BMB te Nil Pierreux 19 September .

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Mi
Michael Baillieu
mx2 wk champ
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: BMB te Nil Pierreux 19 September .

Berichtdoor Michael Baillieu Zo 19 Sep 2010, 21:31

pak vant hart dan effe slikn natuurlijk
0 x

RIP TIMO :( we gonna miss you!
De
Dennis Dierckx
125cc rookie

Berichtdoor Dennis Dierckx Zo 19 Sep 2010, 21:34

en ik keek uit naar het mooiste bk van het.
dat was het dus duidelijk niet. sporen en putten door de regen oke maar rondjes van 1.20.
een beetje afwisseling mocht anders ook wel links bocht rechtse bocht linkse bocht... heel de ronde door .
dan is beervelde waar zo veel kritiek op was 10 keer beter
0 x

Rob Indemans
mxdn winner
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Berichtdoor Rob Indemans Zo 19 Sep 2010, 21:43

Blij dat ik hier geen inkom voor heb moeten betalen!
Parcours wordt elk jaar minder ipv beter(hoewel het 2jaar terug top was)... :(
0 x

Fr
Frank Vandevenne
peewee pilot

Berichtdoor Frank Vandevenne Zo 19 Sep 2010, 21:46

Marcel, Arne 2e reeks gevallen, stuur was te krom om verder te rijden. En eerste reeks was idd OK, merci !
0 x

To
Tom Vlaeminck
ama lites eastcoast champ
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Berichtdoor Tom Vlaeminck Zo 19 Sep 2010, 21:51

:lol: proficiat aan Jantje Blancquart met zijn titel. :lol:
0 x

uniek kortingsysteem => http://WWW.SIXSTARRACING.COM" <=
FOX / SHIFT & JT 2012 uit voorraad leverbaar !!!
Gl
Glenn Graulus
125cc junior EK

Berichtdoor Glenn Graulus Zo 19 Sep 2010, 22:01

wat voor een parcours was me dat dit jaar :( kvond het echt niet mooi tegen over de vorige jaren khad er echt fel naar uitgekeken kvond het de 2 vorige jaren echt af het kon niet beter kvond het een droom om op te rijden jah en het weer stak tegten dat ahd er eigenlijk niks mee te maken als het nu kurkdroog moest liggen hadden ze rondentijden gehad van mss 1m10 bij de inters das toch niet normaal denk k he ze hebben wel hard hun best gedaan en dat apprecieer ik maar de tekening van het parkoers was gewoon een nul voor mij ert was praktisch owk geen zand meer wat ik al is plezant vond zo wat afwisseling geen ritme sectie meer naar boven in een berg twas niet meer wat het geweest was.
mijn mening he !!
0 x

Gl
Glenn Graulus
125cc junior EK

Berichtdoor Glenn Graulus Zo 19 Sep 2010, 22:03

en ik was niet de enige hoor die dat dacht heb zo wat rond gevraagd en iedereen zei het zowat
0 x

Ma
Marleen Buyle
125cc rookie
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Berichtdoor Marleen Buyle Zo 19 Sep 2010, 22:20

Als toeschouwer betalen wij 23€ inkom,parking inbegrepen,we waren met 3 dat maakt 9€ voor 1 wagen.Progammaboekje 3€ waar Manuel Priem nog met nr.12 staat vermeld.Wanneer we de lijst verder bekijken blijken er nog meer fouten in te staan.Een geluk dat wij die mannen kennen maar voor iemand die de BK's niet volgt is dat verwarrend.Aan het parcour zal wel hard gewerkt zijn maar dat ging wel ten koste van de toeschouwers,die tenslotte door de inkom hun steentje bijdragen aan het organiseren van een motocrosswedstrijd!!! Patrick(de man van Marleen)
0 x

Ar
Arnold Bonnet
125cc junior EK

Berichtdoor Arnold Bonnet Zo 19 Sep 2010, 22:43

Nieuws betreft Ben David.
Net voor de laatste keer vandaag de mama van Ben aan de telefoon gekregen.Om alle verkeerde berichten die rondgestrooid werden verder te vermijden en de familie van Ben te ontlasten van onrustzaaiende sms'en en telefoontjes is mij het volgende verteld.
Ben is terug bijna de oude , heeft terug gevoel in zijn beide benen en moet enkel een nacht ter observatie in ziekenhuis blijven . Gevoel was inderdaad weg , voor de pijn had Ben morfine toegekregen en daarna een cortisonekuur , deze was bedoeld om tegen morgen het gevoel terug te krijgen, maar is sneller aangeslagen want gevoel is nu reeds terug. Mag zonder verdere verwikkelingen morgen huiswaarts keren. Hopelijk is iedereen nu gerustgesteld.
Bericht
MC Mikkola
0 x

Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Zo 19 Sep 2010, 22:48

Vond het parcours dit jaar niet top - Klein - Publiek had niet zo heel veel plaats om dicht bij de parcours hun kelen naar de gort te schreeuwen maar men dag was voorbij gevlogen en heb me goed gehad.

Het is een stukje grond waar je een werelds Parcours op kunt bouwen.
En ze hebben daar de vorige jaren zeker hun werk van gemaakt en ik denk dat ze dit naar volgend jaar toe wel weer zullen proberen maar als je de moeras toestand van sommige stukken zag dan moet je de mensen wat credit geven en hun dit niet zo goed parcours vergeten.
0 x

St
Steven Van Avondt
mx all time winner

Berichtdoor Steven Van Avondt Zo 19 Sep 2010, 22:55

Marcel Dirks schreef:De vijfde plaats in de eerste reeks MX2 van Arne Tureluren vond ik ook wel knap. De tweede reeks weet ik niet wat er gebeurt is, niet aangekomen.

inderdaad Marcel,was ik vergeten te vernoemen,bijzonder knap wat hij doet..propere manier van rijden ook..

vaststelling is dat (op enkelen na)het haast allemaal jongens zijn die van de nationalen,beloften of zelfs 85 cc komen die zich nu al vooraan mengen bij de inters..
dat betekent 2 zaken...eigelijk hebben we bijna geen echte inters mx2 meer...of op een positievere manier bekeken,er is wel degelijk doorstroming,de beweringen van de laatste 2 jaar dat we met sterke beloften en nationalen mx2 reeksen zaten klopte dus..

waar was Yerki Janvier vandaag overigens?,hoor dat die opnieuw op een Yamaha YZF250 zit en daarmee rondvliegt..was benieuwd..
0 x

Frederik Van Eeckhoven
mx all time winner

Berichtdoor Frederik Van Eeckhoven Zo 19 Sep 2010, 22:56

Man man man hoe klotiger kan een dag verlopen...
je komt aan, betaald 23€ en krijg je er nog niet eens een programmaboekje bij. Na die ook nog betaald te hebben ga je toch nog met een smile het circuit op.
Kom je op het circuit, zie je daar een moeras van 10-15M tussen jouw en het circuit liggen. De enige manier om aan den draad te staan is als tarzan door de jungle te slingeren.
Dan begonnen de reeksen. Heel overzichtelijk allemaal en veel duels dankzij de mogelijkheid om verschillende lijnen te kiezen. Maar dat overzichtelijk duurt niet lang. Door de zéér korte rondjes begint het dubbelen vroeg en hoe dan ook zul je de kluts kwijt geraken.

En alsof dat nog niet genoeg is kom ik thuis ook nog een tegenslag tegen. Ik wil de foto's van m'n camera op de PC zetten en plots begeefd m'n SD kaart het. Nu heb ik zo'n 3 reeksen nog op m'n pc staan en al de rest is verdwenen.

Nu zal ik toch wel ff blij zijn dat het seizoen er op zit :|.
0 x

"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
Etienne Dierckx
the legend!

Berichtdoor Etienne Dierckx Zo 19 Sep 2010, 22:58

je moet er ook rekening mee houden dat de echte MX2 toppers ni meedoen, zo krijg je al snel de indruk dat er doorstroming is. Zet jerre, roelants, triest, een paar buitenlanders/nederlanders er bij ... en ze schuiven allemaal meer dan 5 plaatsen achteruit.
0 x

het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Filip Hardis
world THQ sx champ
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross

Berichtdoor Filip Hardis Zo 19 Sep 2010, 23:11

Dat het parkoer "maar" dit was, zal toch wel grotendeels te maken gehad hebben met het feit dat het op sommige stukken meer een moeras was dan wat anders. Ik heb alleszins een geweldig mooie MX1 wedstrijd gezien vandaag. 8-)
0 x

hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
St
Steven Van Avondt
mx all time winner

Berichtdoor Steven Van Avondt Zo 19 Sep 2010, 23:14

klopt Etienne..das nog een wereld van verschil...maar anders bekeken,E.K.125cc..Dewulf en Janvier deden het daar goed tot zeer goed zonder veel internationale ervaring,beiden nationaal vorig jaar,en dat E.K.mag je toch een beetje als de visvijver voor talent beschouwen..de waarheid zal ergens in het midden liggen..ik vind toch dat enkele jongens vrij snel het interritme oppikten,al was Triest nog te sterk,maar dat vind ik ook wel logisch.
0 x

Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Zo 19 Sep 2010, 23:25

Filip Hardis schreef:Dat het parkoer "maar" dit was, zal toch wel grotendeels te maken gehad hebben met het feit dat het op sommige stukken meer een moeras was dan wat anders. Ik heb alleszins een geweldig mooie MX1 wedstrijd gezien vandaag. 8-)

Een ronde tijd van 1.15 is niet wat we gewoon zijn he Filip.
Maar het waren mooi reeksen en dan KDD-Ramon-Guerneri. Roelants die echt knap mee vocht het was echt mooi! Parcour lag op sommige plekken trouwens wel zeer verraderlijk heb vele piloten hun zien pijn doen.

Maar ja was chill snap wel die prijs stijging niet goed...
Parking betaal je toch per wagen en niet per man en hier kreeg je voor je drie euro extra ook geen boekje meer gratis bij.

Heb rustig door de paddock kunnen cruzen dat is toch nog het charmante van het minder commerciële, minder gejaagde BK i.p.v WK waar piloten ook veel gespanner zijn uiteraard zeker op zondag :lol:

PS: Jammer dat ik je nergens heb gezien :)
0 x

Ma
Marcel Dirks
mxdn winner

Berichtdoor Marcel Dirks Zo 19 Sep 2010, 23:28

Yerki Janvier rijdt (test) voor het Zwitzerse team waar ook Delince voor rijdt en had dus een wedstrijd in Zwitserland. Als het goed meevalt rijdt hij volgend jaar voor dat team (omdat Delince wss vertrekt he)
0 x

Ma
Marcel Dirks
mxdn winner

Berichtdoor Marcel Dirks Zo 19 Sep 2010, 23:31

Voor een wedstrijd die afgelopen dinsdag nog volgens geruchten afgelast zou zijn omdat alles onder water stond was het nog een mooi circuit. Ok het was wat minder dan de vorige twee jaar maar een keertje respijt mag wel vind ik. Kritiek is rap gegeven maar je moet ook eens wat verderkijken dan twee dagen (geen regen).
0 x

St
Stefanie Balcaen
125cc junior EK

Berichtdoor Stefanie Balcaen Zo 19 Sep 2010, 23:34

Het Mikkola-duo Jeremy Delince en Yerki Janvier waren aan het werk in Vieux pres in Zwitserland. Jeremy werd er derde na een vierde en een tweede plaats achter julien Bill. Hij is ook vice-Zwitsers kampioen geworden. Yerki Janvier trekt volgend jaar normaal ook naar Zwitserland voor het bevriende Yamaha-RB-team en pakte vandaag een vierde en een negende plaats.(Zesde eindtotaal)
0 x

Al
Alex Geukens
mx all time winner

Berichtdoor Alex Geukens Zo 19 Sep 2010, 23:50

Ik vind geen MXDN-geselecteerde Jeremy Van Horebeek in de uitslag? :?:
0 x

Terug naar “mx pro”