arendonk vlm 27 maart

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Gebruikersavatar
Axel Vermetten
ama lites eastcoast champ
Berichten: 407
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 15:36
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: arendonk vlm 27 maart

Berichtdoor Axel Vermetten Ma 28 Mar 2011, 18:58

Kenzo Buys schreef:Shoon parcour en breed genoeg alleen spijtig da sommige mense het parcour 2 meter smaller make door erop te gaan staan!!!!!!!!!!
khoop daze hun leske nu wel geleerd hebbe haha :D



hoe bedoel je kenzo
0 x


bahaha see you @ the finish
Pe
Petrus De Winter
mx all time winner
Berichten: 1275
Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Re: arendonk vlm 27 maart

Berichtdoor Petrus De Winter Ma 28 Mar 2011, 20:07

Frank Janssen schreef:heb de petrus ook nog nooit zo hard zien rijden , mss een spook gezien , enne ik zat in de bus dus ik kan het niet geweest zijn :lol:

Frank , Niks spook maar nu dat ik vant fabriek ne nieuwe husqvarna gekregen heb ( wegens 37 jaren trouwe dienst ) moet ik wel gaas geven anders pakken ze die terug af .
Zo te zien was ik ook de enige met husqvarna :lol: :lol: :lol: .
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: arendonk vlm 27 maart

Berichtdoor Frank Janssen Ma 28 Mar 2011, 20:23

meende op de keiheuvel een gastrijder ook gezien te hebben met een husky
0 x


speaker Frankske
Pe
Peter Droogmans
125cc rookie
Berichten: 106
Lid geworden op: Zo 09 Aug 2009, 10:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Limburg
Contact:

Re: arendonk vlm 27 maart

Berichtdoor Peter Droogmans Ma 28 Mar 2011, 20:55

Petrus De Winter schreef:
Frank Janssen schreef:heb de petrus ook nog nooit zo hard zien rijden , mss een spook gezien , enne ik zat in de bus dus ik kan het niet geweest zijn :lol:

Frank , Niks spook maar nu dat ik vant fabriek ne nieuwe husqvarna gekregen heb ( wegens 37 jaren trouwe dienst ) moet ik wel gaas geven anders pakken ze die terug af .
Zo te zien was ik ook de enige met husqvarna :lol: :lol: :lol: .


@Petrus weggeven is ook een manier om er van af te geraken hé :lol: :lol: :lol:
0 x


Pe
Petrus De Winter
mx all time winner
Berichten: 1275
Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Re: arendonk vlm 27 maart

Berichtdoor Petrus De Winter Ma 28 Mar 2011, 21:02

Peter Droogmans schreef:
Petrus De Winter schreef:
Frank Janssen schreef:heb de petrus ook nog nooit zo hard zien rijden , mss een spook gezien , enne ik zat in de bus dus ik kan het niet geweest zijn :lol:

Frank , Niks spook maar nu dat ik vant fabriek ne nieuwe husqvarna gekregen heb ( wegens 37 jaren trouwe dienst ) moet ik wel gaas geven anders pakken ze die terug af .
Zo te zien was ik ook de enige met husqvarna :lol: :lol: :lol: .


@Petrus weggeven is ook een manier om er van af te geraken hé :lol: :lol: :lol:

Peter , heb niet gezegd dat ik er vanaf wil , nog maar 2 keer mee gereden en valt 100% mee .
0 x


St
Stijn Pollier
ama lites national champ
Berichten: 456
Lid geworden op: Di 29 Sep 2009, 12:45
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: aalter

Re: arendonk vlm 27 maart

Berichtdoor Stijn Pollier Ma 28 Mar 2011, 22:18

ik heb 72 foto's van arendonk staan op facebook gewoon mijn naam ingeven en normaal kan iedereen ze zien en er staan er 20 op vanop de keiheuvel
0 x


Gebruikersavatar
Brian Antonissen
wk mister 875cc
Berichten: 2020
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:05
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: arendonk vlm 27 maart

Berichtdoor Brian Antonissen Ma 28 Mar 2011, 22:38

Axel Vermetten schreef:
Kenzo Buys schreef:Shoon parcour en breed genoeg alleen spijtig da sommige mense het parcour 2 meter smaller make door erop te gaan staan!!!!!!!!!!
khoop daze hun leske nu wel geleerd hebbe haha :D



hoe bedoel je kenzo

De Kenzo bochtje gemist, stond zeker 20 man die hij juist niet allemaal meepakt.

Denk zo'n 5 meter van dubbele omheining af.
0 x


"Comparing times between smaller and larger cc bikes is a time honored tradition of the know nothing idiot."
Dr
Driesen Luc
125cc rookie
Berichten: 133
Lid geworden op: Ma 09 Nov 2009, 10:54
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: arendonk vlm 27 maart

Berichtdoor Driesen Luc Di 29 Mar 2011, 15:43

foto's van de zijspannen op www.smxpics.be , beide reeksen + Podium door David Thielmans en Luc Driesen.
0 x


Je
Jelle Grade
80cc pilot
Berichten: 32
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 11:10
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: arendonk vlm 27 maart

Berichtdoor Jelle Grade Di 29 Mar 2011, 21:45

ja kenzo is idd zo, ik ben na de training op de bus geweest om dit te gaan melden omda die bocht door velen slecht ingeschat werd, ma nog blijven ze daar koekeloere!!
0 x


Gebruikersavatar
Gunther Truyens
ama lites national champ
Berichten: 453
Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 20:39
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Op mene 2 takt

Re: arendonk vlm 27 maart

Berichtdoor Gunther Truyens Di 29 Mar 2011, 21:55

in da bochtje wast er inderdaad over ik supporter zelf ook graag voor men mate ma dit hinderd de piloten zelfs
0 x


Ke
Kenzo Buys
peewee pilot
Berichten: 6
Lid geworden op: Do 15 Jul 2010, 19:38
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: arendonk vlm 27 maart

Berichtdoor Kenzo Buys Do 31 Mar 2011, 19:11

Jelle Grade schreef:ja kenzo is idd zo, ik ben na de training op de bus geweest om dit te gaan melden omda die bocht door velen slecht ingeschat werd, ma nog blijven ze daar koekeloere!!


tot dat er is ne gewonde valt en dan hebbe wij het weer gedaan dedju
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: arendonk vlm 27 maart

Berichtdoor Frank Janssen Do 31 Mar 2011, 19:23

hier zal in de toekomst strenger op nagekeken worden
voordat iedereen achter de omheining staat wordt er niet gestart
aan de piloten zou ik zeggen wijs jullie supporters allemaal op de nodige gevaren!
wat mij ook enorm stoort is het rijden in het rennerspark of gelijk zondag op de openbare weg.eenmaal aan de jurywagen stappen ze af en 20meter verder hup terug die motor op
.er zijn fietsende , en of spelende kinderen , stel dat iemand van jullie zijn kind(je) wordt aangereden , dan zal het kot ook te klein zijn denk ik he ,denk aan de veiligheid , motorcross is zo een mooie sport ,hou het zo , het is moeilijk genoeg tegenwoordig om een cross te geven , en tot een goed einde te brengen , zonder klachten , van omwonenden, milieu , decibels , stofhinder, vechtpartijen etc , laat de cross eens op een positieve manier in het nieuws komen , daar kunnen jullie voor zorgen, begin eerst met jezelf dan zal de rest ongetwijfelt volgen!!
ps voor de jongens die zondag vmcf, vbm en of mclb aandoen veel succes gewenst, hou het veilig, !
speaker franksken
0 x


speaker Frankske
Mi
Michael Willekens
ama lites eastcoast champ
Berichten: 428
Lid geworden op: Ma 19 Okt 2009, 19:59
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: arendonk vlm 27 maart

Berichtdoor Michael Willekens Do 31 Mar 2011, 19:36

frank, ik snap wat je zegt met die spelende kinderen en zo, maar heb jij al eens gezien hoe SOMMIGE zijspan piloten heel de familie in hun bakske laten stappen , en dan harder door het rennerspark rijden dan da ze opt parkoer rijde?!!?
wat is er mis mee stap voets rijden ? in de bmb, vmcf maken ze er toch ook geen probleem van en is toch ook nix gebeurt, probeer een proefperiode ofzo dan, van stapvoets rijden , en zijn er echt gekken bij straf die dan serieus ....
soms ben je al stik kapot voor je moet starten van je motor te duwen, net zoals bevoorbeeld in reet, eer je aan het gesloten park bent zede een half uur verder ... :)
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: arendonk vlm 27 maart

Berichtdoor Frank Janssen Do 31 Mar 2011, 19:48

er zijn in andere federaties mss andere maatregelen ivm rijden michael,ik denk dat ieder piloot wel 1supporter bijheeft die een motor kan duwen he, in het reglement staat dat rijden in het rennerspark niet mag , dus... ik heb vaak motors geduwd hoor michael van jongens die alleen op de cross zijn of alleen hun madam maar bij hebben.als het echt zo moeilijk is om een motor te duwen dan mag je mij altijd komen halen dan zal ik persoonlijk hem duwen naar de start! rijden kan echt niet zelfs stapvoets niet!
als er circuits zijn waar het modderig is om te duwen zal het omgeroepen worden dat er stapvoets mag gereden worden , en wat zie je dan , het liefke of de madam achterop , dit zijn toestanden die de cross geen goed doen bij neutrale kijkers, jullie alleen kunnen ervoor zorgen dat er over tien jaar nog gecrosst kan worden , denk daar maar eens goed over na!michael dit is nu niet tegen jou gericht he dit is een algemene regel!
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: arendonk vlm 27 maart

Berichtdoor Frank Janssen Do 31 Mar 2011, 19:50

de zijspannen zullen ook erop gewezen worden dat enkel piloot en bakkenist verzekerd zijn op het zijspan. en voor hen gelden net als de quadrijders dezelfde regels stapvoets van en naar het gesloten park , er zal voortaan strenger gecontroleerd worden!
0 x


speaker Frankske
Da
Dave Anthonis
80cc pilot
Berichten: 31
Lid geworden op: Ma 17 Mei 2010, 14:29
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: arendonk vlm 27 maart

Berichtdoor Dave Anthonis Do 31 Mar 2011, 19:51

Michael Willekens schreef:frank, ik snap wat je zegt met die spelende kinderen en zo, maar heb jij al eens gezien hoe SOMMIGE zijspan piloten heel de familie in hun bakske laten stappen , en dan harder door het rennerspark rijden dan da ze opt parkoer rijde?!!?
wat is er mis mee stap voets rijden ? in de bmb, vmcf maken ze er toch ook geen probleem van en is toch ook nix gebeurt, probeer een proefperiode ofzo dan, van stapvoets rijden , en zijn er echt gekken bij straf die dan serieus ....
soms ben je al stik kapot voor je moet starten van je motor te duwen, net zoals bevoorbeeld in reet, eer je aan het gesloten park bent zede een half uur verder ... :)



ik ben het met je eens michael , ik heb niks tegen de zijspannen en quads , maar er zijn sommige die snel er door rijden , laat iedereen stilletjes rijden , rijd iemand te hard , gewoon niet mee starten dan , je wordt er moe van dat je je eigen motor moet duwen , gelukkig heb ik iemand daarvoor ! ach ja over zoiets kun je blijven vertellen he
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: arendonk vlm 27 maart

Berichtdoor Frank Janssen Do 31 Mar 2011, 19:53

zal het op een komende vergadering eens aankaarten en zien of we er iets aan kunnen doen.
0 x


speaker Frankske
Mi
Michael Willekens
ama lites eastcoast champ
Berichten: 428
Lid geworden op: Ma 19 Okt 2009, 19:59
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: arendonk vlm 27 maart

Berichtdoor Michael Willekens Do 31 Mar 2011, 20:00

merci frankske!! ;)
0 x


Ma
Mark Frijters
european champ mx2
Berichten: 201
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 12:00
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: arendonk vlm 27 maart

Berichtdoor Mark Frijters Do 31 Mar 2011, 20:30

Wat maakt het nu toch uit of je stapvoets rijdt.. Zijspannen en quads doen dat toch ook en er is toch ook nooit wat gebeurd. En wat maakt de neutrale toeschouwer nu uit of er in het rennerspark wordt gereden of niet.

Ik vind als wij niet mogen rijden, dan de zijspannen ook niet. Als je de redenering volgt van iedereen heeft één supporter bij om te duwen, dan hebben die van de zijspannen er al zeker twee om te duwen
0 x


Je
Jelle Grade
80cc pilot
Berichten: 32
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 11:10
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: arendonk vlm 27 maart

Berichtdoor Jelle Grade Do 31 Mar 2011, 21:22

ff ter verduideling, ik ben zondag naar de bus geweest om dat te zeggen en ze hebben wel degelijk GEPROBEERD dit op te lossen maar dat is niet gelukt, en idd als er iets gebeurt dan is hetde piloot die weer moet opdraaien of ne naam krijgt.
het heeft nooit gemogen in vlm dat stapvoets rijden en het is altijd zo goed gegaan en zonder ongelukken, in vmcf, vbm, mclb daar rijden ze dikwijls harder naast dan op het circuit en als ze da nu hier gaan toelaten gaan ze een hand geven en uiteindelijk ne arm pakken als ge weet wa ik bedoel
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten

Aanmelden · Registreer