Zondag 17 mei Internat. Motocross Molenbergen Wuustwezel

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Lu
Ludo Marissen
mx2 wk rookie
Berichten: 256
Lid geworden op: Wo 11 Mei 2011, 12:23
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross

Re: Zondag 17 mei Internat. Motocross Molenbergen Wuustwezel

Berichtdoor Ludo Marissen Ma 18 Mei 2015, 12:53

Ergens heb je wel een punt Hans maar schandalig zou ik het niet noemen.Het motor-cross terrein en parking A is van onze club maar voor parking B hangen we af van de goodwil van enkele boeren en als ge weet dat die man dit jaar pas zaterdag om 14.00 zijn beesten van de wei haalden en onze mensen toen pas de palen en de weg konden klaarmaken moest alles zeer vlug gebeuren omdat dezelde mensen terug aanwezig moesten zijn om 15.30 om de piloten te helpen bij het parkeren.Trouwens we hadden normaal het terrein aan de overkant maar dat had men woensdag omgeploegd ondanks de belofte dat wij het konden gebruiken.Die terreinen liggen het dichts bij onze omloop dus dat hebben we zelf niet in de hand.Trouwens Hans met alle respect maar de kilometers die onze helpers de laatste 2 weken hebben afgelegd wegen niet op tegen deze meters die U moest afleggen om aan de omloop te geraken.Ik weeg enkele kilogram te zwaar en ben 60 jaar maar ik deed er maar een vijftal minuten over en zeker geen 15 en dan ben ik nog vergeten te zeggen dat ik nog een knieprothese heb ook en ik ben zeker een zestal maal naar het B rennerspark geweest.Er was inderdaad nog wel wat plaats maar U heeft ook wel gezien dat dat zeker niet genoeg was om alle piloten op te zetten.Wij weten ook niet op voorhand hoeveel Nationalen en Internationalen naar onze wedstrijd komen dus daar moeten we keuzes maken en die zijn misschien voor iedereen niet zo leuk,trouwens de bondsmensen moeten ook aan het tennisterrein parkeren en dat is even ver als jullie(daar zijn er ook bij die daar commentaar op hebben maar er is dichter bij nu eenmaal geen plaats)
0 x


Lu
Ludo Marissen
mx2 wk rookie
Berichten: 256
Lid geworden op: Wo 11 Mei 2011, 12:23
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross

Re: Zondag 17 mei Internat. Motocross Molenbergen Wuustwezel

Berichtdoor Ludo Marissen Ma 18 Mei 2015, 13:06

Hans begrijp me niet verkeerd,ik verwijt je niets maar wil gewoon zeggen dat de tijden zijn veranderd en het niet zo simpel is om wat te organiseren.Persoonlijk vind ik ook wel dat men eerst het A rennerspark zou volzetten en dan de rest maar dat hebben we enkele jaren geleden gedaan en toen kregen we nog meer commentaar.Ik wil U wel bedanken voor de possitieve commentaar op onze organisatie en wil U ook nog zeggen dat we zeker nog vijftien jaar wedstrijden mogen organiseren,ook zijn we bezig om het veld naast de start aan te kopen en dan zouden aldeze problemen opgelost zijn.
0 x


Lu
Ludo Marissen
mx2 wk rookie
Berichten: 256
Lid geworden op: Wo 11 Mei 2011, 12:23
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross

Re: Zondag 17 mei Internat. Motocross Molenbergen Wuustwezel

Berichtdoor Ludo Marissen Do 21 Mei 2015, 20:32

Met deze wil AMC Wuustwezel iedereen bedanken voor hun aanwezigheid voor het welslagen van onze moto-cross en we hopen U allen volgend jaar terug te mogen verwelkomen.Al de motocross piloten(zowel prof als amateur)willen we er nog op wijzen dat begin oktober ons jaarlijks trainingsweekend plaats zal vinden.Tot de volgende keer.
0 x


Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten

Aanmelden · Registreer