GP MANTOVA

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Le
Lesley Lambrechts
80cc pilot
Berichten: 44
Lid geworden op: Za 02 Apr 2011, 13:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

GP MANTOVA

Berichtdoor Lesley Lambrechts Ma 27 Jun 2016, 00:08

Podium voor Desalle!!!! :D :D :D Hopelijk breekt dit de ban en gaan we dit nog meer zien de rest van het seizoen! Ik kijk nu al uit naar Loket!
Over en uit voor Cairoli denk ik. Met 87 punten achter na de 1e reeks doet hij alles goed in de 2e: kopstart en vol ervoor gaan, met de steun van zijn thuispubliek. Maar dan in een rechtstreeks duel verslagen worden door zijn grootste concurrent.. 8 wereldtitels of niet, ik kan mij niet voorstellen dat dit geen sporen nalaat in het kopje. Alle respect voor Gajser, die kerel verdient de titel voor 100%. Tenzij hij een blessure oploopt of 3 reeksen mechanische pech krijgt, wie gaat hem tegenhouden?
0 x


Gebruikersavatar
Pierre Vandenplas
mx2 wk champ
Berichten: 642
Lid geworden op: Do 10 Sep 2009, 12:42
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Rotselaar

Re: GP MANTOVA

Berichtdoor Pierre Vandenplas Ma 27 Jun 2016, 13:56

Idd Lesley, Desalle betert elke reeks en lijkt de kawa steeds beter onder controle te hebben, een gp-zege zou hem er voorgoed door helpen om de kwetsuurperiode te vergeten. Gajser zegt ergens over Cairoli dat er vuil gereden werd, tja, perfectie bestaat niet, eruit rijden, dat is vuil rijden.
0 x


Ca
Catteeuw Geert
ama sx 250 champ
Berichten: 702
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:07
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: GP MANTOVA

Berichtdoor Catteeuw Geert Ma 27 Jun 2016, 20:58

Straf van Gajser dat hij er blijft voor gaan . 87 punten voor , een Cairoli die al een paar keer contact maakt en toch het duel blijven aangaan .Klassebak .
0 x


Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
Fr
Fred Degret
mx2 wk champ
Berichten: 670
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:23
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP MANTOVA

Berichtdoor Fred Degret Di 28 Jun 2016, 23:31

Ja Gajser is momenteel top valt weinig tegen te doen, Febvre is de enige die hem deftig weerstand kan bieden maar die ligt in de lappenmand.Hopelijk kan Desalle verder opbouwen,maar vrees dat er aan Gajser weinig te doen valt dit seizoen.
0 x


Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten

Aanmelden · Registreer