Iemand al nieuws over de husky's 2014 ??

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Gebruikersavatar
Stefan Van Elsen
125cc junior EK
Berichten: 85
Lid geworden op: Vr 30 Jul 2010, 09:59
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: westerlo

Iemand al nieuws over de husky's 2014 ??

Berichtdoor Stefan Van Elsen Wo 21 Aug 2013, 15:26

Welke modellen,cilinderinhoud,2-4 takt ??
0 x


Eén jaar na m'n dubbele lontransplantatie klaar om aan te zetten bij de oldtimers!!
Gebruikersavatar
Frederik Van Eeckhoven
mx all time winner
Berichten: 1490
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Iemand al nieuws over de husky's 2014 ??

Berichtdoor Frederik Van Eeckhoven Wo 21 Aug 2013, 20:04

Ik weet dat ze bij de GP teams er gewoon een ktm blok in gaan steken voor 2014 en 2015 een eigen ontwikkelde motor. Hoe het zit met de modellen die in de winkel te krijgen zijn weet ik niet.
0 x


"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
Pe
Petrus De Winter
mx all time winner
Berichten: 1275
Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Re: Iemand al nieuws over de husky's 2014 ??

Berichtdoor Petrus De Winter Wo 21 Aug 2013, 20:12

Frederik Van Eeckhoven schreef:Ik weet dat ze bij de GP teams er gewoon een ktm blok in gaan steken voor 2014 en 2015 een eigen ontwikkelde motor. Hoe het zit met de modellen die in de winkel te krijgen zijn weet ik niet.


Gij weet dat zeker Frederick ?
Grote uitverkoop bij Jackie Martens binnen een paar maanden , waarom alles wegdoen als ge toch met hetzelfde voortdoet ?
De motors die ge in de winkel koopt hebben een kompleet nieuw blok van Husqvarna , echt iets revolutionair .
0 x


Gebruikersavatar
Frederik Van Eeckhoven
mx all time winner
Berichten: 1490
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Iemand al nieuws over de husky's 2014 ??

Berichtdoor Frederik Van Eeckhoven Wo 21 Aug 2013, 20:20

Ben ik vrij zeker van, kan zijn dat ze die blokken nog moeten krijgen en een gp team zal zowizo wel zijn motoren elk jaar vernieuwen zeker? :P
Het frame, de vering ... zou wel allemaal husky zijn.
0 x


"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
Ja
Jan Vanluyd
125cc rookie
Berichten: 136
Lid geworden op: Vr 04 Sep 2009, 08:05
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: Iemand al nieuws over de husky's 2014 ??

Berichtdoor Jan Vanluyd Wo 21 Aug 2013, 20:40

In een interview met het blog van KTM kondigt Stefan Pierer, de CEO van KTM, Husaberg en Husqvarna, de komst van een groot aantal nieuwe 2014 Husqvarna modellen aan, die in feite "rebadged" KTM's en/of Husabergs zijn. Pierer zegt dat op de EICMA 2013 in Milaan de 250, 350 en 450 viertakten en 125 en 250 tweetakten al getoond zullen worden, inclusief alle gekentekende enduromodellen die nu nog als Husaberg verkocht worden. Daarnaast zal er ook een Husqvarna-model met een 690cc ééncilinder komen, op basis van het LC4 motorblok. Pierer bevestigt dat de merknaam Husaberg zal verdwijnen, vooral omdat buiten Europa Husqvarna veel bekender is. Om Husqvarna een andere merkbeleving te geven dan KTM zal het bedrijf iets 'braver' worden, het design zal wat minder opvallend zijn en de Scandinavische achtergrond zal meer benadrukt worden. - See more at: http://www.nieuwsmotor.nl/motornieuws/1 ... XAyfN.dpuf
0 x


Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten

Aanmelden · Registreer