Nva wil werk maken voor nieuwe omlopen !

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Pa
Paul Verdonschot
world THQ sx champ
Berichten: 1552
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 10:36
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Nva wil werk maken voor nieuwe omlopen !

Berichtdoor Paul Verdonschot Za 06 Jun 2015, 14:11

0 x


paladin
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Nva wil werk maken voor nieuwe omlopen !

Berichtdoor Frank Janssen Za 06 Jun 2015, 14:53

ze praten er al over , dat is tegenwoordig al nieuws!!
0 x


speaker Frankske
Ca
Catteeuw Geert
ama sx 250 champ
Berichten: 702
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:07
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Nva wil werk maken voor nieuwe omlopen !

Berichtdoor Catteeuw Geert Zo 07 Jun 2015, 12:02

NVA gaat under daar mee bezighouden .Ze hebben te veel vergaderingen om de mensen langer te laten werken . Anders gaat de kassa leegraken om al de nieuwe belgen te kunnen blijven betalen.
0 x


Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
Ma
Mario Vandaele
ama lites national champ
Berichten: 454
Lid geworden op: Vr 02 Okt 2009, 18:24
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: Middelkerke

Re: Nva wil werk maken voor nieuwe omlopen !

Berichtdoor Mario Vandaele Zo 07 Jun 2015, 19:22

bla bla...dit is wat ze het best kunnen, was het niet de NVA die bezig was in en om het circuit van Genk om een protest te organiseren tegen het oefenterrein?
0 x


Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: Nva wil werk maken voor nieuwe omlopen !

Berichtdoor Guy Dick Ma 08 Jun 2015, 07:54

Die kwestie is intern binnen de partij opgelost.
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Ke
Kevin Aertgeerts
125cc junior EK
Berichten: 62
Lid geworden op: Di 27 Okt 2009, 11:05
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: Nva wil werk maken voor nieuwe omlopen !

Berichtdoor Kevin Aertgeerts Ma 08 Jun 2015, 11:55

elk jaar hetzelfde liedje....

cross in kester, ze weten dat dat voor iedereen die voor de cross is een hoogdag is! Dan komen ze weer op de proppen dat het moet veranderen en zij er iets aan gaan doen, want te weinig parcours en ... binnen 14dagen is het weer voorbij en denken ze die stemmen hebben we ook weer, die snullen zijn gekalmeert nu kunnen we het weer een jaartje in de hoek smijten!
0 x


Ol
Olivier Goetstouwers
mx all time winner
Berichten: 1054
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:53
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Nva wil werk maken voor nieuwe omlopen !

Berichtdoor Olivier Goetstouwers Ma 08 Jun 2015, 12:07

N-VA-minister Muyters heeft jarenlang beloofd en beloofd, en nul komma nul gedaan of gerealiseerd. Dat die partij nu eisen gaat stellen vind ik wel behoorlijk stuitend. En van Schauvliege moeten we ook niet te veel (lees: niks) verwachten.
0 x


rocketpichon

check http://www.nth108.com
Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: Nva wil werk maken voor nieuwe omlopen !

Berichtdoor Guy Dick Di 09 Jun 2015, 13:26

Het ligt véél ingewikkelder als dit. De hoofdreden dat er niets zichtbaar gebeurd is komt omdat de federaties niet samenwerken. Er is geen rotte cent ter beschikking omdat de 100.000 euro jaarlijkse Vlaamse subsidie voor de MX (toegekend vanaf 2001!!!!)nog nooit is uitgekeerd want er is 1 tegenprestatie: 1 overkoepelende organisatie met 1 verzekering...
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Sv
Sven Van Mieghem
mx1 wk rookie
Berichten: 320
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 22:43
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Nva wil werk maken voor nieuwe omlopen !

Berichtdoor Sven Van Mieghem Di 09 Jun 2015, 20:31

Dat wil dan zeggen dat niemand zijn taart wil delen , dan zal er waarschijnlijk toch iets mee te verdienen zijn of zie ik dat verkeerd? Kan toch niet dat men niet wil of kan samenwerken , al is het maar voor die subsidies te bemachtingen . Ik heb zonen rijden zowel bmb als liefhebbersniveau en het verhaal is altijd hetzelfde , kom je bij de liefhebbers is het de bmb hun schuld , kom je bij bmb zijn het de liefhebbers. Mijn eerlijke mening , nu de geruchtenmolen weer op gang komt dat bmb slechts 7 crossen zou hebben volgend jaar , probeer ernaar te werken 1 verzekering en overkoepelend orgaan , laat de bmb desnoods nog 5 of 6 grote wedstrijden hebben , zorg er als liefhebbersbond voor dat er geen proeven zijn dan of zelfs desnoods geen wedstrijd , de liefhebbers die willen kunnen dan gaan deelnemen , kunnen de internationale en nationale inters zich meten liefst in een aparte reeks mx2 en mx1 . de bmb piloten kunnen dan de rest van wedstrijden zelf kiezen , een deel zal vmcf gaan , deel vlm en deel mclb ,dat kan toch niet slecht zijn , de echte internationale toppers rijden toch maar die 5 of 6 wedstrijden in belgie . Een deel van die subsidies kun je een prijzenpot mee aanmaken , deelnemers volgen en die brengen de nodige supporters op de been . Omgekeerd krijgen de liefhebbers ook meer piloten die meer volk meebrengen .
0 x


Sv
Sven Van Mieghem
mx1 wk rookie
Berichten: 320
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 22:43
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Nva wil werk maken voor nieuwe omlopen !

Berichtdoor Sven Van Mieghem Di 09 Jun 2015, 20:31

Dat wil dan zeggen dat niemand zijn taart wil delen , dan zal er waarschijnlijk toch iets mee te verdienen zijn of zie ik dat verkeerd? Kan toch niet dat men niet wil of kan samenwerken , al is het maar voor die subsidies te bemachtingen . Ik heb zonen rijden zowel bmb als liefhebbersniveau en het verhaal is altijd hetzelfde , kom je bij de liefhebbers is het de bmb hun schuld , kom je bij bmb zijn het de liefhebbers. Mijn eerlijke mening , nu de geruchtenmolen weer op gang komt dat bmb slechts 7 crossen zou hebben volgend jaar , probeer ernaar te werken 1 verzekering en overkoepelend orgaan , laat de bmb desnoods nog 5 of 6 grote wedstrijden hebben , zorg er als liefhebbersbond voor dat er geen proeven zijn dan of zelfs desnoods geen wedstrijd , de liefhebbers die willen kunnen dan gaan deelnemen , kunnen de internationale en nationale inters zich meten liefst in een aparte reeks mx2 en mx1 . de bmb piloten kunnen dan de rest van wedstrijden zelf kiezen , een deel zal vmcf gaan , deel vlm en deel mclb ,dat kan toch niet slecht zijn , de echte internationale toppers rijden toch maar die 5 of 6 wedstrijden in belgie . Een deel van die subsidies kun je een prijzenpot mee aanmaken , deelnemers volgen en die brengen de nodige supporters op de been . Omgekeerd krijgen de liefhebbers ook meer piloten die meer volk meebrengen .
0 x


Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: Nva wil werk maken voor nieuwe omlopen !

Berichtdoor Guy Dick Di 09 Jun 2015, 20:56

De verzekeringsmaatschappij is al dezelfde (AXA), het makelaarskantoor is niet hetzelfde...

Die subsidies kunnen dienen voor de landenteams (het uithangbord), de oefenterreinen, de jeugdwerking, vergoeding voor een inrichter die door slecht weer moet aflassen, personeel administratie enz.
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Gebruikersavatar
Rolly Geerkens
mx2 wk champ
Berichten: 655
Lid geworden op: Vr 14 Aug 2009, 03:41
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Nva wil werk maken voor nieuwe omlopen !

Berichtdoor Rolly Geerkens Ma 15 Jun 2015, 19:44

Wat de regering moet doen is de federaties links laten liggen en zorgen dat er trainingsomlopen komen , want de meeste piloten zitten niet in de wedstrijden maar op de trainingsomlopen .

Als je ergens komt zijn de meeste piloten helemaal niet meer geïnteresseerd om bij een "bond" te rijden maar gewoon een legale plek om hun sport te beoefenen zou al prima zijn.

Dus is er een kentering en lopen de inrichters van wedstrijden vroeg of laat toch een blauwtje door te weinig piloten en toeschouwers , de bonden daarentegen redden hun eigen meubels zolang het nog kan .

Misschien is het nodig om een volledig nieuw bestuur te maken onafhankelijk van de bestaanden ,want die zitten vol jaknikkers naar enkele koplopers ;-)

mijn bescheiden mening eh :-)

greetz rolly ;-)
0 x


Ca
Catteeuw Geert
ama sx 250 champ
Berichten: 702
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:07
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Nva wil werk maken voor nieuwe omlopen !

Berichtdoor Catteeuw Geert Ma 15 Jun 2015, 20:12

Ik heb eerder de indruk dat ze in sommige bonden (mclb ) te kampen hebben met een teveel aan piloten .Over de nationalen en inters niet gesproken natuurlijk want eens ze daar belanden zijn er al veel die de handdoek gegooid hebben of enkel nog mee rijden om te hoop te vullen.
0 x


Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !

Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten

Aanmelden · Registreer