WK MXGP #5 - Nederland (Valkenswaard)

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
St
Steve Van Avondt
ama sx 250 champ
Berichten: 704
Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: WK MXGP #5 - Nederland (Valkenswaard)

Berichtdoor Steve Van Avondt Ma 27 Apr 2015, 18:32

Ik ben het voor een groot deel eens met het relaas van Brayen.
In MX2 kwamen de 2 meest bevredigende prestaties van Brian Bogers en Jens Getteman.
Ook in Italië toonde Jens al de snelheid voor top 10 en dat zette hij nu ook om in resultaten.
Jens heeft een grote stap gezet,hopelijk blijft hij van blessures gespaard.
Van Doninck deed het goed, maar gezien zijn rondetijden in Italië had ik hem rond plaats 5 verwacht in Valkenswaard. Dat zat er nog niet in.
Lieber had het moeilijk en maakte heel veel foutjes.
In mx gp heerste Paulin ,maar Nagl is momenteel sterk.Desalle zal heel blij zijn dat deze gp voorbij is. Weinig verrassingen verder.
Ik was ook erg benieuwd naar de prestaties van Dewulf en Vanderstraeten.
En jeffrey reed fantastisch! Eerste reeks minder opvallend,want ver teruggeslagen, maar hij reed uiteindelijk een enorm gat dicht op mannen als Lupino en butron.in de voorlaatste ronde maakte hij nog een foutje en had de pech vast te komen zitten in een diepe wal, weg verdiende punten.
2e reeks 20 min in het wiel van philippaerts en afstand nemend van boog.hij was op weg naar een opmerkelijke prestatie.tot die val.ik hoop echt dat de schade meevalt.
Ik had hem dat resultaat zo hard gegund!
Mike was de eerste reeks meteen uitgeschakeld.de 2e reeks weerde hij zich goed.maar het was hard werken voor hem om zich te handhaven in het veld.
Ek's zijn mooie reeksen,en vooral de 250 klasse ligt het niveau erg hoog.
Graulus goed maar niet super, dit is natuurlijk niet zijn circuit, maar ik miste wat gif in de aanvangsronden.aan het eind ging het beter.
Grobben kan echt beter op deze omloop,maar afstelproblemen zorgden voor twijfels op deze tricky omloop.

Die speaker,onbegrijpelijk..
Je wordt overladen met onbenulligheden en geroep en krijgt geen enkele nuttige info..
en dan kondigt hij fier aan dat hij ook voor lommel een contract kreeg.alvast een goeie reden om niet te gaan.Tis misschien een toffe vent ze,maar laat hem aub een andere job doen.
0 x


Ol
Olivier Goetstouwers
mx all time winner
Berichten: 1054
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:53
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK MXGP #5 - Nederland (Valkenswaard)

Berichtdoor Olivier Goetstouwers Di 28 Apr 2015, 12:30

Ik heb het concept van het duo speakers in Valkenswaard, Lommel en Lierop eigenlijk nooit begrepen. Een Nederlander en een Vlaming in zowel de GP van Nederland als die van België, ik zie er het nut niet van in.

Een "thuisspeaker", aangevuld met Engelse commentaar lijkt me veel logischer, zoals het voorbije weekend. In België dan Nederlandse, Franse en desnoods nog Engelse commentaar.
0 x


rocketpichon

check http://www.nth108.com
Pa
Paul Verdonschot
world THQ sx champ
Berichten: 1552
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 10:36
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: WK MXGP #5 - Nederland (Valkenswaard)

Berichtdoor Paul Verdonschot Di 28 Apr 2015, 13:54

:!: :twisted: ik snap gewoon niet waarom dieje kees de kwaker er in lommel moet bij zijn
0 x


paladin
Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: WK MXGP #5 - Nederland (Valkenswaard)

Berichtdoor Mark Dejonghe Di 28 Apr 2015, 14:36

Je kon hem horen tijdens de uitzending op tv , veeeeel te overdreven met zijn geroep en getier....
0 x


Fo
Fons Van Loon
mxdn winner
Berichten: 859
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 20:33
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK MXGP #5 - Nederland (Valkenswaard)

Berichtdoor Fons Van Loon Di 28 Apr 2015, 19:32

Desalle heeft mede door de off day van TC een goed weekeinde beleeft!Maar toch denk ik dat wil hij ooit WK worden hij aan zijn zandrijden zal moeten werken,het is duidelijk dat 3 van zijn concurenten veel beter zijn in het zand dan hij en Lommel komt er nog aan . Met 2 zand wedstrijden zoals dit jaar is dat een handicap van ongeveer 20 punten op TC,MN en GP normaal gezien! En volgend jaar komt daar misschien Lierop en die andere zandsuperman JH nog bij!
0 x


Pa
Patrick Van Gorp
ama lites national champ
Berichten: 487
Lid geworden op: Zo 23 Aug 2009, 18:18
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK MXGP #5 - Nederland (Valkenswaard)

Berichtdoor Patrick Van Gorp Di 28 Apr 2015, 22:23

Desalle zijn zandrijden was afgelopen weekend zo slecht nog niet.
2 zand GP's op een totaal van 18 GP's, da valt wel mee.

Nie vergeten dat Cairoli andere jaren al 35 punten los was tegen de 5e GP!!!
TC moet nu zelf gaan jagen, en dat zal niet zonder slag of stoot gaan.

Natuurlijk moeten er nog 13 GP's gereden worden, maar een situatie als deze heeft TC nog nooit aan de hand gehad.

In dit WK gaat het niet vanzelfsprekend zijn da TC222 wereldkampioen wordt.
12, 25, 21 ruiken hun kansen nu....
Cairoli is wel te verslaan!!
0 x


Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK MXGP #5 - Nederland (Valkenswaard)

Berichtdoor Etienne Dierckx Wo 29 Apr 2015, 09:41

Desalle is voor het kampioenschap aan het rijden, dan moet je gewoon af en toe je verliespunten pakken. Hij staat slechts een paar punten achter iemand die de laatste jaren nooit geen volledig kampioenschap heeft gereden. In 2011 is Nagl er in geslaagd om alle Gp's te rijden, al jaren daarna viel hij voor verschillende Gp's gekwetst uit.
Nagl is misschien wel sterker dit seizoen maar toch ....

Cairoli is gewoon te kloppen dit jaar, nog geen enkele Gp gewonnen na 5 Gp's en het is nog af te wachten wat hij met zijn gekwetste hand in Spanje gaat doen. Talaveira is een hard circuit met serieus wat verre sprongen ... zou ik ni willen starten met een geblesseerde hand.

Wel hilarisch dat we het meest geweldige kampioenschap ooit gingen krijgen met Villo en Cairoli maar dat de anderen met de eer gaan lopen.

Blijf me nog altijd de vraag stellen of Villo het volledige kampioenschap gaat rijden. De titel zit er al niet meer in en de komende Gp's gaat hij serieus afzien met zijn blessure.
Gaat hij gemotiveerd blijven?
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Ol
Olivier Goetstouwers
mx all time winner
Berichten: 1054
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:53
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK MXGP #5 - Nederland (Valkenswaard)

Berichtdoor Olivier Goetstouwers Wo 29 Apr 2015, 12:18

Cairoli is zeker te kloppen, maar ik dacht dat hij het tot voor Valkenswaard allemaal wel onder controle had. Op safe gereden in Qatar en met gelijke punten naast het podium gevallen, in Thailand na een slechte start vijfde in de eerste reeks en de tweede reeks van start tot finish aan de leiding, in Argentinië geprobeerd te winnen, maar mede door een val tweemaal tweede, en in Italië de overwinning gemist met gelijke punten.

Op de plek waar hij viel vorig weekend zijn er veel tegen de grond gegaan, en hard ook. Gajser, Desalle, Guarneri, Philippaerts om er enkele te noemen. Cairoli moet nu in de achtervolging en dat is toch al wel geleden van in de MX2 tegen Pourcel denk ik. Toen (2006) won hij zijn eerste GP van het seizoen pas tijdens de tiende van het jaar, in Zuid-Afrika.

Het is eens wat anders en het maakt het seizoen er alleen maar mooier op.
0 x


rocketpichon

check http://www.nth108.com
Pe
Peter Wynants2
125cc rookie
Berichten: 125
Lid geworden op: Za 22 Aug 2009, 08:00
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK MXGP #5 - Nederland (Valkenswaard)

Berichtdoor Peter Wynants2 Vr 01 Mei 2015, 14:47

Stefan Werkx schreef:Idd ,ik heb niks anders gehoord dan Herlings z'n gouden botjes en dat coldenhof een spijker in zijne bot had , was er een beetje over man

En vergeet niet dat Marcel Conijn OP EEN EILAND WOONT !!!! DIE HEEFT GEEN PLEK OM TE TRAINEN !!!

Jongens toch. Ik ben er 2 dagen geweest en beide dagen liep ik om 7 uur 'smorgens al langs het circuit. Ik heb serieus genoten (al blijft het natuurlijk spijtig dat RV er niet was), maar Kees de omroeper was ik meer dan moe. Met zijn geschreeuw en zijn vettig lachje.... Mijn jongste zoon heeft er een trauma aan overgehouden denk ik. Op het einde van het weekend had ik zin om hem met zijn micro tegen zijn kop te kloppen. Misschien was hij dan even stil. Gelukkig was die Engelsman er. Die gaf tenminste info over wat er echt aan het gebeuren was.

Btw... ADAM STERRY WOONT OOK OP EEN EILAND !!!!! Heb ik Kees of Roger nooit horen zeggen lol.
0 x


Fr
Fred Degret
mx2 wk champ
Berichten: 670
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:23
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK MXGP #5 - Nederland (Valkenswaard)

Berichtdoor Fred Degret Ma 04 Mei 2015, 20:33

>>Ook nieuw voor Lommel is dat het commentaar dit jaar zal verzorgd worden door huisspeaker Léon Van Gestel en zijn Nederlandse gabber en buurman Kees den Omroeper.>>Kees den roeper bedoelen ze zeker :-)
0 x


Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: WK MXGP #5 - Nederland (Valkenswaard)

Berichtdoor Guy Dick Di 05 Mei 2015, 10:54

Hij is ook al jaaaren van dienst bij Everts&Friends.

Als speaker kan hij echt niet tippen aan Léon van Gestel, Heikki Declercq of Franksken maar als veilingmeester is hij fenomenaal!
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Jo
John Klep
peewee pilot
Berichten: 4
Lid geworden op: Zo 07 Feb 2010, 18:57
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK MXGP #5 - Nederland (Valkenswaard)

Berichtdoor John Klep Di 05 Mei 2015, 12:29

Ik kom al jaren bij alle Nederlandse en Belgische GP's, maar ook ik erger me mateloos aan dat geschreeuw van "onze" Kees d'n Omroeper. Als het starthek valt heeft hij al 4 namen genoemd voordat ze de eerste bocht in gaan, en uiteindelijk pakt dan een vijfde naam kopstart. Ook het noemen van alle persoonlijke sponsors van rijders die hij goed kent ligt er gewoon te dik boven op. Van mij mag het altijd in het Engels! En als ik dan een voorkeur mag uitspreken is het Paul Malin, die geeft ook commentaar op Motors TV. Geweldige commentator, die echt alles ziet.
0 x


Pe
Peter Wynants2
125cc rookie
Berichten: 125
Lid geworden op: Za 22 Aug 2009, 08:00
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK MXGP #5 - Nederland (Valkenswaard)

Berichtdoor Peter Wynants2 Wo 06 Mei 2015, 11:43

Ach.. een omroeper mag best wat enthousiast zijn, en het is niet meer dan normaal dat hij een beetje chauvinistisch is, maar moet er echt zo geschreeuwd worden ? En het minste dat je kan vragen is dat het een beetje juist is ook natuurlijk.
Kees was bijvoorbeeld zo enthousiast over "The Hoff" dat hij gewoonweg Simpson niet had zien finishen in de 1ste reeks en de hele boel bij elkaar schreeuwde over de 5de plaats van Glenn. Maar Glenn was niet 5de maar 6de. Hoe kan je nu zoiets missen ? Komaan.
Dat Kees de omroep verzorgt in een GP in Nederland is niet meer dan normaal, maar ik vraag me echt af waarom hij er in Lommel ook bij moet zijn. Ik had veel liever dat ze Joël Roelants dan bij Leon zouden zetten indien er toch 2 Nederlandstalige omroepers moeten zijn. Joël doet dat geweldig goed op motorstv. Enige opmerking is misschien het Kempens accent, maar ik stoor me daar helemaal niet aan.
0 x


Lu
Ludo Marissen
mx2 wk rookie
Berichten: 256
Lid geworden op: Wo 11 Mei 2011, 12:23
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross

Re: WK MXGP #5 - Nederland (Valkenswaard)

Berichtdoor Ludo Marissen Wo 06 Mei 2015, 12:21

Volledig eens met de Guy,ze zouden Keesje beter thuis laten en Frankske en/of Heikki samen met Leon laten omroepen.Die mannen kunnen er ook het vuur inbrengen en kramen geen onzin uit en spreken een verstaanbare taal.
0 x


Gebruikersavatar
Gunther Smeys
mx all time winner
Berichten: 1258
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK MXGP #5 - Nederland (Valkenswaard)

Berichtdoor Gunther Smeys Wo 06 Mei 2015, 23:11

@peter wijnants... dan ben jij ook mis want the Hoff eindigde 7de de eerste reeks lol.....
0 x


http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Pe
Peter Wynants2
125cc rookie
Berichten: 125
Lid geworden op: Za 22 Aug 2009, 08:00
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK MXGP #5 - Nederland (Valkenswaard)

Berichtdoor Peter Wynants2 Do 07 Mei 2015, 10:36

lol... inderdaad Gunther. Maar ja, ik heb een excuus. Ik zat niet in een commentatorcabine met live timing bij de hand. Ik kon de finish niet eens zien van waar is stond ;).

In elk geval was Kees dan blijkbaar 2 plaatsen mis. Hij had een goed excuus voor Simspon te missen want volgens zijn uitleg zat die bij Desalle achterop de motor lol. Nu vraag ik me wel af waarom hij Rattray dan niet gezien heeft. Nog maar eens een bewijs dat hij meer bezig was met schreeuwen dan met de toeschouwers nuttige informatie te brengen.
Laatst gewijzigd door Peter Wynants2 op Do 07 Mei 2015, 17:36, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x


Fo
Fons Van Loon
mxdn winner
Berichten: 859
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 20:33
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK MXGP #5 - Nederland (Valkenswaard)

Berichtdoor Fons Van Loon Do 07 Mei 2015, 14:39

Jos Van Luyd missen we nog steeds!
0 x


Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: WK MXGP #5 - Nederland (Valkenswaard)

Berichtdoor Mark Dejonghe Do 07 Mei 2015, 16:21

Inderdaad Fons... @ Gunther ,vind da Gunther maar weinig nieuws heeft over KDD...
0 x


Fr
Fred Degret
mx2 wk champ
Berichten: 670
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:23
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK MXGP #5 - Nederland (Valkenswaard)

Berichtdoor Fred Degret Za 09 Mei 2015, 00:49

Denk dat Kees gans het jaar oefent om de kerstman te spelen HOOOOHHOOOHOOOO
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: WK MXGP #5 - Nederland (Valkenswaard)

Berichtdoor Frank Janssen Zo 21 Jun 2015, 21:18

Ludo Marissen schreef:Volledig eens met de Guy,ze zouden Keesje beter thuis laten en Frankske en/of Heikki samen met Leon laten omroepen.Die mannen kunnen er ook het vuur inbrengen en kramen geen onzin uit en spreken een verstaanbare taal.


bedankt guy en ludo ,voor de erkenning!
0 x


speaker Frankske

Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten

Aanmelden · Registreer