Grand Prix #15 Mantova

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Pa
Paul Verdonschot
world THQ sx champ
Berichten: 1552
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 10:36
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Grand Prix #15 Mantova

Berichtdoor Paul Verdonschot Wo 26 Aug 2015, 09:32

Olivier Goetstouwers schreef:Ik heb voor de verandering de uitzendingen van Eurosport eens gevolgd, die wel live werden uitgezonden. De commentaar was een regelrecht drama. De Nederlander in kwestie (geen idee van zijn naam) kon maar niet zwijgen over de pech die Herlings te beurt is gevallen, tot tijdens de uitzendingen van de MXGP toe. Jongens zoals Sergei Bobryshev, Filip Bengston, Brent Van Donnik, Todd Weeters en Tiela Rattray passeerden regelmatig de revue. Valpartijen werden vol in beeld gebracht, maar de brave ziel zei er zo goed als niets over.

Duidelijk dat die man een vaste commentator van Eurosport is, maar weinig tot niets van MX afweet. Ik hoop voor de vaste Eurosport-kijkers dat wanneer De Reuver aan diens zijde zit, het toch wat draaglijker is.



Was deze van motors tv dan zoveel beter,waar de leon tot 1000 x toe moest herhalen dat simpson de winnaar van lommel was !!!!!!!!!.Gelukkig dat joel niet altijd ingaat op de praatjes van leon :lol:
0 x


paladin
Ol
Olivier Goetstouwers
mx all time winner
Berichten: 1054
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:53
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Grand Prix #15 Mantova

Berichtdoor Olivier Goetstouwers Wo 26 Aug 2015, 10:06

Léon heeft ook zo zijn foutjes, bv. door tijdens de GP van Letland over een actie van René Van der Vorst te beginnen die -tig jaar geleden is. Daar hebben weinigen iets aan, vooral wanneer het duel om de leiding in gang schiet. Hij heeft zo zijn favorietjes, maar hij weet wel waar de sport om gaat. Al laat hij dat soms iets te graag merken. Roelants is echt een meerwaarde als co-commentator, natuurlijk omdat hij zelf jaren meedraaide in het circus.

Persoonlijk vind ik de combinatie Weeink-Roelants (meestal) de meest geslaagde. Weeink maakt ook fouten, maar het is duidelijk dat hij weet hoe hij een tv-uitzending moet presenteren.
0 x


rocketpichon

check http://www.nth108.com
Pa
Patrick Van Gorp
ama lites national champ
Berichten: 487
Lid geworden op: Zo 23 Aug 2009, 18:18
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Grand Prix #15 Mantova

Berichtdoor Patrick Van Gorp Wo 26 Aug 2015, 11:53

Je kan Leon gerust tot een van de betere rekenen.
Als je met hem een persoonlijk gesprek hebt gehad, weet je dat dat een man is die de mx wel degelijk kent.
Leon is gene meeloper, geeft oprecht zijn commentaar.
Natuurlijk zegt hij wel es iets wat nie klopt, maar da heb ik Eggens, Roelants, de Reuver en Bervoets ook wel eens horen doen.

De commentatoren zien niet meer dan wij op tv, en soms zelfs nog met vertraging.
Een schermke van 40x50 cm, een beeldkwaliteit van la,la..
Ga der maar es aan staan.

Het commentaar van Leon op t circuit is toch echt wel van kwaliteit.
Goede info, duidelijke taal.
0 x


Le
Leon Daris
125cc junior EK
Berichten: 65
Lid geworden op: Wo 16 Dec 2009, 18:24
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Grand Prix #15 Mantova

Berichtdoor Leon Daris Wo 26 Aug 2015, 16:30

Nou heb ik vorige week op rtl7 de samenvatting gekeken van lommel nou als ze dat bedoelen als motorcross promoten door HSF jumbo en gp assen als sponsors mogen ze zich wel achter de oren krabben want het ging hoofdzakelijk om de val partijen die dus meeren deels in beeld kwamen en van de wedstrijd was niks te volgen .
Ik vond het een grote flop om motorcross zo te zien op tv .
0 x


Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Grand Prix #15 Mantova

Berichtdoor Etienne Dierckx Wo 26 Aug 2015, 17:03

het gebeurt in de meeste motorsporten wel maar ik erger mij er dood aan dat YS altijd uitpakt met een video van de beste valpartijen ....
Total gebrek aan respect voor de piloten.
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Ja
Janneke Luyten
mx1 wk rookie
Berichten: 325
Lid geworden op: Ma 26 Dec 2011, 17:39
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Grand Prix #15 Mantova

Berichtdoor Janneke Luyten Wo 26 Aug 2015, 17:55

Wat commentaar betreft, Leon is wel ok (hier en daar een foutje, maar dat is te begrijpen).
In Balen was het prima, maar de combinatie met Kees den Hollander in Genk (Everts and Friends) was hopeloos. Graag bannen die man.
@ Leon: wel ophouden om om te roepen om van die lekkere frietjes te gaan proeven, ze zijn echt niet om op te vreten.
0 x


Lu
Ludo Marissen
mx2 wk rookie
Berichten: 256
Lid geworden op: Wo 11 Mei 2011, 12:23
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross

Re: Grand Prix #15 Mantova

Berichtdoor Ludo Marissen Wo 26 Aug 2015, 18:19

De reuk van de frituur gaat altijd naar de BMB bus dus richting speaker en de fritjes rieken wel goed hé Janneke,maar de Leon mag zijn plaats niet verlaten en heeft door de geur een hele dag goesting in frieten want hij lust ze heel graag vandaar dat hij er soms niet over kan zwijgen maar als commentator vind ik hem wel dik in orde.Als de Kees begint te roepen steek ik gewoonlijk mijn oorstopjes in dat scheelt al heel veel en klinkt veel beter.
0 x


Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: Grand Prix #15 Mantova

Berichtdoor Guy Dick Vr 28 Aug 2015, 15:23

Léon eet alleen geraspte wortelen, fijngesneden sla en gesnipperde uitjes hoor
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes

Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten

Aanmelden · Registreer