GP van Duitsland Lausitzring

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Ca
Catteeuw Geert
ama sx 250 champ
Berichten: 702
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:07
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: GP van Duitsland Lausitzring

Berichtdoor Catteeuw Geert Zo 28 Jul 2013, 23:52

Om die jongens 40 minuten te laten rijden op dit soort banen moet er toch wat aan uw boven kamer schelen . :cry:
0 x


Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
Ge
Gette Holemans
50cc rider
Berichten: 26
Lid geworden op: Za 13 Apr 2013, 16:07
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP van Duitsland Lausitzring

Berichtdoor Gette Holemans Ma 29 Jul 2013, 00:11

Gunther Smeys schreef:Cairoli denkt er toch anders over op de persconferentie; "I love this place and I hope we will have more races like this. We need places like that to grow the sport, new big sponsors want facilities like that. Motocross is not like 20 years ago anymore where you put some sticks into a field and have a motocross track."
Bij de vraag aan Desalle of hij het eens was met Cairoli, zei Desalle dat hij het niet echt helemaal eens was en dat hij liever old skool tracks rijd, maar hij vond het circuit wel goed maar niet voor alle weken een gp op te rijden....
Keeno vond het circuit wel ok maar vond het "te soft" geen diepe sporen etc....

Cairoli zit mee in de graaicultuur , zijn spaarboek word dikker en dikker door gewoon te zeggen wa Luongo voor hem heeft opgeschreven !!! Als Cairoli dit mx noemt gaat hij maar biljarten ofzo want dit heeft niks meer met mx te maken !!!!!
0 x


Ge
Gette Holemans
50cc rider
Berichten: 26
Lid geworden op: Za 13 Apr 2013, 16:07
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP van Duitsland Lausitzring

Berichtdoor Gette Holemans Ma 29 Jul 2013, 00:18

Na alla voorlopig gereden GP's stonden er in totaal 57 verschillende piloten aan de start , waar is de tijd da ze op zaterdag me 57 moesten strijden voor 40 plaatsen !!! #wanbeleid
0 x


Ca
Catteeuw Geert
ama sx 250 champ
Berichten: 702
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:07
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: GP van Duitsland Lausitzring

Berichtdoor Catteeuw Geert Ma 29 Jul 2013, 00:59

Ze zouden eigenlijk best allemaal passen voor de overige gp,s .Cairoli rijd al 3 weken met een knie blessure en heeft nu nog astma problemen ook.En toch wint hij al 4 gp,s op rij . Wat als hij fit is, de koning van de bouwpakket baantjes .
0 x


Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
Fo
Fons Van Loon
mxdn winner
Berichten: 859
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 20:33
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP van Duitsland Lausitzring

Berichtdoor Fons Van Loon Ma 29 Jul 2013, 07:41

Als dit volgens die italiaan goed is voor het groeien van de sport ,wanneer is de sport dan volgroeid? Als ook die laatste 500 toeschouwers wegblijven! Dan moeten ze niet meer voor parkings zorgen enz...! Veel makkelijker!Volgens mij zit Cairoli aan de wiet!
0 x


Ma
Martin Boelaers
mx2 amateur champ
Berichten: 195
Lid geworden op: Zo 06 Feb 2011, 16:33
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Grensland

Re: GP van Duitsland Lausitzring

Berichtdoor Martin Boelaers Ma 29 Jul 2013, 08:10

LAUSITZRING (Germany), 28 July 2013 – The EuroSpeedway of Lausitzring, located not far from Berlin, hosted the thirteenth Grand Prix of the FIM Motocross World Championship and despite the high temperatures, 16000 people attended the first ever Grand Prix at the Circus Maximus.

16000 ???? toeschouwers schrijft Youthstream op zijn website,blijkbaar is tellen ook een groot probleem voor de maffiabende.
0 x


Motocross is not a crime
Gebruikersavatar
Andy Moens
world THQ sx champ
Berichten: 1854
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: grobbendonk city
Contact:

Re: GP van Duitsland Lausitzring

Berichtdoor Andy Moens Ma 29 Jul 2013, 08:29

das 16000 op 2 dagen he Martin , zaterdag 4000 smorgens binnen 4000 savonds buiten , Zondag 4000 smorgens binnen en 4000 savonds buiten he ge moet gewoon weten hoe ze tellen :D
0 x


Ge
Gette Holemans
50cc rider
Berichten: 26
Lid geworden op: Za 13 Apr 2013, 16:07
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP van Duitsland Lausitzring

Berichtdoor Gette Holemans Ma 29 Jul 2013, 10:43

Andy Moens schreef:das 16000 op 2 dagen he Martin , zaterdag 4000 smorgens binnen 4000 savonds buiten , Zondag 4000 smorgens binnen en 4000 savonds buiten he ge moet gewoon weten hoe ze tellen :D

Kempische nuchtere kijk op de belabberde situatie . :lol: :lol: :lol:
0 x


Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: GP van Duitsland Lausitzring

Berichtdoor Guy Dick Ma 29 Jul 2013, 11:02

Maar iedereen heeft wel gekeken :D :D :D
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Pa
Patrick Van Gorp
ama lites national champ
Berichten: 487
Lid geworden op: Zo 23 Aug 2009, 18:18
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP van Duitsland Lausitzring

Berichtdoor Patrick Van Gorp Ma 29 Jul 2013, 11:12

@Guy;
Allicht heeft iedereen gekeken.
Het is op TV toch allezins het aanzien waard, voorzover er nog enige spanning is.
Het is in ieder geval beter te volgen dan als ge op een tribune, 50mtr van de baan zit.

GPMX heeft zijn laagdrempeligheid verloren, mede door toegangsprijzen die de pan uitreizen.
Als ge dan al zover bent dat ge een GP gaat bezoeken, moet ge nog uitkijken waar ge loopt, of ge krijgt zo'n YS-gorilla in Uwe nek, omdat ge ergens loopt waar ge nie moogt komen!!!
0 x


Ca
Catteeuw Geert
ama sx 250 champ
Berichten: 702
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:07
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: GP van Duitsland Lausitzring

Berichtdoor Catteeuw Geert Ma 29 Jul 2013, 11:56

Straks krijgen de fotografen nog verbod van YS om foto,s te publiceren met al die lege tribune,s.Slechte reclame.

@ Guy , ja we blijven kijken . Daarvoor zit mx teveel in ons bloed.Alleen is het hier net wat anders geworden .Vroeger bleef ik er voor thuis, nu niet meer .Ik neem het op en heb enkel naar de tweede reeks mx 1 gekeken omdat ze de uitslag van de de 1 ste reeks al hadden afgeroepen op de amateur mx. Naar de mx 2 kijk ik nooit meer , en dat zal niet veranderen zolang Herlings der bij moet blijven.
0 x


Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
Fo
Fons Van Loon
mxdn winner
Berichten: 859
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 20:33
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP van Duitsland Lausitzring

Berichtdoor Fons Van Loon Ma 29 Jul 2013, 12:28

Ha ha 16000 toeschouwers,Ik denk dat Luongo en zijn vrienden samen met Cairoli plannen hebben om als er van Het mx niks meer overschiet in de cabaret wereld te stappen! Ze hebben er het talent en de looks voor en Urbanus is ook al 65 dus die gaat wel eens stoppen !
0 x


Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP van Duitsland Lausitzring

Berichtdoor Filip Hardis Ma 29 Jul 2013, 12:34

Awel Guy, ik heb paar jaar in da circus meegelopen en ik kijk NIET meer! Ik heb dit jaar nog geen enkele reeks gezien en da ga zo blijven tot de mxdn! Zelfs Bastogne kan ik het nog ni opbrengen om tot daar te rijden. Ga nog liever op VLM rond de palen draaien.... :-/

Dat Cairoli alles geweldig vind is normaal he, die wordt elk jaar WK EN krijgt daarvoor van YS 500.000€ . Zo was het paar jaar geleden toch.
Enne, welke vorm van kritiek ook wordt daar niet in dank afgenomen en komt vroeg of laat wel als een boemerang terug in je gezicht gekletst!
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP van Duitsland Lausitzring

Berichtdoor Etienne Dierckx Ma 29 Jul 2013, 16:28

Gunther Smeys schreef:Cairoli denkt er toch anders over op de persconferentie; "I love this place and I hope we will have more races like this. We need places like that to grow the sport, new big sponsors want facilities like that. Motocross is not like 20 years ago anymore where you put some sticks into a field and have a motocross track."



hahahaha ... ik snap die hele KTM/YS familie niet meer ... die blijven maar uitspraken doen waar je van denkt "op welke planeet leven die?"

We hebben 2 super-Gp's gehad dit seizoen, zeker wat publiek en sfeer betreft. Ernee en Maggiora. 2 circuits die zo oldskool zijn als maar kan.
Ik snap niet dat je dan nog durft te zeggen dat je op een sfeerloos wegrace circuit met geen publiek moet gaan rijden. Dit soort Gp's maakt de sport gewoon kapot.

Over 1 ding heeft Cairoli wel gelijk ... MX is niet meer hetzelfde als 20 jaar geleden ... ze hebben het namelijk serieus naar de klote geholpen.
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: GP van Duitsland Lausitzring

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Ma 29 Jul 2013, 16:37

Et er was wel 16.000 man volk en dat in zo'n weer een echt succes volgens youthstream!
0 x


Ca
Catteeuw Geert
ama sx 250 champ
Berichten: 702
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:07
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: GP van Duitsland Lausitzring

Berichtdoor Catteeuw Geert Ma 29 Jul 2013, 18:34

Vreemd dat Geoff Meyer durft toegeven dat het genen vetten was van publiek.Subiet krijgt hij nog een paar djoefen op zijn muile van Luongo .

The organizers. It has to be said, while the crowd didn’t arrive (possibly due to the high temperatures), this event was first class. Driving into the facility it was hard not to be impressed. The circuit was build in less than a week and most of the riders enjoyed it. Antonio Cairoli and Jeffrey Herlings prefered this type of circuit to many of the old school circuits, so that says something. The paddock area, media centre, and track were really well done. It was just a pity that so few spectators saw it.
0 x


Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: GP van Duitsland Lausitzring

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Ma 29 Jul 2013, 18:39

Laat Cairoli rond twee hopen stront rijden die Luongo heeft gelegd en hij zegt ook dat hij het geweldig vond...
0 x


Fo
Fons Van Loon
mxdn winner
Berichten: 859
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 20:33
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP van Duitsland Lausitzring

Berichtdoor Fons Van Loon Ma 29 Jul 2013, 19:40

TC heeft inderdaad gelijk,mx is niet meer als 20 jaar geleden ,toen was er op de GP van Duitsland altijd 20000 man en niet 3 dagen opgeteld maar alleen op zondag, gisteren hooguit een paar duizend!
0 x


Do
Dourte Gerrit
ama sx 250 champ
Berichten: 732
Lid geworden op: Ma 12 Okt 2009, 19:28
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)

Re: GP van Duitsland Lausitzring

Berichtdoor Dourte Gerrit Ma 29 Jul 2013, 20:48

Ik denk persoonlijk dat op de GP side cars en Frans kampioenschap junior 125 in Iffendic een paar weken geleden veel meer volk was !!
0 x


Dr
Dries Dewitte
125cc junior EK
Berichten: 94
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:24
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: GP van Duitsland Lausitzring

Berichtdoor Dries Dewitte Ma 29 Jul 2013, 21:03

@ Gerrit, dat denk ik ook en was meer te zien in Iffendic. Was een prachtig circuit daar en mooie wedstrijden.
0 x


Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden · Registreer