GP #7 Agueda, Portugal 9 en 10 juni

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Sc
Schroyen Pierre
ama lites national champ
Berichten: 472
Lid geworden op: Ma 21 Sep 2009, 22:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #7 Agueda, Portugal 9 en 10 juni

Berichtdoor Schroyen Pierre Zo 10 Jun 2012, 19:18

Zou er tegenwoordig iets speciaals in die energydranken zitten dat agressie opwekt?,niet te geloven wat je tegenwoordig allemaal ziet en hoort,ook het gezicht van S.E op het podium stond precies op onweer,maar er waren toch ook positieve punten,namelijk de prachtige inhaal actie van J.Nicholls op The Jerre en de spannende 2de reeksen van zowel mx1-mx2,wie zou volgend jaar de Jerre gaan vervangen bij het ktm mx2 team?,Max Anstie?????
0 x


Gebruikersavatar
Kevin De Bock
mx2 wk rookie
Berichten: 255
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 22:15
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Locatie: Hulst City
Contact:

Re: GP #7 Agueda, Portugal 9 en 10 juni

Berichtdoor Kevin De Bock Zo 10 Jun 2012, 19:23

Haha Lars was ook sarcastisch bedoeld
Was n steek naar wat er soms geschreven staat
En kijk naar barcia toen die z'n overwinning in supercross verloor aan roczen door achterblijver
Die stond letterlijk in tranen
Zuur feit is dan nog dat pocock beste maatjes in met searle
0 x


It is better to be a racer for a day then a spectator for life
La
Lars Nelen
mx2 amateur champ
Berichten: 170
Lid geworden op: Vr 18 Sep 2009, 14:48
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #7 Agueda, Portugal 9 en 10 juni

Berichtdoor Lars Nelen Zo 10 Jun 2012, 19:50

@ Kevin, ik had het anders geïnterpreteerd. Excuus!
0 x


Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #7 Agueda, Portugal 9 en 10 juni

Berichtdoor Etienne Dierckx Zo 10 Jun 2012, 19:53

blijkbaar echt wel kermis in Agueda .... volgens twitter heeft Herlings op de persconferentie, het dixon team beschuldigd van een plan om hem te hinderen. Als payback op de aanrijding op Tonus.
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Br
Brayen Callaert1
125cc junior EK
Berichten: 89
Lid geworden op: Vr 02 Mar 2012, 20:37
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #7 Agueda, Portugal 9 en 10 juni

Berichtdoor Brayen Callaert1 Zo 10 Jun 2012, 20:07

Wat een gezeik allemaal zeg over die ("race")incidenten, Herlings word hier door sommige afgeschilderd als een arogante zak en waarom ? Omdat hij Tonus eruit gereden heeft vorige week en zich na de reeks zo uitgelaten heeft ? Ik bedoel ik heb Tonus nog niets horen zeggen over dat incident hoor, in plaats van dat ze het tussen beide laten oplossen nee Moeit zich daar nen invaller mee, dan vraag ik me eens af wie is het kleine kind dan ? Herlings heeft zich inmiddels al meer dan 2 keer verondschuldigd tegenover herlings en voor zijn uitspraken moet ook eens langs andere kant bekijken hij is ook nog maar 17j he ! dat is het wilde dat er nog inzit en de ene kan daar beter mee omspringen naar de buiten wereld toe dan de andere en er word ook door vele gezegd s72 heeft er nog veel werk mee maar heeft die in der tijd (in zijn jonge jaren) ook niet eens zot gedaan nee ? (remember zijn liedje ?), Herlings blijft gewoon een goede piloot ondanks alles wint toch maar weer vandaag en controleert zijn positie voor mij word hij verdiend wk champ maar het is natuurlijk nog niet voorbij. in de MX1 ook al zoveel race incidenten waar op gevit word Desalle heeft zo zen reden wel om zo te reageren na wat Paulin vorige week allemaal gedaan heeft in france in de clinch gegaan met desalle door zich er eens breed voor te zetten, met dp19 toen naar het naar boven rijden tegen dp19 gaan duwen en dan ook nog eens met pourcel maar hoor je die mannen klagen nee he ? maar hier alleen maar gevit erop en waarom ? ieder zijn eigen mening maar ik vind laat ze zo maar wat doe zo blijft het spannend in de USA gaat er iedere week zo aantoe en zelfs harder maar dat word hier dan opgehemeld door zoveel mensen maar gebeurd er eens iets gelijkaardigs in het WK worden de piloten afgebroken en zelfs het hele WK ! Iedereen zou beter blij zijn dat er in deze tijden nog WK's en parkoursen zijn ! en dat men iedere week cross kan zien want zoals ze nu bezig zijn met al het eco gedoe enzovoort beter tevreden zijn met wat we hebben ook al is dat bijna niets meer in tegen stelling met vroeger ! beter één vogel in de hand dan 10 in de lucht zeg ik zo !
0 x


Ge
Geert Peeters
125cc junior EK
Berichten: 87
Lid geworden op: Zo 10 Jun 2012, 20:05
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #7 Agueda, Portugal 9 en 10 juni

Berichtdoor Geert Peeters Zo 10 Jun 2012, 20:12

alleen jammer dat ze het niet hebben laten zien dat voorval met pocock.
0 x


Ce
Cedric Buchet
80cc pilot
Berichten: 44
Lid geworden op: Ma 27 Dec 2010, 22:27
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #7 Agueda, Portugal 9 en 10 juni

Berichtdoor Cedric Buchet Zo 10 Jun 2012, 20:13

Zowel SEARLE als HERLINGS hebben sterk gereden! Zo simpel is dat. Wie het best? Spreek ik me niet over uit, feit is wel dat Herlings weer 2puntjes uitloopt, hadden er misschien meer kunnen zijn.. Max Anstie heeft me 2de heat ook wel verrast ;)
0 x


Ce
Cedric Buchet
80cc pilot
Berichten: 44
Lid geworden op: Ma 27 Dec 2010, 22:27
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #7 Agueda, Portugal 9 en 10 juni

Berichtdoor Cedric Buchet Zo 10 Jun 2012, 20:15

@ Geert, ja vind ik ook. Als het gevecht zo spannend is voor 1e plaats zou de camera toch heel de tijd hier op gefocust moeten zijn. Onbegrijpelijk.. Wil wel is een voetbalmatch zien waar de goal niet gefilmd is.... :lol:
0 x


Gebruikersavatar
Rudi Vandenplas
mx3 wk champ
Berichten: 550
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:12
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Bekkevoort

Re: GP #7 Agueda, Portugal 9 en 10 juni

Berichtdoor Rudi Vandenplas Zo 10 Jun 2012, 20:18

MX2 : Zaterdag zijn er 40 rijders gestart in de vrije oefeningen. Zondag blijven daar nog 32 van over bij de aanvang van de 2de reeks.
In de MX1 was het wat minder chaotisch (van 32 naar 28).
0 x


AKA Rudicross
Ge
Geert Peeters
125cc junior EK
Berichten: 87
Lid geworden op: Zo 10 Jun 2012, 20:05
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #7 Agueda, Portugal 9 en 10 juni

Berichtdoor Geert Peeters Zo 10 Jun 2012, 20:23

ja das waar Cedric Buchet heb nog nooit een voetbalwedstrijd gezien waar een goal valt en het dan niet laten zien op tv :) lol.
0 x


Ge
Geert Peeters
125cc junior EK
Berichten: 87
Lid geworden op: Zo 10 Jun 2012, 20:05
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #7 Agueda, Portugal 9 en 10 juni

Berichtdoor Geert Peeters Zo 10 Jun 2012, 20:26

moeten ze Herlings en Searle maar in een boxring zetten en wie het eerst KO is die wint. :) :) lol. dan is dat direct opgelost. met die zever.
dan moeten ze in de AMA een boxgala organizeren wand daar is het erger daar rijden ze mekaar wel de sokken van de voeten.
of men moet beginnen met gele en rode kaarten zoals in het voetbal :) lol
Laatst gewijzigd door Geert Peeters op Zo 10 Jun 2012, 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x


To
Tom Vlaeminck
ama lites eastcoast champ
Berichten: 447
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 08:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Lebbeke
Contact:

Re: GP #7 Agueda, Portugal 9 en 10 juni

Berichtdoor Tom Vlaeminck Zo 10 Jun 2012, 20:28

Schroyen Pierre schreef:wie zou volgend jaar de Jerre gaan vervangen bij het ktm mx2 team?,Max Anstie?????
Als de progressie zo verder gaat, Febvre.
0 x


uniek kortingsysteem => http://WWW.SIXSTARRACING.COM" <=
FOX / SHIFT & JT 2012 uit voorraad leverbaar !!!
Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: GP #7 Agueda, Portugal 9 en 10 juni

Berichtdoor Mark Dejonghe Zo 10 Jun 2012, 20:28

Al dat negatieve aan het adres van Herlings komt zijn crossloopbaan zeker niet ten goede.Dat brengt alleen maar nadelen met zich mee.
0 x


Ge
Geert Peeters
125cc junior EK
Berichten: 87
Lid geworden op: Zo 10 Jun 2012, 20:05
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #7 Agueda, Portugal 9 en 10 juni

Berichtdoor Geert Peeters Zo 10 Jun 2012, 20:39

Tom Vlaeminck schreef:
Schroyen Pierre schreef:wie zou volgend jaar de Jerre gaan vervangen bij het ktm mx2 team?,Max Anstie?????
Als de progressie zo verder gaat, Febvre.

jammer he Tom Vlaeminck
anders had jij misschien wel de plaats van 2de rijder kunnen hebben :) lol
alleen jammer dat je gestopt bent ook nog :) :) lol
0 x


Di
Dimitri Lamote
world THQ sx champ
Berichten: 1661
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:14
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)

Re: GP #7 Agueda, Portugal 9 en 10 juni

Berichtdoor Dimitri Lamote Zo 10 Jun 2012, 20:43

Misschien moet de fim weer beginnen sancties opleggen bij onsportief gedrag zoals vroeger want nu is het precies een beetje uit de hand aan het lopen een vechtpartij en in de mx2 is het ook al pannekoek
0 x


Do
Domien Lammens
mx2 wk champ
Berichten: 627
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:10
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: GP #7 Agueda, Portugal 9 en 10 juni

Berichtdoor Domien Lammens Zo 10 Jun 2012, 20:46

Feit is wel dat het seizoen meer dan de verwachtingen inlost!
Een gp-topic haalt terug redelijk wat pagina's dat is nog niet zo lang geleden wel eens anders geweest...
0 x


Ge
Geert Peeters
125cc junior EK
Berichten: 87
Lid geworden op: Zo 10 Jun 2012, 20:05
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #7 Agueda, Portugal 9 en 10 juni

Berichtdoor Geert Peeters Zo 10 Jun 2012, 20:48

Rui Goncalves kon zijn handen ook niet thuis houden die mag ook meedoen met dat boxgala.
0 x


wi
willy cauberghs
50cc rider
Berichten: 12
Lid geworden op: Zo 07 Aug 2011, 21:00
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto

Re: GP #7 Agueda, Portugal 9 en 10 juni

Berichtdoor willy cauberghs Zo 10 Jun 2012, 20:50

Het moet niet allemaal suiker en honing zijn tussen de piloten,er mag een beetje buskruit tussen zitten.
Ook gezien vanwaar Keeno vandaag gekomen is?Tweemaal van de 22ste naar de 5de plaats!!!
Zeker een van de spannendste gp's van de laatste jaren!!!
0 x


Sc
Schroyen Pierre
ama lites national champ
Berichten: 472
Lid geworden op: Ma 21 Sep 2009, 22:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #7 Agueda, Portugal 9 en 10 juni

Berichtdoor Schroyen Pierre Zo 10 Jun 2012, 20:51

Brayen Callaert1 schreef:Wat een gezeik allemaal zeg over die ("race")incidenten, Herlings word hier door sommige afgeschilderd als een arogante zak en waarom ? Omdat hij Tonus eruit gereden heeft vorige week en zich na de reeks zo uitgelaten heeft ? Ik bedoel ik heb Tonus nog niets horen zeggen over dat incident hoor, in plaats van dat ze het tussen beide laten oplossen nee Moeit zich daar nen invaller mee, dan vraag ik me eens af wie is het kleine kind dan ? Herlings heeft zich inmiddels al meer dan 2 keer verondschuldigd tegenover herlings en voor zijn uitspraken moet ook eens langs andere kant bekijken hij is ook nog maar 17j he ! dat is het wilde dat er nog inzit en de ene kan daar beter mee omspringen naar de buiten wereld toe dan de andere en er word ook door vele gezegd s72 heeft er nog veel werk mee maar heeft die in der tijd (in zijn jonge jaren) ook niet eens zot gedaan nee ? (remember zijn liedje ?), Herlings blijft gewoon een goede piloot ondanks alles wint toch maar weer vandaag en controleert zijn positie voor mij word hij verdiend wk champ maar het is natuurlijk nog niet voorbij. in de MX1 ook al zoveel race incidenten waar op gevit word Desalle heeft zo zen reden wel om zo te reageren na wat Paulin vorige week allemaal gedaan heeft in france in de clinch gegaan met desalle door zich er eens breed voor te zetten, met dp19 toen naar het naar boven rijden tegen dp19 gaan duwen en dan ook nog eens met pourcel maar hoor je die mannen klagen nee he ? maar hier alleen maar gevit erop en waarom ? ieder zijn eigen mening maar ik vind laat ze zo maar wat doe zo blijft het spannend in de USA gaat er iedere week zo aantoe en zelfs harder maar dat word hier dan opgehemeld door zoveel mensen maar gebeurd er eens iets gelijkaardigs in het WK worden de piloten afgebroken en zelfs het hele WK ! Iedereen zou beter blij zijn dat er in deze tijden nog WK's en parkoursen zijn ! en dat men iedere week cross kan zien want zoals ze nu bezig zijn met al het eco gedoe enzovoort beter tevreden zijn met wat we hebben ook al is dat bijna niets meer in tegen stelling met vroeger ! beter één vogel in de hand dan 10 in de lucht zeg ik zo !

@Brayen,dit is jammer genoeg geen "gezeik"",maar wel de realiteit,wat zeker de mx niet ten goede komt,los daarvan is Herlings zeker een gastje dat een stukske met de brommer kan rijden
0 x


Ge
Geert Peeters
125cc junior EK
Berichten: 87
Lid geworden op: Zo 10 Jun 2012, 20:05
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #7 Agueda, Portugal 9 en 10 juni

Berichtdoor Geert Peeters Zo 10 Jun 2012, 20:55

als je op http://www.youthstream.org/ de foto beziet van de MX2 dan is er maar een die een smile heeft van hier tot in tokyo en dat is Searle.
0 x


Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten

Aanmelden · Registreer