...en als je ziet wie er voor roelandts aankomt,is het gewoon knap
-ken roczen eigenlijk ongeloofelijk
- het niveau van de ama is volgens mij toch nog altijd iets hoger,zonder tegenslagen zal de gp winst 8 keer op de tien naar iemand gaan die in amerika rijdt...
- belgie goed resultaat (op niveau vind ik),
marvin komt toch van de 24e positie,knap terug...en als je ziet wie er voor roelandts aankomt,is het gewoon knap
0 x
- Jan Willem Visser
- mxdn winner
- Berichten: 905
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 17&18|09 -MXDN - St Jean d'Angely (FR): Race Weekend
Wel jammer dat Marvin zich nog een plaatsje laat afsnoepen in de laatste ronde. Had eigenlijk gehoopt dat hij Pyronen nog wel ging pakken. 2 plekken hoger had dus gekund.
0 x
- Rudi Vandenplas
- mx3 wk champ
- Berichten: 550
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:12
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Bekkevoort
Re: 17&18|09 -MXDN - St Jean d'Angely (FR): Race Weekend
Zet Desalle, Phili, Nagl, Frossard etc... hier tussen en je zal geen dominatie van de AMA piloten vinden, eerder een mooie mix met het beste van beide federaties.
0 x
AKA Rudicross
-
Brayen CallaertBr
- mx1 wk rookie
- Berichten: 304
- Lid geworden op: Di 28 Jul 2009, 19:18
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Baasrode (Dendermonde)
- Contact:
Re: 17&18|09 -MXDN - St Jean d'Angely (FR): Race Weekend
Ik mis hier een Desalle & frossard die toch wel steeds mooie momenten in een race kunnen brengen . . . . . Maar aan de andere kant doe ik mijn petje af voor "the flying post man !" je moet het maar doen he als facteur je nog is opladen voor zo'n race en dan toch nog presteren ook ! ook roelants super als de mx2+open de belgen gewoon kunnen doen wat ze moeten doen dan zit er podium in ook al is dit voorbarig . . . .
0 x
- Lander Vanderstraeten
- wk mister 875cc
- Berichten: 2451
- Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
- Contact:
Re: 17&18|09 -MXDN - St Jean d'Angely (FR): Race Weekend
Gooooooooo Belgiummmmmm!! Momenteel staan we 3es!!!

0 x
enjoy the ride, don't destroy it
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 17&18|09 -MXDN - St Jean d'Angely (FR): Race Weekend
tussenstand, rekening houdend met 1 schrapresultaat, dus de 3 beste reeksen
1 Duitsland 19
2 Frankrijk 20
3 usa 23
4 Belgie 27
5 GB 27
6 Zuid Afrika 35
7 Spanje 35
8 Nederland 36
dus het kan nog alle kanten uit ...
Duitsland valt vermoedelijk nog weg want die moeten het nu hebben van Siegl en Schiffer
USA moet in principe nu zijn beste reeks krijgen met Dungey en Villo
1 Duitsland 19
2 Frankrijk 20
3 usa 23
4 Belgie 27
5 GB 27
6 Zuid Afrika 35
7 Spanje 35
8 Nederland 36
dus het kan nog alle kanten uit ...
Duitsland valt vermoedelijk nog weg want die moeten het nu hebben van Siegl en Schiffer
USA moet in principe nu zijn beste reeks krijgen met Dungey en Villo
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
- Sven Deutschmann
- mxdn winner
- Berichten: 875
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:25
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 17&18|09 -MXDN - St Jean d'Angely (FR): Race Weekend
het gevecht tussen herlings en villo was gewoonweg top! mooi voor the bullit
belgie tot nu toe supers.. had het niet verwacht zoals het er nu uitziet
belgie tot nu toe supers.. had het niet verwacht zoals het er nu uitziet
0 x
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 17&18|09 -MXDN - St Jean d'Angely (FR): Race Weekend
It aint over till the fat lady sings!! Let maar op mijn woorden. USA heeft zijn twee beste paarden gehouden voor de laatste reeks.
Duitsland kun je van uitgaan dat die wegvallen.
Mijne prono : 1. USA 2.Frankrijk 3. BELGIE
Duitsland kun je van uitgaan dat die wegvallen.
Mijne prono : 1. USA 2.Frankrijk 3. BELGIE
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
-
Johny DejaeghereJo
- 125cc junior EK
- Berichten: 83
- Lid geworden op: Ma 14 Sep 2009, 13:38
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 17&18|09 -MXDN - St Jean d'Angely (FR): Race Weekend
Persoonlijk had ik het ook zo in gedachten
1 usa
2 frankrijk
3 Belgie
Onze Belgen doen uitstekend werk , damn ,
Duitsland zal (hopelijk) falen in de 3é reeks ,
Go Belgium go !!!!
1 usa
2 frankrijk
3 Belgie
Onze Belgen doen uitstekend werk , damn ,
Duitsland zal (hopelijk) falen in de 3é reeks ,
Go Belgium go !!!!
0 x
- Gunther Smeys
- mx all time winner
- Berichten: 1258
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 17&18|09 -MXDN - St Jean d'Angely (FR): Race Weekend
Hou UK nog in de gaten, daarmee zijn we nog ni thuis....een derde stek zou meer dan geweldig zijn voor Belgie...
0 x
http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 17&18|09 -MXDN - St Jean d'Angely (FR): Race Weekend
Ook australie niet vergeten ....
Heeft met 1 schrapresultaat (moss die zijn bike het begaf in de parade lap), 27 punten.
En die krijgen nu nog Reede en Metcalfe. Als die rijden voor wat ze waard zijn, doen die zeker mee voor het podium.
Heeft met 1 schrapresultaat (moss die zijn bike het begaf in de parade lap), 27 punten.
En die krijgen nu nog Reede en Metcalfe. Als die rijden voor wat ze waard zijn, doen die zeker mee voor het podium.
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 17&18|09 -MXDN - St Jean d'Angely (FR): Race Weekend
duitsland mist volgende reeks roczen, daar kunde dus van uitgaan dat die terugvallen.
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
- Jan Vanhulle
- mx2 amateur champ
- Berichten: 158
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:41
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: 17&18|09 -MXDN - St Jean d'Angely (FR): Race Weekend
Amai, Team Italië.... Van tegenslag gesproken.
Marvin Van Daele deed het schitterend de eerste reeks, Roelants deed het nog schitterender en Kevin Strijbos een zeer prachtig resultaat neergezet.
Amerika zal alsnog winnen.
Marvin Van Daele deed het schitterend de eerste reeks, Roelants deed het nog schitterender en Kevin Strijbos een zeer prachtig resultaat neergezet.
Amerika zal alsnog winnen.
0 x
If there's magic in motocross, it's the magic of fighting battles beyond endurance. It's the magic of risking everything for a dream that nobody sees but you.
- Kevin De Bock
- mx2 wk rookie
- Berichten: 255
- Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 22:15
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Locatie: Hulst City
- Contact:
Re: 17&18|09 -MXDN - St Jean d'Angely (FR): Race Weekend
prachtig van herlings en Roczen
Liever da frankrijk of belgie ofzo wint ipv usa
Liever da frankrijk of belgie ofzo wint ipv usa
0 x
It is better to be a racer for a day then a spectator for life
- Koen Daems
- mx1 wk rookie
- Berichten: 326
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:07
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Meerhout
Re: 17&18|09 -MXDN - St Jean d'Angely (FR): Race Weekend
Strijbos verdient een goed team volgend seizoen.
Het belgisch team laat een pracht prestatie zien.
Het belgisch team laat een pracht prestatie zien.
0 x
Unbidliama
-
Johny DejaeghereJo
- 125cc junior EK
- Berichten: 83
- Lid geworden op: Ma 14 Sep 2009, 13:38
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 17&18|09 -MXDN - St Jean d'Angely (FR): Race Weekend
Een prachtig resultaat van Team Belgie ,
Proficiat kerels !!!!
Proficiat kerels !!!!
0 x
-
Sven Van MieghemSv
- mx1 wk rookie
- Berichten: 320
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 22:43
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 17&18|09 -MXDN - St Jean d'Angely (FR): Race Weekend
tieste regie(beelden) , heel moeilijk om juiste info te krijgen, wat ik zag op tv, laatste reeks hele slechte start van strijbos, komt volgens mij ook nog even tenval op een berg achteraan in beeld tijdens ronde één. Rijdt dan sterke reeks waar hij volgens mij nog in de laatste ronde in de aanval gaat op reed en paulin maar moet dan iets gebeurd zijn want verliest nog enkele plaatsen. marvin kan zich ook nog net ontdubbelen in beeld. Start was superbelangrijk.
Schrapresultaat zou van mij is achterwege mogen blijven, was andere uitslag dan.
Schrapresultaat zou van mij is achterwege mogen blijven, was andere uitslag dan.
0 x
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
- Berichten: 2825
- Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: 17&18|09 -MXDN - St Jean d'Angely (FR): Race Weekend
Sorry maar de laatste reeks wat gewoon een typisch voorbeeld van een Youthstream Fail! Live Timing die helemaal op hol slaat, Regie die cruciale momenten mist ... lame!
Wat is bijvoorbeeld gebeurd met Christophe Pourcel?? Was hij zo kwaad op zichzelf of was er een aanvaring met Ryan Dungey?
Wat is bijvoorbeeld gebeurd met Christophe Pourcel?? Was hij zo kwaad op zichzelf of was er een aanvaring met Ryan Dungey?
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten