Glen Helen

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Fr
Fred Degret
mx2 wk champ
Berichten: 670
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:23
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Glen Helen

Berichtdoor Fred Degret Zo 11 Sep 2016, 18:36

Zou graag eens weten wat de piloten vinden van dit parcour in vergelijking met het geen ze hier meestal voorgeschoteld krijgen.
Zag er goed uit voor de Jerre in de free-en time practice, Febvre eindelijk nog eens op de pole, hopelijk wordt er toch één van de twee reeksen gewonnen door een euro :-).

Desalle blijkbaar weer ergens pech gehad staat er maar op dat hij één ronde gereden heeft..iemand weet van wat er gebeurd is ??

De mx2 wordt de top tien een beetje overspoeld door de ama-rijders..Herling heeft nog redelijk zijn handen vol aan die jonge Forkner..let the bullet go..

Motors tv 21h ,morgen op eurosport staan er verschillende keren verslag zonder dat je weet welke reeks of wat ze tonen..de digirecorder staat alvast geprogrammeerd
0 x


Le
Lesley Lambrechts
80cc pilot
Berichten: 44
Lid geworden op: Za 02 Apr 2011, 13:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Glen Helen

Berichtdoor Lesley Lambrechts Zo 11 Sep 2016, 22:05

geen Desalle aan de start vandaag - weet er iemand of dit uit voorzorg is of dat er sprake is van een blessure? :(
0 x


Fr
Fred Degret
mx2 wk champ
Berichten: 670
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:23
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Glen Helen

Berichtdoor Fred Degret Zo 11 Sep 2016, 23:01

Zou iets aan de knie hebben als ik me niet vergis
0 x


Fr
Fred Degret
mx2 wk champ
Berichten: 670
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:23
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Glen Helen

Berichtdoor Fred Degret Zo 11 Sep 2016, 23:37

Herlings heeft de eer in de eerste reeks voor zich gehouden..gelukkig.
MXgp hebben de euro's serieus tegen hun kl*ten gekregen van Tomac, had nog gehoopt dat Cairoli zou kunnen standhouden but nope .Coldenhof puik gestart maar bleef een paar ronden te lang Tony ophouden waardoor Tomac terug kon bijbenen en overnemen. Febvre ook vlug out jammer na zijn pole van gisteren.
0 x


Gebruikersavatar
Pierre Vandenplas
mx2 wk champ
Berichten: 642
Lid geworden op: Do 10 Sep 2009, 12:42
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Rotselaar

Re: Glen Helen

Berichtdoor Pierre Vandenplas Ma 12 Sep 2016, 15:46

inderdaad, Tomac erop en erover, alleen Guillod heeft em even kunnen terugpakken, en zeggen dat Roczen Tomac dit jaar het leven meestal kunnen zuur maken heeft...maar dat is wel een euro hé !
0 x


Fr
Fred Degret
mx2 wk champ
Berichten: 670
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:23
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Glen Helen

Berichtdoor Fred Degret Ma 12 Sep 2016, 15:47

Herlings de enige die de europese eer omhoog gehouden heeft.
Ben geen Tomac fan maar hij heeft de laatste twee gp's de europese mietjes een poepje laten ruiken,was echt een klasse beter,reed onze "kampioenen" voorbij alsof het amateurs waren.Zijn enige voordeel was dat hij de omloop beter kent ,maar denk niet dat het daar alleen aan gelegen heeft.
Hopelijk lukt het op de mxdn beter of we weten al wie er op het hoogste schavotje gaat staan.
Joël Smets er is nog werk aan de winkel :mrgreen:
0 x


Va
Van Loon Fons
125cc junior EK
Berichten: 62
Lid geworden op: Di 29 Sep 2015, 12:54
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Glen Helen

Berichtdoor Van Loon Fons Ma 12 Sep 2016, 19:52

Ja inderdaad fred ,dan doet er al maar 1 topper mee en die vernederd heel het veld! Herlings heeft inderdaad de eer een beetje gered,maar niet vergeten dat dit JM zijn eerste wedstrijd was na blessure en op een motor die hij maar een goeie week had!De wk rijders staan terug met hun beide voeten op de grond! Verder onthou ik van dit dubbel luik dat ze in de usa nog steeds niet op het wk circus van Luongo zitten te wachten ,getuige de weinige interresse van top en subtop rijders en de povere publieke belangstelling! Maar Glen Hellen blijft natuurlijk wel een geweldig circuit om een gp te houden!En Wat met Desalle ,48 uur na zijn blessure nog steeds geen nieuws !!!!
0 x


Fr
Fred Degret
mx2 wk champ
Berichten: 670
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:23
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Glen Helen

Berichtdoor Fred Degret Ma 12 Sep 2016, 21:25

0 x


Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten

Aanmelden · Registreer