Transfertgeruchten 2013

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Gebruikersavatar
Steve Sels
ama lites eastcoast champ
Berichten: 413
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:04
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Grobbendonk
Contact:

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Steve Sels Zo 28 Okt 2012, 13:17

vind ik leuk
0 x


"The Grobbendonk Connection" #34
De
De Brouwer Tom
80cc pilot
Berichten: 49
Lid geworden op: Zo 06 Sep 2009, 20:33
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor De Brouwer Tom Zo 28 Okt 2012, 20:23

ik kan sam ook groot gelijk geven en roy da hij der geen toekomst meer in ziet en nu even geen zin meer in heeft. wat voor toekomst is er nog in belgie en het wk in de mx. Er word niks meer gedaan voor mx en word steeds duurder en duurder en als ze iets van subsidies krijgen organiseren ze er een paar jaar een gp mee in. op een omloop die al jaren bestaat en steken de organisatoren en de mensen van youstream der alleen maar aan op ,dus weg subsidies en geld voor nieuw oefenomlopen. men spreekt hier ook over dat het moeilijk is om sponsoren te vinden maar het is wel de bedoeling voor mensen die er hun geld in steken dat hun naam of merk gezien word en dit ook geld op brengt maar aangezien dat mx geen of bijna geen media aandacht krijgt is dit normaal dat de mensen der hun tijd en geld niet meer insteken. En zal der niet op beteren met de tijd want alles word duurder .
0 x


Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Zo 28 Okt 2012, 21:29

Etienne Dierckx schreef:en ferris komt dus bij dixon terecht ...

zonde dat rg er mee stopt. :(


Inderdaad maar hij verteld er hier mee over:

[youtube]4aP-AVaBPOA[/youtube]
0 x


Gebruikersavatar
Andy Moens
world THQ sx champ
Berichten: 1854
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: grobbendonk city
Contact:

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Andy Moens Zo 28 Okt 2012, 22:36

Nja volgend jaar bij een of ander team RABOBANK erop , ze zijn ni zo voor sporten waar drugs in rondgaat , in MX kom je dat dus raar of zelden tegen
0 x


Pa
Paul Verdonschot
world THQ sx champ
Berichten: 1552
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 10:36
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Paul Verdonschot Ma 29 Okt 2012, 08:51

haha andy ,gij gelooft nog echt in sinterklaas geloof ik he !!!.Ben er bijna zeker van dat alle top sporters (eender welke dicipline ook mx ) wel eens aan het potje hebben gezeten .En als je twijfeld ,ga gerust eens na bij welke sportdokters ze allemaal zijn geweest ,en we zullen dan eens zien of je dit nog denkt ;)
0 x


paladin
Gebruikersavatar
Andy Moens
world THQ sx champ
Berichten: 1854
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: grobbendonk city
Contact:

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Andy Moens Ma 29 Okt 2012, 09:25

Ik zeg toch raar of zelden. der worden op elke gp controle's gedaan ook van toppers en tot op heden ken ik er toch maar weinig die echt gepakt zijn of tegen de lamp zijn gelopen.

en waar ik het dan van weet das al even geleden zenne
0 x


Pa
Paul Verdonschot
world THQ sx champ
Berichten: 1552
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 10:36
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Paul Verdonschot Ma 29 Okt 2012, 12:00

in het wielrennen pakken ze ze ook niet he ;).Ik wil gewoon zeggen er word overal gepakt ook in de mx :) ;
0 x


paladin
Gebruikersavatar
Ruben Vandervelden
mx3 wk champ
Berichten: 576
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 17:59
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Ruben Vandervelden Ma 29 Okt 2012, 12:35

Ice one racing op ktm met rui goncalves
0 x


Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Etienne Dierckx Ma 29 Okt 2012, 14:08

en het wordt ook weer een satteliet fabrieksteam van KTM. Ik denk dat er ondertussen al meer KTM satellieten zijn dan dat er satellieten rond de aarde draaien ...
Maar soit ... gelukkig investeert ktm nog in MX.
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Gebruikersavatar
Frederik Van Eeckhoven
mx all time winner
Berichten: 1490
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Frederik Van Eeckhoven Ma 29 Okt 2012, 15:00

Andy Moens schreef:Ik zeg toch raar of zelden. der worden op elke gp controle's gedaan ook van toppers en tot op heden ken ik er toch maar weinig die echt gepakt zijn of tegen de lamp zijn gelopen.

en waar ik het dan van weet das al even geleden zenne

Eigenlijk zou hier onderzoek naar moeten gedaan worden eh :). Voor zover ik weet moeten ze bij de GP's enkel plassen. Dat terwijl in urine eigenlijk zo goed als niets nog op te sporen is.
Maar het probleem is als je als journalist zulke dingen aankaart in de kleine en best wel bekrompen wereld van de mx, dat je meteen dag dag kunt zeggen naar je job.
Als je al niet meteen een stomp op je muil krijgt...
0 x


"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
Ca
Catteeuw Geert
ama sx 250 champ
Berichten: 702
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:07
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Catteeuw Geert Ma 29 Okt 2012, 15:24

Volgens mij kost het KTM veel minder dan het geen ze er voor ontvangen van de teams.Eens het op punt staat schijten de machines toch de onderdelen er uit en kost het KTM zelf maar een fractie van wat ze er voor krijgen.
0 x


Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Etienne Dierckx Ma 29 Okt 2012, 16:30

de manier waarop ze in mx controleren ... dan moet je gewoon heel dom zijn om gepakt te worden.
Moesten ze in alle sporten controleren op de manier waarop ze in het wielrennen controleren(onverwacht, smorgens aan het hotel,tijdens trainingsstages in het buitenland) ... zou je daar ook veel meer positieve gevallen hebben.
Met gewoon een plasje af te nemen tijden de wedstrijden, ga je niemand meer pakken.
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Gebruikersavatar
Jeroen Van Wassehove
mx2 wk champ
Berichten: 658
Lid geworden op: Di 22 Dec 2009, 22:50
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Jeroen Van Wassehove Di 30 Okt 2012, 01:02

Binnen een paar jaar krijgen we nog de KTM-cup ipv de GPs ... Het doet me een beetje denken aan de world superbikes rond '00 waarbij ze allemaal bijna met een ducati rond reden (toch om te winnnen)
0 x


Ya
Yann Picut
125cc rookie
Berichten: 113
Lid geworden op: Vr 21 Aug 2009, 16:46
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Yann Picut Di 30 Okt 2012, 22:21

Simpson (MX1) and Monticelli (MX2) with Ricci Racing TM in 2013 (confirmed).
0 x


Jo
John Veraart
125cc junior EK
Berichten: 51
Lid geworden op: Vr 27 Nov 2009, 14:49
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor John Veraart Wo 31 Okt 2012, 08:17

KTM verpest de hele motorcross!
De andere merken gaan gewoon afhaken op termijn, of ze moeten VOL gaan investeren, of ze moeten op mx gebied de handdoek werpen, gezien de huidige passieve houding van de Japanners is de keuze wel duidelijk.
De 125 klasse is erg populair, wat doen de Japanners.....
Honda CRF150 cup volgend jaar, dat is gewoon totaal in de verkeerde hoek blijven graven
De Japanners moeten met moderne 85cc en 125cc machines de markt op, nu heeft KTM het monopolie en vragen inmiddels € 7000,- voor een simpel 125cc motortje
(wat aan het eind van het jaar hetzelfde opbrengt als een 450 van de Japanners.....)
0 x


Ro
Ronald Leeftink
mx2 amateur champ
Berichten: 166
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Ronald Leeftink Wo 31 Okt 2012, 08:35

@ John,

Waarom verpest KTM de Motorcross ?
Het is het enigste merk wat nog fatsoenlijk in onze sport investeerd. De overige ontwikkelen en investeren er beduidend minder in.
Ik zou het de overige merken kwalijk nemen en niet KTM.
Een KTM 125cc brengt hetzelfde op als een 450 jappanner volgens jou. Lekker waarde vast zo'n KTM toch?
0 x


Gebruikersavatar
Tony Hermans
mx3 wk champ
Berichten: 573
Lid geworden op: Ma 03 Aug 2009, 20:11
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Tony Hermans Wo 31 Okt 2012, 09:05

Ronald Leeftink schreef:@ John,

Waarom verpest KTM de Motorcross ?
Het is het enigste merk wat nog fatsoenlijk in onze sport investeerd. De overige ontwikkelen en investeren er beduidend minder in.
Ik zou het de overige merken kwalijk nemen en niet KTM.
Een KTM 125cc brengt hetzelfde op als een 450 jappanner volgens jou. Lekker waarde vast zo'n KTM toch?


Natuurlijk brengt een KTM eind seizoen evenveel op als een Japanner!! Er zitten hoogstwaarschijnlijk al vier nieuwe motorblokken in!!! hahaha En toch blijf ik er bij dat als morgen Red Bull zich terug trekt, KTM een zinkend schip is!!! ;)
0 x


MX Planet
Officieel Suzuki-dealer
GSM 0032 475 74 61 33
Bezoek onze nieuwe website: http://www.mx-planet.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Officieel Suzuki-dealer MCLB-VJMO
Ma
Matteo Boxy
mx2 wk rookie
Berichten: 295
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 17:59
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Matteo Boxy Wo 31 Okt 2012, 09:29

@ John Veraart,
Ik begrijp uw mening toch niet goed hoor. Je geeft aan dat de Japanners volledig passief zijn, en geblinddoekt totaal de verkeerde strategie kiezen, maar in dezelfde post schrijf je dat KTM (die de crossers geeft wat ze willen) de sport kapotmaakt???

Dat de prijzen van nieuwe motoren de pan uitswingen ben ik volledig mee akkoord, maar is dat de schuld van KTM. Volgens mij kost een Yamaha 125 ook nog 6500 euro en die motor is gewoon 7 jaar oud!!!

Dat KTM een soort monopolie krijgt op de cross vind ik zeker geen goede zaak, maar langs de andere kant zijn zij wel de enige die vooruit willen! De andere merken veranderen ofwel niets, ofwel komen ze uit met lachwekkende dingen als lekkende luchtveren, of een dubbel uitlaatsysteem van 1500 euro op een motor die al 120 kilo weegt...
0 x


Di
Dirk Vansummeren
125cc junior EK
Berichten: 78
Lid geworden op: Zo 09 Aug 2009, 22:16
Ik ben een..: geen van bovenstaande

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Dirk Vansummeren Wo 31 Okt 2012, 13:51

Ik snap nie dat jullie zo'n belachelijke dingen durven schrijven hier , KTM is samen met Kawasaki , Husqvarna en Yamaha een van de fabrieken die nog durven investeren in de cross , ik denk dat hier maar weinig mensen begrijpen hoeveel het kost om telkens iets nieuws op de markt te brengen qua ontwikkeling enz. We mogen blij zijn dat KTM dit nog doet , en dat ze hiermee succesvol zijn is alleen maar een pluspunt , Kawasaki heeft die boodschap ook begrepen en investeerd veel geld in het huidige mx om ook maar die titel te pakken . Vanuit youthstream is er vraag geweest naar de fabrieken toe om meer te doen in het huidige mx gebeuren en suzuki had het budget niet omdat ze teveel verlies gemaakt hadden met hun auto's , yamaha wil wel maar kan ook nog niet voor de volle 100% zich erop toeleggen maar ze doen al wel moeite , Kawasaki is heel goed bezig en investeerd nu ook in de jeugd en ook in het mx1 en mx2 ,alleen Honda heeft aangegeven dat ze niet geintresseerd zijn in het wk omdat hun merendeel van de verkoop zich in Amerika afspeeld . Dus mogen we wel blij zijn dat de japanners wakker geschoten zijn om toch ook hun plaats op te eisen in het huidige wk en dit doordat de hegemonie van KTM zo groot is de laatste jaren .Motorcross begint bij de jeugd en daar is alleen husqvarna die de laatste jaren geinvesteerd hebben in een competitieve 65 en 85 want buiten KTM is er weinig evolutie geweest van de japanse merken en dit vertaald zich ook in de verkoop ,hetzelfde geld met de rest van het 2takt gebeuren , KTM had 2 jaar gelden al een 2 takt met injectie klaar , ik vind het erg dat jullie durven schrijven dat KTM de cross kapot maakt als het de enigste fabriek is die in elk segment van het off road ,blijft investeren en blijft door ontwikkelen . Maar eigenlijk is dit een topic over transfers en denk ik niet dat we hier te lang bij moeten stilstaan .
0 x


Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Etienne Dierckx Wo 31 Okt 2012, 16:03

Tony Hermans schreef:
Natuurlijk brengt een KTM eind seizoen evenveel op als een Japanner!! Er zitten hoogstwaarschijnlijk al vier nieuwe motorblokken in!!! hahaha En toch blijf ik er bij dat als morgen Red Bull zich terug trekt, KTM een zinkend schip is!!! ;)



dat zeg ik al een paar jaar ... en maak van KTM maar meteen heel de mx-top, zowel de gp's als in de USA. Als om 1 of andere reden de "energiedranken" er mee stoppen, valt de hele top in mekaar als een kaartenhuisje in orkaan Sandy.

Voor MX zijn de energydrinks gewoon wat de sigarettenmerken waren in het verleden. Het zijn niet toevallig (denk ik toch) de 2 periodes waar de echte toppers het meeste geld verdienden.

Maar nogmaals, blij dat KTM en de energydrinks nog investeren in de Gp's ... anders was het al lang gedaan.
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....

Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

Aanmelden · Registreer