Pagina 1 van 1
6/3 MXGP of Thailand
Geplaatst: Za 05 Mar 2016, 09:54
door Wim Jansens
Lijkt eerder MXGP of Qatar Part II by daylight
Soit, tis live op Eurosport 2, althans in België!
Live om 6u, 7u, 9u en 10u
Re: 6/3 MXGP of Thailand
Geplaatst: Za 05 Mar 2016, 10:53
door Wim Jansens
MXGP Q Race gewonnen door Townley voor Febvre en Cairoli. Jerre was 4e en Strijbos 6e. Desalle na twee ronden binnen gereden maar reed vanmorgen een vrij degelijke tijd, dus mss zitten er morgen meer punten in.
MX2 Q Race moeten we niet zeggen wie won. Graulus 16e, Getteman 18e en Van Doninck reed geen rondes blijkbaar, gevallen in de start?
Re: 6/3 MXGP of Thailand
Geplaatst: Za 05 Mar 2016, 13:59
door Van Loon Fons
Inderdaad Wim Qatar by daylight,het baantje is zo goed als hetzelfde! Van Doninck toch niks ernstig hopelijk!
Re: 6/3 MXGP of Thailand
Geplaatst: Za 05 Mar 2016, 14:30
door Wim Jansens
Zou niet te ernstig zijn, start morgen gewoon blijkbaar. Ferrandis zou wel al out zijn met schouderblessure...
Townley durft eindelijk te zeggen op wat voor een stomme circuits ze moeten rijden, WK onwaardig
https://soundcloud.com/mxlarge-1/mxgp-and-mx2-winners-1
Re: 6/3 MXGP of Thailand
Geplaatst: Za 05 Mar 2016, 16:16
door Fred Degret
Ja ze zullen Townley het wel niet laten zeggen op 't TV
Re: 6/3 MXGP of Thailand
Geplaatst: Za 05 Mar 2016, 22:36
door Andy Vp
reactie van Luongo :
Giuseppe Luongo held a press conference following the one that featured Ben to announce that MXGP will be heading to Indonesia in 2017, 2018 and 2019. He also took the opportunity to voice his opinion on what the New Zealander had to say; “I am very disappointed. It is not the way for a professional rider to talk in a press conference like this; I never say something when a rider finishes fifteenth, sixteenth, eighteenth or twentieth place, because it is not fast. I cannot say it is sh*t, it is not good and so on.
“The people here make a big effort to make the track. The weather conditions are very hot; in Thailand it is very hot. The riders know it is very hot, they have to come here prepared for this kind of track. If they want to be world champion, they have to show they can be fast everywhere. The people on the track work day and night to make it the best condition and, frankly, the track is much better than last year.
“Also to say that Qatar was sh*t and this was sh*t, when a rider is not fast I do not say they are sh*t. I have to respect their work and they have to respect the work of the organisers if they want to be professional. I am very, very disappointed and I have already spoken to Suzuki about it. If Ben Townley wants a change of work, I will employ him to come and make the track for us.” I would guess you haven’t heard the end of this one.
Re: 6/3 MXGP of Thailand
Geplaatst: Za 05 Mar 2016, 22:46
door Andy Vp
..hij blijft vrolijk verder de sport kapotmaken want hij heeft nog genoeg brave zieltjes zoals Cairoli die hun mond niet durven opendoen . Waar is de tijd dat Stefan Everts aan de startbaar bleef staan in Zuid Afrika
Re: 6/3 MXGP of Thailand
Geplaatst: Za 05 Mar 2016, 23:23
door Van Loon Fons
Ik hoop dat Townley wk wordt!
Re: 6/3 MXGP of Thailand
Geplaatst: Za 05 Mar 2016, 23:26
door Van Loon Fons
Wat is die Luongo toch een ongelofelijke fucking klootzak!
Re: 6/3 MXGP of Thailand
Geplaatst: Za 05 Mar 2016, 23:36
door Wim Jansens
Zijn politiek is gekend, beetje gaan afdreigen is het enige wat hij wss gedaan heeft bij Suzuki.
Hopelijk staat BT nog heel veel op het podium en kan hij zijn zeg nog vaak doen in de press conferenties!

Re: 6/3 MXGP of Thailand
Geplaatst: Zo 06 Mar 2016, 11:03
door Kris Cornu
1 van de gevaarlijkste parcours die ik al gezien heb. Sporen van beton en een onwaarschijnlijk belachelijke layout van het plein. Chapeau voor de rijders die deze condities getrotseerd hebben.
Re: 6/3 MXGP of Thailand
Geplaatst: Zo 06 Mar 2016, 11:06
door Van Loon Fons
Inderdaad chapeau voor de rijders zij maken toch nog iets mooi van Luongo zijnen brol!
Re: 6/3 MXGP of Thailand
Geplaatst: Zo 06 Mar 2016, 14:45
door Guy Dick
MdR en Ronald hadden het ontelbare malen over de GP van Nederland over 2 weken.
Mooie reklame voor het BK in Moerbeke-Waas die dag!
Re: 6/3 MXGP of Thailand
Geplaatst: Zo 06 Mar 2016, 15:50
door Van Loon Fons
Als ge zo hier en daar de reacties op buitenlandse forums enz leest heb ik de indruk dat BT gisteren een massa fans bijgewonnen heeft!
Re: 6/3 MXGP of Thailand
Geplaatst: Zo 06 Mar 2016, 16:21
door Alex Geukens
BT die kritiek levert op den dikken zijn mediacircus ,oei, als dat maar geen sancties voor BT en Suzuki oplevert want nu is hij misschien gestoord tijdens zijn siësta met Thaïse massage, en dat is voor hem belangrijker dan het uitzicht/staat van het parcours en gekwetste piloten!
Pechvogel Coldenhoff?

Herstart?
http://www.motocrossplanet.nl/multimedi ... n-Thailand
Re: 6/3 MXGP of Thailand
Geplaatst: Zo 06 Mar 2016, 19:01
door Leon Daris
Misschien dat nu het begin is gemaakt met de uitspraak van BT 8 om te zorgen voor wat meer normalere circuits en in landen waar het hele jaar motorcross wordt verreden .
Wat heeft het voor meerwaarde om in zulk soort apenlanden een gp te rijden waar de lokale rijders zich normaal op n loopfiets verplaatsen.

Re: 6/3 MXGP of Thailand
Geplaatst: Zo 06 Mar 2016, 19:17
door Wim Jansens
Hetzelfde hek springt ook bij de tweede reeks MX2 serieus omhoog!

Re: 6/3 MXGP of Thailand
Geplaatst: Ma 07 Mar 2016, 23:18
door Andy Vp
Spijtig om te zien dat JH84 opnieuw enkele close calls gehad heeft

, het zou me enorm verbazen als hij het seizoen kan uitrijden zonder blessures .
Re: 6/3 MXGP of Thailand
Geplaatst: Di 08 Mar 2016, 09:36
door Wim Jansens
MX2 was wat flauw beide reeksen, gelukkig is de MXGP een stuk spannender. Maar op zo'n circuits kan je ook moeilijk echt geweldige duels verwachten. Die circuit bouwer kent alleen bochten van 180° en af en toe 90°. Zelfs de lay out van Thailand was bijna een kopie van Qatar.
Had niet gedacht dat Febvre na zijn eerste reeks zo vlot de tweede manche ging winnen. Jerre ook heel constant aan seizoen begonnen, maar die zag wel sterretjes precies. Geraakte amper op zijn podiumtrapje. Kevin heeft nog geen potten gebroken, 2x keer slechte start en inhalen is niet simpel in zo'n sterk deelnemersveld op een geploegde akker die daarna compleet versteend. Levensgevaarlijk! Cairoli was de tweede reeks ook helemaal niet goed. Kwam amper vooruit en reed halfweg rondjes die even snel waren als Yamamoto! Of was daar iets meer aan de hand?