BMB B/N te Axel op pinksterenmaandag 16 april 2016

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Ar
Arnold Bonnet
125cc junior EK
Berichten: 97
Lid geworden op: Zo 04 Okt 2009, 22:41
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto

BMB B/N te Axel op pinksterenmaandag 16 april 2016

Berichtdoor Arnold Bonnet Wo 11 Mei 2016, 00:05

Op pinksterenmaandag 16 mei a.s.staat MC Mikkola in voor zijn tweede organisatie van 2016 deze keer op het RES circuit in Axel. Piloten die er een mooi weekend van willen maken kunnen gerust reeds op zaterdag terecht daar het circuit zoals gewoonlijk open is voor vrije trainingen en blijven overnachten tot de wedstrijd op maandag . Op zondag gaan de poorten open om 15u en op zondag vanaf 7 u. Inschrijven in de kantine op zondag van 19 tot 21u30 , op maandag vanaf 7u30. De trainingen vangen aan om 9 u die we terug hebben ingedeeld met 5 minuten vrije training waarna direct word overgegaan tot de officiele tijdstraining.
Niet BMB vergunninghouders kunnen ofwel met een Europese of Internationale vergunning ofwel met een afvaardiging van een UMC federatie deelnemen ofwel via een dagvergunning. Voor piloten - 18 jaar die willen deelnemen met een dagvergunning moeten wel voldoen aan bepaalde eisen , daarvoor kan je info verkrijgen op het volgende tel.nr. 0475/699553.
Iedereen van harte welkom. WE SEE YOU ON MONDAY IN AXEL.
0 x


St
Stefanie Balcaen
125cc junior EK
Berichten: 97
Lid geworden op: Vr 30 Okt 2009, 08:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto

Re: BMB B/N te Axel op pinksterenmaandag 16 april 2016

Berichtdoor Stefanie Balcaen Do 12 Mei 2016, 23:05

Nu reeds enkele gastrijders in Axel. In de MX2 komen Nick Horsten, Roy Van Heugten en de Duitser Stefan Ekerhold. In de MX1 gaat Roy Ghysel op zijn thuisterrein de strijd aan met de Belgische toppers.
0 x


Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten

Aanmelden · Registreer