Pagina 1 van 1

Belga sport -- IV, 3: Everts en zoon

Geplaatst: Di 14 Feb 2012, 02:35
door Matthias Van Eeckhoven
Omdat deze aflevering van Belga Sport veel te mooi is om ze stof te laten vergaren op één of andere harde schijf van één of andere digibox heb ik ze upgeload op youtube!

Re: Belga sport -- IV, 3: Everts en zoon

Geplaatst: Di 14 Feb 2012, 21:25
door Ruben Vandervelden
@ matthias

zou je die eventueel ook ergens kunnen uploaden (rapidshare, croko, fileserve,...) dat we die kunnen opslaan in een goede kwaliteit?
zo van youtube afhalen is ook niet alles :D

merci alvast!

hier de reportage

[youtube]EeorjNKcbW4[/youtube]

Re: Belga sport -- IV, 3: Everts en zoon

Geplaatst: Di 14 Feb 2012, 21:34
door Auke Theuninck
Super! Bedankt.

Re: Belga sport -- IV, 3: Everts en zoon

Geplaatst: Di 14 Feb 2012, 23:34
door Simon Verhelst
Vele malen bedankt Matthias!
Ik kan me nog herinneren op een avond een hele tijd geleden dat deze reportage te zien was.
Toen moesten mijn ouders perse wat anders zien en heb ik maar korte stukken kunnen kijken.
Gelukkig kan ik hem nu alsnog helemaal zien, want t'is zeker de moeite waard!

Re: Belga sport -- IV, 3: Everts en zoon

Geplaatst: Di 14 Feb 2012, 23:35
door Lander Vanderstraeten
Thx om te sharen Mathias!

Re: Belga sport -- IV, 3: Everts en zoon

Geplaatst: Wo 15 Feb 2012, 00:15
door Matthias Van Eeckhoven
Hier een link om hem te downloaden. Had het liever op DVD gekocht maar als Belga Sport die DVD niet wilt uitbrengen dan werken ze dit in de hand.

Re: Belga sport -- IV, 3: Everts en zoon

Geplaatst: Wo 15 Feb 2012, 11:20
door Joeri Grandjean
super om nog is terug te zien... Liam nen taffelaar, geweldig:-) ondertussen vliegt die al beloften voorbij:p

Re: Belga sport -- IV, 3: Everts en zoon

Geplaatst: Wo 15 Feb 2012, 19:43
door Frank Janssen
na het bekijken van dit filmpje moet ik men mening over everts herzien , vond hem net als kelly een dikke nek , en moest er niet veel van hebben , maar crossen kan hij wel, en wat hij meemaakte met grant , zoiets hebt ge in de boekskes nooit gelezen!begin nu toch respect te tonen voor stefan na het bekijken van deze reportage

Re: Belga sport -- IV, 3: Everts en zoon

Geplaatst: Do 16 Feb 2012, 00:01
door Lode Van Vlasselaer
Staat nochthans in zijn biografie en als ik mij niet vergis is dat toch een boekske :). Heel die affaire mee grant was tog redelijk bekend?

Re: Belga sport -- IV, 3: Everts en zoon

Geplaatst: Do 16 Feb 2012, 14:10
door Ruben Vandervelden
thx voor de link matthias!

Re: Belga sport -- IV, 3: Everts en zoon

Geplaatst: Do 16 Feb 2012, 19:44
door Segers Jurgen
@ lode,aangezien dat frank nu pas respect begint te krijgen voor de meest succesvolle crosser aller tijden zal hij de bio NOG ni gelezen hebben peins ik ;) ;) ;) :roll: :roll:

Re: Belga sport -- IV, 3: Everts en zoon

Geplaatst: Do 16 Feb 2012, 21:15
door Matthias Vermeersch
Bedankt om dit te delen, ik had ze vroeger op tv gemist en ben echt content datk het nu gezien heb :)

Re: Belga sport -- IV, 3: Everts en zoon

Geplaatst: Di 21 Feb 2012, 14:04
door Manath Gevaert
Bedankt om te delen! Had ze ook gemist, en ben zeer blij dat ik ze nu kan bekijken!

Re: Belga sport -- IV, 3: Everts en zoon

Geplaatst: Di 21 Feb 2012, 18:58
door Ben Van Den Heuvel
prachtige documentaire ! thx 2 Matthias!!!!!