AMA SX Rnd #03 - Dodger Stadium, Los Angeles, CA

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Gebruikersavatar
Jeroen Vanrysselberghe
mx2 wk champ
Berichten: 603
Lid geworden op: Zo 06 Sep 2009, 16:21
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: AMA SX Rnd #03 - Dodger Stadium, Los Angeles, CA

Berichtdoor Jeroen Vanrysselberghe Ma 24 Jan 2011, 20:34

de lites net gezien, amai.... zo wild, ze mogen hansen en cunningham 35 straftijd geven ze... roczen was goe bezig tot hij eruitgereden werd.

mijne hartslag loopt op als ik roczen bezig zien, maakt toch gevaarlijke foutjes, maar doe toch maar!
0 x


Gebruikersavatar
Frederik Van Eeckhoven
mx all time winner
Berichten: 1490
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: AMA SX Rnd #03 - Dodger Stadium, Los Angeles, CA

Berichtdoor Frederik Van Eeckhoven Ma 24 Jan 2011, 20:36

Hansen zijn move vond ik nog binnen de lijntjes, het was agressief maar toch niet richting het voorwiel gereden. Cunningham daarintegen knalde gewoon richting het voorwiel van Roczen.

En wat een 450 main event, om op te kwijlen gewoon, zaaaaalig :!:
0 x


"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
Gebruikersavatar
Jeroen Van Wassehove
mx2 wk champ
Berichten: 658
Lid geworden op: Di 22 Dec 2009, 22:50
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: AMA SX Rnd #03 - Dodger Stadium, Los Angeles, CA

Berichtdoor Jeroen Van Wassehove Ma 24 Jan 2011, 21:06

Ik vond de Lites zeker ook niet mis! Spijtig van Ken (weeral) maar nu was het toch zijn schuld niet. Wat was die Kyle Cunningham in godsnaam van plan? Wat was die kerel zijn bedoeling? Die heeft zonet zijn brevet als kamikaze piloot voor de jappen gehaald! Ken was eindelijk eens goed weg en reed niet zo ver boven zijn hoofd. Toch zie je nog altijd goed dat Ken een rookie is en dat is eigenlijk te verwachten maar soms vraag je je toch af als Ken ooit een SX heeft gezien.

Als je bvb. vorig jaar keek naar Dean Wilson of Justin Barcia dan zag je toch eigenlijk niet dat deze rookies waren. Ja, ze maakten fouten die rookies maken maar Ken maakt niet alleen die fouten. Hij zoekt bvb. rare plaatsen om mensen te passeren of heeft er echt problemen mee terwijl ze veel trager zijn. Nog een fout is de deur helemaal open laten staan, iets wat bvb. Wilson/Barcia nooit zouden doen. Denk maar aan het Kyle Cunningham incident waar Roczen helemaal de bocht rond rijdt zodat Cunningham hem er gemakkelijk kan tussen stukken of nog een voorbeeld bij Hansen. Ken zat voor Hansen in de whoops maar laat de deur echt helemaal open in die bocht net achter de whoops zodat Hansen hem heel gemakkelijk kan passeren.

Ik denk (persoonlijk) dat Ken eens 5 uur lang naar SX moet kijken van de voorgaande jaren want dan gaat hij ook veel leren. Ik denk ook niet dat het dit jaar gaat zijn dat Ken een Main Event wint of hij moet holeshotten en weg rijden (of gewoon geluk hebben) ...


PS: Dat tussen Hansen - Canada was classic! Echt vet! Canada is zeker een uur trager per ronde maar gaat het toch even verneuken voor Hansen. Hansen reageert dan met "nu ist genoeg!" en rijdt er hem clean af. Echt prachtig om te zien! (Ik vond dat Canada zijn eigen schuld was)
0 x


Da
Dave Coekaerts
mx all time winner
Berichten: 1060
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:00
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Locatie: Aarschot

Re: AMA SX Rnd #03 - Dodger Stadium, Los Angeles, CA

Berichtdoor Dave Coekaerts Ma 24 Jan 2011, 21:28

Haha dieje move van Lil' Hanny op Canada was echt nice!
Gij hindert mij, sgoe jonge, de volgende bocht op zen kl*te! :twisted:
0 x


Gebruikersavatar
Frederik Van Eeckhoven
mx all time winner
Berichten: 1490
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: AMA SX Rnd #03 - Dodger Stadium, Los Angeles, CA

Berichtdoor Frederik Van Eeckhoven Ma 24 Jan 2011, 21:31

Kdenk nu wel niet dat het echt Canada z'n bedoeling was om zoooo wijd te gaan, als je de beelden ziet zie je zijn paard galloperen vanaf hij dat buitenste spoor geraakt, maar hij wou niet van de gas met als gevolg dat ze bijna een pitstop maakte.
0 x


"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
Gebruikersavatar
Jeroen Van Wassehove
mx2 wk champ
Berichten: 658
Lid geworden op: Di 22 Dec 2009, 22:50
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: AMA SX Rnd #03 - Dodger Stadium, Los Angeles, CA

Berichtdoor Jeroen Van Wassehove Ma 24 Jan 2011, 21:42

Je zal waarschijnlijk gelijk hebben Frederik maar Hansen zal dat zeker niet gezien hebben en dacht daar zeker niet aan. Dus full charge! :D Maar toch ... Canada moest hem gewoon voorlaten en achter Hansen kruipen in die bocht. Tenzij dat hij TV-tijd wou en even de sponsers in beeld wou tonen, want dan was het wel een goede beslissing (en ook voor de fans die thuis kijken) :D


Meer van dat svp!
0 x


Jo
Johny Dejaeghere
125cc junior EK
Berichten: 83
Lid geworden op: Ma 14 Sep 2009, 13:38
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: AMA SX Rnd #03 - Dodger Stadium, Los Angeles, CA

Berichtdoor Johny Dejaeghere Ma 24 Jan 2011, 21:53

Anders moet iedereen hem maar voorlaten hé ,
dan wint hij zker in style :roll:
Canada wilde zeker zo wide niet gaan , hij maakte gewoon een fout ,
Hanson reageerde met hem eraf te rijden ,
natuurlijk wel cool voor de toeschouwers ,
als sportman kan zo'n move zich wreken ;)

Rockzen Damn 16j hé vergeet da niet hé gasten ,
en zn debuut in usa RESPECT ,

Die 450class , lebber, lebber
als er nog zo'n komen daaaamn , superspannend ,
de die velo (2) ;)
toch een indrukwekkende rijsijl hé die gast ,
0 x


Gebruikersavatar
Andy Moens
world THQ sx champ
Berichten: 1854
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: grobbendonk city
Contact:

Re: AMA SX Rnd #03 - Dodger Stadium, Los Angeles, CA

Berichtdoor Andy Moens Ma 24 Jan 2011, 22:31

het geen vorig jaar werd gezegt dat dungey gewonnen heeft omdat er 3 ni rijden het lijkt er nu op dat ze gelijk hadden al is het seizoen nog heel lang dus het kan alle kanten nog uit eigenlijk

Stewart zen percentage kwazi vallen en winnen blijft hetzelfde als hij ni valt wint hij in 9 van de 10 gevallen , villopoto heeft mss voor de moment als enige de snelheid om stewart onder druk te zetten en misschien zelfs hem rechtstreeks te verslaan

conclusie , stewart of villo wordt kampioen

ik hoop op villopoto
0 x


Gebruikersavatar
Oeyen Dimitri
mxdn winner
Berichten: 802
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:55
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Locatie: beerse

Re: AMA SX Rnd #03 - Dodger Stadium, Los Angeles, CA

Berichtdoor Oeyen Dimitri Ma 24 Jan 2011, 23:10

seizoen is nog lang dus kan nog alle kanten uit foutje met blessure is rap gebeurd in sx :D
0 x


Gebruikersavatar
Jeroen Van Wassehove
mx2 wk champ
Berichten: 658
Lid geworden op: Di 22 Dec 2009, 22:50
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: AMA SX Rnd #03 - Dodger Stadium, Los Angeles, CA

Berichtdoor Jeroen Van Wassehove Di 25 Jan 2011, 00:22

Inderdaad, kijk maar naar Canard. Even goed had hij al iets gebroken en zagen we hem pas terug in de nationals :shock:

Vergeet ook niet dat RV2 nog geen enkele 450 kampioenschap heeft uitgereden (denk zowel SX als MX :shock: ) en dat Stewart ook geregeld in het decor gaat ... Dat in tegenstelling tot Dungey.


@ Johny : Dat zeg ik ook niet, maar als iemand achter jou per ronde van een minuut 2 seconden rapper rijdt, wat is dan het nut van hem op te houden? ...
0 x


Gebruikersavatar
Wietse Brackman
ama lites national champ
Berichten: 495
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:32
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Contact:

Re: AMA SX Rnd #03 - Dodger Stadium, Los Angeles, CA

Berichtdoor Wietse Brackman Di 25 Jan 2011, 10:46

Hansen Rulleez! Da is nu is motocross he manne! Al had dieje Canada of hoe hem heet is wa beter moette na denken en nie zo stoer wille doen tov hansen! Gwn klasse hansen!
0 x


Ol
Olivier Goetstouwers
mx all time winner
Berichten: 1054
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:53
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: AMA SX Rnd #03 - Dodger Stadium, Los Angeles, CA

Berichtdoor Olivier Goetstouwers Di 25 Jan 2011, 13:12

Waarom moest Canada uit de weg gaan? Hansen moet maar zien dat hij er voorbij geraakt, wat hij uiteindelijk dus deed :D
0 x


rocketpichon

check http://www.nth108.com
Gu
Gunther Ghysels
125cc rookie
Berichten: 148
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:30
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden

Re: AMA SX Rnd #03 - Dodger Stadium, Los Angeles, CA

Berichtdoor Gunther Ghysels Di 25 Jan 2011, 18:56

akkoord olivier, vind trouwens niet echt dat motocross pas echte motocross is als je er iemand af rijd, noch als je eerst moet denken aan mogelijke gevolgen als je iemand voorbij wil.

Als canada er hansen eerst af reed, oke, payback. Als hij een schouder geeft, geef schouder terug.
Zelfde met cunningham, roczen nam hem per ongelijk mee in een val, knalt volgende wedstrijd los op zijn voorwiel en daar ligtie weer.

Is natuurlijk wel cool om te zien haha.
0 x


Gebruikersavatar
Sven Deutschmann
mxdn winner
Berichten: 875
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:25
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: AMA SX Rnd #03 - Dodger Stadium, Los Angeles, CA

Berichtdoor Sven Deutschmann Di 25 Jan 2011, 19:05

als cunningham die domme zet niet had gemaakt had roczen misschien wel op het podium gestaan.. vond het echt balen om hem weer te zien liggen
vond het wel goed dat cunningham ook viel door zijn stommiteiten
0 x


Da
Dave Coekaerts
mx all time winner
Berichten: 1060
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:00
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Locatie: Aarschot

Re: AMA SX Rnd #03 - Dodger Stadium, Los Angeles, CA

Berichtdoor Dave Coekaerts Di 25 Jan 2011, 20:54

Cunningham was idd iets te aggresief zo int begin van de reeks, hij zat in een goei positie, met de leider mss 3-4 motolengte's voor hem, ipv ff te wachte, dan had m mss kans gehad op podium!

Zoals GG zegt, nice om te zien!
0 x


Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: AMA SX Rnd #03 - Dodger Stadium, Los Angeles, CA

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Di 25 Jan 2011, 21:25

Begin bij het begin. De move van Cunningham op Roczen was idioot... Daar valt niks meer en ook niks minder over te vertellen. Als je nog drie motor lengtes achter zit moet je niet proberen blokpassen en u voor een voorwiel proberen zetten. Dit was een pure aanslag op het voorwiel en idioot van Cunningham die daarbij nog niet eens zelf profijt deed... Zou hij volgende week nu weer wraak nemen want nu heeft Roczen hem in zijn ogen weer neergehaald zeker?

De move tussen Canada en Hansen was een close supercross move. Niet vuiler dan de move van Hansen en Craig. Schouder tegen schouder en Canada word daardoor een beetje over de rand geduwd en gaat daardoor de baan uit. Jammer. Over Craig gesproken, die ligt er 8weken uit met een zware knie blessure. Jammer dat Tyla Rattray zo van rechts naar links sprong waardoor Craig in de problemen kwam en nu er uit ligt zag die jonge graag rijden zeker als je ook zijn geschiedenis kent maar die dingen gebeuren... Rattray ging naar de berm, terwijl daar net Craig kwam ingesprongen.

[youtube]eGXN1Sdw5e0[/youtube]
0 x


Gebruikersavatar
Mario Van Den Broeck
mx3 wk champ
Berichten: 595
Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 20:52
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: AMA SX Rnd #03 - Dodger Stadium, Los Angeles, CA

Berichtdoor Mario Van Den Broeck Di 25 Jan 2011, 22:11

ik denk dat stewart terug het seizoen wint, m is gwn veel sneller dan de rest , maar geeft gwn altijd alles weg met stomme crashen

in phoenix reed hij minder snel , maar zonder fouten , en is zo even goed gewonnen

hij kreeg duidelijk stress als hij vp zijn wiel zag... zo wegschieten dat hij ineens dee
0 x


MCLB nieuwelingen mx1/3A suzuki rm250 #1
Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: AMA SX Rnd #03 - Dodger Stadium, Los Angeles, CA

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Di 25 Jan 2011, 23:05

Stewart kampioen ... Het zou kunnen maar je hebt net zelf verteld, hij kreeg stres toen Villopoto in z'n wiel zat en stres is Stewart z'n grootste vijand. Hij gaat dan iets over zen toeren en dan maakt hij domme fouten en gooit hij punten weg en verliest zo concurrenten. Wat zij RC vorige week in de Broacast... Ik was nooit sneller dan James maar als ik even snel was won ik. Want dan zette ik hem onderdruk tot hij neer ging dat gaat Villopoto ook moeten doen dit jaar en dan wil ik het wel nog zien wie er kampioen gaat worden.
0 x


Gebruikersavatar
Kevin De Bock
mx2 wk rookie
Berichten: 255
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 22:15
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Locatie: Hulst City
Contact:

Re: AMA SX Rnd #03 - Dodger Stadium, Los Angeles, CA

Berichtdoor Kevin De Bock Wo 26 Jan 2011, 12:37

Villo rijd van 9de plek naar voor tot vlak achter stewart laat zn wiel zijn aan stewart,dan word villo ff gehinderd door dungey valt er ff een gat,ondertussen valt james,denk toch dat je mag concluderen da villo the man to beat was in LA,just my 2 cents offcourse

Ryan Villopoto overcame a pedestrian start and blitzed his way through the field en route to his second win of the season, while in the process throwing down the fastest lap time of the night with a 51.905 on his seventh lap of the race.Bron racer x

[youtube]_iNLVccwotk[/youtube]
0 x


It is better to be a racer for a day then a spectator for life
Gebruikersavatar
Koen Daems
mx1 wk rookie
Berichten: 326
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:07
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Meerhout

Re: AMA SX Rnd #03 - Dodger Stadium, Los Angeles, CA

Berichtdoor Koen Daems Wo 26 Jan 2011, 16:08

@ Kevin: Dat is exact wat ik ook denk. En Poto was 9de na 1 ronde. Dus je mag er van uit gaan dat hij nog een paar plaatse verder terug zat.

Reed kwam ook nog goed terug na die val maar toch nog niet zoals in zijn beste tijden.
0 x


Unbidliama

Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten

Aanmelden · Registreer