Matterley Basin, last stop before Lierop

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Matterley Basin, last stop before Lierop

Berichtdoor Etienne Dierckx Wo 28 Aug 2013, 09:56

malin is gewoon aanwezig op elke gp ....
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Gebruikersavatar
Jan Willem Visser
mxdn winner
Berichten: 905
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Matterley Basin, last stop before Lierop

Berichtdoor Jan Willem Visser Wo 28 Aug 2013, 09:59

Da snap ik. Ma hij kijkt toch ook gewoon op een scherm? Hij zag da bij Ferris wel en ziet veel meer/beter lijkt het. Heeft hij dan wel een groot HD scherm ter beschikking?
En daarbij is malin natuurlijk vele malen beter geinformeerd. Hij zit week in week uit int wereldje en da merk je terug in zun verslag.
0 x


Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Matterley Basin, last stop before Lierop

Berichtdoor Mark Dejonghe Wo 28 Aug 2013, 10:57

JWV , hou er nu maar mee op....
0 x


Gebruikersavatar
Pierre Vandenplas
mx2 wk champ
Berichten: 642
Lid geworden op: Do 10 Sep 2009, 12:42
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Rotselaar

Re: Matterley Basin, last stop before Lierop

Berichtdoor Pierre Vandenplas Wo 28 Aug 2013, 13:44

Even iets anders, weet iemand wat er eigenlijk aan de moto van Cairoli scheelde? Volgens mij de boite kapot, hij kwam waarschijnlijk in de bochten in een lagere versnelling en de boite blokkeerde telkens. Want toen hij in de pits stond startte de moto direct en leek het alsof hij in een hoge versnelling moest vertrekken!
0 x


Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Matterley Basin, last stop before Lierop

Berichtdoor Etienne Dierckx Wo 28 Aug 2013, 17:47

volgens hem .... bij het vieren van de titel, de motor een beetje pijn gedaan ...

I celebrated a little bit too much, I revved the bike really hard after winning the title and my bike was going funny, it wasn’t right
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Gi
Gilles Van Belle
european champ mx2
Berichten: 211
Lid geworden op: Do 25 Jul 2013, 10:13
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Matterley Basin, last stop before Lierop

Berichtdoor Gilles Van Belle Wo 28 Aug 2013, 17:56

komt ervan als ge na de finish u moto 15seconden tot tegen de begrenzer jaagt..
Ik dacht eigenlijk "tsja, nie erg, hij pakt wel zijn reserve moto" maar dat heeft hij dus blijkbaar niet gedaan.
0 x


Di
Dimitri Lamote
world THQ sx champ
Berichten: 1661
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:14
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)

Re: Matterley Basin, last stop before Lierop

Berichtdoor Dimitri Lamote Wo 28 Aug 2013, 18:06

hm ik denk meer dat ie een tafel oversprongen heeft en zadelpijn heeft netjes uitgedrukt :)
malin vind ik niet slecht maar de top is toch wel emig en pingree in de ama series hoe die gasten de sfeer erin brengen,plezier om naar te luisteren.
0 x


Ja
Janneke Luyten
mx1 wk rookie
Berichten: 325
Lid geworden op: Ma 26 Dec 2011, 17:39
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Matterley Basin, last stop before Lierop

Berichtdoor Janneke Luyten Wo 28 Aug 2013, 18:12

Misschien een aparte topic over de "reporters" openen ?
0 x


Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Matterley Basin, last stop before Lierop

Berichtdoor Etienne Dierckx Wo 28 Aug 2013, 18:37

Jan Willem Visser schreef:Da snap ik. Ma hij kijkt toch ook gewoon op een scherm? Hij zag da bij Ferris wel en ziet veel meer/beter lijkt het. Heeft hij dan wel een groot HD scherm ter beschikking?
En daarbij is malin natuurlijk vele malen beter geinformeerd. Hij zit week in week uit int wereldje en da merk je terug in zun verslag.



ik gok (ben er zelfs zeker van) dat het beeld ter plaatse gewoon perfect is maar bij het doorsturen of de manier van weergeven bij Motors ... er gewoon heel veel kwaliteit verloren gaat.
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Lu
Luc Dejonghe
mxdn winner
Berichten: 869
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Matterley Basin, last stop before Lierop

Berichtdoor Luc Dejonghe Wo 28 Aug 2013, 19:30

geef mij maar de wedstrijden de commentaar hoeft voor mij niet echt ;)
0 x


Gebruikersavatar
Gunther Smeys
mx all time winner
Berichten: 1258
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Matterley Basin, last stop before Lierop

Berichtdoor Gunther Smeys Wo 28 Aug 2013, 21:12

@Gille
Da was belange geen 15 sec makker, amper een 3 tal seconden... Hij zei in de persconferentie achteraf dat hij iets hoorde/voelde aan de motor bij het oprijden van de start... en het probleem zich terug voordeed na een paar ronden ..
0 x


http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Matterley Basin, last stop before Lierop

Berichtdoor Filip Hardis Wo 28 Aug 2013, 22:39

tussen "zeggen" en "zijn" ligt een hemelsbreed verschil he Gunther, da zal jij ondertussen al wel geleerd hebben zeker ? :D
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Gi
Gilles Van Belle
european champ mx2
Berichten: 211
Lid geworden op: Do 25 Jul 2013, 10:13
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Matterley Basin, last stop before Lierop

Berichtdoor Gilles Van Belle Wo 28 Aug 2013, 22:56

Gunther Smeys schreef:@Gille
Da was belange geen 15 sec makker, amper een 3 tal seconden... Hij zei in de persconferentie achteraf dat hij iets hoorde/voelde aan de motor bij het oprijden van de start... en het probleem zich terug voordeed na een paar ronden ..

Als je het opgenomen hebt van motorsTV, herbekijk het dan even en zet je tv luider dan normaal. Dan zal je zien aan zn hand en horen dat hij hem tegen de begrenzer blijft revven.
0 x


Ca
Catteeuw Geert
ama sx 250 champ
Berichten: 702
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:07
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Matterley Basin, last stop before Lierop

Berichtdoor Catteeuw Geert Do 29 Aug 2013, 00:43

Hij trok hem lang tegen de begrenzer , ook toen het niet meer in beeld was . Maar je hoorde het zeker nog.
0 x


Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
Gebruikersavatar
Gunther Smeys
mx all time winner
Berichten: 1258
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Matterley Basin, last stop before Lierop

Berichtdoor Gunther Smeys Do 29 Aug 2013, 11:35

Heren... ik stond ernaast.... hij trok hem tegen de begrenzer ja ( dat ontken ik toch niet in mijn vorige post) maar geen 15 sec... hij liet de motor al schokkend vertrekken ....
0 x


http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gi
Gilles Van Belle
european champ mx2
Berichten: 211
Lid geworden op: Do 25 Jul 2013, 10:13
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Matterley Basin, last stop before Lierop

Berichtdoor Gilles Van Belle Do 29 Aug 2013, 11:55

Gunther Smeys schreef:Heren... ik stond ernaast.... hij trok hem tegen de begrenzer ja ( dat ontken ik toch niet in mijn vorige post) maar geen 15 sec... hij liet de motor al schokkend vertrekken ....

tsja en dat zal dan wel goed gedaan hebben aan zijn koppeling :D
0 x


Ma
Mark Meijer
125cc rookie
Berichten: 137
Lid geworden op: Zo 28 Mar 2010, 19:27
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Matterley Basin, last stop before Lierop

Berichtdoor Mark Meijer Di 03 Sep 2013, 10:33

Weet iemand waar je de volledige reeksen van de gp's terug kunt kijken?
Vind op youtube enkel maar samenvattingen! :(
Of is dit niet mogelijk?
0 x


Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Matterley Basin, last stop before Lierop

Berichtdoor Filip Hardis Di 03 Sep 2013, 11:37

Gilles, denk jij dat die heren bij KTM twee reeksen rijden met dezelfde koppeling? :D
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D

Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

Aanmelden · Registreer