LOTTO TROPHY INTERS OPEN BK RACE 26-06 TONGEREN-BERG

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Sc
Schroyen Pierre
ama lites national champ
Berichten: 472
Lid geworden op: Ma 21 Sep 2009, 22:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: LOTTO TROPHY INTERS OPEN BK RACE 26-06 TONGEREN-BERG

Berichtdoor Schroyen Pierre Vr 24 Jun 2011, 17:28

Paul,als je leeft als een topsporter dat wil zeggen volgens mij,op de juiste manier trainen,voeding,motivatie hebben,karakter en inzet tonen dan kom je al ver denk ik,natuurlijk moet je wel een dosis talent hebben en mag je de verhouding trainen-rust niet uit het oog verliezen
0 x


Ge
Geert Hofman
european champ mx2
Berichten: 229
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 15:30
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: LOTTO TROPHY INTERS OPEN BK RACE 26-06 TONGEREN-BERG

Berichtdoor Geert Hofman Vr 24 Jun 2011, 17:43

@mathias , je moet eens kijken wie er in een onk met de prijzen gaat lopen dat zijn de eerste 3 of 5 en die vet betaald worden . Als je dat budget eens iets meer spreidt dat bv de 15é pl ook nog een net bedrag heeft heeft dan zullen ze wel komen. En qua startgelden denk ik dat het grotendeels weer een Belgisch fenomeen is , ben er niet zeker van of dit in buitenland ook bestaat. Hier word zelfs startgeld betaald bij de amateurs ,dat is al compleet geschift :shock:
0 x


Pa
Paul Verdonschot
world THQ sx champ
Berichten: 1552
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 10:36
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: LOTTO TROPHY INTERS OPEN BK RACE 26-06 TONGEREN-BERG

Berichtdoor Paul Verdonschot Vr 24 Jun 2011, 18:35

Matthias Van Eeckhoven schreef:
Paul Verdonschot schreef:
Schroyen Pierre schreef:te veel wedsrtijden voor de toppers?,wat deden de toppers in de jaren 70 en 80 dan(vb Andrè Vromans,Jaak V.Velthoven,H.Everst en nog vele anderen zij reden buiten hun wk nog eens 30 wedstrijden,ook waren er toen veel buitenlandse piloten aanwezig in belgië zoals H.Mikola,H.Anderson,A.Weil,B.Aberg,W.,S.Lerner enz......


Haha pierre veel geld verdiennen :lol: deden die mannen + die reden ook nog eens elke week voor de overwinning :!: ,je behoorde zelf ook tot deze generatie ;)

Ik las vandaag zelfs in de krant dat er piloten zijn :roll: die maar twee ronden rond rijden in ne gp die een weekendje moeten rusten :o ,ik snap da niet :|


Welke gazet en welke piloot?? :shock:



Het laatste nieuws :!: ,namen noemen doe ik niet ;)
0 x


paladin
Ma
Martin Boelaers
mx2 amateur champ
Berichten: 195
Lid geworden op: Zo 06 Feb 2011, 16:33
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Grensland

Re: LOTTO TROPHY INTERS OPEN BK RACE 26-06 TONGEREN-BERG

Berichtdoor Martin Boelaers Vr 24 Jun 2011, 19:14

Sommige organisaties oogsten nu wat ze het zelf gezaaid hebben door in het verleden super hoge startgelden te geven en nu gaat het wat minder dus minder startgelden en dus minder toppers aan de start,ondanks hogere inkomprijzen voor de toeschouwers. :cry:
0 x


Motocross is not a crime
Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: LOTTO TROPHY INTERS OPEN BK RACE 26-06 TONGEREN-BERG

Berichtdoor Filip Hardis Vr 24 Jun 2011, 23:26

Matthias Van Eeckhoven schreef:
Geert Hofman schreef:Schaf het verdoemde startgeld af en verdeel dit toch vrij groot budget via prijzengeld over een breed veld , zodat bv de 15é plaats ook nog een strijd waardig is en denk dat je aan een pak meer (sub) toppers zou komen . Hiermee vermijd je ook het fenomeen van dat sommige wat komen trainen op een bk en poen pakken , en als het hun niet goed gaat op die dag rijden ze na 2 ronden het parcour af om hun centen en naar huis ;)

Beetje principe van loon naar werken ,das toch een faire zaak :!:


Sorry startgeld is zo ingeburgerd in het motorcross dat je dit er niet meer uitkrijgt en ook het is ook noodzakelijk voor alle grote namen aan de start te krijgen... Dat nationale kampioenschappen minder en minder aantrekkelijk worden is al langer duidelijk kijk naar de laatste Wereldkampioenen. Deze reden nauwelijks wedstrijden buiten het WK. Cairoli, Phillipaerts, Musquin, ...

Met een veld vol subtoppers krijg je trouwens ook geen volk op het motorcross en ga je al veel meer mensen horen klagen over de 25euro.


Als morgen de bonden van vijf landen(Belgie, nl, it, fr, duitsland) met hun organisatoren afspreken dat er geen startgeld meer betaald wordt, dan ist toch gedaan he? Nee??
Of denken jullie dat die manne dan alleen nog maar de GP's gaan doen?

Een paar wedstrijden zullen er mss last van hebben, maar ze zullen na een tijdje wel uit hun kot komen.
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
St
Steven Van Avondt
mx all time winner
Berichten: 1332
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:54
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: LOTTO TROPHY INTERS OPEN BK RACE 26-06 TONGEREN-BERG

Berichtdoor Steven Van Avondt Vr 24 Jun 2011, 23:27

we hebben gewoon geen inters meer!!

in mx2 Getteman,Fors,VanDoninck,Graulus,Wauters,Dewulf,Janvier,Coen,Velkeneers,Lieber,Brackman,Vandergugten,Poppe,Tureluren,Plessers,Hebette,Cambré,Vromans,V.D.Sande,Boulard,Van Geldorp,Van Der Sanden..
ALLEMAAL 1ste of 2e jaars inters.
gelukkig hadden we de afgelopen jaren sterke 85cc,beloften en nationalenreeksen zodat deze jongens goed hun mannetje staan in het BK maar internationaal gezien hebben de meesten nog een weg te gaan of zelfs geen toekomst..qua anciens heb je enkel Dierckx,De Belder,Van Loon,die het beste al gehad hebben..een Van Dueren moet je ondertussen al bij de anciens gaan rekenen..meer is er niet..

in mx1 heb je onze gp-piloten aangevuld met Van Daele,Priem,Salaets,Govaert,Ghysels,Truyts,Verstrepen,Gijsel,Goyvaerts,sorry voor de enkelen die ik vergeet...
van liefhebberszijde mag je enkel op David Cools rekenen.
als je 15 belgische inter aan de start krijgt is het veel.

waar zitten ze dan? in de liefhebbersbonden? nee..ook daar is het huilen met de pet op,worden mx1 en mx2 samengevoegd en worden 'inters' B in het leven geroepen om met wat geluk aan 20 piloten te komen..
Laatst gewijzigd door Steven Van Avondt op Za 25 Jun 2011, 10:52, 3 keer totaal gewijzigd.
0 x


Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: LOTTO TROPHY INTERS OPEN BK RACE 26-06 TONGEREN-BERG

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Za 25 Jun 2011, 00:06

Filip Hardis schreef:
Matthias Van Eeckhoven schreef:
Geert Hofman schreef:Schaf het verdoemde startgeld af en verdeel dit toch vrij groot budget via prijzengeld over een breed veld , zodat bv de 15é plaats ook nog een strijd waardig is en denk dat je aan een pak meer (sub) toppers zou komen . Hiermee vermijd je ook het fenomeen van dat sommige wat komen trainen op een bk en poen pakken , en als het hun niet goed gaat op die dag rijden ze na 2 ronden het parcour af om hun centen en naar huis ;)

Beetje principe van loon naar werken ,das toch een faire zaak :!:


Sorry startgeld is zo ingeburgerd in het motorcross dat je dit er niet meer uitkrijgt en ook het is ook noodzakelijk voor alle grote namen aan de start te krijgen... Dat nationale kampioenschappen minder en minder aantrekkelijk worden is al langer duidelijk kijk naar de laatste Wereldkampioenen. Deze reden nauwelijks wedstrijden buiten het WK. Cairoli, Phillipaerts, Musquin, ...

Met een veld vol subtoppers krijg je trouwens ook geen volk op het motorcross en ga je al veel meer mensen horen klagen over de 25euro.


Als morgen de bonden van vijf landen(Belgie, nl, it, fr, duitsland) met hun organisatoren afspreken dat er geen startgeld meer betaald wordt, dan ist toch gedaan he? Nee??
Of denken jullie dat die manne dan alleen nog maar de GP's gaan doen?

Een paar wedstrijden zullen er mss last van hebben, maar ze zullen na een tijdje wel uit hun kot komen.


Ik denk niet dat ze uit hun kot gaan komen. Een Cairoli, Phillipaerts, Paulin, Roczen, Musquin rijden of reden eigenlijk ook allemaal nauwelijks nationale kampioenschappen... En als je dan nog het startgeld gaat afschaffen krijg je gewoon een toestand als in de MotoGP dat ze enkel het Wereldkampioenschap rijden en dan speel je nog wat in de kaart van onze vriend Luongo.

Is startgeld iets typische Belgisch? Neen ik weet pertinent zeker dat het Franse Supercross kampioenschap werkt met startgeld en dat Bercy een budget van zo'n miljoen - Miljoen en half euro vrijhoud voor startgelden. - Bron MotoVerte.

Steven Van Avondt schreef:we hebben gewoon geen inters meer!!

in mx2 Getteman,Fors,VanDoninck,Graulus,Wauters,Dewulf,Janvier,Coen,Velkeneers,Lieber,Brackman,Vandergugten,Poppe,Tureluren,Plessers..
ALLEMAAL 1ste of 2e jaars inters.
gelukkig hadden we de afgelopen jaren sterke 85cc,beloften en nationalenreeksen zodat deze jongens goed hun mannetje staan in het BK maar internationaal gezien hebben de meesten nog een weg te gaan of zelfs geen toekomst..qua anciens heb je enkel Dierckx,De Belder,Van Loon,die het beste al gehad hebben..meer is er niet..

in mx1 heb je onze gp-piloten aangevuld met Van Daele,Priem,Salaets,Govaert,Truyts,Verstrepen,Gijsel,Goyvaerts,sorry voor de enkelen die ik vergeet...
van liefhebberszijde mag je enkel op David Cools rekenen.
als je 15 belgische inter aan de start krijgt is het veel.

waar zitten ze dan? in de liefhebbersbonden? nee..ook daar is het huilen met de pet op,worden mx1 en mx2 samengevoegd en worden 'inters' B in het leven geroepen om met wat geluk aan 20 piloten te komen..


Inderdaad eigenlijk zouden alle bonden eens moeten samen zitten om er voor te zorgen dat elke top inter uit elke federatie deelneemt aan de BK's. Zodat ze een sterke interreeks kunnen aanbieden maar helaas staan daarvoor enkele ego's in de weg! Kijk vorige week naar Seronval die gewoon een reeks wint tussen Van Daele en co. Maar dan moeten deze mensen ook wel genoeg vergoed worden met of startgeld of prijzengeld...
0 x


Gebruikersavatar
David De Merlier
mx3 wk champ
Berichten: 599
Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 21:47
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: LOTTO TROPHY INTERS OPEN BK RACE 26-06 TONGEREN-BERG

Berichtdoor David De Merlier Za 25 Jun 2011, 10:20

@Steven Van Avondt, idd zo is het man en niet anders. Ik ging vd nieuwelingen bij de inters en ja karakter als een beest en haalde ook top 6 na enkele weken. Nu willen ze alles op en aan en scrubben lijk een gek kunnen ze maar gas geven no Way of toch geen 20 min :D
0 x


http://www.patatskimxshop.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Mclb Crossdealer , wekelijk s te vinden op alle MCLB en BMB wedstrijden.
Gu
Gunther Ghysels
125cc rookie
Berichten: 148
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:30
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden

Re: LOTTO TROPHY INTERS OPEN BK RACE 26-06 TONGEREN-BERG

Berichtdoor Gunther Ghysels Za 25 Jun 2011, 11:21

Als er een samenwerking zou komen met de amateurbonden en de BK's dan zou je bij alle klassen veel volwaardigere reeksen hebben. Als je bijvoorbeeld bij inters mx1 ziet dat je met breugelmans, grade, cloots, vanderstraeten, laureysen,wybo, seronval,collet,van hoe...een heel pak rijders hebt die geen bk's rijden en bij de challengers voor top 5, podium en misschien winst kunnen rijden...

Maar natuurlijk, er zijn vele redenen waarom ze het niet doen.
0 x


St
Steven Van Avondt
mx all time winner
Berichten: 1332
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:54
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: LOTTO TROPHY INTERS OPEN BK RACE 26-06 TONGEREN-BERG

Berichtdoor Steven Van Avondt Za 25 Jun 2011, 12:15

je hebt gelijk Gunther,maar neem nu Beervelde,toen had vlm geen wedstrijd,de enige die ik daar gezien heb uit vlm was Cloots.
ik weet niet of het probleem momenteel nog zozeer bij de federaties ligt, of bij de piloten zelf..
de namen die je noemt kunnen inderdaad allemaal rond plaats 10 meedraaien in een bk-proef.Cools is een prima voorbeeld.waarom komen die mannen dan niet rijden?
ze kunnen een wedstrijd rijden op een degelijk circuit voor aardig wat volk,bovendien zou het ook voor de inrichters interessant zijn want het publiek zal sneller naar een bk-proef gaan zien als de toppers van 'hun' federatie meedoen.
stilaan kan een piloot zowat gaan rijden waar hij wil..federaties zijn stilaan gewoon heel blij dat er piloten va een andere federatie komen want de pilotenaantallen gaan overal behalve in bmb bergaf. bij de inters is er echt een probleem.om een volwaardige interreeks te krijgen moet je het beste van alle bonden bij mekaar zetten.anders blijven we reeksen hebben met af en toe zelfs geen 20 inters aan de start..en dan heb je mannen als jij,een Engelen,Verstrepen,Truyts,Govaert die tegen de wereldtop moeten vechten,maar de middenmoot is verdwenen..de toppers van de liefhebbersfederaties zouden voor jullie voor mooie concurrentie kunnen vormen en het voor jullie ook een stuk aangenamer maken.
momenteel heb je de gp-rijders,dan niks en dan enkele jongeren.alle respect voor jullie want echt leuk is dat niet.
0 x


We
Werner Dewit
mx1 wk rookie
Berichten: 336
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:53
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: LOTTO TROPHY INTERS OPEN BK RACE 26-06 TONGEREN-BERG

Berichtdoor Werner Dewit Za 25 Jun 2011, 12:33

@steven : Ge moet begrijpen dat ne breugel - grade - lauryssen enzo het allemaal wel gezien hebben en geen goesting hebben om voor 10 euro na 15 min op ronde te worden gereden door ne desalle enzo . Hun tijd is voorbij , het is nu aan de jeugd om zich te bewijzen .
0 x


It was 1989 my thoughts were short my hair was long !!
Sometimes I hear that song and I start to sing along
And think, Man I'd like to see that girl again
Gu
Gunther Ghysels
125cc rookie
Berichten: 148
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:30
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden

Re: LOTTO TROPHY INTERS OPEN BK RACE 26-06 TONGEREN-BERG

Berichtdoor Gunther Ghysels Za 25 Jun 2011, 12:39

@ steven: Ja idd, in beervelde heb ik er ook niet echt een verklaring voor maar zoals Werner zegt, sommigen hebben het ook wel al gezien.
Maar nu, en zeker als de toppers vn amateurbonden allemaal komen, is het geld 'makkelijker' verdient bij een amateurbond. En de kloof na die top gp rijders zal er hoe dan ook altijd zijn, met een groot of minder groot challengersaantal. In kester werd dit vrij wel opgelost door bv brakke, petrov, verbruggen,..die zeg maar een verbinding tussen de 2 vormden.
0 x


St
Steven Van Avondt
mx all time winner
Berichten: 1332
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:54
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: LOTTO TROPHY INTERS OPEN BK RACE 26-06 TONGEREN-BERG

Berichtdoor Steven Van Avondt Za 25 Jun 2011, 12:54

@ Werner
ik begrijp uw punt wel ze Werner,maar is het niet net daarom dat we zo weinig inters overhouden ;) .. ne Grade en Lauryssen,om die 2 nu te noemen.dat zijn eigelijk nog snotneuzen he.
akkoord,ze hebben het geprobeerd en dat is niet helemaal meegevallen.maar het zijn toch crossers,en als je graag crosst dan mag ik er toch vanuit gaan dat je geniet van die wedstrijden als een bk,ze moeten zichzelf daar niet meer bewijzen of teveel druk opleggen maar genieten van rijden op hoog niveau.
ik kan er gewoon moeilijk bij dat je als crosser in je zetel gaat zitten,gaat kijken, of gaat trainen terwijl je een bk-proef kan rijden.als je dan ergens anders gaat rijden tot daar aan toe.
anders vind ik het een rare ingesteldheid.
Breugelmans was niet zo lang geleden wereldkampioen en wint ,als hij goesting heeft,nog regelmatig.maar hem verwacht ik nu niet meteen in een bk,die had daar vroeger al geen zin in. :)
0 x


Je
Jelle Vanhoof
mx all time winner
Berichten: 1025
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:14
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM
Locatie: Lommelwood
Contact:

Re: LOTTO TROPHY INTERS OPEN BK RACE 26-06 TONGEREN-BERG

Berichtdoor Jelle Vanhoof Za 25 Jun 2011, 12:55

En om bij de inters mx2 of inters open te moeten starten moet je vergunninghouder zijn .. Dus amateurpiloteb die 1 maal willen komen zouden dan al een vergunning moeten nemen
0 x


Vlm Inters mx1 #12
Bmb Nationalen mx1 #94
Gebruikersavatar
Peter Goolaerts
mx all time winner
Berichten: 1300
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:10
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Hulshout
Contact:

Re: LOTTO TROPHY INTERS OPEN BK RACE 26-06 TONGEREN-BERG

Berichtdoor Peter Goolaerts Za 25 Jun 2011, 13:30

Heel even anders bekeken, ik neem er hier de uitslagen van midden 1983 en 1984 er eens bij.

Voor de meeste "oudere" was voor ons gevoel elke reeks goed bezet, als ik nu bv. 1983 neem en de cross op de Keiheuvel.

Bij de inters zijn er 17 in de eindrangschikking opgenomen. Daaronder Vekhonen, Van Zoggel,Poppinga, Lemmens en Vosters als buitenlanders.
Dus blijven er nog 12, JA 12!! Belgische inters over.....

Eerlijkheid gebied me om te zeggen dat de reeks 250cc 17 piloten had, maar toch werden deze ook niet altijd samengevoegd.
Meer zelfs, toen op 28 Juni er een BK voor de 500cc was in Koningshooikt werd er op hetzelfde moment in Crupet een BK voor de 250cc gereden....niet meer voor te stellen!!

Enkele weken daarvoor in Ciplet worden er 12 en 13 piloten per reeks in de uitslag opgenomen en dit zonder 1 buitenlander.
De reeks 250cc had er 13 in de einduitslag.

Gemiddeld hadden de meeste categorieën +- 25 rijders, ook niet de meest grote groep starters....

1984
Borgloon met alle toppers 18 in de 250cc en 15 deelnemers in de 500cc
Stockem 17 Juni, inters 250cc 16 piloten en de 500cc 14 piloten.
Hechtel op 24 Juni, reeks internationalen 13 inters, geen buitenlanders...

Die periode waren de 5 - 6 eerste aan mekaar gewaagd maar de andere kwamen daar een stukje achter. Eigenlijk is er dus niets veranderd.

Of het zin heeft om de liefhebbers in het BK los te laten om de baar toch vol te krijgen en om dan een Desalle deze op het einde van de reeks weer in hun nek te krijgen dat denk ik niet....
Laatst gewijzigd door Peter Goolaerts op Za 25 Jun 2011, 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x


Ex-Vintage MX Lover
Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: LOTTO TROPHY INTERS OPEN BK RACE 26-06 TONGEREN-BERG

Berichtdoor Etienne Dierckx Za 25 Jun 2011, 13:38

ik kan me zelfs nog 1 van de laatste bmb crossen herrinneren op het fort van koningshooikt (halfweg jaren 90 denk ik) .... stonden geen 15 inters aan de start en de meer dan de helft er van waren er omdat ze startgeld kregen.
Het is inderdaad een probleem dat al een hele tijd bezig is.

Je kan het een paar jaar proberen als inter BMB. De eerste jaren zal dat met heel veel motivatie zijn omdat je met de wereldtop aan de start kan staan ... maar als je naar een paar jaar nog steeds de ziel uit je lijf moet rijden om op meer dan een ronde gereden te worden ... dan stopt het wel denk ik.
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
St
Steven Van Avondt
mx all time winner
Berichten: 1332
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:54
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: LOTTO TROPHY INTERS OPEN BK RACE 26-06 TONGEREN-BERG

Berichtdoor Steven Van Avondt Za 25 Jun 2011, 14:55

Dju Peter,nu moeten we bijna gaan toegeven dat het vroeger niet beter was :) ik schrik wel van die cijfers..en tegen zoveel overtuigingskracht van kenners kan ik niet op.
Toch blijf ik persoonlijk van mening dat er voor een groot deel mentaliteit en eergevoel mee gemoeid is.
mannen als ne Van Daele en Salaets hebben ook hun wk -droom moeten opgeven,maar toch starten ze het liefst in een zo sterk mogelijk bezette wedstrijd ..je vind ze op de B.K's de O.N.K.'s,zoniet op de belgian nationals en als die er ook niet zijn zie je ze wel ergens in een liefhebbersbond.
zelfde met een liefhebber als Cools..nooit te beroerd om altijd en overal de strijd aan te gaan.
dat zijn mannen die zowat altijd en overal het beste van zichzelf geven en haast nooit het rennerspark opzoeken na een val of tegenslag.
van dat soort mannen zijn er te weinig.maar das mijn mening.
0 x


We
Werner Dewit
mx1 wk rookie
Berichten: 336
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:53
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: LOTTO TROPHY INTERS OPEN BK RACE 26-06 TONGEREN-BERG

Berichtdoor Werner Dewit Za 25 Jun 2011, 16:42

Ja maar ge zult er altijd hebben die de werkelijkheid niet onder ogen kunnen of willen zien hé steven !! ik vind het best knap dat vandaele in kester 5-6 word , maar den breugel pakt met 2 reeksen wel 300 euro's !!! dan denk da ik weet wie het slimste is . Eer is belangrijk MAAR de bankrekening ook denk :D
0 x


It was 1989 my thoughts were short my hair was long !!
Sometimes I hear that song and I start to sing along
And think, Man I'd like to see that girl again
Gebruikersavatar
Peter Goolaerts
mx all time winner
Berichten: 1300
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:10
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Hulshout
Contact:

Re: LOTTO TROPHY INTERS OPEN BK RACE 26-06 TONGEREN-BERG

Berichtdoor Peter Goolaerts Za 25 Jun 2011, 17:23

Laat ons stellen dat als de Grade, den Breugel, Cools en vele andere mee zouden rijden dit in de eerste plaats vooral is voor de parkoers en niet om zich te meten met de toppers.
Cools, Grade, Beugel en andere werken tijdens de weekdagen, hebben het al wel eens gezien en beleven een ander leven.

Deze "mannen" hebben andere intresses en andere doelstellingen dan bv. Desalle, Ramon en nog enkele andere.
Zoals Werner zegt telt geld ook mee, de eer hebben ze al gehad....
De aanvulling moet zoals altijd is geweest van de lagere reeksen komen en door volharding in trainingen zoals de ervaren heer Schroyen het hier al heeft doorgegeven.

Langs de andere kant en dat zal Werner dan weer niet graag toegeven omdat hij natuurlijk anders gewoon is geweest ( en dat is u goed recht Werner !) is inderdaad de prijzenpot anders verdelen zodat het voor iedereen wat aantrekkelijker word.
Voor iedereen goed doen gaat nergens dat is zo.
0 x


Ex-Vintage MX Lover
Sc
Schroyen Pierre
ama lites national champ
Berichten: 472
Lid geworden op: Ma 21 Sep 2009, 22:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: LOTTO TROPHY INTERS OPEN BK RACE 26-06 TONGEREN-BERG

Berichtdoor Schroyen Pierre Za 25 Jun 2011, 21:32

Wat zijn 6 bk wedstrijden op een heel seizoen?,je kan het ook zien als een uitdaging en proberen te bewijzen dat de top in de liefhebbers federatie ook een behoorlijke snelheid hebben
0 x


Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten

Aanmelden · Registreer