BMB te Axel op 1 mei

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
St
Stefanie Balcaen
125cc junior EK
Berichten: 97
Lid geworden op: Vr 30 Okt 2009, 08:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto

BMB te Axel op 1 mei

Berichtdoor Stefanie Balcaen Ma 27 Apr 2015, 22:34

Op Vrijdag 1 mei organiseert amc.Evergem de zevende ronde van het BK op het RES-circuit van Axel. Het rennerspark opent de poorten op donderdag vanaf 18 uur. Inschrijven gebeurt in de kantine vanaf 20 uur. Alert staat in voor de veiligheid samen met de sportarts Eric Vandeputte. De wedstrijd wordt verreden onder de reglementen van de fmwb. De race telt mee voor de BK punten voor alle categorieen en de inters strijden er voor de challengertrophee in de mx1 en de mx2-klasse. Daar dit een europese race is, kunnen ook buitenlandse rijders met een internationale licentie deelnemen. Verdere info bij organisator Walter Haentjens tel 0032475738035. Rendez vous dus op de voorlaatste zandopdracht van het seizoen.
0 x


St
Stefanie Balcaen
125cc junior EK
Berichten: 97
Lid geworden op: Vr 30 Okt 2009, 08:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto

Re: BMB te Axel op 1 mei

Berichtdoor Stefanie Balcaen Do 30 Apr 2015, 12:26

Organisator Walter Haentjens meldt dat alle papierwinkel voor de mclb rijders in orde is waardoor zij dus zonder dagverzekering kunnen deelnemen in Axel. Intussen zijn er ook enkele EK rijders van Valkenswaard blijven plakken en vervoegen zij het deelnemersveld van de challengertrofee. Leider Marvin Vandaele krijgt dus niet alleen het gezelschap van Jeffrey Dewulf, Yentel Martens, Nick Triest, Kristof Salaets en Andy Truyts. Er zijn dus nog meer podiumkapers op de komst.
0 x


Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten

Aanmelden · Registreer