AMA Supercross - San Diego CA 6/02
- Brian Antonissen
- wk mister 875cc
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
AMA Supercross - San Diego CA 6/02
Hier gaan we verder over het sx seizoen.
Met Villopoto als recente winnaar, Dungey als leider in het kampioenschap en Hill als dichtste achtervolger, wie denken jullie dat er wint dit weekend?
Ik ga voor Hill-Villopoto-Dungey, zou het beste zijn voor het kampioenschap weer spannend te maken.
Met Villopoto als recente winnaar, Dungey als leider in het kampioenschap en Hill als dichtste achtervolger, wie denken jullie dat er wint dit weekend?
Ik ga voor Hill-Villopoto-Dungey, zou het beste zijn voor het kampioenschap weer spannend te maken.
0 x
"Comparing times between smaller and larger cc bikes is a time honored tradition of the know nothing idiot."
- Koen Daems
- mx1 wk rookie
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Re: AMA Supercross - San Diego CA 6/02
De track is wel knap zeker die jump over de start.
[youtube]QjSkA4PtR8c[/youtube]
Ok, het duurde even voor dat ik door had hoe je een filmpje kon posten.
Hopelijk hebben Villo Hill en Dungey een goede start dan kan het wel een mooie race worden. Het zelfde geld voor Canard, Weimer Hansen.
En hopelijk krijgt Slicknick het onder de knie met dat HD gebeuren want dat ziet er echt wel veel beter uit.
[youtube]QjSkA4PtR8c[/youtube]
Ok, het duurde even voor dat ik door had hoe je een filmpje kon posten.
Hopelijk hebben Villo Hill en Dungey een goede start dan kan het wel een mooie race worden. Het zelfde geld voor Canard, Weimer Hansen.
En hopelijk krijgt Slicknick het onder de knie met dat HD gebeuren want dat ziet er echt wel veel beter uit.
0 x
Unbidliama
- Koen Daems
- mx1 wk rookie
- Koen Daems
- mx1 wk rookie
Omdat topic wat stil ligt zal ik nog iets posten. 
Nog maar een een filmke dit keer RV op training. En naast het terein ligt een parking speciaal voor villopoto(groot geel bord op gebouw).
http://motocross.transworld.net/1000090005/news/riding-with-ryan-villopoto-2/
Nog maar een een filmke dit keer RV op training. En naast het terein ligt een parking speciaal voor villopoto(groot geel bord op gebouw).
http://motocross.transworld.net/1000090005/news/riding-with-ryan-villopoto-2/
0 x
Unbidliama
-
Dave CoekaertsDa
- mx all time winner
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- William Vansteelandt
- ama lites eastcoast champ
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
hopelijk terug Dungey,
hopelijk zit het vertrouwen nog goed voor Dungey 2x vallen op de zelfste berg is niet echt goed voor et vertrouwen he , opt laatste deed ie da nie meer he de triple
hopelijk zit het vertrouwen nog goed voor Dungey 2x vallen op de zelfste berg is niet echt goed voor et vertrouwen he , opt laatste deed ie da nie meer he de triple
0 x
- Koen Daems
- mx1 wk rookie
Ik hoop deze week dat Hill en Poto toch voor Dungey eindigen zodat het kampioenschap wat spannender wordt. Op het einde moge ze het van mij zelf beslissen met Reed Stewart en Grant er terug bij en dan kan het wel eens snel gaan in de punten als die mannen er terug tussen komen want 3 plekken kan al tellen. Maar we zullen wel zien het kampioenschap ligt helemaal open en dat is alleen maar goed voor de spanning.
En dat van die parking had iemand op Vitalmx zien staan ik vond het ook wel en goei.
En dat van die parking had iemand op Vitalmx zien staan ik vond het ook wel en goei.
0 x
Unbidliama
- Davy Vanderhaeghen
- ama lites national champ
Efkes offtopic, bij het afspelen van de slick zijn torrents loopt het beeld in snokskes of blijft het soms wel 10 sec. stil staan,de klank loopt perfect. Speel het af met vlc, nog nooit problemen gehad enkel met laatste 2 files, de hd files.
Wat kan het plobleem zijn?
Wat kan het plobleem zijn?
0 x
HONDA VANDEVELDE
racing by DIRK TANGHE
mx#41
you're never to old to be young and stupid!
racing by DIRK TANGHE
mx#41
-
Dave CoekaertsDa
- mx all time winner
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
Ik heb soms ook het gevoel dat er lag op zit maar ja kan ook aan men pc liggen moet er eens kuis op houden.
0 x
- Davy Vanderhaeghen
- ama lites national champ
Bij mij is het erg, het is gewoon niet te bezien zo 
0 x
HONDA VANDEVELDE
racing by DIRK TANGHE
mx#41
racing by DIRK TANGHE
mx#41
- Brian Antonissen
- wk mister 875cc
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
ligt aan uwen pc.
kan wss geen hd beelden af.
kan wss geen hd beelden af.
0 x
"Comparing times between smaller and larger cc bikes is a time honored tradition of the know nothing idiot."
-
Dave CoekaertsDa
- mx all time winner
idd, op mijne mac speelt het perfect, dus zal het op ne goeie pc ook wel marchere zeker..
0 x
-
Peter Wynants2Pe
- 125cc rookie
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Bij mij wilde het met windows media player niet eens afspelen, terwijl ik die normaal gezien gebruik. Dan maar eens met vlc player geprobeerd, en daar kon ik wel kijken maar af en toe stopte het beeld en het bleef dan wel een seconde of 5 gewoon stil staan. Het geluid liep wel verder. Het beeld sprong dan terug gelijk met het geluid.
Ik heb mijn twijfels of het aan de pc's van die mensen ligt. Volgens mij doet Nick iets verkeerd. Zelfs zijn torrents van voor hij met die hd begonnen is kloppen niet. 700 MB groot en het beeld is abnormaal slecht. Dat kan niet. Kijk eens naar die andere uploader (mirage TV). Die geeft hd beeldkwaliteit en dat met een download van 700 MB (laatste race sx class : http://thepiratebay.org/torrent/5325446 ... .XviD-MiRA ). Die laatste van Nick is maar liefst 1.25 GB en zit vol met fouten.
Ik heb mijn twijfels of het aan de pc's van die mensen ligt. Volgens mij doet Nick iets verkeerd. Zelfs zijn torrents van voor hij met die hd begonnen is kloppen niet. 700 MB groot en het beeld is abnormaal slecht. Dat kan niet. Kijk eens naar die andere uploader (mirage TV). Die geeft hd beeldkwaliteit en dat met een download van 700 MB (laatste race sx class : http://thepiratebay.org/torrent/5325446 ... .XviD-MiRA ). Die laatste van Nick is maar liefst 1.25 GB en zit vol met fouten.
0 x
-
Dave CoekaertsDa
- mx all time winner
Liegt echt wel aan de pc ze...
Waarom speelt het bij andere mensen dan wel perfect, check maar eens op US forums enzo?
Slicknick doet niks verkeerd en zen torrents zijn in orde imo..
Waarom speelt het bij andere mensen dan wel perfect, check maar eens op US forums enzo?
Slicknick doet niks verkeerd en zen torrents zijn in orde imo..
0 x
-
Nick HoogersNi
- peewee pilot
Ligt aan de video kaart van je pc.
omdat het een mp4 bestand is kunnen sommige video kaarten dat niet zo goed afspelen.
dus het ligt wel degelijk aan de pc!
(en windows media player kan geen mp4 bestanden afspelen dus moet je inderdaad iets anders gebruiken, bijv: VLC of quicktime)
omdat het een mp4 bestand is kunnen sommige video kaarten dat niet zo goed afspelen.
dus het ligt wel degelijk aan de pc!
(en windows media player kan geen mp4 bestanden afspelen dus moet je inderdaad iets anders gebruiken, bijv: VLC of quicktime)
0 x
- Koen Daems
- mx1 wk rookie
Ik heb net san fran lites nog eens bekeken op mijn laptop en dat ga hier toch ook. (vlc)
let er wel op. Mijne laptop is een AMD athlon 3000+ met 64 Mb grafisch geheugen en 1,25 GB ram. Echt een mean machine van 5 jaar en nog wat oud.
Dat zijn ok nie echt specs van een recente pc. Dus weet ook niet echt waar het aan ligt.
Ik kijk meestal via mijn Xbox die hangt op netwerk en ik deel mijn media bestanden dan gewoon. En met die HD files is het beeld dan even goed al digitale tv.
let er wel op. Mijne laptop is een AMD athlon 3000+ met 64 Mb grafisch geheugen en 1,25 GB ram. Echt een mean machine van 5 jaar en nog wat oud.
Dat zijn ok nie echt specs van een recente pc. Dus weet ook niet echt waar het aan ligt.
Ik kijk meestal via mijn Xbox die hangt op netwerk en ik deel mijn media bestanden dan gewoon. En met die HD files is het beeld dan even goed al digitale tv.
0 x
Unbidliama
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
-
Peter Wynants2Pe
- 125cc rookie
Download die andere torrent eens en dan die van Nick. Bekijk het verschil eens. Je gaat me toch niet zeggen dat je geen verschil ziet.
btw.. enkel de allerlaatste upload van Nick is een mp4, al de andere waren gewoon .avi . Kan normaal gezien geen probleem zijn om die af te spelen.
Het zal niet het probleem zijn dat er veel rommel op mijn pc staat, want hij is net voor de vorige wedstrijd pas geformateerd, en aan de hardware zal het ook niet liggen want mijn pc is nog geen half jaar oud. Outdated zal mijn hardware niet zijn.
Het zou met de codecs te maken kunnen hebben, maar voordat Nick begonnen is met die HD werkte het altijd perfect. Het is nu pas dat ik problemen heb.
btw.. enkel de allerlaatste upload van Nick is een mp4, al de andere waren gewoon .avi . Kan normaal gezien geen probleem zijn om die af te spelen.
Het zal niet het probleem zijn dat er veel rommel op mijn pc staat, want hij is net voor de vorige wedstrijd pas geformateerd, en aan de hardware zal het ook niet liggen want mijn pc is nog geen half jaar oud. Outdated zal mijn hardware niet zijn.
Het zou met de codecs te maken kunnen hebben, maar voordat Nick begonnen is met die HD werkte het altijd perfect. Het is nu pas dat ik problemen heb.
0 x