Ken De Dycker #9

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Fo
Fonny Lambaerts
european champ mx2
Berichten: 232
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 08:38
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Westerlo

Re: Ken De Dycker #9

Berichtdoor Fonny Lambaerts Do 05 Apr 2012, 15:34

Het persbericht van LS honda

Geachte sponsors, Beste vrienden en sympathisanten,
Blijkbaar twijfelt er niemand aan ons gevoel voor humor. Toen gisteren het persbericht wereldkundig werd gemaakt waarmee LS Honda Racing en Ken De Dycker het einde van hun samenwerking aankondigden, dachten velen dat het om een grap ging! Een vroege 1-april grap. Dat was het niet. Dat de LS Honda Racing Team launch, voorzien voor nu Donderdag 5 April, niet doorgaat is evenmin een grap.
Via deze weg wil ik mij uitdrukkelijk verontschuldigen voor deze afgelasting en voor de onaangename verrassing van Ken’s vertrek. Zijn beslissing kwam voor ons even onverwacht als voor u. Soms loopt het nu éénmaal niet zoals je dat wenst. Ondanks veelbelovende resultaten tijdens de voorbereidingsraces, ondanks alle inspanningen van het team om een zéér performante Honda CRF450R te bouwen samen met de steun van Honda Europe, Dunlop, Denicol, HGS, Sölva en al onze technische partners. Ondanks de gewaardeerde steun van onze gemotiveerde sponsors en ondanks ons onophoudelijk streven om het team sterker, beter en mooier te maken. LS Honda Racing heeft er alles aan gedaan om de samenwerking met Ken De Dycker tot een succes te maken. Helaas was dat niet voldoende.
Namens het team wil ik bij deze mijn dank uitspreken voor de inzet die Ken getoond heeft sinds hij eind 2010 voor het eerst het LS Honda Racing shirt aantrok. Ook dat is geen grap. Maar nu is het tijd om weer vooruit te kijken. Het optimisme waarmee we het seizoen zijn ingegaan blijft immers ongeschonden. Het is precies die fighting spirit waarmee LS Honda Racing als underdog GP’s heeft gewonnen, 3de werd in het WK, podiumplaatsen in het WK MX1, MX2 en vrouwen WK heeft behaald. Daar bovenop hebben heel wat internationale races gewonnen. Op vijf jaar tijd wonnen we vier nationale titels, waarvan de laatste vorig jaar. Dat alles doen bitter weinig teams ons na. Met meervoudig GP-winnaar Jonathan Barragan staan we nu klaar om het de grote jongens opnieuw héél lastig te maken. Jonathan kende een minder 2011 seizoen waarin hij maar één keer op het MX1 podium stond, maar de Spanjaard is erop gebeten om zich te bewijzen. Hetzelfde geldt voor zijn monteur Denis die in 2010 bij LS Honda Racing de champagne mocht ontkurken na de Spaanse GP zege van Tanel Leok. In dat rijtje van harde werkers -mannen en vrouwen die de mouwen opstropen- en rijders zoals Clément Desalle, Tanel Leok en Davide Guarneri hoort onze Jonathan ook zeker thuis. En dat we bij LS niet vies zijn van een stunt of een verrassing is al langer geweten. Denk maar aan Faenza 2009. Na een teleurstellende 2008 verbande Desalle onmiddellijk al onze demonen met zijn eerste podiumplaats in Faenza. En hoe relatief topsport wel is bleek vandaag nog in het wielrennen waar de ‘afgeschreven‘ Tom Boonen toch maar mooi zijn derde Ronde Van Vlaanderen won...
Beloftes of stoute voorspellingen hoort u me echter niet maken. Alleen deze; dat ik er samen met alle teamleden, vrijwilligers en supporters keihard zal voor knokken om 2012 tot een succesverhaal te maken. Achter de schermen zijn we volop bezig met enkele unieke en spraakmakende marketingprojecten. Tegelijkertijd evalueren we het potentieel van verschillende rijders om uit te pakken met een straffe tweede rijder naast Jonathan Barragan. Als jullie persoonlijke vragen, opmerkingen of ingevingen hebben, zijn die zoals steeds welkom. En als u mij nu wil excuseren, ik moet dringend weer aan het werk! Omdat we LS Honda Racing zijn en niet Amnesty International is ons werk niet brieven schrijven, maar winnen. Zowel op het circuit als daarnaast.
Hoogachtend, Steven Lettani."
0 x


Fo
Fons Van Loon
mxdn winner
Berichten: 859
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 20:33
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Ken De Dycker #9

Berichtdoor Fons Van Loon Do 05 Apr 2012, 20:48

De Dycker heeft hoog spel gespeeld denk ik,een goed team met een goede motor plots verlaten voor een lukrake deal met ktm! Wat als dit project niet perfect lukt?
0 x


Lu
Luc Dejonghe
mxdn winner
Berichten: 869
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Ken De Dycker #9

Berichtdoor Luc Dejonghe Do 05 Apr 2012, 21:52

trouwens kort door de bocht vind ik vanwege KTM!!zo kort voor de start van het WK nog efkes gaan rommelen bij de concurentie....@Fons wat nieuw is blinkt altijd ;)maar voor hoelang????
0 x


Pa
Paul Verdonschot
world THQ sx champ
Berichten: 1552
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 10:36
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Ken De Dycker #9

Berichtdoor Paul Verdonschot Do 05 Apr 2012, 22:21

ze doen nie liever he ,hebben ze in de mx 2 met die fransman al laten zien ;)
0 x


paladin
Sv
Sven Van Mieghem
mx1 wk rookie
Berichten: 320
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 22:43
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Ken De Dycker #9

Berichtdoor Sven Van Mieghem Do 05 Apr 2012, 22:39

Als buitenstaander is het moeilijk inschatten wat er bij zo een deal allemaal gezegd en gedaan wordt, maar voor ken is dit misschien wel een grote kans om iets te laten zien, zonder afbreuk te doen aan het ls team of de motoren is het ktm team toch wel één van de sterkste teams, met volgens mij de betere motoren.
Wat niet wegneemt dat het een huzarenstukje wordt paar dagen voor de eerste gp over schakelen naar ander merk, als het lukt wordt hij bejubeld als het niet lukt zal hij afgebroken worden door veel commentaar maar misschien moeten we allemaal blij zijn dat ken het plaatsje mag innemen , en niet door iemand die veel centen meebrengt en geen deuk in een pakje boter rijdt en hopen dat ken de pannen van het dak rijdt.
Go for it keeno!!
0 x


Do
Dourte Gerrit
ama sx 250 champ
Berichten: 732
Lid geworden op: Ma 12 Okt 2009, 19:28
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)

Re: Ken De Dycker #9

Berichtdoor Dourte Gerrit Do 05 Apr 2012, 23:02

Awel, Steven ik heb persoonlijk nog maar 1 keer de kans gehad om met u wat bij te praten (3 jaar geleden op uwe open deur) toen al had ik veel respect en kon ik uw standpunten goed volgen .
Nadien kwam het Desalle succesverhaal waar alles nog eens eens bevestigd werd !!!
Nu vind ik het grandioos dat u als team manager hier persoonlijk op het forum uwe parlé doet , indien dit meer zou gebeuren zouden er minder misverstanden zijn .
Ik wens u veel succes dit seizoen !!
Groetjes MX Dourte
0 x


Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Ken De Dycker #9

Berichtdoor Etienne Dierckx Za 07 Apr 2012, 09:48

voor het seizoen begon, ging het gerucht al dat hij de mogelijkheid had om zich in te kopen bij De Carli als derde piloot.

Laat ons eerlijk zijn, nu is het er op of er onder. Nu zal het excuus van slecht materiaal, geen steun van het team, niet op 1 lijn met het team .... niet meer tellen.

Puur op snelheid zijn er niet veel beter in de Gp's maar dat is niet het enige dat telt.
Succes Ken!!!!!
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Ken De Dycker #9

Berichtdoor Mark Dejonghe Za 07 Apr 2012, 10:03

Naar het schijnt zal hij geen gebruik kunnen maken van de nieuwste motoren , moet rijden naar verluid met die van 2011.?? eerst zien.
0 x


Ja
Jan Janssens
mx2 amateur champ
Berichten: 154
Lid geworden op: Do 20 Jan 2011, 17:16
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Ken De Dycker #9

Berichtdoor Jan Janssens Za 07 Apr 2012, 13:52

Nu kan hij zoals je zegt Ettiene zich nergens meer achter wegsteken , zelfs die 2011 motoren moeten ruim voldoende zijn . tis erop of eronder .
0 x


Ca
Catteeuw Geert
ama sx 250 champ
Berichten: 702
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:07
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Ken De Dycker #9

Berichtdoor Catteeuw Geert Za 07 Apr 2012, 15:46

Die 2011 motoren zullen wel zo goed als nieuw zjn want Nagl reed 350 vorig seizoen.En Geurneri en Strijbos rijden ook met een 2011 ,daar zal het niet aan liggen.
0 x


Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
Ma
Mark Meijer
125cc rookie
Berichten: 137
Lid geworden op: Zo 28 Mar 2010, 19:27
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Ken De Dycker #9

Berichtdoor Mark Meijer Zo 08 Apr 2012, 09:15

0 x


Gebruikersavatar
Jeroen Van Wassehove
mx2 wk champ
Berichten: 658
Lid geworden op: Di 22 Dec 2009, 22:50
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Ken De Dycker #9

Berichtdoor Jeroen Van Wassehove Ma 09 Apr 2012, 21:13

Sterk gereden van de De Dycker, en als je goed keek dan zag je ook aan de pits dat de hele KTM crew hem aan het vooruit roepen was! Dat zal De Dycker zeker motiveren!
0 x


Pa
Paul Verdonschot
world THQ sx champ
Berichten: 1552
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 10:36
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Ken De Dycker #9

Berichtdoor Paul Verdonschot Ma 09 Apr 2012, 22:14

ja hem aanmoedigen deden ze niet bij ls zeker !!!
0 x


paladin
Gebruikersavatar
Jeroen Van Wassehove
mx2 wk champ
Berichten: 658
Lid geworden op: Di 22 Dec 2009, 22:50
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Ken De Dycker #9

Berichtdoor Jeroen Van Wassehove Ma 09 Apr 2012, 23:38

Waar in mijn bericht zei ik dat ze bij LS hem nooit aanmoedigen? ...

Ik hoop dat hij nog een stapje hoger kan, zodat hij mag rijden op de 2012 450 van Nagl! Het verschil

2010
Afbeelding

2012
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Jeroen Van Wassehove op Do 12 Apr 2012, 11:40, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x


Gebruikersavatar
Andy Moens
world THQ sx champ
Berichten: 1854
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: grobbendonk city
Contact:

Re: Ken De Dycker #9

Berichtdoor Andy Moens Di 10 Apr 2012, 13:08

Wees gerust die kans op d e 2012 zal er zeker komen maar ik begrijp dat hij op de 2011 moet starten de 2012 staat klaar maar niet op punt Dungey had 2a3 maanden nodig om een goede basis neer te zetten op de 2012 Nagl heeft amper getraind en hier hebbe ze nog geen goede basis op de 450 2012 , dus ken op een meer vertrouwde en waar ze meer info details van hebben kwazi settings vind ik zeer verstandig van ktm , Ken jengelt alles open en als je dat op een nieuwe motor zonder deftige basis moet doen is de kans groot op een dnf en dat is het laatste dat de carli of everts wil .
0 x


Di
Dimitri Lamote
world THQ sx champ
Berichten: 1661
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:14
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)

Re: Ken De Dycker #9

Berichtdoor Dimitri Lamote Di 10 Apr 2012, 16:43

Ken heeft goed gereden alletwee de reeksen dus een dikke proficiat
0 x


Fo
Fons Van Loon
mxdn winner
Berichten: 859
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 20:33
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Ken De Dycker #9

Berichtdoor Fons Van Loon Di 10 Apr 2012, 19:21

Die foto klopt nie denk ik, de bovenste is den 2012 !
0 x


Ko
Koen Vandendriessche
125cc junior EK
Berichten: 78
Lid geworden op: Ma 16 Nov 2009, 09:38
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Ken De Dycker #9

Berichtdoor Koen Vandendriessche Di 10 Apr 2012, 19:50

Foto's kloppen wel,onderste is 2012kun je goed zien aan het blok
0 x


Fo
Fons Van Loon
mxdn winner
Berichten: 859
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 20:33
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Ken De Dycker #9

Berichtdoor Fons Van Loon Di 10 Apr 2012, 23:13

Volgens mij is dat een blok met gescheiden motor en boite carter ,mijn exc van 2010 heeft er ook zo een en voor de cross zijn ze daar vanaf 2011 toch mee gestopt dacht ik!
0 x


Pe
Peter Leeuwis
european champ mx2
Berichten: 238
Lid geworden op: Wo 21 Dec 2011, 20:45
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Ken De Dycker #9

Berichtdoor Peter Leeuwis Wo 11 Apr 2012, 01:23

De onderste foto is toch echt de 2012 Factory edition.
Die heeft als basis een EXC blok, dus wat dat betreft heb je gelijk Fons.
0 x


Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

Aanmelden · Registreer