Genomineerden Sportgala 2015

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Ol
Olivier Goetstouwers
mx all time winner
Berichten: 1054
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:53
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Genomineerden Sportgala 2015

Berichtdoor Olivier Goetstouwers Ma 09 Nov 2015, 12:30

Ansoluut dieptepunt: geen enkele motorcrosser is genomineerd voor het Sportgala 2015, maar je kan je ook afvragen of er iemand een nominatie verdiende dit seizoen, mijns inziens niet. Ook geen Red Knights dit jaar. Supporteren voor de BMX-ers en Livio Loi dan maar?

Sportman van het Jaar:

Jaouad Achab (taekwondo), Junior Bauwens (boksen), Kenny Belaey (trialbike), Thibaut Courtois (voetbal), Louis Croenen (zwemmen), Kevin De Bruyne (voetbal), Philippe Gilbert (wielrennen), Pierre-Antoine Gillet (basketbal), David Goffin (tennis), Eden Hazard (voetbal), Philip Milanov (atletiek), Maxime Mottet (kleischieten), Koen Naert (atletiek), Radja Nainggolan (voetbal), Toma Nikiforov (judo), Thomas Pieters (golf), Christophe Soumillon (paardensport), Bart Swings (skeeleren/schaatsen), Pieter Timmers (zwemmen), Wout Van Aert (veldrijden), Greg Van Avermaet (wielrennen), Simon Van de Voorde (volleybal), Thomas Van der Plaetsen (atletiek), Sam Van Rossom (basketbal), Dirk Van Tichelt (judo), Stoffel Vandoorne (autosport), Marino Vanhoenacker (triatlon), Pieter Verhees (volleybal), Grégory Wathelet (paardensport), Tim Wellens (wielrennen)

Sportvrouw van het Jaar:

Sanne Cant (veldrijden), Jolien D'Hoore (wielrennen), Frauke Dirickx (volleybal), Laura Heyrman (volleybal), Wendy Jans (snooker), Emma Meesseman (basketbal), Delfine Persoon (boksen), Lianne Tan (badminton), Nafi Thiam (atletiek), Evi Van Acker (zeilen), Charline Van Snick (judo), Alison Van Uytvanck (tennis), Elke Vanhoof (BMX), Ann Wauters (basketbal), Yanina Wickmayer (tennis)

Belofte van het Jaar:

Tiesj Benoot (wielrennen), Louise Carton (atletiek), Nenah De Coninck (atletiek), Renée Eykens (atletiek), Eli Iserbyt (veldrijden), Si Mohamed Ketbi (taekwondo), Isaac Kimeli (atletiek), Bilal Laggoune (boksen), Livio Loi (motorsport), Artuur Peters (kajak), Sandrine Tas (skeeleren), Youri Tielemans (voetbal), Michael Vanthourenhout (veldrijden), Anak Verhoeven (muurklimmen), Mathijs Verhoeven (BMX)

Ploeg van het Jaar:

4x200 meter vrije slag (zwemmen), 4x400 meter (atletiek), Acrogym team (turnen), Belgian Bullets (bobslee), Belgian Lions (basketbal), Castors Braine (basketbal), Davis Cupploeg (tennis), nationale jumpingploeg (paardensport), nationale tafeltennisploeg, Jonge Duivels U17 (voetbal), Rode Duivels (voetbal)

Coach van het Jaar:

Jacques Borlée (atletiek), Eddy Casteels (basket), Emil Milanov (atletiek), Michel Preud'homme (voetbal), Paul Van den Bosch (omnisport), Johan Van Herck (tennis), Gert Vande Broek (volleybal), Yves Vanderhaeghe (voetbal), Hein Vanhaezebrouck (voetbal), Marc Wilmots (voetbal)

Paralympiër van het Jaar:

Pieter Cilissen, Kenneth Verwimp en Julie Lamberechts (boccia pair), Jean-François Deberg (handbike), Laurens Devos (tafeltennis), Peter Genyn (atletiek - rolstoelsprint), Joachim Gérard (rolstoeltennis), Barbara Minneci (para-equestrian), Diederick Schelfhout (wielrennen), Florian Van Acker (tafeltennis), Marieke Vervoort (atletiek - rolstoelsprint)
0 x


rocketpichon

check http://www.nth108.com
Ol
Olivier Goetstouwers
mx all time winner
Berichten: 1054
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:53
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Genomineerden Sportgala 2015

Berichtdoor Olivier Goetstouwers Wo 18 Nov 2015, 12:24

De genomineerden zijn herleid:

Sportman van het Jaar:
Kevin De Bruyne (voetbal)
Philip Milanov (discuswerpen)
Greg Van Avermaet (wielrennen)

Sportvrouw van het Jaar:
Delfine Persoon (boksen)
Evi Van Acker (zeilen)
Charline Van Snick (judo)

Belofte van het Jaar:
Tiesj Benoot (wielrennen)
Si Mohamed Ketbi (taekwondo)
Youri Tielemans (voetbal)

Ploeg van het Jaar:
Davis Cup-ploeg (tennis)
Jonge Duivels U17 (voetbal)
Rode Duivels (voetbal)

Coach van het Jaar:
Gert Vande Broek (volleybal, Yellow Tigers)
Hein Vanhaezebrouck (voetbal, AA Gent)
Johan Van Herck (tennis, Davis Cup-ploeg)

Paralympiër van het Jaar:
Peter Genyn (atletiek)
Joachim Gérard (tennis)
Marieke Vervoort (atletiek)
0 x


rocketpichon

check http://www.nth108.com

Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten

Aanmelden · Registreer