Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Di
Dimitri Lamote
world THQ sx champ
Berichten: 1661
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:14
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Dimitri Lamote Ma 22 Aug 2011, 20:12

Bij Anstie heeft het misschien te maken dat gerucht van zaterdag kreeg orders te stoppen en negeerde tot in de voorlaatste ronde de motor het begaf door motorolie of waterlek.
Werner als de piloot het zelf al verteld op het podium na de eerste reeks, dat ze al gans het jaar problemen hebben met de bike afstelling zal wel met die injectie te maken hebben waarschijnlijk want vorig jaar liep ze wel goed.
Pourcel netjes herpakt goed zo met harnas aan :mrgreen:
0 x


Gebruikersavatar
Wietse Brackman
ama lites national champ
Berichten: 495
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:32
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Contact:

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Wietse Brackman Ma 22 Aug 2011, 20:14

Herlings heeft 2de reeks moeten overgeven.. Had nx te maken met motorproblemen!
0 x


Gebruikersavatar
Jan Willem Visser
mxdn winner
Berichten: 905
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Jan Willem Visser Ma 22 Aug 2011, 21:27

Juist, kijk in die wetenschap de beelden nog maar eens terug. Dan zie je heel goed dat Herlings gewoon zit te kokhalsen op de motor. Zat er helemaal doorheen, had niks met de motor te maken.
0 x


Jo
Jonas Versmissen
125cc rookie
Berichten: 124
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:33
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Jonas Versmissen Ma 22 Aug 2011, 21:29

misschien het gevolg van zijn zware crasch in de start van de qaulificatie reeks. Ging er echt wel hard af .
0 x


Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Filip Hardis Ma 22 Aug 2011, 22:26

Iedereen pourcel gezien?? MET HARNAS kan hij het wel !!!! :D

Nog nieuws van Billy Mac??
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Ma
Mark Bisselink
european champ mx2
Berichten: 209
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 08:51
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Mark Bisselink Ma 22 Aug 2011, 22:27

Sterker nog je zit de kots onder zijn helm vandaan komen. Baasje hoor om zo door te jagen terwijl je zo misselijk als een kat bent.
0 x


Ma
Mark Bisselink
european champ mx2
Berichten: 209
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 08:51
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Mark Bisselink Ma 22 Aug 2011, 22:31

@wernerdewit

Cijfers liegen niet, gevoel soms wel. Feiten zijn feiten, maar goed dan zwijgen we toch.
0 x


Gebruikersavatar
Steven Van Kempen
mxdn winner
Berichten: 900
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:15
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Locatie: Gemert, NL
Contact:

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Steven Van Kempen Ma 22 Aug 2011, 22:51

Gert Holemans schreef:@Werner : Bij Herlings is da mss eenmalig ! #34 mist 3GP's en 2 goede reeksuitslagen met dieje goede brommer !!! :twisted:


Alles kan kapot, ook een Ferrari.... Er bestaat geen rommel in het GP paddock volgens mij hoor.
0 x


Steven van Kempen/KEMCO
http://www.kemcosportspr.nl
Steven {at} kemcosportspr.nl
Ya
Yann Picut
125cc rookie
Berichten: 113
Lid geworden op: Vr 21 Aug 2009, 16:46
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Yann Picut Ma 22 Aug 2011, 23:16

Yann Picut schreef:
Patrick Van Gorp schreef:Het grootste transfernieuws 2011-2012 gaat weeral van KTM komen...


I think you could be right ...

;)



http://www.lebigusa.com/articles/gp-ktm ... -2012.html
0 x


Al
Alex Geukens
mx all time winner
Berichten: 1343
Lid geworden op: Di 24 Nov 2009, 22:37
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Turnhout

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Alex Geukens Ma 22 Aug 2011, 23:26

Mijn kennis van de Franse taal is spijtig genoeg beperkt,vertaling van de hoofdpunten uit het artikel aub :?:
0 x


Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Ma 22 Aug 2011, 23:32

Cairoli naar US in 2012 voor Outdoor Only programma... De rest ben ik nog aant vertalen hahah
Als dat klopt rijd Desalle volgend jaar KTM 450cc. Zeker na de uitlating van Geboers in de pers na de opgelopen blessure in Balen.
0 x


Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Filip Hardis Ma 22 Aug 2011, 23:37

mijn ook, maar..... Google vertalen...... :idea:

Het nieuws lijkt nogal verrassend, terwijl het aantal in 2012 was a priori volledig 450F evenals in Oostenrijk aan de zijde van de Italiaanse Yam Rinaldi's, duetten Cairoli / Nagl enerzijds en Frossard / Philippaerts andere te zijn "bevestigd" voor een lange tijd.


Tonio bekeek de zijde van de Outdoor VS volgend jaar © benjiMX16
Toch lijkt het erop dat de deal dramatisch is veranderd in de afgelopen week, Antonio Cairoli en op weg naar zijn derde opeenvolgende MX1 kroning (de vijfde WK-titel sinds het begin van zijn carrière!), Die sprak zijn Werkgevers willen een verandering van omgeving en is een nieuwe uitdaging volgend jaar: een deal op volle seizoen "Amerikaanse" thuis, deelnemen aan de gehele VS Outdoor 2012 (geen programma SX ).

Het is duidelijk, dat de onderneming Matighoffen wachtwoord op het verzoek van de Italiaanse piloot toegang tot dat recht geeft op de gelederen van een team dat nu de VS bang te sluiten, omdat Tonio zou moeten teamgenoten Dungey en Short (450F) en Musquin en Roczen (250F). Niet minder!

Probleem aan de kant van Europa en de huisarts: de KTM team zou verliezen iconische leider van De Carli's, Nagl vinden zich helemaal alleen aan de winning streak van 2010/2011 nog steeds op de "grote jongens". Never mind, Beira en co hebben gedaan in de nasleep van een voorstel aantrekkelijk zijn voor de stijgende waarde van de MX1 (de enige met Desalle om serieus te concurreren met de # 222 dit jaar), ik benoemd Steven Frossard!


Steven hof van KTM voor 2012 © benjiMX16
Geïnteresseerd in het begin, lijkt het erop dat de Fransen eindelijk hebben besloten te blijven bij zijn huidige werkgever, hebben Yamaha moest alles uit de kast en doe het dwingen om het te houden. Het moet gezegd worden dat de omvang van de onderneming om vorken tuning heeft onlangs aanzienlijk verminderd met de ondertekening van Paulin bij KRT (quasi-officiële, 99%). Geen vraag, daarom een ​​bestuurder van dit kaliber, mogelijk titreerbare volgend jaar ontnemen, vooral als Cairoli is verdwenen.

De zaak lijkt in ieder geval goed en echt gebogen, zoals de Oostenrijkse, nooit een tekort aan ideeën, overweeg dan vandaag Herlings Premier-klasse rijden maken een 350 SX-F. Valt nog te bezien of ze nog steeds altijd klaar om het risico te nemen om de Italiaanse ster in deze context te laten, naar aanleiding van de (waarschijnlijk) weigering van onze nationale Frossard. Wordt vervolgd ...

0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Guy Dick Ma 22 Aug 2011, 23:57

Het nieuws zal waarschijnlijk nogal verrassend zijn, want de MX1 teams voor 2012, zowel bij KTM (met Cairoli en Nagl) als bij Yamaha Rinaldi met Frossard en Phillipaerts leken al lang vast te liggen.
Maar het ziet er naar uit dat dat gegeven de laatste weken nogal verandert want Antonio Cairoli, onderweg voor zijn 3e WK-titel op rij in MX1 en 5e WK-titel in totaal heeft zijn Oostenrijkse werkgever te kennen gegeven dat hij nieuwe uitdagingen zoekt en dat hij de Yanks wil bekampen op hun holy ground: het volledige seizoen outdoors USA 2012 (geen SX op het programma).
De werkgever in Mattinghoven ziet wel wat in Tony's idee en zou hem onder brengen in het USA fabrieksteam op de 450(?????)F samen met Dungey en Short. Ook teamgenoten Roczen en Musquin op de 250F zijn daar al onder de pannen (Van den Boeynants zaliger zou zeggen: trop is te veel!)
Maar KTM Europe verliest dan zijn kopman en Nagl zou dan in zijn eentje de kastanjes uit het vuur moeten halen voor De Carli. Dus hebben Beirer & co maar een konijn uit de hoge hoed getoverd en een voorstel gedaan aan de rising star in MX1 (samen met Desalle de enige die Cairoli een beetje weerwerk gaf): Steve Frossard!!!
Uiteraard was Frossard in eerste instantie gevleid door het huwelijksaanzoek maar de Fransman zou finaal dan toch gekozen hebben voor zijn huidig team, mede doordat die alles uit de kast hebben gehaald om de scheiding te verhinderen, waarschijnlijk omdat de ruimte om te onderhandelen met andere toppiloten serieus geslonken is: Paulin zou voor 99% zeker getekend hebben bij KRT. Men kon het zich dus niet veroorloven titelkandidaat 2012 Frossard te laten lopen...
maar KTM zit niet verlegen om een stunt meer of minder: men zou nu overwegen Herlings op de 350SX-F te droppen.
Af te wachten of men nu nog staat te springen om de Italiaanse ster naar de USA te laten vertrekken nu Frossard (hoogstwaarschijnlijk) niet komt...

Beetje vrije vertaling om er ook een spannend verhaal van te maken maar de hoofdlijnen kloppen (in ieder geval 100x leuker als de vertaling door een computer :D :D :D hoewel: onderneming om vorken tuning: ga daar maar eens eten!!! - wat leren jullie op school tegenwoordig?)
Ook wel het nodige chauvinisme natuurlijk: er zijn meer titelkandidaten 2012 dan Frossard en Paulin...
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Ge
Gert Holemans
european champ mx2
Berichten: 225
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 20:40
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Gert Holemans Di 23 Aug 2011, 08:18

Steven Van Kempen schreef:
Gert Holemans schreef:@Werner : Bij Herlings is da mss eenmalig ! #34 mist 3GP's en 2 goede reeksuitslagen met dieje goede brommer !!! :twisted:


Alles kan kapot, ook een Ferrari.... Er bestaat geen rommel in het GP paddock volgens mij hoor.

Is dit toeval dan ???? :?: :?: :?:
0 x


supporter #34 THE FONZ !! http://www.twitter.com/GertHolemans onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Lander Vanderstraeten
wk mister 875cc
Berichten: 2451
Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
Contact:

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Lander Vanderstraeten Di 23 Aug 2011, 10:34

Matthias Van Eeckhoven schreef:Lander, het kan ook gewoon afgeschreven zijn in hun boekhouding en dan is het tijd om nieuwe "kosten" te maken.


;-).
0 x


enjoy the ride, don't destroy it
Gebruikersavatar
Hendrik Lejeune
ama lites national champ
Berichten: 496
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:30
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Hendrik Lejeune Di 23 Aug 2011, 10:42

Steven Van Kempen schreef:
Gert Holemans schreef:@Werner : Bij Herlings is da mss eenmalig ! #34 mist 3GP's en 2 goede reeksuitslagen met dieje goede brommer !!! :twisted:


Alles kan kapot, ook een Ferrari.... Er bestaat geen rommel in het GP paddock volgens mij hoor.


een ferrari die niet kapot gaat,da zou pas raar zijn :D
0 x


www.purepassion.eu
alles voor de beginnende en ervaren trialist.
Gebruikersavatar
koen bervoets
european champ mx2
Berichten: 243
Lid geworden op: Do 04 Aug 2011, 19:13
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Paal-Beringen

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor koen bervoets Di 23 Aug 2011, 14:59

zoals ik kan horen gaat iedereen weg naar amerika, laat we stillekes afwachten tot het najaar en dan erover spreken.
0 x


El
Elton Van Craenenbroeck
mx2 amateur champ
Berichten: 159
Lid geworden op: Vr 12 Nov 2010, 13:05
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Elton Van Craenenbroeck Wo 24 Aug 2011, 03:58

Amerikaan Tommy Weeck,die als ik niet mis ben National van Washougal 1ste reeks 5de eindigde,en die al enkele jaren traint met Ryan Huyghes is nu in Frankrijk om te testen met een Kawa mx2 team..En zal in Gaildorf als test de Gp meerijden voor dat team...voor mss mogelijk deal vr 2012...

Dus Anstie al buiten in Gaildorf of 3 Mx2 piloten in Duitsland? ;)
0 x


Gebruikersavatar
Rudi Vandenplas
mx3 wk champ
Berichten: 550
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:12
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Bekkevoort

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Rudi Vandenplas Wo 24 Aug 2011, 10:11

Weeck zou ook in de Europese MX2 klasse zijn ingeschreven voor het geval er geen plaats meer vrij is in de GP MX2 klasse :?:
0 x


AKA Rudicross
Ma
Matteo Boxy
mx2 wk rookie
Berichten: 295
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 17:59
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Matteo Boxy Wo 24 Aug 2011, 10:18

@ Elton,

Tommy Weeck test bij Bud Racing Kawasaki volgens mij. Heeft dus niets met Anstie te maken.
0 x


Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden · Registreer