Geen Gp's meer op motors tv?
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Geen Gp's meer op motors tv?
Op de voorpagina van motoverte staat een poll.
De vraag is of je bereid bent van te betalen voor mxlife tv, nu motors tv geen gp's meer uitzend ...
(Avec l'arrêt de la diffusion des GP sur Motors TV, êtes-vous prêt à payer 2.99 euros pour voir les courses en direct sur le web ?)
http://www.motoverte.com/site/accueil.html
Dus geen Gp's meer op motors tv????
Iemand meer info?
(Sporza geeft wel een samenvatting van een half uurtje.)
De vraag is of je bereid bent van te betalen voor mxlife tv, nu motors tv geen gp's meer uitzend ...
(Avec l'arrêt de la diffusion des GP sur Motors TV, êtes-vous prêt à payer 2.99 euros pour voir les courses en direct sur le web ?)
http://www.motoverte.com/site/accueil.html
Dus geen Gp's meer op motors tv????
Iemand meer info?
(Sporza geeft wel een samenvatting van een half uurtje.)
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
- Jan Willem Visser
- mxdn winner
- Berichten: 905
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
Volgens Motors Tv zelf zenden wel alles uit http://nl.motorstv.com/
0 x
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
Inderdaad, zie het ook nu. Dan toch een beetje een raar bericht op motoverte????? Wel leuk dat motors Live de nationals brengt dit seizoen.
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
-
Olivier GoetstouwersOl
- mx all time winner
- Berichten: 1054
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:53
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
Ik vind dat er opvallend veel "rare" berichten komen deze week, ik hoop da we meer weten 1-2 april 
0 x
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
- Berichten: 2825
- Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
Etienne Dierckx schreef:Inderdaad, zie het ook nu. Dan toch een beetje een raar bericht op motoverte????? Wel leuk dat motors Live de nationals brengt dit seizoen.
Bron? Want dat zou zalig zijn!
0 x
- Koen Daems
- mx1 wk rookie
- Berichten: 326
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:07
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Meerhout
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
Ik zou dat ook zalig vinden snapt die Luongo nu echt niet dat hij alle media aandacht kan gebruiken.
Verder is dit een heel knappe zet van MotorsTV. We kunnen de GP's niet uit zenden ok dan zenden we jullie grootste concurent wel uit.
Verder is dit een heel knappe zet van MotorsTV. We kunnen de GP's niet uit zenden ok dan zenden we jullie grootste concurent wel uit.
0 x
Unbidliama
-
Louis BoersmaLo
- peewee pilot
- Berichten: 6
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 17:01
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
http://www.motorstv.com/bike/off-road/a ... v-coverage
hopelijk een 1 april grap maar staat wel op de engelse site
hopelijk een 1 april grap maar staat wel op de engelse site
0 x
-
Fons Van LoonFo
- mxdn winner
- Berichten: 859
- Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 20:33
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
Op de site van Youthstream staat ook wie wat en wanneer uitzend! Motors tv staat er bij voor alles live, en vrt ook met samenvattingen.En de nationals live dat is goei nieuws ,dan brengt mijn abonnements geld wat meer op want het kost wel wat als het zoals bij mij enkel is voor naar de cross te kijken!
0 x
-
Fons Van LoonFo
- mxdn winner
- Berichten: 859
- Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 20:33
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
Verdomme het zou dan toch wel is waar kunnen zijn,even afwachten en dan opzeggen!
0 x
-
Benny GabielsBe
- 125cc rookie
- Berichten: 135
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:59
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Locatie: venetie
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
op de tv gids van telenet staat de gp van bulgarije toch al op dus toch maar even wachten met opzeggen van motors tv hoop op een april grap.
heb net op motors tv gezien wat er live op tv komt in april en daar staat de motorcross toch nog bij .
heb net op motors tv gezien wat er live op tv komt in april en daar staat de motorcross toch nog bij .
0 x
benny 4
-
Fons Van LoonFo
- mxdn winner
- Berichten: 859
- Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 20:33
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
Het is te hopen,anders is het voor mij gedaan dan mag luongo zijn wk in zijn gat steken, voor een computerschermke zitten kijken doe ik niet!Als dit waar is is het de laatste duw naar de marginaliteit voor de mx.
0 x
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
- Berichten: 2825
- Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
Het is lang geleden motorcross nog op zo weinig zenders is uitgezonden. Maar wat maakt het nog uit toch?
Ik word er moedeloos van men sport word uitgezogen en als het helemaal leeg is gezogen worden de rechten op het WK terug verkocht voor een monster bedrag en dan word er weeral aan verdiend!
Ik word er moedeloos van men sport word uitgezogen en als het helemaal leeg is gezogen worden de rechten op het WK terug verkocht voor een monster bedrag en dan word er weeral aan verdiend!
0 x
- Jeroen Van Wassehove
- mx2 wk champ
- Berichten: 658
- Lid geworden op: Di 22 Dec 2009, 22:50
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
Bizar, een kampioenschap naast mijn deur ga ik niet kunnen volgen maar een kampioenschap 1000 km vandaan wel (AMA) ?! 
Wauw, we kunnen nu wel de AMA live volgen !!! Dat is 10x beter
Wauw, we kunnen nu wel de AMA live volgen !!! Dat is 10x beter
0 x
-
Dimitri Van VaerenberghDi
- 50cc rider
- Berichten: 19
- Lid geworden op: Ma 30 Nov 2009, 15:29
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
Ik vrees er voor.
Dit is het antwoord dat ik gekregen heb van Motors TV:
Dear Dimitri,
As stated in our press release we had to let MX go as we were not able anymore to show the series on our various platforms, including web and mobile.
We've been working hard to secure LIVE AMA MX instead.
Regards
Frédéric VIGER
Head of Programming & Acquisitions
MOTORS TV
Dit is het antwoord dat ik gekregen heb van Motors TV:
Dear Dimitri,
As stated in our press release we had to let MX go as we were not able anymore to show the series on our various platforms, including web and mobile.
We've been working hard to secure LIVE AMA MX instead.
Regards
Frédéric VIGER
Head of Programming & Acquisitions
MOTORS TV
0 x
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
dus inderdaad gp's meer live te zien op tv ....
Dat is spijtig voor ons en echt wel een stap terug voor het wereldkampioenschap. Leg dat maar eens uit aan je (mogelijke) sponsors.
Maar de nationals live ... dat zou wel geweldig zijn ....
Dat is spijtig voor ons en echt wel een stap terug voor het wereldkampioenschap. Leg dat maar eens uit aan je (mogelijke) sponsors.
Maar de nationals live ... dat zou wel geweldig zijn ....
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
- Joeri Grandjean
- mx2 wk champ
- Berichten: 634
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 11:13
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Houtvenne
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
damn seg, ook geen gp's meer in uitgesteld relais dan?
ik ga er vanuit dat sporza enkel maar de mx1 zal samenvatten
ik ga er vanuit dat sporza enkel maar de mx1 zal samenvatten
0 x
*AKA* Schicht
-
Jonas De ClippelJo
- mx2 amateur champ
- Berichten: 199
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:39
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Locatie: Lembeek
- Contact:
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
het zal dan mxlife.tv worden en dan laptop aansluiten op de tv.
enkel hopen dat het vlot zal gaan via mxlife en geen haperingen.
ik kan mij dat niet voorstellen dat we geen GP kunnen zien op tv of internet, en ons enkel basseren op fotos en resultaten
En als ze die ama live gaan doorgeven gaan ze toch beter beeld mogen geven dan die mxdn in usa
enkel hopen dat het vlot zal gaan via mxlife en geen haperingen.
ik kan mij dat niet voorstellen dat we geen GP kunnen zien op tv of internet, en ons enkel basseren op fotos en resultaten
En als ze die ama live gaan doorgeven gaan ze toch beter beeld mogen geven dan die mxdn in usa
0 x
jojo29
- Koen Daems
- mx1 wk rookie
- Berichten: 326
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:07
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Meerhout
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
Ik heb net een account gemaakt bij mx-live.tv en wat geld gezet op mijn paypal rekening. Voor die 3€ ga ik toch eens kijken wat het geeft.
Ik vind 3 euro zowizo al niet echt veel om gewoon zaterdag te kunnen kijken. Ik zou dit mss zelfs gedaan hebben moest het zondag nog wel op motors TV komen.
Ik vind 3 euro zowizo al niet echt veel om gewoon zaterdag te kunnen kijken. Ik zou dit mss zelfs gedaan hebben moest het zondag nog wel op motors TV komen.
0 x
Unbidliama
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
- Berichten: 2825
- Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
En op deze manier droppen we gewoon rechtstreeks euro per euro in YS hun zakken. Vroeger had hij enkel het geld dat overeen gekomen was bij de verkoop van de rechten. Nu heeft hij alle MX kijkers aan hem gebonden!!
Ik weet niet of ik nog MX ga kijken. YS zuigt alles leeg.
En de motorcross gemeenschap slikt het zoals je enkel zou verwachten van Russische prostituees. Het is triest zeer triest.
Ik weet niet of ik nog MX ga kijken. YS zuigt alles leeg.
En de motorcross gemeenschap slikt het zoals je enkel zou verwachten van Russische prostituees. Het is triest zeer triest.
0 x
- Koen Daems
- mx1 wk rookie
- Berichten: 326
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:07
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Meerhout
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
Ik snap zeker u houding ten opzichte van dit alles. Maar geen GP's kijken da weet ik toch ook niet echt. Mss valt het mee mss trekt het op niets.
Ik vraag me eigenlijk echt af wat hun sponsors hier van denken. Tv bereikt nog altijd een vele groter publiek dan enkel de "DIE HARDS" die sowieso toch naar de cross kijken. Ik ken genoeg mensen die graag motocross kijken maar er niet voor thuis blijven en er al zeker niet voor gaan betalen om het op internet te bekijken.
Ik vraag me eigenlijk echt af wat hun sponsors hier van denken. Tv bereikt nog altijd een vele groter publiek dan enkel de "DIE HARDS" die sowieso toch naar de cross kijken. Ik ken genoeg mensen die graag motocross kijken maar er niet voor thuis blijven en er al zeker niet voor gaan betalen om het op internet te bekijken.
0 x
Unbidliama
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten