Pagina 1 van 1
MXGP Neuquen (ARG) & MXGP Leon (MEX)
Geplaatst: Di 05 Apr 2016, 11:23
door Wim Jansens
Aanstaande zondag de 4e GP, helaas zonder Vandoninck na een zware val in Wuustwezel

TimingZaterdag20u10 Qualifying Race MX2
21u00 Qualifying Race MXGP
Zondag17u15 Race 1 MX2
18u15 Race 1 MXGP
20u10 Race 2 MX2
21u10 Race 2 MXGP
Vanaf 18u00 ook LIVE op Eurosport 2
Re: MXGP Neuquen (ARG)
Geplaatst: Di 05 Apr 2016, 11:32
door Lander Vanderstraeten
De Moeder van Jerre vertelde in Valkenswaard dat ze 9 (!!) vluchten nodig hebben voor de trip Argentinie en Mexico, en dit op 14 dagen tijd !
Een vermoeiende reis dus..
Re: MXGP Neuquen (ARG)
Geplaatst: Wo 06 Apr 2016, 19:25
door Gunther Smeys
Idd 9 vluchten volgens 24MX Mecano Dennis Dierckx "Amsterdam-Madrid Madrid-Buenos aires buenos aires - bariloche bariloche-buenos aires buenos aires- Mexico stadt Mexico stadt- Leon Leon-Mexico stadt Mexico stadt- Madrid Madrid-Amsterdam zoiets ongeveer"
Ben Townley zal niet aantreden in Argentiniƫ.... volgens mij is het over en out met BT en stopt hij.....
Re: MXGP Neuquen (ARG)
Geplaatst: Wo 13 Apr 2016, 19:54
door Fred Degret
Vond het wel een mooie omloop, Gajser en Febvre de nieuwe generatie te kloppen mannen ,steek er volgend jaar Herlings nog eens bij en de oudere garde gaat het mogen vergeten
Re: MXGP Neuquen (ARG)
Geplaatst: Za 16 Apr 2016, 13:23
door Lesley Lambrechts
Ik vind het heel tof dat Eurosport 2 de GP's uitzendt dit seizoen, maar ben ik de enige die zich ergert aan hun constante ping-pong in uitzendtijd? Voor Valkenswaard was ik eraan voor de moeite: ik programmeer de uitzendingen een paar dagen voor Paasmaandag volgens de uren in de telenet gids, blijkt dat ze in real time een uur voor hun geplande uitzending (en dus toch live) beginnen uitzenden. Gevolg: geen MX2 opgenomen, enkel MXGP. Voor Mexico morgen had ik vorige week de races al geprogrammeerd, blijkt dat ze intussen hun uitzending maar liefst 2 uur vervroegd hebben. Chance dat ik nog eens checkte vanmorgen want poef, mijn opnames zijn gewoon gedelete

Voor de rest geen klagen zenne (alhoewel ze wel eens mogen blijven hangen voor de interviews na het podium), ben al blij dat ik nog "gratis" kan kijken

Re: MXGP Neuquen (ARG)
Geplaatst: Zo 17 Apr 2016, 19:20
door Fred Degret
inderdaad ook juist gekeken ETC cup slowakije staat er en ze tonen toch de mx2 op dit moment...ga dan maar gans de avond opnemen
Re: MXGP Neuquen (ARG) & MXGP Leon (MEX)
Geplaatst: Zo 17 Apr 2016, 19:40
door Wim Jansens
Staat idd weer slecht geprogrammeerd in de TV gids... maar dacht dat De Reuver vorige week zei dat ze alles LIVE gingen uitzenden.
Re: MXGP Neuquen (ARG) & MXGP Leon (MEX)
Geplaatst: Zo 17 Apr 2016, 19:41
door Wim Jansens
Op hun website staat trouwens het correcte schema, ze zenden alles LIVE uit
http://tv.eurosport.nl/tvschedule_belgie.shtml