Wie sturen we naar de mxon?

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Gebruikersavatar
Gunther Smeys
mx all time winner
Berichten: 1258
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Wie sturen we naar de mxon?

Berichtdoor Gunther Smeys Ma 01 Aug 2011, 22:00

wat kinderlijke reacties toch op Keeno.....meer ga ik er echt ni over zeggen...jongens toch
0 x


http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Steve Sels
ama lites eastcoast champ
Berichten: 413
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:04
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Grobbendonk
Contact:

Re: Wie sturen we naar de mxon?

Berichtdoor Steve Sels Ma 01 Aug 2011, 22:38

Frederik Van Eeckhoven schreef:Waarom De Dycker niet? Het is tenslotte geen superzwaar zandcircuit.
Gisteren had hij in de eerste reeks volle gaaaz moete gaan omdat hij gevallen was in de start. Dat wordt op een circuit als Lommel afgestraft.

En wat heeft Roelants al laten zien? Een 7e plaats in de 2e reeks op zijn favoriete ondergrond. En de rest?

Dan denk ik dat het beter is om iedereen op zijn eigen motor te laten rijden dan iemand te kiezen die amper top5 rijd in zijn klasse om die dan op een andere motor te zetten.


Roelants rijd in de mx1 klaasde in bk's zelfs een 6e plaats met zen 250 dus let op je woorden! Heb hem al op 350 zien rijden en dat gaat Joel goed af. Keeno's vechtlust ligt toch behoorlijk lager dan die van Joel in mijn ogen. Mja 't zal Smets zijn die beslist e!
0 x


"The Grobbendonk Connection" #34
Gebruikersavatar
Marvin Van Den Berk
125cc rookie
Berichten: 114
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:48
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Westdorpe
Contact:

Re: Wie sturen we naar de mxon?

Berichtdoor Marvin Van Den Berk Ma 01 Aug 2011, 23:24

Joris Goossens schreef:Smets zei op sportza tijden de 2e reeks toen Dessale en De Dijcker in duel gingen, "ik hoop dat deze 2 elkaar niet omver rijden want ik heb deze jongens nog nodig voor de Mxon"
dus zal hij al wel vrij zeker zijn dat hij ze allebei meeneemt,en gezien naar de prestatie van Van Horebeeck gisteren zal dat wel de 3e man worden he..


goed opgemerkt wou net het zelfde posten !
maar jij hebt het al gepost dus
0 x


Marvin '' The Rookie '' Van Den Berk
Ge
Gert Holemans
european champ mx2
Berichten: 225
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 20:40
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Wie sturen we naar de mxon?

Berichtdoor Gert Holemans Ma 01 Aug 2011, 23:39

Schroyen Pierre schreef:
Dimitri Lamote schreef:roelants reed hard maar had zeker geen gelijkwaardig materiaal zoals de redbull, dat hoor je zeer duidelijk als ze gisteren voorbij kwamen,in mijn ogen is die motor een pak minder als vorige jaren met die klote injectie

En met wat denk je dan dat ze bij red-bull rijden?

redbull rijd me ktm - JM met camino's !!! moet je geen kenner voor zijn om da verschil te horen !!!
0 x


supporter #34 THE FONZ !! http://www.twitter.com/GertHolemans onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Frederik Van Eeckhoven
mx all time winner
Berichten: 1490
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Wie sturen we naar de mxon?

Berichtdoor Frederik Van Eeckhoven Di 02 Aug 2011, 00:13

@Steve Sels, het BK van dit jaar kun je niet vergelijken met de vorige jaren. Een 6e plaats is laatste GP rijder. En je moet ook kijken naar de verschillen in tijd.
0 x


"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Wie sturen we naar de mxon?

Berichtdoor Filip Hardis Di 02 Aug 2011, 01:14

Keeno gaat als laatste de baan op.... Komt terug. Valt terug en verliest terug een pak plaatsen... Komt nog is terug. Zoiets vreet zeker geen energie op een biljart als Lommel... uhu :roll:

De tweede reeks reed hij 25 minuten op zijn waarde en toen was het lichtje uit. Mss gevolg van de eerste reeks?

En in de weg rijden vna Desalle en belachelijk doen?
Je rijd toch voor je plaats he. Dat doet Keeno maar net zo als Desalle.

Over Roelants, tja, ik denk ni da ge ne Belg vind me meer karakter dan Roelants. Naar wat ik kon zien was hij de tweede reeks echt wel leeg, want hij maakte meermaals foutjes, maar die houd de kraan open tot na de aankomst he.
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Wie sturen we naar de mxon?

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Di 02 Aug 2011, 01:51

Waarom zouden we piloten gaan switchen van machines. Natuurlijk willen de fans van Roelants dat Joël mee gaat maar dit jaar maakt hij er helaas geen aanstalten op.

Vorig jaar had hij dat misschien meer verdiend dan Van Horebeek maar dit jaar staat Van Horebeek bij zijn terugkeer gewoon op het podium als hij dat kan bevestigen in Loket dan mag er geen twijfel zijn over de MX2 piloot.

Dan over Clément mag er volgens mij ook géén twijfel zijn. Het leed is geleden hij is terug redelijk fit en kan dus mee doen en dan Keeno. Waarom geen Roelants? Nu als we Roelants kunnen meenemen kunnen we ook Strijbos meenemen... Want ik hoor hier dat Roelants het goed doet op een 350 en 250cc in het BK. Nu Strijbos heeft het ook al goed gedaan in het BK ...

Vergeet trouwens niet dat de MXdN reeksen korter zijn wat in het voordeel kan zijn van Keeno... Hij is daarbij ook gewoon de tweede sterkste fitte MX1 belg.
0 x


Gebruikersavatar
Christophe Ronse
mx1 wk rookie
Berichten: 335
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 08:29
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: Wachtebeke

Re: Wie sturen we naar de mxon?

Berichtdoor Christophe Ronse Di 02 Aug 2011, 09:02

ja jongens zijn er hier toch een hoop achterlijke en kinderachtige reacties bij :?

@ Gunther
gelijk heb je dat je er nie op reageerd.
0 x


Supporter Keeno!!!!!!! Suz mx team Nieuweling mx1/3 open #30
Fo
Fons Van Loon
mxdn winner
Berichten: 859
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 20:33
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Wie sturen we naar de mxon?

Berichtdoor Fons Van Loon Di 02 Aug 2011, 10:16

Ik lees hier geen enkele belachelijke reactie op KDD aleen dingen die vast te stellen zijn! En wat dat van motor wisselen betreft JVH rijd het bk toch op een mx1 motor dus CD mx1,JVH open EN JR mx2 ,veruit het beste volgens mij!
0 x


Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: Wie sturen we naar de mxon?

Berichtdoor Guy Dick Di 02 Aug 2011, 11:57

JVH reed in het BK in Tongeren op een 250 hoor
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
St
Steve Van Avondt
ama sx 250 champ
Berichten: 704
Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Wie sturen we naar de mxon?

Berichtdoor Steve Van Avondt Di 02 Aug 2011, 12:00

je kan discuteren over De Dijcker of Roelants,zal qua resultaat weinig verschil maken hoor. zolang beide heren er niet in slagen om er bij de start vooraan bij te zitten heb je een probleem.
mits een goeie start kunnen beiden hun mannetje staan,maar om van achter te komen mist Roelants de snelheid en De Dijcker moet meestal z'n inspanningen fysiek bekopen.
0 x


Ma
Mark Frijters
european champ mx2
Berichten: 201
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 12:00
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: Wie sturen we naar de mxon?

Berichtdoor Mark Frijters Di 02 Aug 2011, 16:28

@ Filip: Je hebt gelijk dat dat terugkomen enorm in je kleren kruipt, maar wat deed Bobry.. En zelfs nog vele straffer..

Ik snap het toch ook niet goed waarom dat terugvallen jaren kan blijven duren.. Die mannen zijn pro en moeten enkel aan datgene denken, ze kregen hierbij zelfs de beste begeleiding. Dan mag zoiets toch niet gebeuren? Ofwel moest er een medische reden zijn natuurlijk.
0 x


Br
Brayen Callaert
mx1 wk rookie
Berichten: 304
Lid geworden op: Di 28 Jul 2009, 19:18
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Baasrode (Dendermonde)
Contact:

Re: Wie sturen we naar de mxon?

Berichtdoor Brayen Callaert Di 02 Aug 2011, 16:44

Je kunt blijven discuteren over Keeno of Roelandts maar ik vind dat ze bijden niet goed rijden dit jaar .
Keeno tja dat is en blijft het gekende fenomeen kan zeer hard rijden maar als zijn zinnen er niet opstaan vergeet het dan maar !
Roelandts vind ik dit jaar ook niet goed rijden wel altijd goed voor top 10 plaats en ook altijd wel solide maar ik vind hem niet verbeterd tegenover vorig jaar ! je kan zeggen en doen wat je wil en je kan hem blijven vergelijken met JVH, je kan het ook op het materiaal gaan steken maar dat zijn in mij ogen allemaal uitvluchten vorig jaar zat JVH op een factory bike en dit jaar ook en toch maakte hij vooruitgang roelandts zat vorig jaar en dit jaar op dezelfde motor en heeft achteruitgang geboekt want vorig jaar rond deze tijd had hij al veel meer laten zien dan dit jaar, je kan het dan ook op blessures gaan steken maar denk dat JVH ook al heel wat mee gemaakt heeft dit jaar niet !? dus in mijn ogen zal het nietveel rol spelen of ze Keeno meenemen of Roelandts . Allebij 50 / 50 ofwel rijden ze een solide plaats ofwel is het een totale flop zo simpel is het ! voor mij staan deze namen wel vast - Clement desalle (Beste mx1 piloot), JVH (Beste MX2 piloot) en dan in de open Keeno zeker.
0 x


Grat in haak ahja XD
-----Callaert Mx-----
Pitbike-Mx Rider #231
www.pitbikeplanet.eu
Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Wie sturen we naar de mxon?

Berichtdoor Mark Dejonghe Di 02 Aug 2011, 16:58

Keeno tja dat is en blijft het gekende fenomeen kan zeer hard rijden maar als zijn zinnen er niet opstaan vergeet het dan maar !

Dan zou ik als sponsor ook mijn zinnen op een andere zetten , de sponsor moet er wel met zijn zinnen bij zijn. :shock:
0 x


Br
Brayen Callaert
mx1 wk rookie
Berichten: 304
Lid geworden op: Di 28 Jul 2009, 19:18
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Baasrode (Dendermonde)
Contact:

Re: Wie sturen we naar de mxon?

Berichtdoor Brayen Callaert Di 02 Aug 2011, 17:36

Tja kga niet zeggen dat hij een slechte piloot is want hij kan crossen en dat weet iedereen en dat heeft een paar jaar geleden in lierop dan ook wel eens laten zien maar als je hem ziet rijden zoals in lommel dit weekend ook de tweede reeks kan bijna een hele reeks haasje over spelen met desalle maar op het einde plots weg op een ronde was het gebeurd de ene rond zie je hem nog in duel en de ander zit hij al meteen een paar plaats verder weg gezakt dusja ? en ook als je hem ziet rijden soms lijkt het wel of hij daar tegen zijn zin rond rijd of is dat zijn rijstyle ? en de andere gp kan hij weer als een gek tekeer gaan dat er niemand mee, mee kan ! daarmee dat ik zeg hij kan het wel maar moet er zin in hebben . . . . . kan het ni anders verwoorden .
0 x


Grat in haak ahja XD
-----Callaert Mx-----
Pitbike-Mx Rider #231
www.pitbikeplanet.eu
Gebruikersavatar
Steve Sels
ama lites eastcoast champ
Berichten: 413
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:04
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Grobbendonk
Contact:

Re: Wie sturen we naar de mxon?

Berichtdoor Steve Sels Di 02 Aug 2011, 21:51

MX1 Desalle
MX2 Van Horebeek
MXOPEN Moet smets per sé nu al kiezen?
0 x


"The Grobbendonk Connection" #34
Pa
Paul Verdonschot
world THQ sx champ
Berichten: 1552
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 10:36
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Wie sturen we naar de mxon?

Berichtdoor Paul Verdonschot Do 04 Aug 2011, 07:48

Brayen Callaert schreef:Je kunt blijven discuteren over Keeno of Roelandts maar ik vind dat ze bijden niet goed rijden dit jaar .
Keeno tja dat is en blijft het gekende fenomeen kan zeer hard rijden maar als zijn zinnen er niet opstaan vergeet het dan maar !
Roelandts vind ik dit jaar ook niet goed rijden wel altijd goed voor top 10 plaats en ook altijd wel solide maar ik vind hem niet verbeterd tegenover vorig jaar ! je kan zeggen en doen wat je wil en je kan hem blijven vergelijken met JVH, je kan het ook op het materiaal gaan steken maar dat zijn in mij ogen allemaal uitvluchten vorig jaar zat JVH op een factory bike en dit jaar ook en toch maakte hij vooruitgang roelandts zat vorig jaar en dit jaar op dezelfde motor en heeft achteruitgang geboekt want vorig jaar rond deze tijd had hij al veel meer laten zien dan dit jaar, je kan het dan ook op blessures gaan steken maar denk dat JVH ook al heel wat mee gemaakt heeft dit jaar niet !? dus in mijn ogen zal het nietveel rol spelen of ze Keeno meenemen of Roelandts . Allebij 50 / 50 ofwel rijden ze een solide plaats ofwel is het een totale flop zo simpel is het ! voor mij staan deze namen wel vast - Clement desalle (Beste mx1 piloot), JVH (Beste MX2 piloot) en dan in de open Keeno zeker.



Joel blijft er wel voor gaan tot aan de meet ;) ,dat kan van ken niet gezegd worden :!: ,allez meestal toch niet :?:
0 x


paladin
Br
Brayen Callaert
mx1 wk rookie
Berichten: 304
Lid geworden op: Di 28 Jul 2009, 19:18
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Baasrode (Dendermonde)
Contact:

Re: Wie sturen we naar de mxon?

Berichtdoor Brayen Callaert Do 04 Aug 2011, 14:40

Das juist . . . . .
0 x


Grat in haak ahja XD
-----Callaert Mx-----
Pitbike-Mx Rider #231
www.pitbikeplanet.eu
ch
christof tielens
ama lites national champ
Berichten: 465
Lid geworden op: Wo 19 Aug 2009, 18:07
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: Wie sturen we naar de mxon?

Berichtdoor christof tielens Do 04 Aug 2011, 18:40

als ik moest kiezen
mx1 cd
mx2 jvh
mx open jr
en keeno als reserve ;)
ik denk dat je dan een goed team hebt
en daar kun je mee op het podium eindigen want die mannen zijn er goed genoeg voor :D
0 x


Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Wie sturen we naar de mxon?

Berichtdoor Etienne Dierckx Do 04 Aug 2011, 18:48

ze gaan er toch volledig voor moeten gaan ...

De Duitsers zijn sterk met Roczen, Nagl en waarschijnlijk Schiffer

USA met ?

Frankrijk met pakweg Frossard, Paulin en wie weet Musquin ...

De Engelsen met Wilson, Searle en ?
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....

Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

Aanmelden · Registreer