Matterley Basin, last stop before Lierop
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Matterley Basin, last stop before Lierop
malin is gewoon aanwezig op elke gp ....
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
- Jan Willem Visser
- mxdn winner
- Berichten: 905
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Matterley Basin, last stop before Lierop
Da snap ik. Ma hij kijkt toch ook gewoon op een scherm? Hij zag da bij Ferris wel en ziet veel meer/beter lijkt het. Heeft hij dan wel een groot HD scherm ter beschikking?
En daarbij is malin natuurlijk vele malen beter geinformeerd. Hij zit week in week uit int wereldje en da merk je terug in zun verslag.
En daarbij is malin natuurlijk vele malen beter geinformeerd. Hij zit week in week uit int wereldje en da merk je terug in zun verslag.
0 x
-
Mark DejongheMa
- mx all time winner
- Berichten: 1357
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Pierre Vandenplas
- mx2 wk champ
- Berichten: 642
- Lid geworden op: Do 10 Sep 2009, 12:42
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Rotselaar
Re: Matterley Basin, last stop before Lierop
Even iets anders, weet iemand wat er eigenlijk aan de moto van Cairoli scheelde? Volgens mij de boite kapot, hij kwam waarschijnlijk in de bochten in een lagere versnelling en de boite blokkeerde telkens. Want toen hij in de pits stond startte de moto direct en leek het alsof hij in een hoge versnelling moest vertrekken!
0 x
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Matterley Basin, last stop before Lierop
volgens hem .... bij het vieren van de titel, de motor een beetje pijn gedaan ...
I celebrated a little bit too much, I revved the bike really hard after winning the title and my bike was going funny, it wasn’t right
I celebrated a little bit too much, I revved the bike really hard after winning the title and my bike was going funny, it wasn’t right
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
-
Gilles Van BelleGi
- european champ mx2
- Berichten: 211
- Lid geworden op: Do 25 Jul 2013, 10:13
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Matterley Basin, last stop before Lierop
komt ervan als ge na de finish u moto 15seconden tot tegen de begrenzer jaagt..
Ik dacht eigenlijk "tsja, nie erg, hij pakt wel zijn reserve moto" maar dat heeft hij dus blijkbaar niet gedaan.
Ik dacht eigenlijk "tsja, nie erg, hij pakt wel zijn reserve moto" maar dat heeft hij dus blijkbaar niet gedaan.
0 x
-
Dimitri LamoteDi
- world THQ sx champ
- Berichten: 1661
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:14
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)
Re: Matterley Basin, last stop before Lierop
hm ik denk meer dat ie een tafel oversprongen heeft en zadelpijn heeft netjes uitgedrukt 
malin vind ik niet slecht maar de top is toch wel emig en pingree in de ama series hoe die gasten de sfeer erin brengen,plezier om naar te luisteren.
malin vind ik niet slecht maar de top is toch wel emig en pingree in de ama series hoe die gasten de sfeer erin brengen,plezier om naar te luisteren.
0 x
-
Janneke LuytenJa
- mx1 wk rookie
- Berichten: 325
- Lid geworden op: Ma 26 Dec 2011, 17:39
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Matterley Basin, last stop before Lierop
Misschien een aparte topic over de "reporters" openen ?
0 x
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Matterley Basin, last stop before Lierop
Jan Willem Visser schreef:Da snap ik. Ma hij kijkt toch ook gewoon op een scherm? Hij zag da bij Ferris wel en ziet veel meer/beter lijkt het. Heeft hij dan wel een groot HD scherm ter beschikking?
En daarbij is malin natuurlijk vele malen beter geinformeerd. Hij zit week in week uit int wereldje en da merk je terug in zun verslag.
ik gok (ben er zelfs zeker van) dat het beeld ter plaatse gewoon perfect is maar bij het doorsturen of de manier van weergeven bij Motors ... er gewoon heel veel kwaliteit verloren gaat.
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
-
Luc DejongheLu
- mxdn winner
- Berichten: 869
- Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Matterley Basin, last stop before Lierop
geef mij maar de wedstrijden de commentaar hoeft voor mij niet echt 
0 x
- Gunther Smeys
- mx all time winner
- Berichten: 1258
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Matterley Basin, last stop before Lierop
@Gille
Da was belange geen 15 sec makker, amper een 3 tal seconden... Hij zei in de persconferentie achteraf dat hij iets hoorde/voelde aan de motor bij het oprijden van de start... en het probleem zich terug voordeed na een paar ronden ..
Da was belange geen 15 sec makker, amper een 3 tal seconden... Hij zei in de persconferentie achteraf dat hij iets hoorde/voelde aan de motor bij het oprijden van de start... en het probleem zich terug voordeed na een paar ronden ..
0 x
http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Matterley Basin, last stop before Lierop
tussen "zeggen" en "zijn" ligt een hemelsbreed verschil he Gunther, da zal jij ondertussen al wel geleerd hebben zeker ? 
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
-
Gilles Van BelleGi
- european champ mx2
- Berichten: 211
- Lid geworden op: Do 25 Jul 2013, 10:13
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Matterley Basin, last stop before Lierop
Gunther Smeys schreef:@Gille
Da was belange geen 15 sec makker, amper een 3 tal seconden... Hij zei in de persconferentie achteraf dat hij iets hoorde/voelde aan de motor bij het oprijden van de start... en het probleem zich terug voordeed na een paar ronden ..
Als je het opgenomen hebt van motorsTV, herbekijk het dan even en zet je tv luider dan normaal. Dan zal je zien aan zn hand en horen dat hij hem tegen de begrenzer blijft revven.
0 x
-
Catteeuw GeertCa
- ama sx 250 champ
- Berichten: 702
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:07
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: Matterley Basin, last stop before Lierop
Hij trok hem lang tegen de begrenzer , ook toen het niet meer in beeld was . Maar je hoorde het zeker nog.
0 x
Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
- Gunther Smeys
- mx all time winner
- Berichten: 1258
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Matterley Basin, last stop before Lierop
Heren... ik stond ernaast.... hij trok hem tegen de begrenzer ja ( dat ontken ik toch niet in mijn vorige post) maar geen 15 sec... hij liet de motor al schokkend vertrekken ....
0 x
http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Gilles Van BelleGi
- european champ mx2
- Berichten: 211
- Lid geworden op: Do 25 Jul 2013, 10:13
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Matterley Basin, last stop before Lierop
Gunther Smeys schreef:Heren... ik stond ernaast.... hij trok hem tegen de begrenzer ja ( dat ontken ik toch niet in mijn vorige post) maar geen 15 sec... hij liet de motor al schokkend vertrekken ....
tsja en dat zal dan wel goed gedaan hebben aan zijn koppeling
0 x
-
Mark MeijerMa
- 125cc rookie
- Berichten: 137
- Lid geworden op: Zo 28 Mar 2010, 19:27
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Matterley Basin, last stop before Lierop
Weet iemand waar je de volledige reeksen van de gp's terug kunt kijken?
Vind op youtube enkel maar samenvattingen!
Of is dit niet mogelijk?
Vind op youtube enkel maar samenvattingen!
Of is dit niet mogelijk?
0 x
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Matterley Basin, last stop before Lierop
Gilles, denk jij dat die heren bij KTM twee reeksen rijden met dezelfde koppeling? 
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten