Wie naar de MXON in de States?
-
Heikki DesmetHe
- peewee pilot
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Wie naar de MXON in de States?
Voor mij is het duidelijk:
MX1 Desalle(is heel constant bezig)
MX2 Roelants(Duidelijk onze beste MX2 rijder)
MX Open Ramon(Heb vandaag genoeg gezien in Lommel, was niet aan de resultaten te zien maar was veruit de beste Belg)
MX1 Desalle(is heel constant bezig)
MX2 Roelants(Duidelijk onze beste MX2 rijder)
MX Open Ramon(Heb vandaag genoeg gezien in Lommel, was niet aan de resultaten te zien maar was veruit de beste Belg)
0 x
-
Christel Van HoeydonckCh
- 50cc rider
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Desalle, Ramon en Roelants.
Roelants heeft zichzelf genoeg bewezen gisteren dat hij gewoon
de beste belg mx2 is en een echte doorzetter.
Roelants heeft zichzelf genoeg bewezen gisteren dat hij gewoon
de beste belg mx2 is en een echte doorzetter.
0 x
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Lijkt mij idd ook beste team.
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
Cairoli kan/mag misschien niet rijden van KTM ... Waarom niet?
Herlings heeft geen zin in B-Finale/Bijrolletje met Nederland...
MXlarge: There was talk in Italy that you might not race the MXoN. Can you explain that for me?
Cairoli: At the moment I said that I will ride, I told the Italian Federation it isn’t a problem for me to ride with an Italian shirt, but KTM and Yamaha don’t want to let us ride without sponsors on the shirt. Every year we have this problem and this year it’s going to be tough for us to race, we see at the end of the year.
Lees meer op mxlarge.com
Herlings heeft geen zin in B-Finale/Bijrolletje met Nederland...
"Jeffrey Herlings is also having second thoughts about racing the MXoN. The dutchman mentioned in an MXlarge interview that will be on line tomorrow that he isn't that keen racing for the Netherlands. Due to the poor form of Marc De Reuver and the lack of a third rider is the reason for his lack of interest."
Lees meer op mxlarge.com
0 x
-
Meesschaert MarcMe
- european champ mx2
als herlings de mxon niet wil rijden,dan kan ik maar een iets zeggen en kzalt met een hollandse uitspraak doen nl die krijgt kapsones.
volgens mij is hetzelfde team van vorig jaar terug de beste keus
ook al omdat ze op de beste moto's van alle belgen zitten
khoop wel dat joël zich niet laat beinvloeden door de kretiek van vorig jaar en de schrik dat ze nooit meer willen meegaan met in gedachten dat ramon zn cariere geen 5 jaar meer zal duren.
volgens mij is hetzelfde team van vorig jaar terug de beste keus
ook al omdat ze op de beste moto's van alle belgen zitten
khoop wel dat joël zich niet laat beinvloeden door de kretiek van vorig jaar en de schrik dat ze nooit meer willen meegaan met in gedachten dat ramon zn cariere geen 5 jaar meer zal duren.
0 x
- Steve Vervaeke
- mx2 wk rookie
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Brian Antonissen
- wk mister 875cc
Wat is daar nu kapsones aan, waarom tijd en geld in een team steken dat miss nog niet de A finale haalt.
0 x
"Comparing times between smaller and larger cc bikes is a time honored tradition of the know nothing idiot."
-
Thomas De JongheTh
- 125cc junior EK
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Vrij veel eigenlijk.
Als Nederland geen zin heeft om in een B-finale mee te strijden, dan kan de Nederlandse bond beslissen om niet deel te nemen, maar dat je als rijder je land niet wil verdedigen... Had Everts dan elk jaar moeten zeggen "bah, de andere 2 van m'n team zijn niet zo goed als ik, ik heb er geen zin in"?
Voorts is het voor hem een extra kans om hem stevig in de kijker te rijden.
Anderzijds moet ik hem gelijk geven in:
- hoe kan je je in de kijker rijden in een B-finale die nauwelijks zal gezien worden? (niet, maar wel in de kwali's)
- er schuilt meer risico op blessures in de B-finale aangezien daar ook veel apelanden aan de start zullen staan met motocross-onwaardige rijders
Als Nederland geen zin heeft om in een B-finale mee te strijden, dan kan de Nederlandse bond beslissen om niet deel te nemen, maar dat je als rijder je land niet wil verdedigen... Had Everts dan elk jaar moeten zeggen "bah, de andere 2 van m'n team zijn niet zo goed als ik, ik heb er geen zin in"?
- hoe kan je je in de kijker rijden in een B-finale die nauwelijks zal gezien worden? (niet, maar wel in de kwali's)
- er schuilt meer risico op blessures in de B-finale aangezien daar ook veel apelanden aan de start zullen staan met motocross-onwaardige rijders
0 x
-
Mark DejongheMa
- mx all time winner
Dan moeten er nog veel landen forfait geven , als dat allemaal de MX naar omhoog helpt.?
0 x
-
Jantje LuytenJa
- 80cc pilot
Thomas De Jonghe schreef:Vrij veel eigenlijk.
Everts had meestal wel betere teammaten dan Herlings he
0 x
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
ik denk dat het wel met iets anders te maken heeft dan dat Herlings capsones zou hebben.
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
- Jan Willem Visser
- mxdn winner
Als Herlings goed rijdt in de kwali, dwz zeggen top5 in de mx2 dan haal je absoluut wel de A-finale. Daar ligt het niet aan.
Ik vind ook dat hij een behoorlijk grote bek heeft en zoiets moet je binnenskamers houden en zeker nie aan die Youthstream propangandamachine van Mxlarge vertellen.
Snap het echt nie, hij kan daar toch mooi strijden met Dungey, Canard, Wilson en weet ik wie er nog meer meedoen. Lekker belangrijk wat het teamresultaat is, als hij goed rijdt is dat toch gewoon mooi. Vind het maar een rare uitspraak. Als ik de bondscoach was zou ik hem wel even vertellen hoe het werkt. Gewoon rijden en je land verdedigen. Hebben we in Nederland eindelijk weer eens die na De Reuver (Lierop) voorin mee kan knallen op de MXdN, krijg je dit eigenwijze gedoe. Rijden met je luie flikker Herlings en laat die Amerikanen maar vast zien met wie ze over een paar jaar te maken krijgen.
Ik vind ook dat hij een behoorlijk grote bek heeft en zoiets moet je binnenskamers houden en zeker nie aan die Youthstream propangandamachine van Mxlarge vertellen.
Snap het echt nie, hij kan daar toch mooi strijden met Dungey, Canard, Wilson en weet ik wie er nog meer meedoen. Lekker belangrijk wat het teamresultaat is, als hij goed rijdt is dat toch gewoon mooi. Vind het maar een rare uitspraak. Als ik de bondscoach was zou ik hem wel even vertellen hoe het werkt. Gewoon rijden en je land verdedigen. Hebben we in Nederland eindelijk weer eens die na De Reuver (Lierop) voorin mee kan knallen op de MXdN, krijg je dit eigenwijze gedoe. Rijden met je luie flikker Herlings en laat die Amerikanen maar vast zien met wie ze over een paar jaar te maken krijgen.
0 x
- Brian Antonissen
- wk mister 875cc
Hoe kan hij strijden met die jongens als hij de A-finale niet haalt?
Het is ook niet naast de deur he, gaat er eigenlijk wel een Nederlandse delegatie naar ginder?
Het is ook niet naast de deur he, gaat er eigenlijk wel een Nederlandse delegatie naar ginder?
0 x
"Comparing times between smaller and larger cc bikes is a time honored tradition of the know nothing idiot."
-
Steven Van AvondtSt
- mx all time winner
Desalle is een zekerheid.
open kom je bij Ramon of De Dijcker,altijd een moeilijke keuze.
Ken beleefd een moeilijk seizoen maar kan in een benadigde dag iedereen aan.blijft wel een risico.Ramon weet je op voorhand dat hij niet zal winnen maar dat je wel op 2 goeie uitslagen kan rekenen.altijd goed op de MXoN..
de mx2 is zo mogelijk nog moeilijker..Roelants kende een moeilijk seizoensbegin maar heeft het goeie ritme beet en reed al enkele mooie resultaten bijeen.
Van Horebeek is echt snel dit jaar,maar wordt te vaak in de steek gelaten door z'n starts,..maakte dit jaar al remontes om u tegen te zeggen maar de resultaten waren vaak niet in verhouding.
in de wk-stand worden ze gescheiden door 6 puntjes..
wie z'n selectie baseert op Lommel komt sowieso bij Roelants uit,ga je baseren op de gp in de USA dan kom je bij jerre,was daar iedere ronde seconden sneller..
laten we het maar over het ganse seizoen bekijken,en dan zijn beide keuze's te verdedigen..de één verdiend het niet meer dan de ander.
en dus zal bij velen gewoon de persoonlijke voorkeur primeren.
open kom je bij Ramon of De Dijcker,altijd een moeilijke keuze.
Ken beleefd een moeilijk seizoen maar kan in een benadigde dag iedereen aan.blijft wel een risico.Ramon weet je op voorhand dat hij niet zal winnen maar dat je wel op 2 goeie uitslagen kan rekenen.altijd goed op de MXoN..
de mx2 is zo mogelijk nog moeilijker..Roelants kende een moeilijk seizoensbegin maar heeft het goeie ritme beet en reed al enkele mooie resultaten bijeen.
Van Horebeek is echt snel dit jaar,maar wordt te vaak in de steek gelaten door z'n starts,..maakte dit jaar al remontes om u tegen te zeggen maar de resultaten waren vaak niet in verhouding.
in de wk-stand worden ze gescheiden door 6 puntjes..
wie z'n selectie baseert op Lommel komt sowieso bij Roelants uit,ga je baseren op de gp in de USA dan kom je bij jerre,was daar iedere ronde seconden sneller..
laten we het maar over het ganse seizoen bekijken,en dan zijn beide keuze's te verdedigen..de één verdiend het niet meer dan de ander.
en dus zal bij velen gewoon de persoonlijke voorkeur primeren.
0 x
-
Mark DejongheMa
- mx all time winner
De starts laten hem niet in de steek, hij beslist daar toch zelf over.
0 x
- Jan Willem Visser
- mxdn winner
Schei toch uit,Nederland haalt makkelijk de A-finale. Of dat nu met Klein Kromhof, De Reuver of Coldenhof naast Herlings is... De enige mogelijkheid om dat mis te lopen is als Herlings iets overkomt tijdens de kwalificaties. Kijk maar eens welke apenlanden in de vorige jaren in de A-finale stonden.
0 x
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
A-Finale voor Nederland mag eigenlijk geen probleem zijn als je ziet wie er wel in geraakt ... En dan die individuele MX2 Overwinning op je palmares proberen zetten. Want dat staat mooi! Maar blijkbaar vind niet iedereen dat!
0 x
- Jan Willem Visser
- mxdn winner
Brazilie kwalificeerde zich vorig jaar met een 9e, 24e en 21e plek en Denemarken met een 16e, 14e en 22e plek en Ierland met 20e, 19e en 13e, dus als Herlings 5e wordt in de MX2 kwali heb je aan ongeveer twee 23e plaatsen al ruim genoeg voor de finale... Dat kan dus nooit de beweegreden van Herlings zijn. Persoonlijk zou ik het als toeschouwer doodzonde vinden als Nederland niet gaat, of gaat zonder Herlings. Ik wil juist weten waar mannetjes als Herlings en Roczen staan ten opzichte van een Canard en Wilson dat moet toch mooie wedstrijden opleveren?
Heb nog nooit gehoord van een rijder die niet wilde rijden met de MXdN en dan nog in het openbaar afschuiven op je collegacrossers ook... Jammer zoiets.
Heb nog nooit gehoord van een rijder die niet wilde rijden met de MXdN en dan nog in het openbaar afschuiven op je collegacrossers ook... Jammer zoiets.
0 x
- Jeroen Van Wassehove
- mx2 wk champ
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Welke keuze Smets ook maakt, ik kan ermee leven ...
De Dycker of Ramon, als je voor het podium gaat dan zou je best Ramon nemen want die heeft hoogst waarschijnlijk 2 goede resultaten maar als je De Dycker neemt kan je misschien zelfs winnen als hij een goede dag heeft (incl. Desalle natuurlijk) ...
Roelants of Van Horebeek, zou ik afwachten na Loket. Als Van Horebeek toont dat hij de start en snelheid dit weekend kan combineren, zou ik hem nemen. Anders Roelants ...
De Dycker of Ramon, als je voor het podium gaat dan zou je best Ramon nemen want die heeft hoogst waarschijnlijk 2 goede resultaten maar als je De Dycker neemt kan je misschien zelfs winnen als hij een goede dag heeft (incl. Desalle natuurlijk) ...
Roelants of Van Horebeek, zou ik afwachten na Loket. Als Van Horebeek toont dat hij de start en snelheid dit weekend kan combineren, zou ik hem nemen. Anders Roelants ...
0 x
- Jan Willem Visser
- mxdn winner
Blijft een lastige keuze voor Belgie. Je kunt je afvragen of je om een fitte De Dycker heen kunt. Als je ziet wat hij in Teutschental liet zien... Maar Ramon kun je ook natuurlijk nie zomaar voorbij lopen. Noem het maar een luxeprobleem.
Zullen we anders afspreken dat wij Nederlanders degene krijgen die het niet wordt om naast Herlings te acteren
Zullen we anders afspreken dat wij Nederlanders degene krijgen die het niet wordt om naast Herlings te acteren
0 x