bk bmb huldiging

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Da
Danny Craeghs
125cc rookie
Berichten: 119
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 07:56
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: VBM

bk bmb huldiging

Berichtdoor Danny Craeghs Ma 07 Sep 2015, 08:51

Wat een triestige bedoening. Wat een feest moet zijn is het maar mager gesteld in Pierreux.
Bij sommige reeksen waren er de bekers zelfs niet aanwezig. Hier kan de BMB zeker nog veel leren van de amateur federaties waar het altijd een groot feest is bij de finale.
Hieraan zie je dat het zeker niet goed gaat in de BMB en ben benieuwd als er volgend jaar nog iets te beleven valt hier zonder samenwerking met andere bonden.
2 jaar terug bij de juniors MX1+2 74 piloten voor de kwalificatie nu 34 piloten en de andere reeksen waren ook gene vette. Wel zeer mooie cross gezien gisteren, maar zeker geen feest hoe het zou moeten zijn.
0 x


Ma
Martin Boelaers
mx2 amateur champ
Berichten: 195
Lid geworden op: Zo 06 Feb 2011, 16:33
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Grensland

Re: bk bmb huldiging

Berichtdoor Martin Boelaers Ma 07 Sep 2015, 15:03

Volledig mee eens,het hele randgebeuren daar loopt gewoon 20 jaar achter voor het gewone publiek,vergeleken met een Vlaamse organisatie, de mensen die daar dienst gedaan hebben daar ook last van gehad, wel een VIP tent die 8 keer groter is als de publiekstent,maar voor de rest....... :oops:
Wat die huldiging betreft,deze valt volledig onder de verantwoordelijkheid van de organisator ,BMB zelf heeft later nog een huldiging van de kampioenen
0 x


Motocross is not a crime
Da
Danny Craeghs
125cc rookie
Berichten: 119
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 07:56
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: bk bmb huldiging

Berichtdoor Danny Craeghs Ma 07 Sep 2015, 16:06

Akkoord, bmb huldiging is voor de piloten maar daar is geen enkele supporter bij betrokken.
Indien men een fatsoenlijke huldiging in elkaar steekt op de finale zelf is de kans groot dat men veel meer volk (supporters) ter plaatse krijgt en die de omzet van inkom en comsumpties spectaculair omhoog zal trekken. Maar hoe het nu is zal er niemand zowel piloot of supporter een inspanning doen om extra volk mee te brengen om het kampioenschap te vieren. Dat is mijn persoonlijke gedachte. Hier is veel meer uit te halen en komt alleen de sport maar ten goede.
0 x


Lu
Ludo Marissen
mx2 wk rookie
Berichten: 256
Lid geworden op: Wo 11 Mei 2011, 12:23
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross

Re: bk bmb huldiging

Berichtdoor Ludo Marissen Ma 07 Sep 2015, 18:56

Daar is zeker iets van waar Danny,maar BMB heeft een Vlaamse en een Waalse vleugel en ik denk dat daar het schoentje wringt maar mits een goede organisatie is daar voor iedereen veel meer uit te halen,zowel voor de organisator,de piloten en hun aanhang want de informatie over de kampioenschappen is maar héél matig en daar door is er veel minder belangstelling als men dit beter zou promoten zou de intresse veel groter worden en zouden deze terug open kunnen bloeien want kampioen worden is voor iedere piloot en aanhang toch wel iets heel speciaal.
0 x


Di
Dirk Ghysels
125cc junior EK
Berichten: 79
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 21:36
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: bk bmb huldiging

Berichtdoor Dirk Ghysels Vr 18 Sep 2015, 18:29

Danny, die huldigingen waren 6-7 jaar geleden net hetzelfde. Er was weinig communicatie rond en het gebeurde dan ook dat buiten de kampioen niemand aanwezig was. En toen hadden ze hun bekers over....ik denk niet dat je daardoor kunt zeggen dat het slecht gaat met de BMB. Die huldigingen op de finaledag, was dit of 15-20 jaar geleden wel het geval?
0 x


Da
Danny Craeghs
125cc rookie
Berichten: 119
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 07:56
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: bk bmb huldiging

Berichtdoor Danny Craeghs Za 19 Sep 2015, 11:25

15-20 jaar geleden had je meer als 30 wedstrijden en was er ook volk en piloten. Nu heb je buiten de klassiekers nog maar 2 inrichters die dan ook maar 150 piloten aan de start krijgen met geluk. De inrichters moeten het doen met minder dan 20 inters aan de start en er zijn verschillende crossen bij geweest dit jaar met minder dan 1000 toeschouwers.
Wie gaat dan nog inrichten als je op voorhand weet dat je blijft zitten met een financiele kater?
GAAT HET DAN GOED MET DE BMB?????????????????????
0 x


Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [bot] en 12 gasten

Aanmelden · Registreer